Tele2
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

RAČUNI I POTROŠNJA

Provjera potrošnje

Svoju potrošnju, količinu preostalih minuta, poruka ili podatkovnog prometa unutar tarife te unutar dodatnih paketa, kao stanje računa ili ukupno dugovanje možete provjeriti u bilo kojem trenutku putem Moj Tele2 portala.
Ostale načine provjere potrošnje pogledajte u dolje navedenim kategorijama.

Provjera stanja na mom računu

Stanje svog računa možete saznati slanjem poruke sadržaja STANJE na broj 13880

Stanje svog računa kao i stanje bonus kuna, u bilo kojem trenutku, možete provjeriti i putem Moj Tele2.

 
Stanje i valjanost svog računa na bonove također možete provjeriti i na način da utipkate  *130# i pritisnite tipku za poziv.

Ukoliko su vam dodijeljene bonus kune njihovo stanje možete provjeriti biranjem kombinacije *150*5# i tipka za poziv.


 

Stanje svog računa možete saznati slanjem poruke sadržaja STANJE na broj 13880

Svoj trenutnu potrošnju, kao i preostalu količinu podatkovnog prometa unutar obveznog podatkovnog paketa, u bilo kojem trenutku možete provjeriti i putem Moj Tele2.

Trenutnu potrošnju također možete provjeriti i slanjem SMS poruke sadržaja u TPO na besplatni broj 13880.

Povratne poruke o stanju vašeg računa su informativnog je karaktera i mogu odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge.

Svoj trenutnu potrošnju, kao i preostalu količinu podatkovnog prometa unutar obveznog podatkovnog paketa, u bilo kojem trenutku možete provjeriti putem Moj Tele2.

Trenutnu potrošnju također možete provjeriti i slanjem SMS poruke sadržaja u TPO na besplatni broj 13880.

Povratne poruke o stanju vašeg računa su informativnog je karaktera i mogu odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge. 

Provjera stanja tarifnog paketa

Za provjeru stanja preostalih minuta unutar tarife, utipkajte *150*6# i pritisnite tipku za poziv.

Za provjeru stanja preostalih SMS poruka unutar tarife, utipkajte *150*7# i pritisnite tipku za poziv.

Za provjeru stanja preostalog podatkovnog prometa unutar tarife, utipkajte *150*8# i pritisnite tipku za poziv.

Svoju potrošnju, u bilo kojem trenutku, možete provjeriti i putem Moj Tele2.

Ako želite provjeriti potrošnju minuta, SMS poruka ili podatkovnog prometa unutar vašeg tarifnog paketa, pošaljite SMS poruku sadržaja KOL na besplatni broj 13880.

Povratne poruke o stanju vašeg računa su informativnog je karaktera i mogu odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge.


Svoju potrošnju, u bilo kojem trenutku, možete provjeriti i putem Moj Tele2.
 
 

Ako želite provjeriti potrošnju minuta, SMS poruka ili podatkovnog prometa unutar vašeg tarifnog paketa, pošaljite SMS poruku sadržaja KOL na besplatni broj 13880.

Povratne poruke o stanju vašeg računa su informativnog je karaktera i mogu odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge.

Svoju potrošnju, u bilo kojem trenutku, možete provjeriti i putem Moj Tele2.

 

Provjera stanja dodatnih paketa

Ako ste iskoristili mogućnost aktivacije jednog od naših dodatnih paketa minuta, SMS poruka ili podatkovnog prometa, i želite provjeriti stanje pojedinačnog dodatnog paketa to možete provjeriti na sljedeće načine:

  • Za provjeru stanja paketa minuta, utipkajte *150*1# i pritisnite tipku za poziv.
  • Za provjeru stanja paketa SMS poruka, utipkajte *150*2# i pritisnite tipku za poziv.
  • Za provjeru stanja podatkovnog paketa, utipkajte *150*3# i pritisnite tipku za poziv.
  • Za provjeru stanja roaming podatkovnog paketa, pošaljite poruku sadržaja EUMB na broj 13990.
  • Za provjeru stanja roaming paketa minuta, pošaljite poruku sadržaja RMIN? na broj 13991.
  • Za provjeru stanja paketa međunarodnih minuta, pošaljite poruku sadržaja MMIN? na broj 13992.

Preostalo stanje svih dodatnih paketa koje imate aktivirane, osim roaming podatkovnih paketa, možete provjeriti i putem Moj Tele2

Ako ste iskoristili mogućnost aktivacije jednog od naših dodatnih paketa minuta, SMS poruka ili podatkovnog prometa, stanje im možete provjeriti na sljedeće načine:

  • Za provjeru stanja paketa minuta, pošaljite poruku sadržaja MIN? na besplatni broj 13880.
  • Za provjeru stanja paketa SMS poruka, pošaljite poruku sadržaja SMS? na besplatni broj 13880.
  • Za provjeru stanja podatkovnog paketa, pošaljite poruku sadržaja MB? na besplatni broj 13880.
  • Za provjeru stanja roaming podatkovnog paketa, pošaljite poruku sadržaja EUMB na broj 13990.
  • Za provjeru stanja roaming paketa minuta, pošaljite poruku sadržaja RMIN? na broj 13991.
  • Za provjeru stanja paketa međunarodnih minuta, pošaljite poruku sadržaja MMIN? na broj 13992.

Napomena: Ako imate aktiviran dodatni podatkovni paket na tarifi koja u sebi već sadrži podatkovni paket, stanje prikazano na poruci MB? će prikazivati zbroj podatkovnog paketa iz tarife i kupljenog podatkovnog paketa.


Preostalo stanje svih dodatnih paketa koje imate aktivirane, osim roaming podatkovnih paketa, možete provjeriti i putem Moj Tele2.
 

Ako ste iskoristili mogućnost aktivacije jednog od naših dodatnih paketa minuta, SMS poruka ili podatkovnog prometa, stanje im možete provjeriti na sljedeće načine:

  • Za provjeru stanja paketa minuta, pošaljite poruku sadržaja MIN? na besplatni broj 13880.
  • Za provjeru stanja paketa SMS poruka, pošaljite poruku sadržaja SMS? na besplatni broj 13880.
  • Za provjeru stanja podatkovnog paketa, pošaljite poruku sadržaja MB? na besplatni broj 13880.
  • Za provjeru stanja roaming podatkovnog paketa, pošaljite poruku sadržaja EUMB na broj 13990.
  • Za provjeru stanja roaming paketa minuta, pošaljite poruku sadržaja RMIN? na broj 13991.
  • Za provjeru stanja paketa međunarodnih minuta, pošaljite poruku sadržaja MMIN? na broj 13992.

Napomena: Ako imate aktiviran dodatni podatkovni paket na tarifi koja u sebi već sadrži podatkovni paket, stanje prikazano na poruci MB? će prikazivati zbroj podatkovnog paketa iz tarife i kupljenog podatkovnog paketa.

Preostalo stanje svih dodatnih paketa koje imate aktivirane, osim roaming podatkovnih paketa, možete provjeriti i putem Moj Tele2.

Provjera stanja za korisnike mobilnog interneta putem računala

Provjera stanja na računu

Vašu trenutnu potrošnju možete provjeriti na sljedeće načine:

  • unutar MBB aplikacije,
  • putem portala Moj Tele2,
  • putem besplatne stranice http://mbb.tele2.hr,
  • na način da vašu MBB karticu stavite u mobilni uređaj, utipkate*130# i pritisnete tipku za poziv.

 

Provjera stanja unutar tarifnog paketa

Stanje podatkovnog prometa unutar vaše MBB tarife možete provjeriti na sljedeće načine:

 

Ako ste korisnik neke od tarifa Mobilni internet uz pretplatu ili Tele2 CARNet tarifa i želite provjeriti vašu trenutnu potrošnju to možete učiniti slanjem ključne riječi MB? na besplatni broj 13880.

Povratno ćete dobiti poruku o potrošenoj količini MB, količini MB uključenih u vašu tarifu, iznos potrošnje izvan tarifnog paketa kao i iznos nepodmirenog dugovanja.

Svoju potrošnju također možete provjeriti i putem portala Moj Tele2.
Ako ste korisnik Mobilnog interneta za poslovne korisnike i želite provjeriti vašu trenutnu potrošnju to možete učiniti slanjem ključne riječi MB? na besplatni broj 13880. 

Povratno ćete dobiti poruku o potrošenoj količini MB, količini MB uključenih u vašu tarifu, iznos potrošnje izvan tarifnog paketa kao i iznos nepodmirenog dugovanja.

Svoju potrošnju također možete provjeriti i putem portala Moj Tele2.

Usluge su vam krivo obračunate?

Ako sumnjate da se dogodila greška u obračunu usluge ili ne razumijete neke od stavki koje su vam naplaćene na računu, molimo vas kontakirajte Službu za korisnike putem online kontak obrasca
Detaljnom provjerom ćemo saznati sve što vas zanima.

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli riješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

Mogu li nepotrošeni iznos minimalne mjesečne potrošnje prenijeti u sljedeći mjesec?

Ne, nepotrošeni iznos minimalne mjesečne potrošnje nije moguće prenijeti u sljedeći mjesec.

Kako mogu provjeriti potrošnju unutar svoje pretplatničke tarife?

Za provjeru potrošnje prijavite se na Moj Tele2 portal ili pošaljite besplatnu SMS poruku na broj 13880 s ključnom riječi "TPO". Slanje SMS poruke na broj 13880 ne naplaćuje se u domaćem prometu. Provjera putem SMS poruke moguća je jednom u 24 sata. Poruke za trenutno stanje potrošnje informativnog su karaktera i ne moraju odgovarati stvarnom stanju računa s obzirom na moguća kašnjenja u obračunu.

Primio sam poruku koja me upozorava da sam dosegnuo dvostruki iznos potrošnje. Zašto sam ju dobio?

Poruka o dvostrukoj potrošnji informativnog je karaktera i obavještava vas da ste u tekućem mjesecu premašili dvostruki iznos ukupnog iznosa računa u odnosu na vašu prosječnu potrošnju u posljednja tri mjeseca. Ukoliko ste Tele2 korisnik kraće od 3 mjeseca, ovu poruku ste dobili jer ste premašili dvostruki iznos vaše mjesečne naknade ili minimalne mjesečne potrošnje tarife koju imate.

Kako mogu provjeriti stanje računa?

Stanje računa na bonove možete provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja STANJE na 13880. Ova poruka se ne naplaćuje.

Stanje računa možete provjeriti i putem Moj Tele2.


Mogu li nepotrošenu količinu minuta, SMS poruka ili podatkovnog prometa prenijeti u sljedeći mjesec?

Ne, nepotrošenu količinu nije moguće prenijeti u sljedeći mjesec.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu X
Mreža i
pokrivenost X