Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

TOP 10 ČESTO POSTAVLJANIH PITANJA

Kako mogu provjeriti stanje računa?
Stanje na Tele2 računu na bonove možete provjeriti tako da utipkate *130# i pritisnete tipku za pozivanje.

U tarifama koje u sebi imaju uključenu određenu količinu minuta i podatkovnog prometa stanje paketa provjerite biranjem kombinacije *150#. Nakon toga slijedite upute na zaslonu ekrana.

Na koji način mogu provjeriti potrošnju tijekom tekućeg mjeseca?

Za provjeru potrošnje govorne tarife pošaljite SMS poruku sadržaja TPO na besplatni broj 13880, a za provjeru potrošnje podatkovne tarife pošaljite MB? na besplatni broj 13880. Provjera potrošnje je dostupna i putem weba na portalu Moj Tele2 ili pozivom na 095 1000 444 i slijedeći upute govornog automata (usluga provjere potrošnje putem govornog automata dostupna je privatnim korisnicima). Provjera putem govornog automata moguća je isključivo za korisnike govornih tarifa. Tekuću potrošnju moguće je provjeritiod 05.-og u mjesecu, a stanje potrošnje putem SMS poruke sadržaja TPO može seprovjeriti jednom u 24 sata.

Na koji način mogu saznati podatke za uplatu računa?

PRETPLATA:

Svoje podatke za uplatu računa možete saznati šaljući SMS sadržaja RACUN na besplatni broj 13880. Također, uvid u navedene podatke možete dobiti i na web portalu Moj Tele2 ili pozivom prema Službi za korisnike na 095 1000 444 i slijedeći upute govornog automata. Provjera podataka za uplatu računa slijedeći upute govornog automata moguća je isključivo za korisnike govornih tarifa.


POSLOVNI KORISNICI:

Uvid u navedene podatke možete dobiti na web portalu Moj Tele2 ili pozivom prema Službi za korisnike na 095 1000 500.

Što je to E-račun?
Umjesto na kućnu adresu, mjesečne račune možete primati isključivo u elektroničkom obliku.

Uključenje usluge E-račun moguće je zatražiti: 
- na web portalu Moj Tele2 (račun u PDF formatu će vam svaki mjesec biti prikazan na portalu Moj Tele2, a obavijest o tome ćete primiti mailom ili SMS porukom) ili
putem vašeg internetskog bankarstva gdje ćete izravno primati svoj Tele2 račun u PDF formatu. Tamo će vas dočekati automatski kreirana E-uplatnica, što štedi vaše vrijeme jer ne trebate ručno upisivati sve podatke s uplatnice.
Kada mogu produljiti svoj ugovor i kupiti novi mobilni uređaj po povoljnijoj cijeni?
Produljenje pretplatničkog ugovora možete napraviti najraniije 90 dana prije isteka postojećeg ugovora.
Kako promijeniti tarifu?
Tarifu mijenjate slanjem sms poruke na broj 13888 sa sljedećim sadržajem:

SMART - za prijelaz na tarifu Smart,  
SMILEY - za prijelaz na tarifu Smiley, 
REVOLUCIJA - za prijelaz na tarifu Revolucija ili
PRICALICA - za prijelaz na tarifu Pričalica.  

Za više informacija pogledajte Cjenik. Trajanje pogodnosti definirano je važećim Cjenikom. Po isteku pogodnosti korisnik se vraća na osnovne cijene tarife na kojoj se nalazi do nadoplate novim odgovarajućim bonom.
Što je to Opcija uređaj?
Opcija uređaj je usluga koja omogućava Tele2 pretplatnicima kupnju mobilnog uređaja po povoljnijim uvjetima, "na rate", i to preko Tele2 računa.

Mobilni uređaj (telefon) "na rate" se plaća preko ugovaranja dodatne mjesečne naknade za Opciju uređaj, koja se naplaćuje povrh tarifne naknade na Tele2 računu. Opciju uređaj moguće je ugovoriti isključivo na 24 mjeseca.

Više informacija potražite u cjeniku telefona.
Kako se naplaćuju usluge u inozemstvu?
BONOVI:
Cijene odlaznih poziva i slanje SMS poruka iz inozemstva ovise o zoni (tj. zemlji) iz koje pozivate ili šaljete SMS poruku te o odredišnoj zoni (tj. zemlji) u koju upućujete poziv. Više detalja pogledajte pod Roaming uslugama.

Poziv koji zabilježi govorna pošta će se naplatiti korisniku koji se nalazi u inozemstvu po cijeni roaming poziva. Cijene dolaznih poziva u inozemstvu ovise o zoni (tj. zemlji) u kojoj se nalazite. Primanje SMS poruka se ne naplaćuje.

SMS se naplaćuje po poslanoj poruci. MMS se naplaćuje ovisno o količini prenešenih podataka. 

Naglašavamo da pojedini telefoni koriste podatkovni promet za slanje i primanje podataka u pozadini, što može izazvati nepredviđene troškove. 

PREPTPLATNICI I POSLOVNI KORISNICI:
Cijene odlaznih poziva i slanje SMS poruka iz inozemstva ovise o zoni (tj. zemlji) iz koje pozivate ili šaljete SMS poruku te o određenoj zoni (tj. zemlji) u koju upućujete poziv. Više detalja pogledajte pod Roaming uslugama.

Poziv koji zabilježi govorna pošta dok se nalazite u inozemstvu će se naplatiti po cijeni roaming poziva. Cijene dolaznih poziva u inozemstvu ovise o zoni (tj. zemlji) u kojoj se nalazite. Primanje SMS poruka se ne naplaćuje. SMS se naplaćuje po poslanoj poruci. MMS se naplaćuje ovisno o količini prenešenih podataka. Naglašavamo da pojedini telefoni koriste podatkovni promet za slanje i primanje podataka u pozadini, što može izazvati nepredviđene troškove.
Na koji način mogu podnijeti prigovor na račun?
PRETPLATA:
Prigovor na račun možete podnijeti u roku od 30 dana od datuma dospijeća računa zaobavljene usluge pisanim putem na sljedeći način: putem naše web stranice, dopisom na adresu Tele2 Služba za korisnike, Županijska 21, 31000 Osijek, Hrvatska ili slanjem faksa na broj 095/1000 445. Prigovor treba sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji. U slučaju podnošenja prigovora na iznos računa, potrebno je podmiriti nesporni dio iznosa računa ili najmanji prosječni iznos kojim ste bili zaduženi u razdoblju od 3 mjeseca prije razdoblja na koje se odnosi prigovor. 

POSLOVNI KORISNICI:
Prigovor na račun možete podnijeti u roku od 30 dana od datuma dospijeća računa zaobavljene usluge pisanim putem na sljedeći način: e-mailom na poslovni@tele2.com, dopisom na adresu Tele2 Služba za korisnike, Županijska 21, 31000 Osijek, Hrvatska ili slanjem faksa na broj 095/1000 448. Prigovor treba sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji. U slučaju podnošenja prigovora na iznos računa, potrebno je podmiriti nesporni dio iznosa računa ili najmanji prosječni iznos kojim ste bili zaduženi u razdoblju od 3 mjeseca prije razdoblja na koje se odnosi prigovor.
Što sve moram učiniti kako bih prenio broj u Tele2 mrežu?
Dovoljno je samo doći u Tele2 centar ili na jedno od ovlaštenih Tele2 prodajnih mjesta, pokazati osobnu iskaznicu i potpisati potrebne zahtjeve. Poslovni korisnici trebaju donijeti i potrebne dokumente (dokumenti vidljivi u prilogu). Prijavu za prijenos broja možete podnijeti i online putem Tele2 web stranica. Proces prijenosa broja nastavljate dolaskom na bilo koje Tele2 prodajno mjesto. 
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se