Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

PRIJENOS BROJA

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Što sve moram učiniti kako bih prenio broj u Tele2 mrežu?
Dovoljno je samo doći u Tele2 centar ili na jedno od ovlaštenih Tele2 prodajnih mjesta, pokazati osobnu iskaznicu i potpisati potrebne zahtjeve. Poslovni korisnici trebaju donijeti i potrebne dokumente (dokumenti vidljivi u prilogu). Prijavu za prijenos broja možete podnijeti i online putem Tele2 web stranica. Proces prijenosa broja nastavljate dolaskom na bilo koje Tele2 prodajno mjesto. 
Broj u Tele2 mrežu možete prenijeti i online putem Tele2 webshopa.
Mogu li pri prijenosu broja kupiti i mobilni uređaj?
Naravno. Tele2 korisnicima koji prenose broj omogućuje kupovinu mobitela po cijenama za nove korisnike. Kupovinu mobilnog uređaja na Tele2 prodajnim mjestima možete izvršiti nakon što broj bude prenešen u Tele2, a ukoliko broj prenosite putem Tele2 webshopa uređaj možete kupiti odmah u procesu prijenosa ali će vam uređaj biti dostavljen nakon što broj bude prenesen.
Mogu li sklopiti ugovor bez obveznog trajanja?
Da, prilikom sklapanja pretplate sami birate želite li ugovornu obvezu ili ne.
Koliko mobilnih uređaja mogu kupiti pri sklapanju pretplate?
Maksimalni broj mobilnih uređaja jednak je broju pretplatničkih linija za koje ste potpisali ugovor. Dakle, za svaku pretplatničku liniju moguće je kupiti i jedan mobilni uređaj.
Mogu li birati željeni broj ili željeni niz brojeva?
Da. Moguće je odabrati brojeve ili niz brojeva prema vašim željama ili potrebama iz svih nizova osim brojeva koji počinju s 5 i 8 i 9. (095 5…, 095 8…, 095 9…).
Što je prijenos broja?
Prijenos broja je postupak pri kojem korisnik prelazi na novog mobilnog operatora uz zadržavanje istog broja. Pod istim brojem smatra se i predbroj (091, 092, 095, 098, 099, 097) i ostatak broja od 6 ili 7 znamenki.
Prenosi li se zaista cijeli broj?
Da, ukoliko ste npr. imali broj 091 222 222, možete prijeći na Tele2 uz zadržavanje upravo tog broja - 091 222 222 - i pričati po najpovoljnijim Tele2 tarifama.
Sudjeluju li u prijenosu broja svi mobilni operateri?
Da - u proces prijenosa broja, osim Tele2, uključena su i ostala 2 mobilna operatora.
Tko propisuje pravila prijenosa broja?
Način i pravila prijenosa broja propisala je Hrvatska agencija za telekomunikacije, i ona su ista za sve mobilne operatore.
Postoje li neki uvjeti pri prijenosu broja?
Korisnik koji je kod matičnog operatera vezan ugovorom kojem još nije isteklo obvezno trajanje, može u dogovoru s matičnim operaterom isplatiti ostatak ugovorne obveze. Poslovni korisnici koji imaju VPN, pri prijenosu moraju odjednom prenijeti sve priključke.
Koliko košta prijenos broja u Tele2 mrežu?
Prijenos broja se ne naplaćuje. Upravo suprotno, sve koji se odluče prijeći u Tele2 mrežu očekuju brojne pogodnosti. Detalje o trenutnoj ponudi potražite ovdje.
Koliko dugo traje prijenos broja?
Prijenos broja može trajati najmanje 3 radna dana od dana podnošenja Zahtjeva za prijenos, sukladno Pravilniku o prenosivosti broja. Točan datum prijenosa broja definirate na Tele2 prodajnom mjestu, a o eventualnoj naknadnoj izmjeni datuma za prijenos naknadno ćete biti obaviješten SMS porukom.
Mogu li birati tarifu kad prenosim broj?
BONOVI:
Nakon što postanete Tele2 korisnik bonova, dobit ćete Tele2 SIM karticu. Aktivacijom kartice prvim pozivom ili SMS porukom bit će aktivirana Osnovna tarifa. Tarifu možete promijeniti slanjem SMS poruke SMART, SMILEY ili REVOLUCIJA na broj 13888.

PRETPLATA:
Ukoliko prenosite pretplatnički broj, možete birati između tarifa u aktualnoj Tele2 ponudi za pretplatnike.
Obvezujem li se pri prijelazu na obavezno trajanje ugovora?
BONOVI:
Tele2 korisnik bonova nije obvezan ugovorom.

PRETPLATA:
Ukoliko ne kupujete mobilni uređaj, Tele2 vas neće obvezati trajanjem ugovora. 
Kako mogu uključiti glasovnu poruku koja obavještava druge korisnike da je moj broj prenesen u Tele2 mrežu?
Glasovna poruka se uključuje SAMO na zahtjev POZIVATELJA. Tele2 korisnik (pozivatelj) može zatražiti od Tele2 Službe za korisnike uključenje glasovne poruke (nakon toga i isključenje). Ukoliko želi uključenje glasovne poruke, korisnik treba kontaktirati Službu za korisnike na broj 095 1000 444. Poruka će se čuti u svim slučajevima kada Tele2 korisnik poziva brojeve koji su promijenili matičnog operatera.
Mogu li postati Tele2 poslovni korisnik bez kupovine mobilnih uređaja?
Da. Ukoliko vam nisu potrebni mobilni uređaji, sklapate ugovor na neodređeno vrijeme, što znači da nemate obveznog trajanja pretplatničkog ugovora.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se