Tele2
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

USLUGE I TARIFE

Aktivacije i promjene tarifa

Želite li promijeniti tarifu? Zanima vas kako, gdje i koje tarife možete aktivirati? 
Odgovore na svoja pitanja potražite u dolje navedenim kategorijama ili nas kontaktirajte.

Promjene tarifa

Tarifu možete promijeniti u bilo koju tarifu trenutno dostupnu u našoj ponudi. Sve tarife iz naše ponude možete pogledati na stranicama tarifa na bonove.

Tarifu možete promijeniti: 
- slanjem SMS poruke za aktivaciju nove tarife na 13888
- putem portala MojTele2
- pozivom u Službu za korisnike
Privatni pretplatnici tarifu mogu promijeniti ukoliko su plaćeni svi računi koji su dospjeli na naplatu. Računi koji su dospjeli na naplatu su oni kojima je datum dospijeća prošao.

Tarifu možete promijeniti:

- Putem portala Moj Tele2
-
Odlaskom na bilo koje od Tele2 prodajnih mjesta
- pozivom u Službu za korisnike

Sve o trenutno dostupnim tarifama koje možete aktivirati pogledajte na stranici tarifa uz pretplatu.
Poslovni korisnici tarifu mogu promijeniti najranije nakon 6 plaćenih (i proknjiženih) mjesečnih računa od trenutka ugovaranja obveznog trajanja ugovora za pretplatu na kojoj se želi promijeniti tarifa.
Tarifa se može promijeniti jednom tijekom obveznog trajanja ugovora.

Tarifu možete promijeniti:

- Putem portala Moj Tele2
Odlaskom na bilo koje od Tele2 prodajnih mjesta
- pozivom u Službu za korisnike
- putem svojeg prodajnog predstavnika

Sve o trenutno dostupnim tarifama koje možete aktivirati pogledajte na stranici tarifa za poslovne korisnike

Kada se naplaćuje promjena tarife?

Pretplatnik bez ugovorne obveze može promijeniti tarifu jednom u kalendarskoj godini besplatno, a u promotivnom razdoblju od 20.10.2016. do 31.12.2016. neće mu se naplatiti svaka sljedeća promjena 40 kn.

Pretplatnik s ugovornom obvezom koji prelazi na tarifu s jednakom ili većom mjesečnom naknadom od one na kojoj se trenutno nalazi ima pravo na jednu besplatnu promjenu u kalendarskoj godini. Svaka promjena na veću ili jednaku tarifu u promotivnom razdoblju od 20.10.2016. do 31.12.2016. se neće naplatiti 40 kn.

Pretplatnik s ugovornom obvezom koji sa tarifa izdanih prije 15.03.2016. godine prelazi na tarifu s manjom mjesečnom naknadom od one na kojoj je trenutno u promotivnom razdoblju od 20.10.2016. do 31.12.2016 neće platiti jednokratnu naknadu od 200 kn.

Pravila za naplatu promjene tarifa ne vrijede za korisnike koji imaju manje od 90 dana do isteka ugovorne obveze i žele produljiti ugovornu obvezu. Tim korisnicima se ne naplaćuju naknade za promjene tarifa. 

Aktivacije i reaktivacije tarifa

Korisnici bonova mogu aktivirati sljedeće Slagalice putem Moj Tele2 ili slanjem odgovarajuće ključne riječi na broj 13888. 

Slagalica

Ključna riječ

Uključeno
j
edinice min/SMS

Uključen podatkovni
promet

Cijena za 30 dana

Klasik 500

KLASIK500

500

-

29kn

Klasik 1500

KLASIK1500

1500

-

39kn

Surf 1

SURF1

1000

1GB

39kn

Surf 2

SURF2

1000

2GB

49kn

Surf 3

SURF3

1000

3GB

59kn

Surf 1 Plus

SURF1PLUS

2000

1GB

49kn

Surf 2 Plus

SURF2PLUS

2000

2GB

59kn

Surf 3 Plus

SURF3PLUS

2000

3GB

69kn


Jednom aktivirana Slagalica automatski se obnavlja svakih 30 dana uz uvjet da na svom računu imaš dovoljan iznos za reaktivaciju.

Ukoliko po isteku 30 dana na računu nemaš dovoljan iznos za obnovu Slagalice bit ćeš prebačen(a) na Osnovnu tarifu. U tom slučaju potrebno je da nadoplatiš svoj račun u sljedećih 45 dana od prebacivanja na Osnovnu i Slagalica koju si imao/imala prije prebacivanja na Osnovnu tarifu bit će ponovno aktivirana. 

Ukoliko ne želiš da ti se reaktivira zadnja Slagalica koju si imao/imala nakon što si prebačen(a) na Osnovnu tarifu,jednostavno pošalji STOP na 13880 i potom aktiviraj neku drugu Slagalicu. 

 

Privati pretplatnici mogu aktivirati bilo koju tarifu uz pretplatu  te bilo koji obvezni podatkovni paket na svim Tele2 prodajnim mjestima ili putem Tele2 webshopa.

Poslovni korisnici mogu aktivirati tarife za poslovne korisnike i obvezne podatkovne pakete na Tele2 prodajnim mjestima ili putem prodajnih predstavnika.

Po isteku ugovorne obveze, ukoliko želite nastaviti koristiti svoju postojeću tarifu, ugovor možete produljiti putem Tele2 webshopa (ukoliko ste privatni pretplatnik) ili putem svog prodajnog predstavnika (ukoliko ste poslovni korisnik), kao i na svim Tele2 prodajnim mjestima.

 

Promjena obveznih podatkovnih paketa

Obvezni podatkovni paket koji imate aktiviran uz Raspali, Čisto Tristo ili Tolko-kolko tarifu brzo i jednostavno možete promijeniti putem Moj Tele2 portala. Novi paket bit će vam aktiviran od prvog dana sljedećeg mjeseca.

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli riješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

Mogu li umanjiti minimalnu mjesečnu naknadu za vrijeme trajanja ugovorne obveze?

Sve mogućnosti mijenjanja tarifa obzirom na obvezno trajanje ugovora i visinu minimalne mjesečne naknade pogledajte u dokumentu Pravila promjena tarifa

Kako promijeniti tarifu na bonove?

Tarifu na bonove možete promijeniti sami putem Moj Tele2 ili slanjem odgovarajuće ključne riječi putem SMS poruke na broj 13888.

Ključne riječi su:
 
  • KLASIK500  - za aktivaciju slagalice Klasik 500 (slagalica uključuje 500 min/SMS)
  • KLASIK1500 -  za aktivaciju slagalice Klasik 1500 (slagalica uključuje 1500 min/SMS)
  • SURF1 -  za aktivaciju slagalice  Surf 1 (slagalica uključuje 1 GB i 1000 min/SMS)
  • SURF2 -  za aktivaciju slagalice Surf 2 (slagalica uključuje 2 GB i 1000 min/SMS)
  • SURF3 -  za aktivaciju slagalice Surf 3 (slagalica uključuje 3 GB i 1000 min/SMS)
  • SURF1PLUS -  za aktivaciju slagalice Surf 1 Plus (slagalica uključuje 1 GB i 2000 min/SMS)
  • SURF2PLUS -  za aktivaciju slagalice Surf 2 Plus (slagalica uključuje 2 GB i 2000 min/SMS)
  • SURF3PLUS -  za aktivaciju slagalice Surf 3 Plus (slagalica uključuje 3 GB i 2000 min/SMS)
     
 
Za više informacija pogledajte Cjenik. Trajanje pogodnosti definirano je važećim Cjenikom. Po isteku pogodnosti korisnik se vraća na osnovne cijene tarife na kojoj se nalazi do nadoplate novim odgovarajućim bonom.

Koja je tarifa na mojoj Tele2 kartici?

Kako biste saznali koja je tarifa na vašoj prepaid kartici utipkajte *130# i pritisnite tipku za pozivanje. Na novim karticama aktivirana je Osnovna tarifa.

Koje sve tarife mogu odabrati?

Možete odabrati bilo koju tarifu uz pretplatu ili na bonove koje se trenutno nalaze u Tele2 ponudi.

Ponuda tarifa na bonove nalazi se na stranici tarifa na bonove.
Ponuda tarifa uz pretplatu nalazi se na stranici tarifa za pretplatnike.
Ponuda tarifa za poslovne korisnike nalazi se na stranici tarifa za poslovne korisnike.

Tarifa koju koristim više nije u aktualnoj Tele2 ponudi. Gdje mogu naći informacije o njoj?

Informacije o svim aktualnim tarifama, te onima koje su bile u Tele2 ponudi, mogu se pronaći u Cjeniku, dok se Uvjeti korištenja tarifa mogu pronaći ovdje.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu X
Mreža i
pokrivenost X