Tele2
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

RAČUNI I POTROŠNJA

Moj Tele2

Što je Moj Tele2?
Moj Tele2 je korisnički portal koji ti omogućava da sam(a), na najbrži i najjednostavniji način, provjeriš svoju potrošnju, količinu preostalih minuta, poruka ili podatkovnog prometa unutar tarife ili unutar dodatnih paketa, stanje računa, ukupno dugovanje, preuzmeš pdf računa ili uplatnicu s podacima za uplatu. Putem Moj Tele2 također možeš promijeniti tarifu i podatkovni paket, aktivirati razne usluge, kupovati bonove sebi ili drugima, aktivirati dodatne pakete poruka, interneta, minuta, međunarodnih ili roaming minuta te još puno toga...

Više o portalu saznaj na stranici usluge Moj Tele2.

Kako se registrirati na Moj Tele2?

Na Moj Tele2 možeš se registrirati brzo i jednostavno putem Moj Tele2 stranice za registraciju.

Za registraciju ti je potreban broj mobitela, za koji želiš kreirati Moj Tele2 profil, tvoj OIB i valjana e-mail adresa. Zatim samo prati upute za registraciju i uživaj u svim pogodnostima koje ti pruža tvoj korisnički portal.

Napomena: Poslovni korisnici se na Moj Tele2 portal mogu registrirati isključivo putem svog prodajnog predstavnika ili na bilo kojem Tele 2 prodajnom mjestu.

Računi na Moj Tele2

Kada se logirate u Moj Tele2, na vrhu stranice odaberite Računi i potrošnja

Na toj stranici možete:
  • Pregledati i preuzeti sve račune u PDF formatu
  • Platiti račune koji nisu plaćeni
  • Analizirati potrošnju po mjesecima i brojevima
  • Preuzeti popunjenu uplatnicu za plaćanje neplaćenih računa

Osobni podaci na Moj Tele2

Kada se logirate u Moj Tele2, na vrhu stranice odaberite Moj profil.
Na toj stranici možete pogledati sve svoje osobne podatke, provjeriti koji su vaši PIN i PUK brojevi, te promijeniti lozinku za pristup Moj Tele2 stranicama.

Promjena tarife i paketa na Moj Tele2

Kada se logirate u Moj Tele2, na vrhu stranice odaberite Tarife i usluge

Na toj stranici možete:
  • Pregledati trenutno aktivnu tarifu, aktivirane promocije i pakete
  • Promjeniti trenutnu tarifu i/ili obvezni podatkovni paket
  • Provjeriti do kad vam traje ugovor
  • Pregledati povijest promjena tarifa
  • Kupovati bonove
  • Aktivirati i deaktivirati dodatne usluge

Aktivacija dodatnih paketa na Moj Tele2

Na početnoj stranici Moj Tele2 portala odmah ispod prikaza trenutne potrošnje nalazi se modul za aktivaciju dodatnih paketa.

U tom modulu možete aktivirati:
- dodatne pakete minuta,
- dodatne pakete poruka,
- dodatne pakete podatkovnog prometa,
- pakete međunarodnih minuta
- pakete roaming minuta
- surfanje izvan tarife

Napomena: u modulu za aktivaciju dodatnih paketa na Moj Tele2 prikazuju se dodatni paketi koji su dostupni za aktivaciju uz vašu tarifu, pa ovisno o tome koju tarifu imate možda vam se neće nuditi svi gore navedeni paketi. Npr. ukoliko ste korisnik Tele2 glasovnih usluga nećete vidjeti opciju Surfanje izvan tarife jer je to opcija koja je dostupna Tele2 korisnicima mobilnog intereneta uz pretplatu.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se