Tele2
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

WEBSHOP

Raskid ugovora

U roku od 14 kalendarskih dana imate pravo raskinuti svaki kupoprodajni ugovor sklopljen putem webshopa, ne navodeći za to razlog.
Ugovor možete raskinuti pisanim putem slanjem obavijesti o raskidu na adresu:

Tele2 d.o.o.
Ulica grada Vukovara 269D
10000 Zagreb,
N/R Webshop Prodaja

Pisana obavijest mora sadržavati:
• podatke s računa/narudžbe (redni broj, datum, iznos, proizvod)
• podatke Kupca (ime i prezime, kontakt broj i mail)
• naziv banke i broj tekućeg računa (IBAN) na koji Kupac želi povrat novca te kopiju prednje strane kartice tekućeg računa s jasno čitljivim podacima
• kopiju osobne iskaznice

Što ako niste zaprimili uređaj?

Ukoliko niste zaprimili uređaj, a želite stornirati vašu narudžbu, ista će se smatrati storniranom ako odbijete preuzeti uređaj prilikom dostave.  

Što ako ste zaprimili uređaj?

Ako ste uređaj zaprimili, obvezni ste ga o svom trošku, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 kalendarskih dana od dana primitka, vratiti mehanički neoštećenog zajedno sa zahtjevom za raskid ugovora te ostalom dokumentacijom (računom i kopijama osobne iskaznice i kartice tekućeg računa) na adresu:

Tele2 d.o.o.
Ulica grada Vukovara 269D
10000 Zagreb,
N/R Webshop Prodaja

Najkasnije u roku od 14 dana, od dana primitka pisane obavijesti o raskidu, bit će vam vraćen cjelokupan iznos koji ste do trenutka raskida platili na temelju ugovora za kupljeni proizvod.

U slučaju mehaničkog oštećenja uređaja koje utvrdi servis, uređaj će vam biti vraćen. U tom slučaju uređaj će vam biti jednokratno naplaćen u punom iznosu.

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli riješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

Imam li pravo na raskid ugovora za kupovinu putem weba?

Ukoliko kupujete putem weba, imate pravo na raskid ugovora na daljinu u roku 14 radnih dana od primitka paketa. Ukoliko ste započeli s upotrebom usluge, tada se na raskid ugovora odnose Tele2 Opći uvjeti poslovanja (odnosno redovit raskid ugovora).
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
Mreža i
pokrivenost