Tele2
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

TEHNIČKA PODRŠKA

Poteškoće s internetom

Ne možete pristupiti internetu?
Slijedite upute i riješite problem na najbrži način. 

KORAK PO KORAK - Internet

Slijedite dolje navedene upute, te pokušajte riješiti poteškoću. Ukoliko ne uspijete, vaši odgovori će biti proslijeđeni Službi za korisnike.

Odaberite uređaj s kojim imate poteškoća prilikom spajanja na Internet

Nakratko isključite i ponovno uključite mobilni uređaj. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Prikazuje li se na Vašem uređaju oznaka podatkovne veze (GPRS, EDGE, 3G, HSDPA)?

Koristite li Tele2 broj na bonove ili na pretplatu?

Molimo provjerite stanje Vašeg računa ili podatkovnih paketa. Stanje računa možete provjeriti tako da ukucate *130# i pritisnete tipku za pozivanje. Stanje podatkovnog paketa unutar tarife možete provjeriti tako da ukucate *150*8#, a stanje dodatnog podatkovnog paketa možete provjeriti tako da ukucate *150*3#.

Molimo, obnovite svoj račun bonom putem naše web usluge Kupi bon (Kupi bon) ili aktivirajte neki od podatkovnih paketa (Aktivacija podatkovnih paketa). Nakon obnove računa/aktivacije paketa pokušajte se spojiti na Internet.

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za Vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za Vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Koristite li Tele2 broj na bonove ili na pretplatu?

Molimo provjerite stanje Vašeg računa ili podatkovnih paketa. Stanje računa možete provjeriti tako da ukucate *130# i pritisnete tipku za pozivanje. Stanje podatkovnog paketa unutar tarife možete provjeriti tako da ukucate *150*8#, a stanje dodatnog podatkovnog paketa možete provjeriti tako da ukucate *150*3#.

Molimo, obnovite svoj račun bonom putem naše web usluge Kupi bon (Kupi bon) ili aktivirajte neki od podatkovnih paketa (Aktivacija podatkovnih paketa). Nakon obnove računa/aktivacije paketa pokušajte otvoriti željenu stranicu.

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Jeste li uspješno instalirali program za Tele2 mobilni Internet?

Pokazuje li se na Vašem uređaju oznaka podatkovne veze (GPRS, EDGE, 3G, HSDPA)?

Koristite li mobilni internet na bonove ili na pretplatu?

Molimo provjerite stanje računa i podatkovnih opcija. Stanje računa možete provjeriti putem aplikacije za korištenje mobilnog interenta putem računala, portala Moj Tele2 (Moj Tele2) ili web stranice http://mbb.tele2.hr. Stanje podatkovnih opcija provjerite putem portala Moj Tele2 ili web stranice (provjera stanja mbb).

Nadoplatite svoj račun ili aktivirajte neku od podatkovnih opcija za mobilni Internet na bonove, te se nakon nadoplate/aktivacije pokušajte spojiti na Internet.

Molimo provjerite jesu li Vam ispravno unesene APN postavke. Ispravan APN je: data.tele2.hr. Nakon provjere pokušajte se ponovno spojiti na Internet. Jeste li uspjeli?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Pokušajte svoj USB stick uključiti u drugi USB utor na Vašem računalu ili u drugo računalo. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Daljnje rješavanje vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Kontaktirajte nas

Molimo provjerite jesu li Vam ispravno unesene APN postavke. Ispravan APN je: mobileinternet.tele2.hr. Nakon provjere pokušajte se ponovno spojiti na Internet. Jeste li uspjeli?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Pokušajte svoj USB stick uključiti u drugi USB utor na Vašem računalu ili u drugo računalo. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Kontaktirajte nas

Molimo provjerite jesu li APN postavke ispravno unesene. Ispravan APN je: carnet.tele2.hr. Detaljne upute pogledajte pod Korisničkim priručnicima. Nakon podešavanja postavki pokušajte se ponovno spojiti na Internet. Jeste li uspjeli?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Molimo Vas posjetite http://www.carnet.hr (CARNet) za dodatnu pomoć ili nazovite CARNetovu službu za korisnike na 0800 227 638 kako bi provjerili ispravnost Vaših korisničkih podataka.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli.

Koristite li mobilni internet na bonove ili na pretplatu?

Molimo provjerite stanje računa i podatkovnih opcija. Stanje računa možete provjeriti putem aplikacije za korištenje mobilnog interenta putem računala, portala Moj Tele2 (Moj Tele2) ili web stranice http://mbb.tele2.hr. Stanje podatkovnih opcija provjerite putem portala Moj Tele2 ili web stranice (provjera stanja mbb).

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozzila Firefox). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Pokušajte svoj USB stick uključiti u drugo računalo ili drugi USB utor. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Nadoplatite svoj račun ili aktivirajte neku od podatkovnih opcija za mobilni Internet na bonove, te nakon nadoplate/aktivacije pokušajte otvoriti željenu stranicu.

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Pokušajte svoj USB stick uključiti na drugo računalo ili u drugi USB utor. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Koristite li mobilni internet na bonove ili na pretplatu?

Molimo provjerite jesu li Vam ispravno unesene APN postavke. Ispravan APN je: data.tele2.hr. Nakon provjere pokušajte se ponovno spojiti na Internet. Jeste li uspjeli?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Pokušajte svoj USB stick uključiti u drugi USB utor na Vašem računalu ili u drugo računalo. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Kontaktirajte nas

Molimo provjerite jesu li Vam ispravno unesene APN postavke. Ispravan APN je: mobileinternet.tele2.hr. Nakon provjere pokušajte se ponovno spojiti na Internet. Jeste li uspjeli?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Pokušajte svoj USB stick uključiti u drugi USB utor na Vašem računalu ili u drugo računalo. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Kontaktirajte nas

Molimo provjerite jesu li Vam APN postavke ispravno unesene. Ispravan APN je: carnet.tele2.hr. Detaljne upute za postavke pogledajte pod Korisničkim priručnicima Korisnički priručnici za mobilne uređaje. Nakon podešavanja postavki pokušajte se ponovno spojiti na Internet. Jeste li uspjeli?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Molimo Vas posjetite http://www.carnet.hr za dodatnu pomoć ili nazovite CARNetovu službu za korisnike na 0800 227 638 kako bi provjerili ispravnost vaših korisničkih podataka.

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u surfanju.

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Pokušajte svoj USB stick uključiti u drugi USB utor na Vašem računalu ili u drugo računalo, te se ponovno spojite na Internet. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Kontaktirajte nas

Pokušajte svoj USB stick uključiti u drugi USB utor na Vašem računalu ili u drugo računalo. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Kontaktirajte nas

Pokušajte otvoriti stranicu u nekom drugom pregledniku (npr. Google Chrome, Internet Explorer, Mozzila Firefox). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?

Molimo Vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Tele2 usluge.

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o dostizanju limita mjesečne potrošnje/osiguranja naplate?

Kako bi otklonili poteškoću molimo Vas kontaktirajte službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za Vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za Vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za Vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Molimo Vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2g/3g tehnologije) na Vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na Vašem mobilnom uređaju molimo Vas provjerite u uputama za korištenje Vašeg mobilnog uređaja (Korisnički priručnici mobilnih uređaja). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja zahtijeva detaljnu provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Molimo Vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2g/3g tehnologije) na Vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na Vašem mobilnom uređaju molimo Vas provjerite u uputama za korištenje Vašeg mobilnog uređaja (Korisnički priručnici mobilnih uređaja). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja zahtijeva detaljnu provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Molimo Vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2g/3g tehnologije) na Vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na Vašem mobilnom uređaju molimo Vas provjerite u uputama za korištenje Vašeg mobilnog uređaja (Korisnički priručnici mobilnih uređaja). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja zahtijeva detaljnu provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Instalirajte program Tele2 mobilni internet prema (preuzmite upute za instalaciju programa)

Provjerite je li Vam uključena opcija podatkovnog prometa. Za više informacija odaberite VIŠE

Za Android mobilne uređaje:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings - Dodatno/More settings – Mobilne mreže/Mobile networks.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Mobile data. A ako želite koristiti Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming .

Za iPhone mobilni uređaj:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings-------Općenito/General-------Mreža/Network ili Podatkovno/Cellular.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Cellular dana. A ako želite koristiti Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

.

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Molimo Vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2g/3g tehnologije) na Vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na Vašem mobilnom uređaju molimo Vas provjerite u uputama za korištenje Vašeg mobilnog uređaja (Korisnički priručnici mobilnih uređaja). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg mobilnog uređaja.

Kontaktirajte nas

Molimo Vas provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2g/3g tehnologije) na Vašem mobilnom uređaju. Za uputu kako to učiniti na Vašem mobilnom uređaju molimo Vas provjerite u uputama za korištenje Vašeg mobilnog uređaja (Korisnički priručnici mobilnih uređaja). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg mobilnog uređaja.

Kontaktirajte nas

Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Kontaktirajte nas

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2G/3G tehnologije). Preporučeno je odabrati automatski odabir signala prijenosa podataka. Za više uputa pogledajte u uputama za korištenje aplikacija za spajanje na Internet putem računala. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2G/3G tehnologije). Preporučeno je odabrati automatski odabir signala prijenosa podataka. Za više uputa pogledajte u uputama za korištenje aplikacija za spajanje na Internet putem računala. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Provjerite postavke prijenosa podataka (odabir 2G/3G tehnologije). Preporučeno je odabrati automatski odabir signala prijenosa podataka. Za više uputa pogledajte u uputama za korištenje aplikacija za spajanje na Internet putem računala. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam uspjeli pomoći. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Daljnje rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za Vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u surfanju!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja zahtijeva detaljnu provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Super! Drago nam je što smo vam pomogli.

Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu X
Mreža i
pokrivenost X