Tele2
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

USLUGE I TARIFE

Osobni limit mjesečne potrošnje

Želite li imati bolju kontrolu nad svojim troškovima, savjetujemo vam da aktivirate uslugu Osobni limit mjesečne potrošnje.

Osobni limit mjesečne potrošnje

Usluga Osobni limit mjesečne potrošnje omogućava Vam da sami određujete koliko želite potrošiti tijekom mjeseca, pri čemu najmanji mjesečni limit može iznositi 50 kuna, a svaki sljedeći za po 50 kuna više. To znači da svoj Osobni limiti mjesečne potrošnje možete odrediti u iznosima od 50, 100, 150 itd. kuna. 

Maksimalan iznos Osobnog limita ne može biti viši od iznosa dodijeljenog od strane Tele2 prema Pravilima Tele2 za osiguranje naplate.

Nakon što dosegnete limit, koji ste sami odredili, bit će vam onemogućeno ostvarivanje poziva (osim hitnih poziva i poziva prema Službi za korisnike), slanje SMS poruka, te korištenje usluga koje uključuju korištenje podatkovnog prometa do isteka tekućeg mjeseca. Aktivacijom Osobnog limita također se aktivira i zabrana pozivanja visokovrijednih brojeva (npr. 060 brojeva).

Kako bismo vas zaštitili od neželjenih troškova, te umanjili mogućnost prekoračenja vašeg Osobnog limita zbog mogućih kašnjenja u obračunu, korištenje usluga bit će vam onemogućeno kad trošak ostvarenog prometa dosegne iznos koji je za 5 kuna manji od zatraženog Osobnog limita.

Ukoliko imate aktiviranu neku od tarifa u kojima je predviđena minimalna mjesečna potrošnja tj. mjesečna naknada, iznos Osobnog limita primjenjuje se nakon potrošenog ugovorenog iznosa minimalne mjesečne potrošnje. Ukoliko ste poslovni korisnik koji ima aktiviranu neku od timskih tarifa, Osobni limit se primjenjuje nakon potrošenog zajedničkog iznosa definiranog tarifom.

Više o ovoj usluzi pročitajte u Uvjetima korištenja usluge Osobni limiti mjesečne potrošnje.

Aktivacija i deaktivacija osobnog limita

Uslugu Osobni limit mjesečne potrošnje možete aktivirati, deaktivirati ili promijeniti isključivo na Tele2 prodajnim mjestima. Promjena iznosa Osobnog limita moguća je samo jednom mjesečno.
Nakon podnošenja zahtjeva za aktivaciju, Osobni limit bit će vam aktiviran s početkom sljedećeg obračunskog razdoblja. Primjerice, ako ste zahtjev podnijeli u veljači, Osobni limit bit će vam aktiviran 1. ožujka i od tada će se početi primjenjivati.

U slučaju podnošenja zahtjeva za deaktivaciju, Osobni limit bit će vam isključen u roku od 24 sata od podnošenja zahtjeva.

Korisnici koji imaju više pretplatničkih linija Osobni limit mogu odrediti za svaki broj zasebno.

Za poslovne korisnike Osobni limit po pretplatničkom broju može odrediti isključivo ovlaštena osoba s osobnom iskaznicom i žigom tvrtke.

Jednom aktiviran Osobni limit automatski se uključuje i u sljedećem obračunskom razdoblju, sve dok ga korisnik ne deaktivira.

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli riješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

Mogu li ograničiti potrošnju svojih djelatnika?

Usluga kontrole troškova je besplatna usluga koja vam omogućuje određivanje granice potrošnje za svakog pojedinog djelatnika unutar tvrtke i to na dva načina: odredite novčani iznos koji svaki pojedini djelatnik tijekom jednoga obračunskog razdoblja može potrošiti na poslovne razgovore i usluge mobilne telefonije, ili odredite dnevni vremenski period u kojem će se razgovori i usluge mobilne telefonije tretirati kao poslovni troškovi. Svi troškovi koji prijeđu novčani limit ili pozivi i usluge učinjeni izvan definiranog vremenskog perioda obračunavat će se kao privatni troškovi zaposlenika, a računi će stizati na njihove privatne adrese.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu X
Mreža i
pokrivenost X