Tele2
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

RAČUNI I POTROŠNJA

Računi i uplate

Što učiniti ako niste zaprimili vaš mjesečni račun? Zanima vas pojašnjenje stavki vašeg pretplatničkog računa? Želite provjeriti podatke za plaćanje ili provjeriti je li zaprimljena vaša uplata? 
Imamo odgovore na sva vaša pitanja!

Znate li što znače pojedine stavke na vašem Tele2 računu?

Objašnjenje Tele2 računa s mjesečnim naknadama, popustima, ostalim stavkama, te specifikacijom mjesečnog pretplatničkog računa, možete pogledati na sljedećem primjeru Tele2 računa:

Primjer Tele2 računa

Niste dobili vaš mjesečni pretplatnički račun?

Ukoliko niste dobli svoj mjesečni račun, a želite izvršiti svoju obvezu plaćanja računa, sve potrebne podatke za plaćanje možete saznati putem SMS poruke tako da na broj 13880 pošaljete ključnu riječ RACUN.
Usluga je besplatna i dostupna samo Tele2 privatnim pretplatnicima i to od 2. u mjesecu.

Ukoliko želite, umjesto u papirnatom obliku i na kućnu adresu, svoj mjesečni račun možete primati u elektronskom obliku, tj. u pdf formatu putem Moj Tele2 portala ili putem vašeg internet bankarstva. Više informacija o ovim opcijama potražite na stranici usluge E-račun.

Ako vam je račun ipak potreban, možete ga zatražiti putem online kontakt obrasca.

Ako niste zaprimili vaš mjesečni račun možete ga zatražiti putem kontakt obrasca.

Podaci za plaćanje pretplatničkog mjesečnog računa

Podatke za plaćanje vašeg mjesečnog računa možete saznati putem SMS poruke tako da na broj 13880 pošaljete ključnu riječ RACUN

Usluga je besplatna i dostupna samo Tele2 privatnim pretplatnicima i to od 2. u mjesecu.

Također, podatke za uplatu možete provjeriti i putem portala Moj Tele2.

Provjerite je li vaša uplata zaprimljena

Je li vaša uplata zaprimljena možete doznati na 3 načina:

- Putem SMS obavijesti
Ako ste Tele2 privatni pretplatnik, nakon što vaša uplata bude proknjižena, dobit ćete sljedeću SMS obavijest o izvršenoj uplati: "Postovani, uplata u iznosu xx.xxx kn je zaprimljena na Vasem racunu. Vas Tele2"

- Putem portala Moj Tele2.
Nakon prijave, u glavnom izborniku na vrhu stranice odaberite Računi i potrošnja. U tablici na toj stranici nalazi se pregled svih vaši računa po mjesecima s naznačenim statusom "Plaćeno".

- Putem govornog automata
Provjeru uplate možete obaviti i tako da nazovete govorni automat na broj 0951000444. U govornom izborniku odaberite 2 - za pitanja o računu i uplatama, a potom 1 - za informacije o trenutnoj potrošnji, dugovanju i izvršenoj uplati.

Platili ste račun i želite uključiti odlazne usluge?

Ako ste upravo platili račun i želite nam poslati potvrdu o plaćanju, kako bi vam korištenje usluga ponovno bilo omogućeno, imamo najbrži način za to - putem poziva na broj 095 1000 444!

Nazovite 095 1000 444 i slijedite upute govornog automata, koji će vam kroz nekoliko kratkih koraka omogućiti ponovno korištenje naših usluga. Usluga je dostupna samo za privatne pretplatnike. 

Prije poziva pripremite sljedeće podatke s opće uplatnice jer će vam biti potrebni:
  • Poziv na broj
  • Iznos uplate

Prilikom poziva, na govornom automatu ćete čuti sljedeću poruku:
"Zbog nepodmirenog dugovanja na vašem broju su trenutno ograničene odlazne usluge. Uključenje odlaznih usluga se naplaćuje 60 kuna. Ukoliko želite omogućiti odlazne usluge molimo pričekajte kako bi unijeli podatke o uplati"

Nakon toga će automat će vam pročitati poziv na broj koji je bilo potrebno upisati prilikom uplate. Ako je pročitani poziv na broj jednak onom na vašoj potvrdi o uplati, pritisnite tipku 1, a ako ste uplatili s drugim pozivom na broj, pritisnite tipku 2

Ako pritisnete tipku 1, govorni automat će vas zamoliti da unesete iznos koji ste uplatili i to na način da unesete samo iznos u kunama, bez lipa. 

Ako je uplaćeni iznos dovoljan za uključenje, sustav će vas automatski uključiti. Potrebno je ugasiti pa upaliti vaš mobilni uređaj! 

Potvrdu o uplati je potrebno poslati samo ako sumnjate da ste platili račun s krivim pozivom na broj, na krivi IBAN i sl, ili ako je prošlo više od 7 dana od uplate, a ona nije evidentirana. Tada je potrebno poslati skeniranu potvrdu o uplati putem kontakt obrasca kako bi mi mogli pronaći tu uplatu, koju zbog nepotpunih informacija naš sustav nije mogao pravilno rasporediti i povezati ju s vašim brojem.

Ukupan iznos za platiti na uplatnici

Ukupan iznos za plaćanje koji je naveden na uplatnici se sastoji od:

  • Potrošnje učinjene u mjesecu na koji se račun odnosi (D)
  • Otvorenog dugovanja iz prethodnih razdoblja (E)

Obračunsko razdoblje Tele2 računa je od prvog do zadnjeg dana u mjesecu što bi značilo da uplata koju izvršite nakon kreiranja novog računa, neće biti evidentirana na novokreiranom računu.

Na primjeru bi to izgledalo ovako:
Račun za 2. mjesec u iznosu od 67,19 kn kreira se 29.02., a vi do tada još niste platili račun za 1. mjesec u iznosu od 65,00 kn. Ako platite račun za 1. mjesec datuma 02.03., račun za 2. mjesec biti će već kreiran u sustavu te će vam takav i stići na adresu za dostavu računa i na njemu neće biti vidljiva uplata koju ste izvršili 02.03.
To znači da će vam na računu za 2. mjesec i dalje stajati dug od 1. mjeseca (koji ste već podmirili) te je zato potrebno uplatiti samo (D) Iznos računa za 2. mjesec, odnosno 67,19 kn.

Na računu će ovaj primjer izgledati ovako:
 
Ako ste već podmirili dug po prethodnim računima i želite platiti samo iznos za mjesec na koji se račun odnosi, tada s uplatnice, koju ste primili uz račun, prepišite iznos koji se odnosi samo na taj mjesec, Poziv na broj odobrenja i Tele2 IBAN broj. Te podatke možete koristiti prilikom plaćanja računa općom uplatnicom ili internet bankarstvom. 

Kopije računa

Trebate li kopiju svog Tele2 računa možete je preuzeti u pdf formatu putem Moj Tele2 portala.

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli riješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

Što je Naknada za pristup mreži?

Naknada za pristup mreži se uvodi zbog Vladinih mjera kroz koju su značajno povećali jednu od godišnjih naknada za uporabu radio frekvencijskog spektra u mobilnoj mreži.

Zašto je uvedena Naknada za pristup mreži?

Odluka Vlade o uvođenju povećanja naplate korištenja radio frekvencijskog spektra predstavlja značajan udar na poslovanje Tele2. Radi se o tolikom povećanju godišnjeg troška za frekvencije da bi isti utjecali na općenito poslovanje Tele2. Kako bi se očuvala radna mjesta i daljnja ulaganja u Hrvatskoj kao i mogućnost nuđenja povoljnih mobilnih usluga svima, Tele2 uvodi spomenutu naknadu.

Koliko iznosi Naknada za pristup mreži?

Jedinstvena naknada za pristup mreži za sve privatne i poslovne pretplatnike iznosi 8 kn + PDV.
Naknada za korisnike bonova iznosi 10% na postojeće vrijednosti bona. Na primjer, dosadašnji bon od 25 kn korisnik će ubuduće plaćati 27,50 kn (25 kn na računu i 2,50 kn naknada).

Na koje se tarife odnosi ova Naknada?

Odnosi se na sve pretplatničke tarife i tarife za korisnike bonove.

Što je minimalna mjesečna potrošnja i koje se stavke plaćaju mjesečno?

Iznos minimalne mjesečne potrošnje je najmanji iznos računa kojeg plaćate svaki puni mjesec, neovisno o stvarno ostvarenoj potrošnji. Iznos minimalne mjesečne potrošnje možete u cijelosti potrošiti na razgovore prema svim mrežama unutar Hrvatske, na SMS i MMS poruke, prijenos podataka i na međunarodne pozive, osim roaminga. Usluga SMS parkinga, mPrijevoz, preuzimanje sadržaja s mobilnog portala kao i glasovne, SMS i MMS usluge s dodatnom vrijednosti ne ulaze u iznos minimalne mjesečne potrošnje. Nepotrošeni iznos minimalne mjesečne potrošnje ne prenosi se u sljedeći mjesec. Minimalna mjesečna potrošnja ne uključuje Naknadu za uporabu radijske frekvencije koja se naplaćuje zasebno u iznosu od 5 kn te naknadu za pristup mreži u iznosu od 10 kn.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se