Dnevni mobilni internet za iznajmljivače
 
Kontakt





 
Kontakt








Kako aktivirati uslugu

Dnevni mobilni internet za iznajmljivače

  • Nova količina gigabajta dodjeljuje se svaki dan
  • 3 GB svaki dan za 249 kuna mjesečno
  • 10 GB svaki dan za 299 kuna mjesečno
Omogućite svakome gostu najmoderniji 4G internet neovisno o tome dolazi li na početku ili kraju mjeseca. Svaki dan u mjesecu na raspolaganju vam je novi set gigabajta za neometano surfanje i obavljanje poslovnih zadataka tijekom cijelog mjeseca.

Ime paketa Dnevni podatkovni promet Mjesečna naknada
Dnevni mobilni internet Tri
3 GB
249 kn
Dnevni mobilni internet Deset
10 GB 299 kn

Dnevni mobilni internet možete aktivirati na svim Tele2 prodajnim mjestima, putem svog prodajnog predstavnika ili pozivom Službi za poslovne korisnike na 095 1000 500. 
1. Tko može aktivirati nove Tele2 dnevne tarife za mobilni internet i od kada su dostupne?
Nove tarife za mobilni internet mogu aktivirati novi privatni i poslovni korisnici, te postojeći Tele2 poslovni korisnici podatkovnih tarifa koji se bave iznajmljivanjem svojih prostora. Tarife su dostupne od 24. svibnja 2016.

2. Zašto ugovoriti Tele2 mobilni internet umjesto fiksnog interneta?
Tele2 mobilni internet koristi modernu 4G tehnologiju koja, ovisno o uvjetima u kojima se usluga koristi, pruža visoke brzine primanja podataka (downloada) i slanja podataka (uploada), brzine koje, u pravilu, značajno nadmašuju standardne brzine od 2 do 4 Mbit/s u primanju te do 1 Mbit u slanju. Dodatno, Tele2 rješenje:
- je u potpunosti mobilno, 
- ne zahtijeva posjete tehničara i/ili instalatera nego korisnik u nekoliko minuta može započeti sa korištenjem usluge,
- brzo i jednostavno se koristi (plug 'n' play) te
- korisnik ne plaća nešto što ne koristi (zaista rijetki korisnici uistinu trebaju neograničeni, tj. flat podatkovni promet), a upravo brzina će mu dati korisničko iskustvo kakvo traži.

3. A zašto je dnevni mobilni internet baš za mene?
Dnevni mobilni internet tarife su namijenjene korisnicima koji iznajmljuju svoje prostore te kojima je potrebno da internet promet bude dostupan njihovim gostima neovisno dolaze li na početku, sredinom ili na kraju mjeseca. Internet promet se uvijek dodjeljuje svaki dan u 00:00 sati. Ovime omogućujemo korisnicima surfanje po najvećoj brzini svaki dan u mjesecu bez straha da će sav internet promet potrošiti prije kraja mjeseca.

4. Što se događa kada potrošim sav promet u tarifi?
Kako bi vas zaštitili od prekomjerne potrošnje te omogućili da i dalje možete koristiti internet za obavljanje osnovnih stvari nakon potrošenog paketa, a bez dodatnih troškova, brzina surfanja se spušta na 512 kbit/s u downloadu i 512 kbit/s u uploadu. Na ovaj način, čak i kada ste potrošili svoj dnevni paket internet prometa možete i dalje neometano surfati webom te slati i primati email poruke i slično. 

5. Ali meni treba neograničeni, tj. flat internet?
Neograničena količina podatkovnog prometa uistinu treba određenim korisnicima no velika većina korisnika ne treba neograničenu količinu podatkovnog prometa nego visoku brzinu pristupa internetu jer je upravo brzina ona koja omogućuje visoku razinu korisničkog iskustva. A, kao što smo ranije i opisali, neočekivanih troškova neće biti jer je korisnik u svakom trenutku i do posljednjeg MB zaštićen od prekomjerne potrošnje snižavanjem brzine koja je dovoljna za obavljanje osnovnih radnji te ima kontrolu u svojim rukama i u slučaju kada odluči surfati i nakon što iskoristi sav podatkovni promet uključen u naknadu tarife.

6. Ovo je 4G mobilni internet, sigurno će mi se podatkovni promet potrošiti brže?
Uz nepromijenjene navike korištenja ne bi se trebala povećati potrošnja podatkovnog prometa, a razliku će osjetiti u bržem učitavanju web stranica i općenito ugodnijem korištenju interneta. Korisnici koji npr. koriste mobilne podatke za streaming video i / audio sadržaja mogu osjetiti povećanu potrošnju jer pružatelji usluge imaju običaj povećati kvalitetu sadržaja ako registriraju da im korisnik pristupa na bržoj mreži. To korisnik može promijeniti na način da ručno u postavkama aplikacije / pružatelja sadržaja postavi određenu visinu kvalitete sadržaja.

7. Kolika je maksimalna brzina downloada/uploada na 4G mreži?
Kada govorimo o maksimalnim brzinama downloada (primanja sadržaja) / uploada (slanja sadržaja) uvijek se radi o teorijskom maksimumima koje je vrlo, vrlo teško postići izvan laboratorijskih ili testnih okruženja. One su u praksi uvijek nešto niže jer ovise o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
Na svim novim tarifama Tele2 mobilnog interneta korisnici imaju dostupnu maksimalnu brzinu DL-a (primanja sadržaja) i uploada (slanja sadržaja) i to 150 Mbps primanje i 50 Mbps slanje sadržaja.

8. Moram li dodatno plaćati za 4G uslugu?
Ne, maksimalne 4G brzine su standardan dio novih Tele2 tarifa za mobilni internet. 

9. Postojeći sam pretplatnik Tele2 mobilnog interneta. Mogu li uzeti ove tarife?
Ukoliko si poslovni korisnik Tele2 mobilnog interneta možeš uzeti dodatnu pretplatu uz ove tarife, ali ne možeš sa svoje trenutne tarife prijeći na tarife Dnevni mobilni Internet. Ukoliko si privatni korisnik Tele2 mobilnog interneta ne možeš uzeti dodatnu pretplatu uz ove tarife.

10. Mogu li još uvijek aktivirati stare Tele2 tarife za mobilni internet?
Ne. Nakon 24. svibnja 2016. za aktivaciju su dostupne samo nove mjesečne i dnevne tarife za mobilni internet. 
 
11. Kolika je cijena SMS poruke u novim tarifama?
Cijena SMS poruke je 0,95 kn.

12. Koji APN koristim na novim Tele2 mobilni internet tarifama?
Koristite APN mobileinternet.tele2.hr.

13. Koja je obračunska jedinica u novim tarifama?
Obračunska jedinica u svim dnevnim tarifama za mobilni internet je 10 kB.

14. Postoji li probni period uz nove tarife za mobilni internet?
Tele2 korisnik ima pravo na pet dana probnog perioda od dana ugovaranja dnevnog mobilnog interneta, te se dan ugovaranja usluge kao prvi dan probnog perioda. U slučaju raskida unutar probnog perioda, korisniku će biti naplaćen proporcionalno obračunat iznos mjesečne naknade i ostvareni promet. Promet koji korisnik ostvari iznad proporcionalno obračunatog iznosa MB uključenih u mjesečnu naknadu biti će mu naplaćen prema važećem cjeniku.  
Probni period primjenjuje se samo uz kupnju podatkovnog modema (USB, WiFi).

15. Koliko je obvezno ugovorno vezivanje uz nove tarife za mobilni internet?
Nove tarife Mobilni internet možete ugovoriti i bez obveznog trajanja ugovora. No, uz ugovaranje obveznog trajanja ugovora na 12 mjeseci ili 24 mjeseca ostvarujete pogodnost u obliku niže cijene modema ili tableta.

16. Što ako za vrijeme obaveznog trajanja pretplatničkog odnosa odlučim raskinuti ugovor?
U slučaju da korisnik jednostrano raskine ugovor prije isteka obveznog trajanja pojedinačnog pretplatničkog odnosa, korisnik je obvezan Tele2 jednokratno isplatiti mjesečne naknade za ostatak razdoblja obveznog trajanja ugovora ili naknadu u visini popusta na proizvode i usluge koje je ostvario ako je plaćanje te naknade povoljnije za korisnika.

17. Hoću li dobiti SMS obavijest kad potrošim GB uključene u mjesečnu naknadu?
Da, poslat ćemo vam poruku o potrošnji kada ona dosegne 100% potrošnje paketa. 
NAPOMENA: Sistemske SMS obavijesti o potrošnji te informacije o potrošnji iz nekog dodatnog programa isključivo su informativnog karaktera i ne mogu biti osnova za obračun korištenja usluge.
 
18. Mogu li Tele2 mobilni internet koristiti u inozemstvu?
Ne možete koristiti Tele2 mobilni internet u inozemstvu. 

19. Koliko je točna obavijest o potrošnji koju sam dobio putem SMS obavijesti?
SMS obavijest je isključivo informativnog karaktera, a sve detalje o spajanjima, trajanju sesija te cijeni možete vidjeti na specifikaciji uz mjesečni račun. Mjesečni račun u svakom trenutku možete pronaći i na korisničkom portalu Moj Tele2.
 
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se