Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

TEHNIČKA PODRŠKA

Pokrivenost

Želite provjeriti pokrivenost signalom u vašem gradu ili mjestu? Ili vas zanimaju dostupne brzine surfanja?
Sve informacije možete saznati ovdje.

Ako imate poteškoću sa signalom, pozivamo vas da isprobate našu korak po korak podršku, koja se nalazi na dnu stranice, te sami pokušate brzo i lako riješiti svoju poteškoću.

Brzine surfanja

Tele2 mreža podržava LTE, HSPA, EDGE i GPRS mrežnu tehnologiju prijenosa podataka.Najveće moguće brzine u Tele2 mreži za ove tehnologije su:

  • LTE - do 150 Mbit/s za skidanje podataka (download), do 50 Mbit/s za slanje podataka (upload)
  • HSPA – do 42 Mbit/s za skidanje podataka (download), do 5,7 Mbit/s za slanje podataka (upload)
  • EDGE - do 236,8 kbit/s za skidanje podataka (download), do 118,4 kbit/s za slanje podataka (upload)
  • GPRS - Do 51,2 kbit/s pri skidanju podataka (download), do 25,6 kbit/s pri slanju podataka (upload)

Najveće brzine ostvarive su samo u odgovarajućim uvjetima (odgovarajuća razina signala, model uređaja te trenutna opterećenost mreže).

Izbor tehnologije pristupa internetu (LTE, HSPA, EDGE, GPRS) ovisi o pokrivenosti lokacija.

Pokrivenost LTE/UMTS/GSM signalom

Želite li provjeriti pokrivenost LTE/UMTS/GSM signalom dovoljno je da u padajućem izborniku u karti pokrivenosti odaberite odgovarajuće naselje. Za prikaz aplikacije molimo omogućite funkcionalnost JavaScript-a u vašem internet pregledniku.

Pokrivenost prikazana na karti odnosi se na otvoreni i zatvoreni prostor, no stvarna pokrivenost signalom može odstupati zbog čimbenika poput konfiguracije terena ili ako se nalazite u različitim zatvorenim prostorima.  

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli riješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

Kako mogu provjeriti na kojem je signalu moj telefon?

Kako bi saznali na kojem se signalu nalazite, potrebno je ukucati *107# i pritisnuti tipku za pozivanje. Sustav će vam odgovoriti koji signal koristite (Tele2 ili T-Mobile).

Koje brzine podržava Tele2 mreža?

Tele2 mreža podržava HSPA, EDGE i GPRS mrežnu tehnologiju. Najveće moguće brzine u Tele2 mreži za ove tehnologije su:

LTE - do 150 Mbit/s za skidanje podataka (download), do 50 Mbit/s za slanje podataka (upload)

HSPA - Do 42 Mbit/s pri skidanju podataka (download), do 5,7 Mbit/s pri slanju podataka (upload)

EDGE - Do 236,8 kbit/s pri skidanju podataka (download), do 118,4 kbit/s pri slanju podataka (upload)

Najveće brzine ostvarive su samo u odgovarajućim uvjetima (odgovarajuća razina signala, model uređaja te trenutna opterećenost mreže).


Što je to HSPA, mogu li ga koristiti?

HSPA je engleska kratica za High Speed Packet Access, odnosno, u slobodnom prijevodu, Paketni pristup velikih brzina. Označava tehnologiju kojom se nadograđuju postojeće 3G mreže kako bi se omogućile trenutno dostupne brzine prilikom skidanja podataka od 42 megabita u sekundi i do 5,7 megabita u sekundi prilikom slanja podataka.

Što je to EDGE?

EDGE je engleska kratica za Enhanced Data Rates for Global Evolution i označava tehnologiju kojom se nadograđuju postojeće GSM/GPRS mreže, a koja omogućuje veće brzine prijenosa podataka nego GPRS mreža.

Kada će u mojem mjestu biti dostupne najviše brzine pristupa internetu?

Za informaciju dostupnih brzina u sljedećih 6 mjeseci ovisno o mjestu, nazovite Tele2 Službu za korisnike na 095 1000 444.

KORAK PO KORAK - Pokrivenost

Slijedite dolje navedene upute, te pokušajte riješiti poteškoću. Ukoliko ne uspijete, vaši odgovori će biti proslijeđeni Službi za korisnike.

Ako imate poteškoću sa signalom molimo Vas da prvo pokušate ugasiti i ponovno upaliti Vaš mobilni uređaj. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Molimo provjerite imate li u postavkama uređaja odabran automatski odabir 2G (GSM) i 3G (WCDMA) mreže. Za dodatne informacije pogledajte upute svog mobilnog uređaja Korisnički priručnici za mobilne uređaje.

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. Je li Vam ovo pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u Vašem uređaju. Posjetite neko od naših prodajnih mjesta (Tele2 prodajna mjesta) kako bi pokušali utvrditi i riješiti poteškoću.

Jeste li primijetili da i drugi korisnici Tele2 mreže imaju istu poteškoću?

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko do naših prodajnih mjesta kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Rješavanje Vaše poteškoće zahtjeva detaljniju provjeru. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Kontaktirajte nas

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo Vas posjetite neko do naših prodajnih mjesta (Tele2 prodajna mjesta) kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Rješavanje Vaše poteškoće zahtjeva detaljniju provjeru. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Kontaktirajte nas

Postavite automatski odabir u postavkama mreže. Za dodatne informacije pogledajte upute svog mobilnog uređaja Korisnički priručnici za mobilne uređaje. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je da smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. Je li Vam ovo pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u Vašem uređaju. Posjetite neko od naših prodajnih mjesta (Tele2 prodajna mjesta) kako bi pokušali utvrditi i riješiti poteškoću.

Jeste li primijetili da i drugi korisnici Tele2 mreže imaju istu poteškoću?

Rješavanje Vaše poteškoće zahtjeva detaljniju provjeru. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Kontaktirajte nas

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo Vas posjetite neko do naših prodajnih mjesta (Tele2 prodajna mjesta) kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Rješavanje Vaše poteškoće zahtjeva detaljniju provjeru. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Kontaktirajte nas

Super! Drago nam je što smo vam pomogli.

Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se