Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima / Privatni korisnici - bonovi / Često postavljana pitanja

Rezultati pretraživanja

Najčešća pitanja

Privatni korisnici - bonovi

Kako postati Tele2 korisnik bonova?

Tele2 korisnik bonova postajete kupnjom Tele2 start paketa na jednom od mnogih Tele2 centara i ovlaštenih prodajnih mjesta ili prijenosom broja u Tele2 mrežu.

Popis prodajnih mjesta možete pronaći ovdje.

Iskoristite niže cijene start paketa s mobilnim uređajem u Tele2 web shopu, odnosno kupovinom online.

Što sve trebam učiniti kako bih prenio broj u Tele2 mrežu?

Dovoljno je doći u Tele2 centar ili na jedno od ovlaštenih Tele2 prodajnih mjesta, pokazati osobnu iskaznicu i napraviti presliku iste te potpisati potrebne zahtjeve. Podaci na zahtjevu moraju biti identični onima koji se nalaze u sustavu matične mreže, tj. mreže iz koje odlazite. Više informacija o prijenosu broja potražite ovdje

Kolika je cijena start paketa na bonove?

Cijena Tele2 start paketa bez mobilnog uređaja iznosi 20 kn s početnih 20 kn na računu. Cijena Tele2 start paketa bez mobilnog uređaja u web shopu iznosi 50 kuna s 250 kuna uključenih na račun. 

Cijene start paketa s mobilnim uređajem razlikuju se ovisno o odabranom modelu uređaja. Start paketi sa i bez mobilnog uređaja na Tele2 prodajnim mjestima uključuju 3 kune na računu. Start paketi s mobilnim uređajem kupljeni putem Tele2 web shopa uključuju 250 kuna na računu. 

Kako početi koristiti Tele2 na bonove?

Jednostavno - SIM karticu koju ste dobili u Tele2 start paketu stavite u mobilni uređaj, unesite četveroznamenkasti PIN broj te potom napravite jedan poziv ili pošaljite jednu SMS poruku (koji se naplaćuju).
Kako biste saznali koja je tarifa inicijalno aktivirana na karticu, utipkajte *130# i pritisnite tipku za pozivanje.

Kako promijeniti tarifu?

Tele2 korisnici bonova mogu promijeniti tarifu tako da pošalju SMS na broj 13888 sa sljedećim sadržajem:

SMART - za prijelaz na tarifu Smart,  
SMILEY - za prijelaz na tarifu Smiley, 
REVOLUCIJA - za prijelaz na tarifu Revolucija ili
PRICALICA - za prijelaz na tarifu Pričalica.  

Za više informacija pogledajte Cjenik. Trajanje pogodnosti definirano je važećim Cjenikom. Po isteku pogodnosti korisnik se vraća na osnovne cijene tarife na kojoj se nalazi do nadoplate novim odgovarajućim bonom.

Kako mogu provjeriti stanje računa?

Stanje na Tele2 računu na bonove možete provjeriti tako da utipkate *130# i pritisnete tipku za pozivanje.

U tarifama koje u sebi imaju uključenu određenu količinu minuta i podatkovnog prometa stanje paketa provjerite biranjem kombinacije *150#. Nakon toga slijedite upute na zaslonu ekrana.

Kako mogu nadoplatiti svoj Tele2 račun na bonove?

Tele2 račun na bonove možete nadoplatiti tako da utipkate *131*13-znamenkasti broj s bona# i pritisnete tipku za pozivanje.

Što činiti ako koristim smartphone i treba mi povoljniji pristup internetu?

Preporučamo aktivaciju jednog od podatkovnih paketa, koji vam omogućavaju povoljniju cijenu podatkovnog prometa. Više informacija potražite ovdje.

Općenito o mobilnom internetu

Tele2 mreža podržava HSPA+, UMTS, EDGE i GPRS mrežnu tehnologiju.

Najveće moguće brzine prijenosa podataka u Tele2 mreži su:

HSPA+ –  do 21 Mbit/s u skidanju podataka, do 1,4 Mbit/s u slanju podataka
GPRS – do 51,2 kbit/s u skidanju podataka, do 51,2 kbit/s u slanju podataka
EDGE – do 236,8 kbit/s u skidanju podataka, do 236,8 kbit/s u slanju podataka

Kartu pokrivenosti UMTS/HSPA signalom provjerite ovdje.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se