Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima / / Često postavljana pitanja

Rezultati pretraživanja

Najčešća pitanja

Koliko pretplata mogu sklopiti?

Osoba koja sklapa pretplatnički ugovor može sklopiti najviše četiri pretplate: tri glasovne i jednu pretplatu za mobilni internet. 

Odjednom se može sklopiti samo jedna glasovna pretplata s telefonom. Nakon tri plaćena računa, pretplatnik može sklopiti dodatne pretplate s telefonom, ovisno o ugovornoj obvezi. 

Pretplate bez telefona mogu se sklopiti istovremeno.

Želim nekome pokloniti uređaj kupljen putem Tele2 web trgovine. Kako mi Tele2 može pomoći?

Predvidjeli smo da želite pokloniti uređaj kupljen putem Tele2 web trgovine. Pri kupovini na konfiguratoru odaberite opciju "Bonovi" i opciju "Želim ovaj uređaj nekome pokloniti" te upišite poklon poruku za poklanjanu osobu. Tele2 će vam dostaviti uređaj zamotan kao poklon koji će sadržavati i poklon poruku, a sve što trebate napraviti je predati poklon odabranoj osobi.

Koje proizvode mogu kupiti putem www.tele2.hr?

Putem www.tele2.hr korisnici mogu kupiti proizvod na bonove ili odabrati zasnivanje pretplatničkog odnosa kupnjom nekog od sljedećih proizvoda:

- Start paket na bonove s uključenih 250 kuna
- Nadoplata računa na bonove
- Telefon uz start paket na bonove
- Start paket pretplata (samo tarifa na SIM kartici i ugovor)
- Telefon uz pretplatnički ugovor (nadodavanje ugovorne obveze na postojeći ugovor bez obveznog trajanja)
- Produljenje postojećeg ugovora
- Start paket mobilnog interneta na bonove
- Start paket mobilnog interneta na bonove uz modem
- Start paket mobilnog interneta pretplata (samo tarifa mobilnog interneta + SIM kartica + ugovor)
- Modem uz pretplatnički ugovor (novi ugovor + SIM kartica + modem)
- Tele2 prepaid bon

Usluga prijenosa broja nije moguća online. 

Mogu li putem weba nadoplatiti svoj ili tuđi račun?

Putem web shopa moguće je nadoplatiti bilo koji valjani račun na bonove putem automatske nadoplate - nadoplata se vrši izravno na korisnički račun bez aktivacijskog koda bona.

Putem Moj Tele2 portala postojeći korisnici usluge na bonove i pretplatnici mogu vršiti nadoplatu tuđeg prepaid računa terećenjem vlastitog računa na bonove ili pretplatničkog računa - pretplatnicima iznos nadoplate tereti prvi sljedeći mjesečni račun, a korisnicima na bonove se skida s njihovog računa.

Kako mogu nadoplatiti Tele2 račun na bonove putem webshopa?

Tele2 račun na bonove nadoplaćujete upisom mobilnog broja koji želite nadoplatiti, odabirom iznosa bona od 25, 50, 100 ili 200 kuna i unosom kontrolnog koda. Nakon što je upisan mobilni broj koji želite nadoplatiti i odabran iznos nadoplate, unosite osobne podatake te podatake za plaćanje na linku za Kupi bon uslugu.

Nakon uspješne nadoplate zaprimit ćete mail potvrde kupovine s računom te SMS obavijest na upisani mobilni broj.

Koja je valjanost bona kupljenog putem weba?

Ovisno o iznosu nadoplate rokovi uporabe bonova (valjanosti prepaid računa) su sljedeći:

- 10 dana za nadoplatu bonom od 25 kn
- 75 dana za nadoplatu bonom od 50 kn
- 150 dana za nadoplatu bonom od 100 kn
- 250 dana za nadoplatu bonom od 200 kn

Rokovi uporabe bonova ne mogu se zbrajati nego se primjenjuje rok s dužim trajanjem.

Postoje li ograničenja na kupovinu bona putem webshopa?

Putem webshopa isti je mobilni broj moguće nadoplatiti iznosom od maksimalno 200 kuna, maksimalno tri puta unutar 30 dana. Istom kreditnom karticom moguće je platiti maksimalno 2 puta unutar 24 sata. 

Kako mogu platiti proizvod koji želim kupiti putem weba?

Tele2 Vam omogućava da proizvode koje kupujete putem weba plaćate online kreditnom karticom, Maestro karticom ili možete odabrati plaćanje pouzećem. Bonove je moguće kupiti samo online plaćanjem jednom od kreditnih kartica (Amex, MasteCard, Visa, Diners) ili Maestro debitnom karticom. Kupovina bona moguća je samo kreditnim karticama izdanima u Republici Hrvatskoj. Ukoliko plaćate kreditnom karticom, potrebno je unijeti osobne podatke, serijski broj kartice i kontrolni broj. Po kartici postoji ograničenje na način da istom kreditnom karticom možete platiti maksimalno 2 puta unutar 24 sata.

U slučaju plaćanja pouzećem, pri preuzimanjnu robe dostavljaču dostavne službe predajete iznos gotovine na koji glasi račun.

U slučaju plaćanja Maestro karticom unesite broj kartice, vaše podatke i sigurnosni kod. Sigurnosni kod je ili vaša jedinstvena lozinka ili ga generira čitač kartica kojeg ste dobili od svoje banke.

MasterCard SecureCode usluga pruža vašoj Maestro kartici sigurnosni kod - poznat samo vama i vašoj banci - za zaštitu protiv neovlaštene uporabe vaše kartice pri kupnji putem interneta kod trgovaca sa statusom člana. Kad na internetskoj blagajni unesete broj kartice svojeg Maestro tekućeg računa, otvorit će se sigurnosni prozor vaše financijske institucije koji će zahtijevati vaš SecureCode.

Jednostavno unesite svoj SecureCode u sigurnosni prozor. Kroz par sekundi vaša će financijska institucija odobriti transakciju i potvrditi vaš identitet. Jednom kad je vaš identitet potvrđen, vaša sigurna transakcija putem interneta može biti provedena. Imate li pitanja ili dvojbi oko korištenja svoje Maestro kartice putem interneta, molimo, stupite u kontakt direktno s bankom koja vam je izdala karticu (kontaktne podatke naći ćete na poleđini svoje kartice ili na svom bankovnom izvatku). Više informacija o plaćanju Maestrom:  http://www.maestrocard.com/hr/where/where_online.html

Kupio sam start paket na bonove s uključenih 250 kuna. Na koji je način raspoređen iznos od 250 kuna?

Iznos od 250 kn raspodijeljen je na sljedeći način: 25 kn odmah na računu te dodatnih 25 kn nakon 30 dana, sljedećih 6 mjeseci po 10 kn te zadnjih 7 mjeseci po 20 kn uz uvjet nadoplate bonom minimalne vrijednosti od 50 kn mjesečno.

Na koji način odabirem proizvode?

Posjetitelji web stranice mogu odabrati uslugu mobilne telefonije koja se plaća bonovima (prepaid) ili uz pretplatu (postpaid) na sljedeće načine:

a. Odabirom tarife iz ponude na bonove ili uz pretplatu klikom na "Kupi"
b. Odabirom telefona iz ponude na bonove ili uz pretplatu klikom na "Kupi"

Na stranici konfiguracije paketa korisnici odabiru dodatne opcije uz prvo odabrani proizvod (vrstu odnosa – pretplata ili bonovi, minimalnu mjesečnu potrošnju, trajanje ugovora).

Za kupovinu bona odaberite "Kupi bon" te će vam se otvoriti stranica za unos mobilnog broja na bonove koji želite nadoplatiti na linku za Kupi bon uslugu.

Koji su podaci potrebni za kupovinu proizvoda na bonove?

Pri odabiru proizvoda na bonove potrebno je upisati sljedeće podatke: ime i prezime, adresu, poštanski broj, kontakt broj, broj osobne iskaznice, OIB te e-mail adresu. Broj osobne iskaznice provjerit će dostavljač dostavne službe pri primopredaji kupljenog proizvoda. Na e-mail adresu dobivate obavijesti o tome je li vaša narudžba zaprimljena ili odbijena.

Koje su prednosti kupovine proizvoda na bonove putem weba?

Kupovina putem weba omogućuje vam višestruke prednosti za kupovinu proizvoda na bonove:

• povoljnije cijene telefona,
• besplatnu dostavu na kućnu adresu te 
• veći iznos na računu na bonove.

Start paket za proizvode kupljene putem weba ima uključenih 250 kuna na računu: 25 kn odmah na računu te dodatnih 25 kn nakon 30 dana, sljedećih 6 mjeseci po 10 kn te zadnjih 7 mjeseci po 20 kn uz uvjet nadoplate bonom minimalne vrijednosti od 50 kn svakih 30 dana.

Koji su podaci potrebni za kupovinu pretplatničkog proizvoda?

Pri odabiru novog pretplatničkog proizvoda potrebno je upisati sljedeće podatke: ime i prezime, adresu, poštanski broj, kontakt broj, e-mail adresu, broj osobne iskaznice i OIB te učitati presliku važeće osobne iskaznice. Novi pretplatnici trebaju uopisati datum rođenja. Broj osobne iskaznice provjerit će dostavljač dostavne službe pri primopredaji kupljenog proizvoda. Ukoliko nije učitana važeća osobna iskaznica, Tele2 neće procesuirati narudžbu. Na e-mail adresu dobivate obavijesti o tome je li vaša narudžba zaprimljena ili odbijena. Temeljem ostavljenih podataka Tele2 će vidjeti može li procesuirati vašu narudžbu ili će ona biti odbijena.   

Postojeći sam pretplatnik te želim napraviti produljenje ugovora. Postoje li neki uvjeti za produljenje?

Produljenje ugovora putem web stranice moguće je odabirom opcije "Postojeći korisnik" u kupovnom procesu i upisom mobilnog broja za koji želite produljenje ugovora. Nakon zaprimanja narudžbe provjerit ćemo imate li pravo na produljenje, odnosno kupovinu telefona uz produljenje ugovora i procesuirati narudžbu. Ukoliko nemate pravo na produljenje, narudžba će biti odbijena.

Pretplatnik ima pravo na produljenje ukoliko mu je ostalo manje od 90 dana do isteka ugovorne obveze te ako ima plaćene sve pretplatničke račune. 

Za produljenje korisnik može ostvariti individualni popust na web shop cijenu. Popust će biti primijenjen nakon upisa i uspješne validacije mobilnog broja na web stranici. Ukoliko korisnik nema pravo na popust, on se neće primijeniti na web shop cijenu. Ukoliko korisnik ne upiše svoj broj, Tele2 nema obvezu primijeniti popust za kupovinu uz postojeći mobilni broj.

Koje su prednosti kupovine proizvoda uz ugovor putem weba?

Kupovina putem weba omogućava vam višestruke prednosti za kupovinu pretplatničkih proizvoda:

• povoljnije cijene telefona
• besplatnu dostavu na kućnu adresu

Napravio sam odabir proizvoda i odabrao način plaćanja. Koji je sljedeći korak?

Nakon što ste završili kupovni proces, Tele2 zaprima vašu narudžbu. Temeljem podataka, Tele2 će prihvatiti i procesuirati narudžbu ili ju odbiti ukoliko postoji temelj za odbijanje narudžbe. O navedenom (zaprimanje ili odbijanje) bit ćete obaviješteni putem e-maila u roku jednog do dva radna dana. 

Ukoliko kupujete bon te ukoliko je plaćanje bilo uspješno (Banka je uspješno autorizirala kreditnu ili debitnu karticu) zaprimit ćete e-mail obavijest s računom za kupovinu bona.

U kojem roku mogu očekivati dostavu proizvoda?

Dostava fizičkih proizvoda u pravilu iznosi 3 do 5 radnih dana od trenutka narudžbe, ovisno o vašem mjestu stanovanja. Detaljno za vaše mjesto stanovanja provjerite na stranicama www.overseas.hr. Status dostave prije primopredaje možete provjeriti na našim web stranicama na stranici "Provjeri status narudžbe" upisivanjem broja optremnice s vašeg računa.

Ukoliko kupujete bon, automatska nadoplata upisanog prepaid računa će biti izvršena u roku od najviše 15 minuta od uspješne autorizacije kreditne ili debitne kartice.

Tko vrši dostavu proizvoda kupljenih putem www.tele2.hr?

Dostavu fizičkih proizvoda kupljenih putem Tele2.hr web stranica vrši Overseas Express.

Moram li pokazati osobnu iskaznicu prilikom primopredaje?

Prilikom primopredaje proizvoda dostavljač je obavezan usporediti broj vaše osobne iskaznice s brojem osobne iskaznice na narudžbi. Bez navedene provjere nije obvezan predati paket.

Na koji način zaprimam račun za kupljene proizvode?

Račun za kupljene proizvode zaprimate prilikom primopredaje kupljenog proizvoda. Ukoliko kupujete bon, račun će vam stići na ostavljenu e-mail adresu, zajedno s potvrdom kupovine.

Koje dokumente potpisujem prilikom primopredaje proizvoda?

Prilikom primopredaje proizvoda, ovisno o tome jeste li kupili fizički proizvod na bonove ili pretplatnički proizvod, potpisujete određene dokumente. Ukoliko ste kupili proizvod na bonove, potpisujete dokument "Potvrda prethodne obavijesti". Ukoliko ste kupili pretplatnički proizvod (proizvod uz pretplatu), potpisujete dokument "Potvrda prethodne obavijesti" te dokument "Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa".

Imam li pravo na raskid ugovora za kupovinu putem weba?

Ukoliko kupujete putem weba, imate pravo na raskid ugovora na daljinu u roku 7 radnih dana od primitka paketa. Ukoliko ste započeli s upotrebom usluge, tada se na raskid ugovora odnose Tele2 Opći uvjeti poslovanja (odnosno redovit raskid ugovora).
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se