Tele2
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

MOBILNI UREĐAJI

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Zašto ne mogu pozivati niti jedan broj?
BONOVI:
Slijedite nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva:

- Ako ste korisnik bonova: Provjerite imate li dovoljno sredstava na računu i do kada vrijedi kartica slanjem kratkog koda *130#. "Smart" mobilni uređaji mogu napraviti nepredviđeni paketni promet zbog stalne komunikacije s mrežom. Možete ugasiti GPRS podatkovni prijenos na mobilnom uređaju kako biste imali kontrolu nad troškovima. Ukoliko se nalazite u inozemstvu, ne zaboravite da se i primanje poziva naplaćuje, za razliku od primanja poziva u Hrvatskoj. 

- Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva: za većinu mobilnih uređaja potrebno je ukucati #33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, za većinu mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #330 0000#

- Provjerite imate li uključeno fiksno biranje: to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.
 
- Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj da sam automatski bira mrežu te

Slijedi nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva:

- Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva: za većinu mobilnih uređaja potrebno je ukucati #33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, za većinu mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #330 0000#

- Provjerite imate li uključeno fiksno biranje: to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.
 
- Ukucajte kratki kod 107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj da sam automatski bira mrežu te nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 ili pošaljite upit preko Moj Tele2 portala.
 
- Pokušajte ugasiti i upaliti svoj mobilni uređaj te provjeriti stanje memorije. Ponekad nedostatak memorije kod "smart" mobilnih uređaja uzrokuje probleme s dolaznim i odlaznim pozivima.
 
- Pokušajte ubaciti svoju SIM karticu u drugi mobilni uređaj koji prepoznaje Tele2 SIM karticu i provjerite mogućnost poziva: možda je problem u mobilnom uređaju. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za Hrvatsku 00385 ili +385. Ako se broj poziva iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.

- Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je mobilni uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.


PRETPLATA I POSLOVNI KORISNICI:

Slijedi nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva:

- Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva: za većinu mobilnih uređaja potrebno je ukucati #33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, za većinu mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #330 0000#

- Provjerite imate li uključeno fiksno biranje: to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.
 
- Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj da sam automatski bira mrežu te nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 (za privatne korisnike) ili 095 1000 500 (za poslovne korisnike) ili pošaljite upit preko Moj Tele2 portala.
 
- Pokušajte ugasiti i upaliti svoj mobilni uređaj te provjeriti stanje memorije. Ponekad nedostatak memorije kod "smart" mobilnih uređaja uzrokuje probleme s dolaznim i odlaznim pozivima.
 
- Pokušajte ubaciti svoju SIM karticu u drugi mobilni uređaj koji prepoznaje Tele2 SIM karticu i provjerite mogućnost poziva: možda je problem u mobilnom uređaju. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za Hrvatsku 00385 ili +385. Ako se broj poziva iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.

- Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je mobilni uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.

Zašto ne mogu pozivati određeni broj?
BONOVI:
Slijedite nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva:

- Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva: za većinu mobilnih uređaja potrebno je ukucati #33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, za većinu mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #330 0000# 

- Provjerite imate li uključeno fiksno biranje: to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva. 

- Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj na automatski odabir mreže i nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 ili pošaljite upit preko Moj Tele2 portala.
 
- Ako je traženi broj inozemni broj, možda je korisnik napravio prijenos broja u mrežu koja nema roaming ugovor s Tele2. Provjerite pod roaming uslugama roaming ugovore koje Tele2 ima s ostalim operaterima. Skrećemo vam pažnju da pozivni broj osobe koju zovete ne mora ukazivati na određenog operatera ako je on prenio broj. 

- Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv.
 
- Ako se nalazite izvan Hrvatske i nemate telefonski broj snimljen u vašim kontaktima, možda se ne odnosi na živu osobu već na telefonski broj koji se pojavljuje samo tijekom prijenosa između međunarodnih centrala. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za zemlju, npr. za Hrvatsku 00385 ili +385. Ako se poziva broj iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.
 
- Ako ste korisnik bonova i nalazite se izvan Hrvatske: pokušajte uspostaviti poziv tako da birate *133*broj kojeg pozivate#. Broj kojeg pozivate mora imati predbroj zemlje u koju zovete, npr. +385 za Hrvatsku. Uskoro ćete primiti poziv koji će omogućiti spajanje traženog broja i vašeg broja. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.

PRETPLATA I POSLOVNI KORISNICI:
Slijedi nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva:

- Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva: za većinu mobilnih uređaja potrebno je ukucati #33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, za većinu mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #330 0000# 

- Provjerite imate li uključeno fiksno biranje: to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva. 

- Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj na automatski odabir mreže i nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 (za privatne korisnike) ili 095 1000 500 (za poslovne korisnike) ili pošaljite upit preko Moj Tele2 portala.
 
- Ako je traženi broj inozemni broj, možda je korisnik napravio prijenos broja u mrežu koja nema roaming ugovor s Tele2. Provjerite pod roaming uslugama roaming ugovore koje Tele2 ima s ostalim operaterima. Skrećemo vam pažnju da pozivni broj osobe koju zovete ne mora ukazivati na određenog operatera ako je on prenio broj. 

- Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv.
 
- Ako se nalazite izvan Hrvatske i nemate telefonski broj snimljen u vašim kontaktima, možda se ne odnosi na živu osobu već na telefonski broj koji se pojavljuje samo tijekom prijenosa između međunarodnih centrala. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za zemlju, npr. za Hrvatsku 00385 ili +385. Ako se poziva broj iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.
 
- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.
Zašto ne mogu primiti poziv na svoj broj?
Slijedite nekoliko koraka koji Vam mogu pomoći u uklanjanju poteškoća:

- Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte primiti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj na automatski odabir mreže te nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 ( za privatne korisnike) ili 095 1000 500 (za poslovne korisnike) ili pošaljite upit preko Moj Tele2 portala.

- Pokušajte ugasiti i upaliti svoj mobilni uređaj te provjeriti stanje memorije. Ponekad nedostatak memorije kod "smart" mobilnih uređaja uzrokuje probleme s dolaznim i odlaznim pozivima. 

- Provjerite imate li uključene zabrane dolaznih poziva: za većinu mobilnih uređaja potrebno je ukucati #35# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane dolaznih poziva, za većinu mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #350 0000# 

- Pokušajte ubaciti svoju SIM karticu u drugi mobilni uređaj koji prepoznaje Tele2 SIM karticu i provjerite mogućnost poziva: možda je problem u mobilnom uređaju. Ako ste prenijeli broj u Tele2 mrežu i ne možete primati pozive samo iz određene mreže, uzrok može biti i u pozivateljevoj mreži. Pozivatelj tada može prijaviti problem svojoj službi za korisnike. 

- Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatora i primiti poziv. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.
Imao sam propuštene pozive, a nisam dobio obavijest o njima putem SMS poruke. Što trebam napraviti?
Prvo provjerite je li vam usluga uključena tako što ćete utipkati na vašem mobilnom uređaju *135#, pritisnuti tipku za uspostavu poziva i slijediti daljnje upute. Također, ukoliko ste aktivirali govornu poštu, usluga "Tko me zvao" će biti automatski isključena. Za ostala pitanjate nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444.
Loš zvuk
Loš zvuk može biti posljedica pokvarenog mobilnog uređaja ili utišanog zvučnika (slaba čujnost), neprilagođene mreže fiksnog operatora (jeka) te nedovoljnog pokrivanja (robotski glas). Ako stavite vašu SIM karticu u drugi mobilni uređaj koji prepoznaje Tele2 SIM karticu, možete otkriti je li vaš mobilni uređaj pokvaren ukoliko smetnja nestane. Također, provjerite namještenu glasnoću na vašem mobilnom uređaju. Ukoliko se javlja jeka ili robotski glas, molimo da problem prijavite našoj Službi za korisnike.
Je li ograničeno maksimalno trajanje poziva?
Radi zaštite Tele2 korisnika, trajanje svakog pojedinačnog poziva ograničeno je na 60 minuta nakon čega se isti automatski prekida.
Ne mogu primiti SMS poruku od pretplatnika u stranoj mreži
Ukoliko možete primiti SMS poruku od pretplatnika unutar Hrvatske, problem se nalazi u inozemnom pružatelju telekomunikacijskih usluga. Ukoliko ne možete primiti SMS od pretplatnika unutar Hrvatske, provjerite SMS kapacitet memorije na vašem uređaju. Također, provjerite je li dobro upisan broj SMS centra u postavkama za SMS poruke. Broj središta (SMS centra) je +385951000100. Ako i dalje ne radi, potrebno je resetirati mobilni telefon. Provjerite valjanost SMS poruka u postavkama uređaja pošaljitelja. Ukoliko vaš problem time nije riješen, molimo vas da nazovete našu Službu za korisnike na broj 095 1000 444.
Zašto ne mogu poslati SMS poruku?
BONOVI: 

Nekoliko je koraka koji Vam mogu pomoći u uklanjanju poteškoća:

- Provjerite broj SMS centra unutar telefona koji treba biti +38595 1000 100. 

- Ako ste korisnik bonova, provjerite imate li dovoljno sredstava na računu tako da utipkate kratki kod *130# i pritisnete tipku za pozivanje. 

- Provjerite imate li zaostalih poruka u vašem spremniku odlaznih poruka koje nisu poslane. Takva poruka može onemogućiti slanje ostalih poruka. Telefon u većini slučajeva obavještava korisnika posebnom ikonom da postoje poruke koje nisu poslane. 

- Pokušajte ubaciti svoju SIM karticu u drugi uređaj koji prepoznaje Tele2 SIM karticu i provjerite mogućnost slanja SMS-ova: možda je problem u telefonu. 

- Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte poslati SMS. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno telefon na automatski odabir mreže i pošaljite upit Službi za korisnike. 

- Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i poslati SMS poruku.

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite šaljete li SMS poruku s ispravnim predbrojem za zemlju, npr. 00385 ili +385 za Hrvatsku. 

- Ako ste izvan Hrvatske i ako koristite kontakt iz imenika, provjerite je li broj pohranjen bez predbroja zemlje.

- Ako šaljete SMS prema inozemnom broju, možda je korisnik napravio prijenos broja u mrežu koja nema roaming ugovor s Tele2.


PRETPLATA: 

Nekoliko je koraka koji Vam mogu pomoći u uklanjanju poteškoća:

- Provjerite broj SMS centra unutar telefona koji treba biti +38595 1000 100. 

- Ako ste korisnik bonova, provjerite imate li dovoljno sredstava na računu tako da utipkate kratki kod *130# i pritisnete tipku za pozivanje. 

- Provjerite imate li zaostalih poruka u vašem spremniku odlaznih poruka koje nisu poslane. Takva poruka može onemogućiti slanje ostalih poruka. Telefon u većini slučajeva obavještava korisnika posebnom ikonom da postoje poruke koje nisu poslane. 

- Pokušajte ubaciti svoju SIM karticu u drugi uređaj koji prepoznaje Tele2 SIM karticu i provjerite mogućnost slanja SMS-ova: možda je problem u telefonu. 

- Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte poslati SMS. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno telefon na automatski odabir mreže i pošaljite upit Službi za korisnike. 

- Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i poslati SMS poruku.

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite šaljete li SMS poruku s ispravnim predbrojem za zemlju, npr. 00385 ili +385 za Hrvatsku. 

- Ako ste izvan Hrvatske i ako koristite kontakt iz imenika, provjerite je li broj pohranjen bez predbroja zemlje.

- Ako šaljete SMS prema inozemnom broju, možda je korisnik napravio prijenos broja u mrežu koja nema roaming ugovor s Tele2.
Zašto ne mogu primati SMS poruke?

Nekoliko je koraka koji vam mogu pomoći u uklanjanju poteškoća:

- Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte primiti SMS. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovo telefon na automatski odabir mreže i pošaljite upit Službi za korisnike.

- Ako vam inozemni broj šalje SMS, Tele2 treba imati potpisan ugovor s tom mrežom odnosno operaterom. Provjerite na stranicama roaming usluga roaming ugovore koje Tele2 ima potpisane s ostalim operaterima. Skrećemo vam pažnju da pozivni broj mreže ne mora ukazivati na određenog operatera ako je korisnik prenio broj.

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.

- Kod starijih modela telefona može se dogoditi da je spremnik SMS poruka popunjen. Tada morate pobrisati određene SMS poruke iz dolaznog i odlaznog sandučića, kao i one koje su spremljene kao predlošci.

Mogu poslati SMS poruku, ali SMS poruka nije dostavljena?
Ovaj problem se najčešće javlja kada je primatelj nedostupan ili ima isključen telefon. Tele2 SMS centar automatski pokušava u tim slučajevima ponovno isporučiti vašu SMS poruku.

Ako se problem javlja kada šaljete SMS poruku prema inozemnom broju, ukoliko je taj korisnik prenio broj u mrežu s kojom Tele2 nema potpisan ugovor o roamingu, SMS možda neće biti isporučen.

Također se problem može dogoditi ako primatelj ima telefon kod kojeg je moguće popuniti spremnik SMS poruka te u tom slučaju primatelj neće primiti vašu poruku dok ne oslobodite memorijski prostor za SMS poruke.

Za sve ostale slučajeve kontaktirajte Službu za korisnike na 095 1000 444.

Primio sam SMS poruku koja mi savjetuje da kliknem na link u poruci. Što je to? Je li mi se ta SMS poruka naplatila?

Ukoliko sami niste aktivirali određenu uslugu, vrlo je vjerojatno da ste primili spam poruku te ukoliko kliknete na link u poruci, može vam se na vaš telefon instalirati program koji može prikupljati vaše osobne podatke poput raznih zaporki, brojeva kreditnih kartica i sl.

Kao zaštitu od takvih krađa, preporučujemo da instalirate programe koji omogućavaju zaštitu podataka na telefonu, npr. ako je Android platforma možete instalirati Bitdefender mobile security koji ima dostupnu i besplatnu verziju.

Tele2 ne naplaćuje dolazne SMS poruke.

Kako mogu spriječiti pristizanje neželjenih SMS poruka promidžbenog sadržaja?
Na HAKOM-ovu adresu elektroničke pošte nezeljeni.sms@hakom.hr možete prijaviti svaku neželjenu promidžbenu SMS poruku, posebno onu promidžbenog sadržaja namijenjenog isključivo odraslima, a za koju pošiljatelju niste dali privolu da se na taj način oglašava. Pojedinosti kako prijaviti broj s kojeg se poruke šalju možete pronaći na http://www.hakom.hr/default.aspx?id=1394
Zašto trebam koristiti uslugu Mobilni backup?
Pomoću usluge Mobilni backup možete pohranjivati podatke iz svog uređaja, primjerice kontakte, kalendar i zadatke na Internet. Ako promijenite ili izgubite svoj mobilni uređaj, na taj će način informacije biti sačuvane te ćete kod sinkronizacije dobiti presliku tih podataka.
Kako funkcionira usluga Mobilni backup?
Sinkronizacija radi po načelu da je vaša zadnja promjena, brisanje ili dodavanje podataka, ono po čemu se ravna. Ako unesete promjenu u svoj mobilni uređaj, to će se kod sinkronizacije prenijeti na Internet. Promijenite li nešto na Internetu, to će se prenijeti na vaš mobilni uređaj kod sinkronizacije.
Što je Mobilni backup?
Mobilni backup je usluga pomoću koje radite presliku podataka koje ste spremili u svoj mobilni uređaj. To mogu biti kontakti, kalendar, bilješke, zadaci, SMS ili knjižne oznake. Podaci se spremaju na poslužitelj kojem pristupate putem ovih Tele2 web stranica. S ovih web stranica možete uređivati, brisati i dodavati sadržaj koji će biti ažuriran u mobilnom uređaju kod sinkronizacije uređaja i weba. To znači da u svakom trenutku imate presliku sadržaja koji je pohranjen u vašem mobilnom uređaju.
Što je sinkronizacija?
Sinkronizacija predstavlja proces kod kojeg se, kada postoje dva (ili više) mjesta s informacijama, ta mjesta izjednačavaju tijekom sinkronizacije. Ta dva mjesta su vaš mobilni uređaj (ili uređaji) i Mobilni backup. Informacije mogu biti kontakti, kalendar, podaci, bilješke, knjižne oznake i SMS. Kada sinkronizirate svoj uređaj, vaše su informacije sigurno pohranjene do sljedećeg puta kada ih trebate.
Što je SyncML?
SyncML (OMA DS protokol) je protokol posebno dizajniran za sinkronizaciju podataka. On je od početka ugrađen u uređaje većine proizvođača.
Kako podešavam svoj mobilni uređaj za korištenje usluge Mobilni backup?
Morate imati sinkronizacijske postavke na vašem mobilnom uređaju prije no što možete sinkronizirati prvi put. Postavke se dobiju besplatno. Kako biste naručili postavke na svoj mobilni uređaj, pošaljite TELE2 na 777 ili otvorite "Moj račun" > "Postavke", gdje ćete naći postavke. Postavke trebate spremiti na svoj mobilni uređaj.
Ne mogu naći svoj mobilni uređaj na popisu.
Prvo provjerite ima li vaš mobilni uređaj sinkronizacijske mogućnosti. Ako ima, pokušajte poslati postavke sa sličnog modela (prijmerice, Nokia 7370 ~ Nokia 7373 ~ Nokia 7390). Kao zadnju moguću opciju, trebate postavke za sličan model ručno unijeti u svoj uređaj. Ručne postavke ćete naći u "Moj račun" > "Postavke" > "Konfiguracija novog uređaja" > "Ručne postavke". Ako vaš uređaj nema sinkronizacijske sposobnosti, tada neće biti moguće koristiti uslugu Mobilni backup.
Radi li sinkronizacija na svim mobilnim uređajima?
Ova usluga radi na većini mobilnih uređaja na kojima je omogućen SyncML. Ako na Mobilnom backupu ne možete naći svoj uređaj, a na vašem uređaju nema postavki za sinkronizaciju, vrlo je vjerojatno da vaš telefon ne podržava sinkronizaciju.
Kako sinkronizirati?
Sinkronizaciju možete pokrenuti sa svog mobilnog uređaja, tako što ćete otići u sinkronizacijski profil i odabrati start, ili možete odabrati sinkronizaciju s web stranica. Upute o tome kako pronaći sinkronizacijski profil nalaze se na stranici "Moj račun" > "Postavke". Ne zaboravite da u postavkama na Internetu i u postavkama za sinkronizacijski profil na mobilnom uređaju možete odrediti koliko često želite sinkronizirati.
Kako mogu pokrenuti sinkronizaciju sa svog mobilnog uređaja?
Kako biste pronašli sinkronizacijski izbornik, otiđite na stranicu "Moj račun" > "Postavke" i pritisnite "Konfiguracija novog uređaja". Odaberite svoj uređaj i pritisnite na "Ručne postavke", a potom odaberite tab "Upute za sinkronizaciju" i slijedite upute. Također, možete provjeriti ima li vodič za vaš telefon upute o tome kako pokrenuti sinkronizaciju.
Mogu li pokrenuti sinkronizaciju s Interneta?
Da, sa "Moj račun" > "Postavke" možete pritisnuti na "Sinkroniziraj" ako ste bar jednom prije već sinkronizirali. Ako je tipka "Sinkroniziraj" sive boje, to je stoga što model vašeg uređaja ne podržava pokretanje sinkronizacije na daljinu.
Koliko često trebam sinkronizirati podatke putem usluge Mobilni backup?
Svaki put kada dodate novi kontakt u svoj mobilni uređaj ili na web stranice, trebate sinkronizirati. Dobra je navika sinkronizirati redovno, primjerice barem jednom tjedno.
Koja je cijena usluge Mobilni backup?
Usluga Mobilni backup je prvih 60 dana besplatna. Nakon toga se usluga naplaćuje 5,95 kuna (PDV uključen) svakih 30 dana. Primit ćete SMS svaki put kada iznos bude povučen i novo razdoblje započne. Unutar plaćenog razdoblja možete sinkronizirati koliko god puta želite. Prijenos podataka prilikom sinkronizacije naplaćuje se prema redovnom cjeniku.
Što ako izgubim mobilni uređaj ili nabavim novi?
Prvo trebate poslati postavke na vaš novi mobilni uređaj. Potom, kada ga sinkronizirate sa svojim računom za Mobilni backup, mobilni uređaj će se napuniti vašim podacima s Mobilnog backupa. 
Ako promijenite telefonski broj, izgubit ćete podatke koje imate u računu za Mobilni backup. Usluga je dostupna samo Tele2 korisnicima.
Kako mogu ukinuti svoj Mobilni backup račun?
Za zaustavljanje usluge, pošaljite poruku STOP na broj 805. Podaci koje ste unijeli čuvaju se tijekom cijelog plaćenog razdoblja, te 60 dana nakon toga. Ako u okviru tog razdoblja želite nastaviti koristiti uslugu, kontaktirajte Službu za korisnike.
Mogu li s Mobilnim backupom koristiti više od jednog uređaja?
Da, Mobilni backup nije ograničen na jedan mobilni uređaj. Sa svojim računom za Mobilni backup možete koristiti neograničen broj uređaja. Kada novi uređaj sinkronizirate sa svojim računom za Mobilni backup, uređaj će se napuniti vašim podacima. To znači da ćete nakon sinkronizacije imati sve svoje podatke, na svom uređaju i na Mobilnom backupu, na oba mjesta.
Kako postaviti novi uređaj?
Pošaljite NOVO na 805 i slijedite poveznicu koja vam je poslana. Sa WAP stranice možete automatski primiti postavke za svoj novi telefon. Također je moguće postaviti uređaj na ovim web stranicama, a upute ćete naći u "Moj račun" > "Postavke". Jednostavno pritisnite "Konfiguriraj novi uređaj" i slijedite upute.
Kako sinkroniziram svoje SMS-ove?
Na žalost, većina uređaja ne sinkronizira SMS. Do danas su uglavnom samo uređaji Nokia Series 60 treće izdanje (primjerice Nokia E63, LG-KT615 i Samsung I7110) u mogućnosti sinkronizirati. Za sinkronizaciju SMS-a trebate dopuniti svoj sinkronizacijski profil postavljanjem naziva SMS baze podataka kao "sms" te postaviti svoju SyncML verziju na 1.2. SyncML verzija 1.1 ili ranije verzije ne podržavaju SMS sync. Ako ne možete naći postavke za SMS bazu podataka, vrlo je vjerojatno da vaš uređaj ne podržava SMS sync.
Kako unosim svoje kontakte i sastanke u Mobilni backup?
Postoji jedna važna tipka na stranici "Alati". Mobilni backup prihvaća kontakte u formatu vCard 2.1, a zakazane sastanke u formatu vCalendar 1.0.
Svi moji podaci su izbrisani nakon sinkronizacije, što sada?
Ako ste greškom obrisali sve kontakte na svom telefonu, pa ponovno sinkronizirali kako biste vratili kontakte, to briše sve vaše kontakte i s Mobilnog backupa. To je zapravo ispravno ponašanje ove sinkronizacijske usluge. Ali ne brinite, kontakte možete naći u "Otpadu". Odaberite kontakte koje želite zadržati i pritisnite na Vrati. Sljedeća sinkronizacija će automatski obnoviti vaše kontakte.
Zašto nisu svi moji kontakti sinkronizirani?
Većina mobilnih uređaja može samo sinkronizirati kontakte iz imenika telefona, a ne i kontakte koji se nalaze na SIM kartici. Premjestite kontakte koji se nalaze na vašoj SIM kartici u imenik svog mobilnog uređaja, i oni će se sinkronizirati.
Kako kopiram kontakte sa SIM kartice na memoriju mobilnog uređaja?
Kako biste sinkronizirali svoje kontakte, oni moraju biti u memoriji vašeg mobilnog uređaja. Proizvođač i model telefona određuju je li kontakte moguće kopirati sa SIM kartice na memoriju uređaja. Upute kako kopirati informacije sa SIM kartice variraju ovisno o modelu mobilnog uređaja. Više informacija dostupno je u korisničkim uputama za mobilni uređaj. 
Primjer kako kopirati sa SIM kartice (Nokia 6600): 
Odaberite Kontakte.
Odaberite SIM direktorij.
Odaberite ili označite jedan ili više kontakata.
Odaberite Kopiraj kontakte.
Tijekom sinkronizacije dolazi do problema, što učiniti?
Sljedeći popis je dobar način da izbjegnete većinu problema sa sinkronizacijom. Trebate imati ispravno podešene podatkovne postavke kako biste svoj uređaj mogli sinkronizirati s Mobilnim backupom. Ako postavke rade, možete posjetiti većinu stranica koristeći svoj mobilni Internet preglednik. Provjerite postavke podataka i provjerite da se te postavke koriste u Vašem Tele2 sinkronizacijskom profilu. Sljedeći korak je provjeriti svoje sinkronizacijske postavke za Mobilni backup. Najjednostavniji način je slijediti korake na našim stranicama za postavke kako biste postigli automatske postavke. Ako još uvijek ne funkcionira, usporedite postavke na vašem uređaju s ručnim postavkama za vaš uređaj ili ručno unesite nove. Na kraju možete kontaktirati Službu za korisnike na telefonski broj 095 1000 444. Kako biste nam pomogli da vaš problem riješimo što je prije moguće, molimo vas da nam pružite što više sljedećih informacija. 
- URL na kojem sinkronizirate
- Nazive svih direktorija ili baza podataka koje ste označili ili aktivirali za sinkronizaciju
- Opišite korak po korak kako nanovo izvesti pogrešku
- Sve poruke o pogrešci u potpunosti, točno tako kako izgledaju
- Zadnji put kada se pojavila
Kako mogu promijeniti svoju internetsku lozinku?
To se radi sa stranice "Postavke" koja se nalazi pod "Moj račun". Za promjenu lozinke morate imati svoju staru lozinku. Možete primijetiti da to nije ista lozinka koju koristite u svom mobilnom telefonu za sinkronizaciju.
Mogu li promijeniti svoju sinkronizacijsku lozinku?
Sinkronizacijsku lozinku koja se koristi u vašem mobilnom uređaju nije moguće promijeniti. Sinkronizacijska lozinka nije ista kao ona koju koristite za prijavu na ove web stranice.
Što će se dogoditi ako isti kontakt promijenim i na internetu i u mobilnom uređaju?
Sve promjene koje načinite na web stranicama odbacuju se ako ih također unesete u svoj mobilni uređaj. Iz tog biste razloga trebali svoj račun držati usklađen sa svojim mobilnim uređajem. Izuzetak je sinkroniziranje vašeg uređaja po prvi put. Tijekom sinkronizacije ništa se ne odbacuje, te ćete na kraju imati dva kontakta.
Mogu li sinkronizirati Mobilni backup sa svojim računalnim aplikacijama?
Postoje neke vanjske aplikacije koje je moguće koristiti za sinkronizaciju Mobilnog backupa s vašim računalnim aplikacijama, primjerice Outlook. Njih ne pruža Mobilni backup pa stoga ne preuzimamo odgovornost za štetu koju mogu načiniti. Ne preporučujemo korištenje vanjskih aplikacija.
Zašto popis kontakata nema sve moje telefonske brojeve?
Postoji mnogo različitih vrsta telefonskih brojeva (primjerice mobitel, ured i kod kuće). Različite marke uređaja podržavaju različite grupe vrsta telefonskih brojeva. Popis kontakata prikazuje samo dvije najčešće vrste telefonskih brojeva. Sve ostale vrste možete pregledavati ako otvorite kontakt i odaberete tab za telefonske brojeve.
Zašto moj mobilni uređaj traži sinkronizaciju jednom tjedno?
Planirana ili podešena sinkronizacija svakih 7 dana je standardna postavka u Mobilnom backupu. Ovu je postavku moguće uključiti/isključiti ili promijeniti na drugi interval na "Moj račun" > "Postavke". Raspored sinkronizacije možete isključiti i tako da pošaljete PAUZA na BROJ 805. Preporučujemo da planiranu sinkronizaciju imate uključenu kako bi vaš račun uvijek bio usklađen.
Moj je uređaj ukraden, što trebam učiniti?
Kontaktirajte Tele2 Službu za korisnike na broj 095 1000 444 i zatražite da zaključaju SIM karticu koju ste izgubili.
Postoji indikator za knjižne oznake, ali ne znam kako ih sinkronizirati s Mobilnim backupom?
Ne sinkroniziraju svi modeli i marke mobitela sve kategorije podataka koje podržavamo. Primjerice, ako u svom sinkronizacijskom profilu ne možete naći postavke za postavljanje knjižnih oznaka, to je stoga što to nije podržano u vašem mobilnom uređaju. Knjižne oznake su izuzetak, ponekad postavke postoje, ali je svejedno nemoguće sinkronizirati ih s Mobilnim backupom. To je stoga što ne koristimo isti standard za pohranu knjižnih oznaka pa ih je stoga nemoguće sinkronizirati.
Što je Osobni profil?
Osobni profil je mjesto gdje možete pohraniti svoje osobne podatke. Osobni profil neće biti sinkroniziran s vašim mobitelom.
Kako šaljem SMS?
Pritisnite "Pošalji SMS prijatelju", ispunite sva polja i pritisnite Pošalji. Također, možete odabrati kontakt iz popisa kontakata i pritisnuti "Pošalji SMS".
Kako mogu obavijestiti prijatelje o ovoj usluzi?
Možete poslati besplatni SMS svojim prijateljima i javiti im o ovoj usluzi. Mobilni backup je dostupan samo korisnicima Tele2.
Može li primatelj SMS-a vidjeti tko je pošiljatelj?
Da, primatelj SMS-a će vidjeti tko je pošiljatelj iz telefonskog broja koji je vezan uz Mobilni backup račun.
Koja je cijena poslanog SMS-a?
Slanje SMS poruke naplaćuje se 0,29 kn.
Je li moguće podesiti pogled na petodnevni radni tjedan?
Da, to se radi u mini kalendaru tako što pritisnete i držite pritisnuto dok prelazite preko dana koje želite odabrati.
Koristim samo kontakte, kako mogu isključiti ostale funkcije?
U sinkronizacijskom profilu koji se nalazi na vašem mobilnom uređaju možete odabrati koju vrstu podataka želite sinkronizirati. Uredite sinkronizacijski profil na svom mobilnom uređaju i poništite odabir ili deaktivirajte vrste podataka koje ne želite sinkronizirati.
Zašto imam duplikate rođendana u kalendaru?
Duplikati se mogu pojaviti jer neki uređaji dodaju kalendarske događaje iz podataka o rođendanima vaših kontakata, a Mobilni backup prikazuje rođendane izravno iz vaših kontakata. Kako biste uklonili te rođendane, trebate ih ili ukloniti iz kontakata ili ukloniti kalendarski događaj. Ako uklonite kalendarski događaj moguće je da rođendani nestanu u kalendaru vašeg telefona.
Kakva je razlika između Kalendara i Zakazanih sastanaka?
Jedina razlika između Kalendara i Zakazanih sastanaka jest to što se zakazani sastanci prikazuju na popisu Zakazanih sastanaka, kako biste imali jasniji pregled svih sačuvanih zakazanih sastanaka. Na popisu Zakazanih sastanaka Sastanci koji se ponavljaju prikazuju se samo jednom.
Što je to Opcija uređaj?
Opcija uređaj je usluga koja omogućava Tele2 pretplatnicima kupnju mobilnog uređaja po povoljnijim uvjetima, "na rate", i to preko Tele2 računa.

Mobilni uređaj (telefon) "na rate" se plaća preko ugovaranja dodatne mjesečne naknade za Opciju uređaj, koja se naplaćuje povrh tarifne naknade na Tele2 računu kroz sljedećih 12 ili 24 mjeseca, ovisno o vrsti odabrane ugovorne obveze. 
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se