Tele2
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

TEHNIČKA PODRŠKA

Postavke

Želite koristiti MMS uslugu ili uslugu prijenosa podataka? 
Upute za preuzimanje automatskih ili ručnih MMS i GPRS postavki možete pronaći na ovoj stranici.

Postavke za MMS poruke

Kako biste mogli koristiti MMS uslugu potrebno je da na vašem mobilnom uređaju imate ispravno unesene postavke.

Automatske postavke možete zatražiti slanjem SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777 nakon čega ćete primiti SMS sa postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon toga na kratko ugasite i ponovno upalite mobitel.

Ako vam nakon instaliranja automatskih postavki, MMS usluga nije uključena, pokušajte ručno unijeti postavke:
 
Naziv profila: Tele2 MMS
Server poruka: http://mmsc.tele2.hr
APN: internet.tele2.hr
Proxy: 193.012.040.066
Port: 8080

Nakon ručnog unosa postavki također je potrebno ugasiti i upaliti uređaj. 

Detaljne upute za vaš uređaj iz Tele2 ponude možete potražiti niže pod „Ručnim MMS i Data postavkama“.

Ako se vaš mobilni uređaj ne nalazi u ponuđenom izborniku (u Tele2 ponudi), molimo vas koristite, gore navedenu, opću uputu.

 

Postavke za internet na mobitelu

Kako biste mogli koristiti uslugu prijenosa podataka potrebno je da na vašem mobilnom uređaju imate ispravno unesene postavke. 

Automatske postavke možete zatražiti slanjem SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777 nakon čega ćete primiti SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon toga na kratko ugasite i ponovno upalite mobitel. 

Ako vam nakon instaliranja automatskih postavki, prijenos podataka nije uključen, pokušajte ručno unijeti postavke:

Naziv profila: Tele2 Internet
Početna stranica: http://wap.tele2.hr
APN: internet.tele2.hr
Proxy: isključeno

Nakon ručnog unosa postavki također je potrebno ugasiti i upaliti uređaj. 

Detaljne upute za vaš uređaj iz Tele2 ponude možete potražiti niže pod „Ručnim MMS i Data postavkama“.

Ako se vaš mobilni uređaj ne nalazi u ponuđenom izborniku (u Tele2 ponudi), molimo vas koristite, gore navedenu, opću uputu.

 

Ručne MMS i Data postavke




select

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli riješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

Kako mogu zatražiti automatske postavke za MMS?

Za uspješno primanje i slanje MMS poruka trebate imati uključenu MMS uslugu te ispravne postavke za mobilni uređaj. Ako ne možete primati i/ili slati MMS, pošaljite besplatnu SMS poruku sadržaja Tele2 na 13777 za uključenje usluge. Uskoro ćete primiti SMS poruku s postavkama. Aktivirajte uslugu tako da pratite upute.

Ako koristite mobilni uređaj novije generacije, tzv. smartphone, postavke nećete moći dobiti slanjem navedene SMS poruke, već ćete morati napraviti ručnu konfiguraciju postavki. Na stranici Postavke pod "Ručne MMS i Data postavke" iz padajućeg izbornika odaberite svoj model mobitela i prikazat će vam se postavke koje trebate ručno unijeti.


Moj mobilni uređaj ne podržava MMS. Mogu li primati MMS poruke?

Ukoliko vaš mobilni uređaj ne podržava MMS, sliku možete provjeriti putem sljedeće poveznice.

Mogu li ubrzati prijenos podataka između svojeg telefona i interneta?

Tele2 podatkovna mreža omogućava kompresiju IP zaglavlja i podataka ukoliko mobilni uređaj podržava tu funkcionalnost. Molimo provjerite tehničke specifikacije mobilnog uređaja kojeg koristite.

Zašto mi se podatkovna veza prekinula ili usporila?

Tele2 nudi podatkovnu mrežu na području cijele Hrvatske koja je pokrivena Tele2 i T-mobile signalom. Provjerite dostupne brzine mobilnog interneta Tele2 mreže na našoj stranici Pokrivenost i brzine. Ukoliko niste na Tele2 signalu, može se dogoditi da koristite samo GSM podatkovnu mrežu u nacionalnom roaming-u. Provjerite na kojoj se mreži nalazite slanjem kratkog koda *107#.

Također, prilikom prelaska s Tele2 signala na signal drugog operatera, podatkovna veza će biti prekinuta i potrebno ju je ponovno uspostaviti.


Što je APN i zašto mi je potreban?

APN (Access Point Name - pristupna točka) je izlazna točka iz Tele2 GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA podatkovne mreže na internet. APN koji trebate koristiti za pristup internetu preko Tele2 podatkovne mreže je mobileinternet.tele2.hr i on je već unesen u Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect aplikaciju.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se