Tele2
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

TOP 10 ČESTO POSTAVLJANIH PITANJA

Gdje mogu vidjeti svoje PIN i PUK brojeve?
PIN i PUK brojeve možete vidjeti na Moj Tele2 portalu na stranici Moj Profil
Kako mogu provjeriti stanje računa?
Stanje računa na bonove možete provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja STANJE na 13880. Ova poruka se ne naplaćuje.

Stanje računa možete provjeriti i putem Moj Tele2.

Na koji način mogu provjeriti potrošnju tijekom tekućeg mjeseca?

Stanje računa možete provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja STANJE na 13880.

Potrošnju možete provjeriti i na portalu Moj Tele2 ili pozivom na 095 1000 444 i slijedeći upute govornog automata.

Provjera putem govornog automata moguća je isključivo za privatne korisnike govornih tarifa. 
Tekuću potrošnju moguće je provjeriti od 5. dana u mjesecu.

 

Na koji način mogu saznati podatke za uplatu računa?

PRETPLATA:

Svoje podatke za uplatu računa možete saznati šaljući SMS sadržaja RACUN na besplatni broj 13880. Također, uvid u navedene podatke možete dobiti i na web portalu Moj Tele2 ili pozivom prema Službi za korisnike na 095 1000 444 i slijedeći upute govornog automata. Provjera podataka za uplatu računa slijedeći upute govornog automata moguća je isključivo za korisnike govornih tarifa.


POSLOVNI KORISNICI:

Uvid u navedene podatke možete dobiti na web portalu Moj Tele2 ili pozivom prema Službi za korisnike na 095 1000 500.

Što je to E-račun?
Umjesto na kućnu adresu, mjesečne račune možete primati isključivo u elektroničkom obliku.

Uključenje usluge E-račun moguće je zatražiti: 
- na web portalu Moj Tele2 (račun u PDF formatu će vam svaki mjesec biti prikazan na portalu Moj Tele2, a obavijest o tome ćete primiti mailom ili SMS porukom) ili
putem vašeg internetskog bankarstva gdje ćete izravno primati svoj Tele2 račun u PDF formatu. Tamo će vas dočekati automatski kreirana E-uplatnica, što štedi vaše vrijeme jer ne trebate ručno upisivati sve podatke s uplatnice.
Kada mogu produljiti svoj ugovor i kupiti novi mobilni uređaj po povoljnijoj cijeni?
Produljenje pretplatničkog ugovora možete napraviti najraniije 90 dana prije isteka postojećeg ugovora.
Što je to Opcija uređaj?
Opcija uređaj je usluga koja omogućava Tele2 pretplatnicima kupnju mobilnog uređaja po povoljnijim uvjetima, "na rate", i to preko Tele2 računa.

Mobilni uređaj (telefon) "na rate" se plaća preko ugovaranja dodatne mjesečne naknade za Opciju uređaj, koja se naplaćuje povrh tarifne naknade na Tele2 računu kroz sljedećih 12 ili 24 mjeseca, ovisno o vrsti odabrane ugovorne obveze. 
Kako se naplaćuju usluge u inozemstvu?
BONOVI:
Cijene odlaznih poziva i slanje SMS poruka iz inozemstva ovise o zoni (tj. zemlji) iz koje pozivate ili šaljete SMS poruku te o odredišnoj zoni (tj. zemlji) u koju upućujete poziv. Više detalja pogledajte pod Roaming uslugama.

Poziv koji zabilježi govorna pošta će se naplatiti korisniku koji se nalazi u inozemstvu po cijeni roaming poziva. Cijene dolaznih poziva u inozemstvu ovise o zoni (tj. zemlji) u kojoj se nalazite. Primanje SMS poruka se ne naplaćuje.
SMS se naplaćuje po poslanoj poruci. MMS se naplaćuje ovisno o količini prenešenih podataka. 
Naglašavamo da pojedini telefoni koriste podatkovni promet za slanje i primanje podataka u pozadini, što može izazvati nepredviđene troškove. 

PREPTPLATNICI I POSLOVNI KORISNICI:
Cijene odlaznih poziva i slanje SMS poruka iz inozemstva ovise o zoni (tj. zemlji) iz koje pozivate ili šaljete SMS poruku te o određenoj zoni (tj. zemlji) u koju upućujete poziv. Više detalja pogledajte pod Roaming uslugama.

Poziv koji zabilježi govorna pošta dok se nalazite u inozemstvu će se naplatiti po cijeni roaming poziva. Cijene dolaznih poziva u inozemstvu ovise o zoni (tj. zemlji) u kojoj se nalazite. Primanje SMS poruka se ne naplaćuje. SMS se naplaćuje po poslanoj poruci. MMS se naplaćuje ovisno o količini prenešenih podataka. Naglašavamo da pojedini telefoni koriste podatkovni promet za slanje i primanje podataka u pozadini, što može izazvati nepredviđene troškove.
Na koji način mogu podnijeti prigovor na račun?
PRETPLATA:
Prigovor na račun možete podnijeti u roku od 30 dana od datuma dospijeća računa zaobavljene usluge pisanim putem na sljedeći način: putem naše web stranice, dopisom na adresu Tele2 Služba za korisnike, Županijska 21, 31000 Osijek, Hrvatska ili slanjem faksa na broj 095/1000 445. Prigovor treba sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji. U slučaju podnošenja prigovora na iznos računa, potrebno je podmiriti nesporni dio iznosa računa ili najmanji prosječni iznos kojim ste bili zaduženi u razdoblju od 3 mjeseca prije razdoblja na koje se odnosi prigovor. 
POSLOVNI KORISNICI:
Prigovor na račun možete podnijeti u roku od 30 dana od datuma dospijeća računa zaobavljene usluge pisanim putem na sljedeći način: putem e-mail adrese poslovni@tele2.com, dopisom na adresu Tele2 Služba za korisnike, Županijska 21, 31000 Osijek, Hrvatska ili slanjem faksa na broj 095/1000 448. Prigovor treba sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji. U slučaju podnošenja prigovora na iznos računa, potrebno je podmiriti nesporni dio iznosa računa ili najmanji prosječni iznos kojim ste bili zaduženi u razdoblju od 3 mjeseca prije razdoblja na koje se odnosi prigovor.
Što sve moram učiniti kako bih prenio broj u Tele2 mrežu?
Broj u Tele2 mrežu možeš prenijeti putem Tele2 webshopa ili na svakom Tele2 prodajnom mjestu. Sve o koracima u prijenosu broja saznaj na stranici usluge Prijenos broja

Poslovni korisnici prijenos broja mogu realizirati na svim Tele2 prodajnim mjestima ili poslati upit putem kontakt obrasca.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se