Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

TEHNIČKA PODRŠKA

Mobilni uređaji

Sve informacije o otključavanju vašeg mobilnog uređaja, popis ovlaštenih servisa, korisničke priručnike mobilnih uređaja i mnoge druge korisne informacije nalaze se u dolje prikazanim kategorijama.

Servisiranje mobilnog uređaja

Svi uređaji kupljeni u Tele2 ponudi imaju zakonski jamstveni rok od najmanje 1 do najviše 2 godine. Detalji o duljini trajanja jamstvenog roka nalazi se na jamstvenom listu pojedinog uređaja.

Ako korisnik uoči i prijavi na Tele2 prodajnom mjestu tehničku neispravnost uređaja unutar 8 dana od kupovine, Tele2 će nakon potvrde neispravnosti uređaja od ovlaštenog servisa, korisniku zamijeniti uređaj za novi.

Ako do kvara na mobilnom uređaju dođe unutar jamstvenog roka, isti možete sami poslati u servis koji je naveden na jamstvenom listu ili ga odnijeti na bilo koje Tele2 prodajno mjesto koje će ga proslijediti u ovlašteni servis. Popis ovlaštenih servisa možete pronaći u donjem izborniku.  

Uz sam uređaj, potrebno nam je dostaviti: jamstveni list, račun, te opis kvara.

Tele2 prodajno mjesto ima pravo odbiti slanje uređaja na servis ukoliko se radi o mehaničkom oštećenju (razbijen ekran i sl.).

Otključavanje uređaja

Tele2 svojim korisnicima omogućava otključavanje uređaja kupljenih u Tele2 ponudi i to na korisnikov zahtjev nakon proteklog razdoblja od 12 mjeseci korištenja usluge, uz predočenje računa o kupnji mobilnog uređaja.

Korisnici koji žele otključati uređaj kupljen u Tele2 ponudi trebaju poslati sljedeće potrebne podatke putem kontakt obrasca:

Brand uređaja 
Model uređaja 
IMEI uređaja 

Ukoliko korisnik zadovoljava uvjete, bit će mu poslan kod za otključavanje uređaja. Većina uređaja otključava se na način da se u uređaj umetne SIM kartica nekog drugog operatera, a uređaj potom traži kod za otključavanje mreže. Nakon unosa koda za otključavanje mreže odabire se neka od opcija "OK"/"Otključaj"/"Unlock"/"Nastavi". Nakon toga uređaj je moguće koristiti na nekoj drugoj mreži.

Kod za otključavanje uređaja možete zatražiti i preuzeti odmah i na Tele2 prodajnim mjestima.

Napomena: 
Za ove brandove uređaja nije potrebno slati zahtjev za otključavanje jer su otključani prije puštanja u prodaju:
- Apple
- Coolpad



Upute za otključavanje mobilnih uređaja pomoću koda za otključavanje preuzmite ovdje (PDF)

Više informacija o uređajima i postupku otključavanja uređaja potražite na:


Alcatel:
mobis@mobis.hr

LG:
http://www.lg.com/hr/support/contact/support-here-to-help.jsp

Motorola:
http://www.agramservis.hr/kontakt

Nokia:
http://www.nokia.com.hr/podrska/ask-nokia-web-form

Panasonic:
info@panasonic.hr

Sagem:
http://www.msan.hr/Default.aspx?tabid=70

Samsung:
http://www.samsung.com/hr/support/main/supportMain.do

Sony Ericsson:
http://www.sonyericsson.com/cws/common/contact?lc=hr&cc=hr

Tele2fon:
Otključavanje Tele2fon v1 i v2 uređaja (PDF)

Tele2 svojim korisnicima omogućava otključavanje uređaja kupljenih u Tele2 ponudi i to na korisnikov zahtjev u roku od 15 dana od dana podnošenja zahtjeva.

Korisnici koji žele otključati uređaj kupljen u Tele2 ponudi trebaju poslati sljedeće potrebne podatke putem kontakt obrasca:

Brand uređaja 
Model uređaja 
IMEI uređaja 
Korisnički MSISDN ili Ime i prezime pretplatnika                                                                                    

 

Ukoliko su poslani podaci ispravni, bit će vam poslan kod za otključavanje uređaja. Većina uređaja otključava se na način da se u uređaj umetne SIM kartica nekog drugog operatera, a uređaj potom traži kod za otključavanje mreže. Nakon unosa koda za otključavanje mreže odabire se neka od opcija "OK"/"Otključaj"/"Unlock"/"Nastavi". Nakon toga uređaj je moguće koristiti na nekoj drugoj mreži.

 Kod za otključavanje uređaja možete zatražiti i preuzeti odmah i na Tele2 prodajnim mjestima.

Napomena: 
Za ove brandove uređaja nije potrebno slati zahtjev za otključavanje jer su otključani prije puštanja u prodaju:
- Apple
- Coolpad


Upute za otključavanje mobilnih uređaja pomoću koda za otključavanje preuzmite ovdje (PDF) 

Više informacija o uređajima i postupku otključavanja uređaja potražite na:

Alcatel:
mobis@mobis.hr

LG:
http://www.lg.com/hr/support/contact/support-here-to-help.jsp

Motorola:
http://www.agramservis.hr/kontakt

Nokia:
http://www.nokia.com.hr/podrska/ask-nokia-web-form

Panasonic:
info@panasonic.hr

Sagem:
http://www.msan.hr/Default.aspx?tabid=70

Samsung:
http://www.samsung.com/hr/support/main/supportMain.do

Sony Ericsson:
http://www.sonyericsson.com/cws/common/contact?lc=hr&cc=hr

Tele2fon:
Otključavanje Tele2fon v1 i v2 uređaja (PDF)

Tele2 svojim korisnicima omogućava otključavanje uređaja kupljenih u Tele2 ponudi i to na korisnikov zahtjev u roku od 15 dana od dana podnošenja zahtjeva.

Korisnici koji žele otključati uređaj kupljen u Tele2 ponudi trebaju poslati sljedeće potrebne podatke putem kontakt obrasca:

  • Brand uređaja 
  • IMEI uređaja 
  • Korisnički MSISDN ili Ime i prezime pretplatnika                                                                   

Ukoliko su poslani podaci ispravni, bit će vam poslan kod za otključavanje uređaja. Većina uređaja otključava se na način da se u uređaj umetne SIM kartica nekog drugog operatera, a uređaj potom traži kod za otključavanje mreže. Nakon unosa koda za otključavanje mreže odabire se neka od opcija "OK"/"Otključaj"/"Unlock"/"Nastavi". Nakon toga uređaj je moguće koristiti na nekoj drugoj mreži.

Kod za otključavanje uređaja možete zatražiti i preuzeti odmah i na Tele2 prodajnim mjestima.

Napomena: 
Za ove brandove uređaja nije potrebno slati zahtjev za otključavanje jer su otključani prije puštanja u prodaju:
- Apple
- Coolpad


Upute za otključavanje mobilnih uređaja pomoću koda za otključavanje preuzmite ovdje (PDF) 

Više informacija o uređajima i postupku otključavanja uređaja potražite na:

Alcatel:
mobis@mobis.hr

LG:
http://www.lg.com/hr/support/contact/support-here-to-help.jsp

Motorola:
http://www.agramservis.hr/kontakt

Nokia:
http://www.nokia.com.hr/podrska/ask-nokia-web-form

Panasonic:
info@panasonic.hr

Sagem:
http://www.msan.hr/Default.aspx?tabid=70

Samsung:
http://www.samsung.com/hr/support/main/supportMain.do

Sony Ericsson:
http://www.sonyericsson.com/cws/common/contact?lc=hr&cc=hr

Tele2fon:
Otključavanje Tele2fon v1 i v2 uređaja (PDF)

Opcija uređaj

Opcija uređaj je opcija koja vam omogućuje kupnju mobilnih uređaja na rate preko Tele2 računa.

Prilikom kupovine mobilnog uređaja na rate dio cijene uređaja plaćate jednokratno, a preostali iznos cijene uređaja otplaćujete preko Opcije uređaj, koja se naplaćuje na Tele2 mjesečnom računu kroz sljedećih 12 ili 24 mjeseca, ovisno o vrsti odabrane Opcije uređaj. 

Popis ovlaštenih servisa

Acer
MR servis
01/6401-111 
Dugoselska cesta 5
Rugvica 09–17 h

Alcatel
MESC d.o.o.
01/6188-513
Heinzelova 96
Zagreb 
radnim danom: 08–18 h
subotom: 09–13 h

Coolpad
MMM – Agram Servis d.o.o.
01/2456-555
Poslovni centar Žitnjak
Slavonska Avenija 22D
Zagreb 09–17 h

General Mobile
MMM – Agram Servis d.o.o.
01/2456-555
Poslovni centar Žitnjak
Slavonska Avenija 22D
Zagreb 09–17 h

H18 Noa
STS d.o.o. Smartphone i tablet servis
048/864-348
Braće Wolf 5
48000 Koprivnica 08–16 h

HTC
MMM – Agram Servis d.o.o.
01/2456-555
Poslovni centar Žitnjak
Slavonska Avenija 22D
Zagreb 09–17 h

Huawei
MMM – Agram Servis d.o.o.
01/2456-555
Poslovni centar Žitnjak
Slavonska Avenija 22D
Zagreb 09–17 h

iPhone
MMM – Agram Servis d.o.o.
01/2456-555
Poslovni centar Žitnjak
Slavonska Avenija 22D
Zagreb 09–17 h

LG
MMM – Agram Servis d.o.o.
01/2456-555
Poslovni centar Žitnjak
Slavonska Avenija 22D
Zagreb 09–17 h

Meizu
MMM – Agram Servis d.o.o.
01/2456-555
Poslovni centar Žitnjak
Slavonska Avenija 22D
Zagreb 09–17 h

Microsoft
MESC d.o.o.
01/6188-513
Heinzelova 96
Zagreb radnim danom: 08–18 h
subotom: 09 – 13 h

Motorola
MMM – Agram Servis d.o.o.
01/2456-555
Poslovni centar Žitnjak
Slavonska Avenija 22D
Zagreb 09–17 h

Nokia
MESC d.o.o.
01/6188-513
Heinzelova 96
Zagreb radnim danom: 08–18 h
subotom: 09 – 13 h

Prestigio
MMM – Agram Servis d.o.o.
01/2456-555
Poslovni centar Žitnjak
Slavonska Avenija 22D
Zagreb 09–17 h

Sagem
MMM – Agram Servis d.o.o.
01/2456-555
Poslovni centar Žitnjak
Slavonska Avenija 22D
Zagreb 09–17 h

Samsung*
MESC d.o.o.
01/6188-513
Heinzelova 96
Zagreb radnim danom: 08–18 h
subotom: 09–13 h

Siemens
MMM – Agram Servis d.o.o.
01/2456-555
Poslovni centar Žitnjak
Slavonska Avenija 22D
Zagreb 09–17 h

Sony Ericsson/Sony
MMM – Agram Servis d.o.o.
01/2456-555
Poslovni centar Žitnjak
Slavonska Avenija 22D
Zagreb 09–17 h

Tele2fon
STS d.o.o. Smartphone i tablet servis
048/864-348
Braće Wolf 5
Koprivnica 08–16 h

Zopo 
STS d.o.o. Smartphone i tablet servis
048/864-348
Braće Wolf 5
Koprivnica 08–16 h

ZTE
MMM – Agram Servis d.o.o.
01/2456-555
Poslovni centar Žitnjak
Slavonska Avenija 22D
Zagreb 09–17 h

*Samsung je osnovao tehničku podršku za korisnike na broju telefona 072 726 786, te omogućio skidanje sadrzaja na svojoj službenoj stranici

Besplatno preuzimanje starih mobilnih uređaja

Za sve Tele2 korisnike, koji su kod nas kupili novi mobilni uređaj, osigurali smo besplatno preuzimanje starih uređaja. Svoj stari mobilni uređaj možete predati na svim Tele2 prodajnim mjestima, a mi ćemo se pobrinuti da oni budu zbrinuti na ekološki siguran način.

Ukoliko imate više starih i neispravnih električnih i elektroničkih uređaja možete ih i osobno predati u sabirnim centrima za prikupljanje EE otpada.

Popis tih lokacija po gradovima i općinama možete pogledati u popisu Centara za preuzimanje EE otpada.

 

Korisnički priručnici za uređaje

Uz mobilni uređaj koji ste kupili, dobili ste i upute za korištenje u kojima možete pronaći sve informacije o tome kako koristiti mobilni uređaj. Upute za korištenje svog mobilnog uređaja možete preuzeti i s naše web stranice.
 
 

SAMSUNG

SONY


HTC

 

NOKIA

 

LG

 

TELE2FON


ZTE

CAT

ALCATEL

 

Acer

 

HUAWEI

iPhone

 

Coolpad

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli riješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

Zašto ne mogu pozivati niti jedan broj?

BONOVI:
Slijedite nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva:

- Ako ste korisnik bonova: Provjerite imate li dovoljno sredstava na računu i do kada vrijedi kartica slanjem kratkog koda *130#. "Smart" mobilni uređaji mogu napraviti nepredviđeni paketni promet zbog stalne komunikacije s mrežom. Možete ugasiti GPRS podatkovni prijenos na mobilnom uređaju kako biste imali kontrolu nad troškovima. Ukoliko se nalazite u inozemstvu, ne zaboravite da se i primanje poziva naplaćuje, za razliku od primanja poziva u Hrvatskoj. 

- Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva: za većinu mobilnih uređaja potrebno je ukucati #33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, za većinu mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #330 0000#

- Provjerite imate li uključeno fiksno biranje: to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.
 
- Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj da sam automatski bira mrežu te

Slijedi nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva:

- Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva: za većinu mobilnih uređaja potrebno je ukucati #33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, za većinu mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #330 0000#

- Provjerite imate li uključeno fiksno biranje: to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.
 
- Ukucajte kratki kod 107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj da sam automatski bira mrežu te nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 ili pošaljite upit preko Moj Tele2 portala.
 
- Pokušajte ugasiti i upaliti svoj mobilni uređaj te provjeriti stanje memorije. Ponekad nedostatak memorije kod "smart" mobilnih uređaja uzrokuje probleme s dolaznim i odlaznim pozivima.
 
- Pokušajte ubaciti svoju SIM karticu u drugi mobilni uređaj koji prepoznaje Tele2 SIM karticu i provjerite mogućnost poziva: možda je problem u mobilnom uređaju. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za Hrvatsku 00385 ili +385. Ako se broj poziva iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.

- Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je mobilni uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.


PRETPLATA I POSLOVNI KORISNICI:

Slijedi nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva:

- Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva: za većinu mobilnih uređaja potrebno je ukucati #33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, za većinu mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #330 0000#

- Provjerite imate li uključeno fiksno biranje: to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.
 
- Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj da sam automatski bira mrežu te nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 (za privatne korisnike) ili 095 1000 500 (za poslovne korisnike) ili pošaljite upit preko Moj Tele2 portala.
 
- Pokušajte ugasiti i upaliti svoj mobilni uređaj te provjeriti stanje memorije. Ponekad nedostatak memorije kod "smart" mobilnih uređaja uzrokuje probleme s dolaznim i odlaznim pozivima.
 
- Pokušajte ubaciti svoju SIM karticu u drugi mobilni uređaj koji prepoznaje Tele2 SIM karticu i provjerite mogućnost poziva: možda je problem u mobilnom uređaju. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za Hrvatsku 00385 ili +385. Ako se broj poziva iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.

- Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je mobilni uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.


Zašto ne mogu pozivati određeni broj?

BONOVI:
Slijedite nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva:

- Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva: za većinu mobilnih uređaja potrebno je ukucati #33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, za većinu mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #330 0000# 

- Provjerite imate li uključeno fiksno biranje: to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva. 

- Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj na automatski odabir mreže i nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 ili pošaljite upit preko Moj Tele2 portala.
 
- Ako je traženi broj inozemni broj, možda je korisnik napravio prijenos broja u mrežu koja nema roaming ugovor s Tele2. Provjerite pod roaming uslugama roaming ugovore koje Tele2 ima s ostalim operaterima. Skrećemo vam pažnju da pozivni broj osobe koju zovete ne mora ukazivati na određenog operatera ako je on prenio broj. 

- Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv.
 
- Ako se nalazite izvan Hrvatske i nemate telefonski broj snimljen u vašim kontaktima, možda se ne odnosi na živu osobu već na telefonski broj koji se pojavljuje samo tijekom prijenosa između međunarodnih centrala. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za zemlju, npr. za Hrvatsku 00385 ili +385. Ako se poziva broj iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.
 
- Ako ste korisnik bonova i nalazite se izvan Hrvatske: pokušajte uspostaviti poziv tako da birate *133*broj kojeg pozivate#. Broj kojeg pozivate mora imati predbroj zemlje u koju zovete, npr. +385 za Hrvatsku. Uskoro ćete primiti poziv koji će omogućiti spajanje traženog broja i vašeg broja. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.

PRETPLATA I POSLOVNI KORISNICI:
Slijedi nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva:

- Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva: za većinu mobilnih uređaja potrebno je ukucati #33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, za većinu mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #330 0000# 

- Provjerite imate li uključeno fiksno biranje: to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva. 

- Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj na automatski odabir mreže i nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 (za privatne korisnike) ili 095 1000 500 (za poslovne korisnike) ili pošaljite upit preko Moj Tele2 portala.
 
- Ako je traženi broj inozemni broj, možda je korisnik napravio prijenos broja u mrežu koja nema roaming ugovor s Tele2. Provjerite pod roaming uslugama roaming ugovore koje Tele2 ima s ostalim operaterima. Skrećemo vam pažnju da pozivni broj osobe koju zovete ne mora ukazivati na određenog operatera ako je on prenio broj. 

- Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv.
 
- Ako se nalazite izvan Hrvatske i nemate telefonski broj snimljen u vašim kontaktima, možda se ne odnosi na živu osobu već na telefonski broj koji se pojavljuje samo tijekom prijenosa između međunarodnih centrala. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za zemlju, npr. za Hrvatsku 00385 ili +385. Ako se poziva broj iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.
 
- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.

Zašto ne mogu primiti poziv na svoj broj?

Slijedite nekoliko koraka koji Vam mogu pomoći u uklanjanju poteškoća:

- Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte primiti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj na automatski odabir mreže te nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 ( za privatne korisnike) ili 095 1000 500 (za poslovne korisnike) ili pošaljite upit preko Moj Tele2 portala.

- Pokušajte ugasiti i upaliti svoj mobilni uređaj te provjeriti stanje memorije. Ponekad nedostatak memorije kod "smart" mobilnih uređaja uzrokuje probleme s dolaznim i odlaznim pozivima. 

- Provjerite imate li uključene zabrane dolaznih poziva: za većinu mobilnih uređaja potrebno je ukucati #35# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane dolaznih poziva, za većinu mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #350 0000# 

- Pokušajte ubaciti svoju SIM karticu u drugi mobilni uređaj koji prepoznaje Tele2 SIM karticu i provjerite mogućnost poziva: možda je problem u mobilnom uređaju. Ako ste prenijeli broj u Tele2 mrežu i ne možete primati pozive samo iz određene mreže, uzrok može biti i u pozivateljevoj mreži. Pozivatelj tada može prijaviti problem svojoj službi za korisnike. 

- Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatora i primiti poziv. 

- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.

Imao sam propuštene pozive, a nisam dobio obavijest o njima putem SMS poruke. Što trebam napraviti?

Prvo provjerite je li vam usluga uključena tako što ćete utipkati na vašem mobilnom uređaju *135#, pritisnuti tipku za uspostavu poziva i slijediti daljnje upute. Također, ukoliko ste aktivirali govornu poštu, usluga "Tko me zvao" će biti automatski isključena. Za ostala pitanjate nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444.

Loš zvuk

Loš zvuk može biti posljedica pokvarenog mobilnog uređaja ili utišanog zvučnika (slaba čujnost), neprilagođene mreže fiksnog operatora (jeka) te nedovoljnog pokrivanja (robotski glas). Ako stavite vašu SIM karticu u drugi mobilni uređaj koji prepoznaje Tele2 SIM karticu, možete otkriti je li vaš mobilni uređaj pokvaren ukoliko smetnja nestane. Također, provjerite namještenu glasnoću na vašem mobilnom uređaju. Ukoliko se javlja jeka ili robotski glas, molimo da problem prijavite našoj Službi za korisnike.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se