Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

MOJI PODACI

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Što je PUK1 broj?
PUK (PUK1) je 8-znamenkasti broj koji se, uz PIN broj, nalazi na plastičnom držaču SIM kartice. Ovaj broj Vam može pomoći kod deblokiranja SIM kartice (ukoliko ste nekoliko puta krivo unijeli PIN broj) a može poslužiti i kao identifikacija Vas kao korisnika ili na prodajnom mjestu ili u Službi za korisnike.
Mogu li prenijeti svoj ugovor na drugu tvrtku?
Pod prijenosom ugovora podrazumijeva se prijenos jednog ili više telefonskih priključaka/brojeva zajedno sa SIM karticama Starog korisnika na drugog, novog korisnika. Prije potpisa Zahtjeva Stari pretplatnik ima obvezu platiti sve dospjele. Stari pretplatnik i nakon potpisa Zahtjeva mora i dalje platiti sve račune koji mu stignu na naplatu. Pretplatnički odnos bit će prenesen na novog Pretplatnika u trenutku kada Tele2 prihvati Zahtjev za prijenos pretplatničkog odnosa. Novi Pretplatnik odgovoran je za plaćanje korištenih usluga i naknada od trenutka kada Tele2 prihvati Zahtjev za prijenos pretplatničkog odnosa, a stari Pretplatnik ostaje odgovoran za obveze nastale do trenutka prijenosa Pretplatničkog ugovora. Tele2 će starom Pretplatniku dostaviti račun za usluge koji je ovaj obvezan platiti Ukoliko je Stari pretplatnik ugovorno vezan, ugovorna obveza s minimalnom mjesečnom potrošnjom se prenosi na Novog pretplatnika. Ukoliko su svi navedeni elementi zadovoljeni, prijenos pretplatničkog odnosa obavit će se u roku od 24 radna sata.
Kada mogu produljiti svoj ugovor i kupiti novi mobilni uređaj po povoljnijoj cijeni?
Produljenje pretplatničkog ugovora možete napraviti najraniije 90 dana prije isteka postojećeg ugovora.
Na što sve trebam paziti prilikom prijenosa ugovora sa starog na novog pretplatnika?
Prilikom prijenosa ugovora sa starog na novog pretplatnika važno je obratiti pažnju na:

1. Prije potpisa Zahtjeva stari pretplatnik ima obvezu platiti sve dospjele račune. 
2. Stari pretplatnik i nakon potpisa Zahtjeva mora i dalje platiti sve račune koji mu stignu na naplatu.
3. Stari pretplatnik obvezuje se platiti pozive učinjene u roamingu do prijenosa broja, a koji mu nisu dospjeli na naplatu s posljednjim računom.

Ukoliko je stari pretplatnik ugovorno vezan, ugovorna obveza s minimalnom mjesečnom potrošnjom prenosi se na novog pretplatnika, pa je samim time novi korisnik dužan platiti iznos minimalne mjesečne potrošnje, a stari korisnik samo potrošnju u mjesecu kada je prijenos izvršen.

Posebne pogodnosti koje je stari korisnik imao neće se prenijeti na novog korisnika. Posebne pogodnosti su: razni popusti, refundacije, kompenzacije, Mukte brojevi ili drugi izvanredni uvjeti korištenja usluga i proizvoda Tele2.
Koliko pretplata mogu sklopiti?
Maksimalan broj pretplata koje možete imati su četiri; tri glasovne i jedna za mobilni Internet. Odjednom možete sklopiti samo jednu pretplatu s telefonom, a nakon tri uredno plaćena računa možete sklopiti dodatne dvije pretplate s telefonom. Ukoliko se odlučite za pretplate bez telefona, možete ih sve sklopiti istovremeno.
Koliko pretplata za mobilni Internet mogu imati na svoje ime?
Svaki korisnik može sklopiti jednu pretplatu za Mobilni Internet.
Koji su mi dokumenti potrebni na prodajnom mjestu?
Pri potpisivanju ugovora potrebno je imati osobnu iskaznicu.
Kako mogu saznati PIN broj SIM kartice koju koristim uz Tele2 podatkovne modeme?
PIN je zapisan na plastičnom držaču SIM kartice.
Kako mogu saznati svoj pretplatnički broj?
Svoj pretplatnički broj možete provjeriti putem koda *116# te tipka za pozivanje a isti Vam je naveden i na zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa.
Kako ću saznati telefonski broj svoje podatkovne SIM kartice?
Telefonski broj vaše SIM kartice piše na vašem Zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se