Tele2
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

USLUGE I TARIFE

Prijenos broja

Želite li prenijeti broj u Tele2 mrežu to možete učiniti brzo, jednostavno i besplatno. Pri prijenosu broja mijenjate samo svog mobilnog operatera, ali zadržavate isti broj.
Također, ukoliko ste Tele2 korisnik bonova, a želite postati pretplatnik, svoj broj na bonove brzo i jednostavno možete prenijeti na pretplatu.

Prijenos broja u Tele2 mrežu

Prijenos broja besplatna je usluga koja vam omogućava da svoj broj, iz bilo koje mobilne mreže u Hrvatskoj, prenesete u Tele2 mrežu.

Sve detalje i korake u procesu prijenosa broja u Tele2 mrežu saznajte na stranici Prijenos broja.

Pri prijenosu broja mijenjate samo mobilnog operatera, ali zadržavate isti broj, uključujući i predbroj. Primjerice ako ste imali broj 091 222 222, pri prelasku u Tele2 mrežu u potpunosti zadržavate taj isti broj 091 222 222.

Broj u Tele 2 mrežu možete prenijeti putem našeg webshopa ili dolaskom na bilo koje Tele2 prodajno mjesto s važećom osobnom iskaznicom, te podnijeti Zahtjev za prijenos broja. Ako zahtjev bude odobren od strane matičnog operatera, vaš broj će biti prenesen u Tele2 mrežu u roku od najmanje tri radna dana, o čemu ćete biti na vrijeme obaviješten putem SMS poruke. Ukoliko želite, svoj broj na bonove možete direktno prenijeti na pretplatu.

Za uspješan prijenos broja, svi podaci koje navodite u Zahtjevu (ime, prezime, adresa) trebaju biti istovjetni onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje prenosite broj (mreža iz koje odlazite), odnosno onima koji se nalaze na vašoj osobnoj iskaznici.

Ako je u razdoblju između unosa podataka u sustav matičnog operatera i podnošenja Zahtjeva za prijenos broja kod novog operatera došlo do promjene podataka (promjene prezimena, promjene adrese ili slično), potrebno je prvo izvršiti promjenu podataka kod matičnog operatera, a zatim zatražiti prijenos broja.

Kako bi bili sigurni da su podaci u Zahtjevu jednaki onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje odlazite, savjetujemo da prije podnošenja Zahtjeva za prijenos broja podatke provjerite u Službi za korisnike matične mreže.

Prijenos broja besplatna je usluga koja vam omogućava da svoj broj, iz bilo koje mobilne mreže u Hrvatskoj, prenesete u Tele2 mrežu. Pri prijenosu broja mijenjate samo mobilnog operatera, ali zadržavate isti broj, uključujući i predbroj.

Sve detalje i korake u procesu prijenosa broja u Tele2 mrežu saznajte na stranici Prijenos broja.

Broj u Tele2 mrežu možete prenijeti putem našeg webshopa ili dolaskom na bilo koje Tele2 prodajno mjesto s važećom osobnom iskaznicom, te podnijeti Zahtjev za prijenos broja. Ako zahtjev bude odobren od strane matičnog operatera, vaš broj će biti prenesen u Tele2 mrežu u roku od najmanje tri radna dana, o čemu ćete biti na vrijeme obaviješten putem SMS poruke.

Za uspješan prijenos broja, svi podaci koje navodite u Zahtjevu (ime, prezime, adresa) trebaju biti istovjetni onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje prenosite broj (mreža iz koje odlazite), odnosno onima koji se nalaze na vašoj osobnoj iskaznici.

Ako je u razdoblju između unosa podataka u sustav matičnog operatera i podnošenja Zahtjeva za prijenos broja kod novog operatera došlo do promjene podataka (promjene prezimena, promjene adrese ili slično), potrebno je prvo izvršiti promjenu podataka kod matičnog operatera, a zatim zatražiti prijenos broja.

Kako bi bili sigurni da su podaci u Zahtjevu jednaki onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje odlazite, savjetujemo da prije podnošenja Zahtjeva za prijenos broja podatke provjerite u Službi za korisnike matične mreže.

 

Prijenos broja besplatna je usluga koja vam omogućava da svoj broj, iz bilo koje mobilne mreže u Hrvatskoj, prenesete u Tele2 mrežu. Pri prijenosu broja mijenjate samo mobilnog operatera, ali zadržavate isti broj, uključujući i predbroj. Primjerice ako ste imali broj 091 222 222, pri prelasku u Tele2 mrežu u potpunosti zadržavate taj isti broj 091 222 222. 

Kako bi vam olakšali proces prijenosa broja u Tele2 mrežu, savjetujemo vam da ispunite kontakt obrazac. Naši zaposlenici će vam se u najbržem roku javiti, kako bi za vas odradili cijelu proceduru prijenosa broja, pomogli oko svih nejasnoća, te prenijeli pretplatničke brojeve uz posebne pogodnosti.

Isto tako, broj možete prenijeti dolaskom na bilo koje Tele2 prodajno mjesto gdje ćete sami podnijeti Zahtjev za prijenos broja, uz koji je potrebno priložiti osobnu iskaznicu ovlaštene osobe te ostalu potrebnu dokumentaciju. Popis potrebne dokumentacije, možete pogledati ovdje.

Ako zahtjev bude odobren od strane matičnog operatera, vaš broj će biti u Tele2 mrežu u roku od najmanje tri radna dana, o čemu ćete biti na vrijeme obaviješten putem SMS poruke.

Za uspješan prijenos broja, svi podaci koje navodite u Zahtjevu (ime, prezime, adresa) trebaju biti istovjetni onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje prenosite broj (mreža iz koje odlazite), odnosno onima koji se nalaze na vašoj osobnoj iskaznici.

Ako je u razdoblju između unosa podataka u sustav matičnog operatera i podnošenja Zahtjeva za prijenos broja kod novog operatera došlo do promjene podataka (promjene prezimena, promjene adrese ili slično), potrebno je prvo izvršiti promjenu podataka kod matičnog operatera, a zatim zatražiti prijenos broja.

Kako bi bili sigurni da su podaci u Zahtjevu jednaki onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje odlazite, savjetujemo da prije podnošenja zahtjeva za prijenos broja podatke provjerite u Službi za korisnike matične mreže.

Ako ste poslovni korisnik koji ima više brojeva unutar VPN grupe, potrebno je istovremeno prenijeti sve brojeve iz te grupe jer u protivnom, zahtjev neće biti odobren.

Prijenos broja s bonova na pretplatu

Prijenos broja s bonova na pretplatu mogu napraviti svi Tele2 korisnici koji imaju aktivan broj na bonove, putem našeg webshopa ili na bilo kojem Tele2 prodajnom mjestu.

Prilikom prelaska s bonova na pretplatu ugovarate novu pretplatu uz zadržavanje postojećeg broja. Usluga je besplatna, a prijenos se izvršava unutar 10-15 minuta.

Preostala novčana sredstva koja se nalaze na glavnom računu vašeg broja na bonove, moći ćete iskoristiti na svojoj novoj pretplati. Ako je prijenos napravljen do 25-tog u mjesecu, prenesena novčana sredstva bit će vidljiva kao uplata na računu za taj mjesec, a ako je napravljen nakon tog datuma, vidjet će se kao uplata na sljedećem računu.

Postojeće pogodnosti koje imate na broju na bonove ne prenose se na novu pretplatu.            

Napomena:
Korisnici koji se predomisle i žele se ponovno vratiti na bonove, ne ostvaruju pravo na povrat novčanih sredstava na njihov račun na bonove, tekući ili žiro račun.

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli riješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

Što sve moram učiniti kako bih prenio broj u Tele2 mrežu?

Broj u Tele2 mrežu možeš prenijeti putem Tele2 webshopa ili na svakom Tele2 prodajnom mjestu. Sve o koracima u prijenosu broja saznaj na stranici usluge Prijenos broja

Poslovni korisnici prijenos broja mogu realizirati na svim Tele2 prodajnim mjestima ili poslati upit putem kontakt obrasca.

Mogu li pri prijenosu broja kupiti i mobilni uređaj?

Naravno. Tele2 webshop i Tele2 prodajna mjesta korisnicima koji prenose broj omogućuju kupovinu mobitela po cijenama za prijenos broja. Kupovinu mobilnog uređaja na Tele2 prodajnim mjestima možete izvršiti nakon što broj bude prenešen u Tele2, a ukoliko broj prenosite putem Tele2 webshopa uređaj možete kupiti odmah u procesu prijenosa, ali će vam uređaj biti dostavljen nakon što broj bude prenesen.

Mogu li sklopiti ugovor bez obveznog trajanja?

Da, prilikom sklapanja pretplate sami birate želite li ugovornu obvezu ili ne.

Koliko mobilnih uređaja mogu kupiti pri sklapanju pretplate?

Maksimalni broj mobilnih uređaja jednak je broju pretplatničkih linija za koje ste potpisali ugovor. Dakle, za svaku pretplatničku liniju moguće je kupiti i jedan mobilni uređaj.

Što je prijenos broja?

Prijenos broja je postupak pri kojem korisnik prelazi na novog mobilnog operatora uz zadržavanje istog broja. Pod istim brojem smatra se i predbroj (091, 092, 095, 098, 099, 097) i ostatak broja od 6 ili 7 znamenki.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
Mreža i
pokrivenost