Tele2
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

TEHNIČKA PODRŠKA

4G

Naša 4G mreža temelji se na najnovijoj vrhunskoj tehnologiji. Imamo nacionalnu pokrivenost i naša 4G brzina pokriva većinu stanovništva. Zato korisnici gotovo svih 4G uređaja mogu imati potpuno 4G iskustvo.

Iskoristite prednosti Tele2 4G mreže jednostavnom zamjenom SIM kartice koju trenutno koristite. Zamjenom kartice vaš broj se ne mijenja, a besplatnu 4G SIM karticu možete preuzeti na bilo kojem Tele2 prodajnom mjestu.
Prije zamjene kartice preporučamo da prvo kopirate sve kontakte s postojeće SIM kartice kako bi vam i dalje bili dostupni.

Kako kopirati kontakte s postojeće SIM kartice?

Ovisno o tome koji uređaj imate slijedite dolje navedene korake.

Android uređaji:

1. Otvorite aplikaciju Kontakti/Imenik (ili Telefon)
2. Odaberite opciju Aplikacije (Više ili Postavke)
3. Odaberite Uvoz/Izvoz imenika
4. Odaberite opciju Uvezi kontakte iz SIM kartice

Windows Phone uređaji:
1. Otvorite aplikaciju Osobe
2. Odaberite Uvezi kontakte sa SIM kartice

iOS uređaji:
1. Otvorite Postavke
2. Odaberite Mail, Kontakti, Kalendari
3. Odaberite Importiraj SIM kontakte

Nakon što ste kopirali svoj podatke pogledajte kako zamijeniti staru SIM karticu novom.

Kako zamijeniti staru SIM karticu novom?

Nakon što ste kopirali svoje kontakte slijedite ovih par jednostavnih koraka za zamjenu SIM kartice:

  • Prvo na novoj SIM kartici pronađite dvadeseteroznamenkasti broj ispod bar koda.
  • Prije nego što izvadite postojeću SIM karticu iz mobilnog telefona, pošaljite besplatni SMS na broj 13095 s dvadeseteroznamenkastim brojem.
  • Dobit ćete SMS s potvrdom o zaprimanju zahtjeva za zamjenu SIM kartice.
  • U kratkom roku, postojeća SIM kartica prestat će raditi, tj. neće se moći spojiti na mrežu. Kad kartica prestane raditi  izvadite je i u mobitel umetnite novu SIM karticu.
  • Unesite novi PIN (PIN1) koji ste dobili s novom SIM karticom i vaša kartica je spremna za korištenje.

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli riješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

Zašto mi negdje radi 3G, ali ne i 4G?

4G signalom smo za sada pokrili 90 posto stanovništva Hrvatske, a na području na kojem je pokrivenost 4G signalom slabija ili je trenutno nema, moći ćete koristiti najmoderniju 3G mrežu u Hrvatskoj koja pokriva 99 posto stanovništva glasovnom uslugom, 97 posto stanovništva 3G podatkovnom uslugom te 98 posto autocesta 3G podatkovnom i glasovnom uslugom.

Nastavljamo s povećanjem pokrivenosti 4G signalom, a do kuda smo došli provjeravajte na karti pokrivenosti.
 

Zašto moram mijenjati SIM karticu kako bih koristio 4G?

Prije svega, zamjena SIM kartice je besplatna i nova SIM kartica dolazi u 3-u-1 formatu što znači da ćete ju moći koristiti u bilo kojem mobitelu, tj. onom koji treba nano SIM (najmanja veličina SIM kartice) kao i onom koji treba micro SIM (srednja veličina SIM kartice) ili tzv. "full SIM" (najveća veličina SIM kartice). 

Besplatnom zamjenom SIM kartice omogućujete povezivanje mobitela na 4G signal, a što, zbog tehničkih ograničenja SIM kartice koju trenutno koristite u svom mobitelu, nije bilo moguće. Nova kartica sadrži posebnu enkripciju koja je potrebna za pristup 4G mreži.
 

Koja  je razlika između 3G i 4G?

4G tehnologija donosi napredak u tehnološkom razvoju mobilnih komunikacija i predstavlja trenutno najnapredniju komercijalno dostupnu tehnologiju bežične razmjene podataka. Kao i svaka dosadašnja evolucija tehnologije mobilnih komunikacija, i 4G donosi prednosti koje su najprimjetnije u ukupno ugodnijem korištenju interneta, bilo da se radi o brzini surfanja web stranicama, slanju i primanju velikih dokumenata poput audio ili video materijala kao i on-line gledanju video sadržaja koje ćete moći gledati u većoj kvaliteti.
 

Trebam li novu karticu kako bih koristio 4G i kako mogu doći do kartice koja podržava 4G?

Kako bi mogli koristiti 4G morate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja. U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal. Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.


4G SIM karticu možete preuzeti besplatno na bilo kojem Tele2 prodajnom mjestu.

Ugovorio sam pretplatu ili sam postao korisnik bonova prije uvođenja 4G usluge, mogu li koristiti 4G?

4G uslugu će imati svi pretplatnici i korisnici bonova na glasovnim tarifama koji će koristiti Tele2 mrežu od kada 4G signal postane dostupan.

Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu X
Mreža i
pokrivenost X