Status narudžbe
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Privatni korisnici / Internet

Rezultati pretraživanja

Osnovna tarifa

  • Na računu uključeno 20 kn
  • USB modem uključen u paket
Tele2 mobilni internet na bonove omogućuje ti jednostavan i brz pristup internetu s računala bilo gdje i bilo kada, bez sklapanja ugovornog odnosa.

Kupnjom Start paketa Mobilni internet na bonove aktivirana je osnovna tarifa s cijenom podatkovnog prijenosa od 0,25 kn za 1 MB prometa uz nadoplatu računa bonom od 100 kuna. 

Mobilni internet na bonove dostupan je u Tele2 web shopu, Tele2 centrima i na Tele2 prodajnim mjestima te u poslovnicama Hrvatske pošte.

1 545 kn

2 045 kn

145 kn

445 kn

3 045 kn

2 045 kn

345 kn

Osnovna tarifa



Cijene uključuju PDV. Obračunska jedinica je 10 kB.

Kupnjom Start paketa Mobilni internet na bonove aktivirana je osnovna tarifa s cijenom podatkovnog prijenosa od 0,25 kn za 1 MB prometa uz nadoplatu računa bonom od 100 kuna. Od trenutka aktivacije, tarifa je aktivna sljedećih 30 dana. Ukoliko nakon isteka 30 dana nema nadoplate računa bonom vrijednosti od 50 kn ili više, korisnik se vraća na tarifu s osnovnim cijenama.

Količina podatkovnog prometa odgovara iznosu nadoplate podijeljenom sa pripadajućom cijenom po 1 MB za korištenje unutar razdoblja valjanosti cijene.

1. Gdje mogu kupiti Tele2 mobilni internet na bonove?

Tele2 mobilni internet na bonove možeš kupiti u Tele2 web shopu. Osim toga, dostupan je i u Tele2 centrima, na Tele2 prodajnim mjestima te u poslovnicama Hrvatske pošte.

2. Kupio sam Tele2 mobilni internet na bonove. Koliko kuna imam na računu i koja mi je tarifa aktivna?

Na računu imaš početnih 20 kn. Aktivna ti je osnovna tarifa s početnom cijenom od 1 kn/MB.

3. Koje su cijene Tele2 mobilnog interneta na bonove?

Tele2 u redovnoj ponudi ima osnovnu tarifu koja omogućava korisniku da nadoplatom računa bonom od 50 kn aktivira dvostruko povoljniju cijenu prijenosa podataka od 0,5 kn za 1 MB, dok se nadoplatom računa bonom od 100 ili 200 kn aktivira četverostruko povoljnija cijena prijenosa podataka od samo 0,25 kn za 1 MB. Ako nakon isteka 30 dana nema nadoplate računa bonom vrijednosti od 50, 100, ili više kn, korisnik se vraća na početnu tarifu s cijenom od 1 kn za 1 MB. Cijena SMS poruke je 0,29 kn po poruci. Prilikom nadoplate računa ili aktivacije tarife, preporučamo da korisnik ne bude spojen na Tele2 podatkovnu mrežu kako bi idućim spajanjem odmah surfao po odabranom tarifnom modelu (dovoljno je da modem bude uključen u računalo i da si se prijavio PIN-om).

4. Korisnik sam stare tarife i surfam po cijeni od 0,69 kn/MB odnosno 0,39 kn/MB. Kako mogu prijeći na osnovnu tarifu?

Potrebno je poslati SMS poruku sadržaja OSNOVNA na broj 880. Poruka prema 880 se ne naplaćuje.

5. Kako mogu aktivirati tarifu Mobilni internet za 5?

Tarifu Mobilni internet za 5 aktiviraš slanjem SMS poruke sadržaja PET na broj 880. Ukoliko nakon prelaska na ovu tarifu račun nadoplatiš bonom od 25 kn, aktivira se cijena prijenosa podataka od 10 lp/MB u trajanju od 24 sata, a ako nadoplatiš bonom od 50 kuna, aktivira se cijena prenosa podataka od 10 lp/MB u trajanju od 7 dana, te ako nadoplatiš bonom od 100 kn, aktivira se cijena od 10 lp/MB u trajanju od 30 dana. Ako račun nadoplatiš bonom od 200 kuna ili više, aktivira se cijena od 5 lp/MB u trajanju od 30 dana. Aktivacija tarife naplaćuje se jednokratno 5 kn dok se poruka prema broju 880 ne naplaćuje.

6. Kako mogu provjeriti stanje na računu, tarifu i/ili cijenu megabajta?

Prilikom provjere stanja računa preko Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect aplikacije za spajanje na internet, dobit ćeš informaciju o trenutnom stanju računa kao i o aktivnoj tarifi te cijeni za 1 MB.

7. Što sadrži start paket mobilnog interneta na bonove?

Paket mobilnog interneta na bonove s modemom sadrži: USB modem, SIM karticu s uključenih 20 kn na računu i upute o korištenju. Mobilni internet start paket bez modema sadrži: SIM karticu s uključenih 20 kn na Tele2 računu te Upute o korištenju.

8. Mogu li jedan uređaj koristiti na više računala?

Da, potrebno je samo ponovno instalirati potreban softver koji će se automatski pokrenuti prilikom prvog spajanja uređaja s računalom. No, ukupni prijenos podataka preko svih računala bit će iskazan na stanju računa.

9. Mogu li koristiti uređaj za mobilni širokopojasni pristup internetu neke druge mreže sa Tele2 SIM karticom za pristup mobilnom internetu?

Da, ukoliko taj uređaj nije zaključan.

10. Može li Tele2 uređaj za mobilni širokopojasni pristup internetu raditi sa SIM karticama ostalih mreža?

Ne. Tele2 uređaj za mobilni širokopojasni pristup internetu radi samo s Tele2 podatkovnom SIM karticom.

11. Što je Tele2 Mobile partner ili Tele2 Connect aplikacija?

Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect je aplikacija koja se instalira na prijenosnom ili stolnom računalu na kojemu ćeš koristiti podatkovne modeme koji se nalaze u Tele2 ponudi za mobilni internet. Aplikacije omogućavaju jednostavnu instalaciju upravljačkih programa i postavki mreže (APN) potrebnih za uspješno kreiranje veze za spajanje na internet te nude jednostavno sučelje preko kojega se lako spajaš na mrežu, šalješ SMS poruke, pratiš potrošnju i ažuriraš svoj imenik kontakata na SIM kartici.

12. Kako mogu saznati PIN SIM kartice koju koristim uz Tele2 podatkovne modeme?

PIN je zapisan na plastičnom držaču SIM kartice.

13. Što je APN i zašto mi je potreban?

APN (Access Point Name - pristupna točka) je izlazna točka iz Tele2 GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA podatkovne mreže na internet. APN koji trebaš koristiti za pristup internetu preko Tele2 podatkovne mreže je data.tele2.hr, i on je već unesen u Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect aplikaciju.

14. Na svom računalu imam više od jedne particije diska (logičkog diska). Na koju trebam instalirati Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect aplikaciju?

Preporučuje se instalacija Tele2 Mobile Partner softvera na kojem je instaliran operativni sustav.

15. Što se događa ako je u računalo umetnut Tele2 podatkovni modem bez SIM kartice?

Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect aplikacija će otkriti da SIM kartica nije umetnuta i zatražit će da ju umetneš. Bez SIM kartice nećeš se moći spojiti na Tele2 mrežu

16. Zašto se Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect aplikacija ne može instalirati na mome računalu?

Provjeri imaš li na odabranoj diskovnoj particiji dovoljno slobodnog prostora. Provjeri imaš li odgovarajuća administratorska prava. Trebaš imati potpuna administratorska prava.

17. Što trebam učiniti ako ne mogu pristupiti internetu putem Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect aplikacije?

Provjeri na Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect aplikaciji nalaziš li se u prodručju pokrivenosti GPRS/EDGE/UMTS/HSPA signalom. Ako se pojavi "Greška/error 631" ili "Greška/error 619", pričekaj nekoliko minuta i pokušaj se ponovno spojiti. Provjeri koji APN koristiš – treba biti data.tele2.hr. Zatvori aplikaciju i ponovno ju pokreni te se pokušaj spojiti. Ponovno pokreni računalo. Ukoliko se problem nastavi, zabilježi grešku koju ti računalo javlja pri pokušaju spajanja i nazovi Službu za korisnike 095 1000 444.

18. Što trebam učiniti ako ne mogu slati ili primati SMS poruke putem Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect aplikacije?

Ako imaš problema sa slanjem ili primanjem SMS-a, provjeri je li spremnik dolaznih poruka pun. Provjeri koristiš li ispravan SMS centar (+385951000100). Ako se problem nastavi, obrati se Službi za korisnike na 095 1000 444.

19. Kako mogu deinstalirati Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect aplikaciju?

Jednostavno odaberi Start/Control Panel/Add-Remove programs/Tele2 Mobile Partner softver i klikni na Uninstall.

20. Mogu li koristiti svoju postojeću e-mail adresu za primanje i slanje e-mailova korištenjem Tele2 mobilnog interneta?

Ukoliko već imaš svoju e-mail adresu i kao e-mail klijent koristiš sljedeće programe (Outlook Express, Mozilla Thunderbird i sl.) putem nekoga od pružatelja usluga pristupa internetu na našem tržištu, trebao bi promijeniti svoj outgoing mail server u mail.tele2.hr. Svi ostali podaci u postavkama unutar e-mail klijenta ostaju isti. Ukoliko ne promijeniš adresu outgoing mail servera moći ćeš primati e-mail, ali ga nećeš moći poslati sa svog e-mail klijenta. Ukoliko za slanje e-mailova koristiš neki od webmail klijenata (poput Yahoo, Gmail i sl.), ništa nije potrebno mijenjati.

21. Koje su brzine omogućene pri primanju i slanju podataka?

Tele2 mreža podržava HSPA, UMTS, EDGE i GPRS mrežnu tehnologiju. Najveće moguće brzine u Tele2 mreži za ove tehnologije su:

HSPA – do 21 Mbit/s u downloadu, do 1,4 Mbit/s u uploadu
UMTS – do 384 kbit/s u downloadu, do 64 kbit/s u uploadu
EDGE - do 236,8 kbit/s u downloadu, do 236,8 kbit/s u uploadu
GPRS - do 56 kbit/s u downloadu, do 25,6 kbit/s u uploadu

22. Zašto imam sporiji pristup od 21 megabita u sekundi prilikom skidanja podataka i 1,4 megabita u sekundi prilikom slanja podataka?

3G/HSPA mreža je inteligentna mreža koja omogućava širokopojasni pristup najviših brzina, no ujedno prepoznaje i optimizira sve kapacitete koji su ti potrebni prilikom skidanja ili slanja podataka. Primjerice, za pretraživanje interneta potrebna je manja brzina nego prilikom kontinuiranog skidanja filma ili glazbe. Također, konačna brzina skidanja ili slanja podataka ovisi i o brzinama koje podržava server, modemu koji koristiš ili o mreži van dosega Tele2 infrastrukture.

23. Što ako nisam unutar pokrivanja 3G mreže i HSPA tehnologije?

Ukoliko se ne nalaziš na području pokrivanja 3G mreže, dostupna ti je EDGE tehnologija s brzinama do 236,8 kilobita u sekundi prilikom skidanja podataka i 236,8 kbit/s prilikom slanja podataka.

24. Je li brzina prijenosa podataka garantirana?

Brzina nije garantirana, ali 3G mreža daje maksimum od svojih raspoloživih kapaciteta u danim okolnostima.

25. Mogu li koristiti mobilni širokopojasni pristup internetu u roamingu?

Ne. Usluga je trenutno dostupna samo na području Hrvatske, unutar Tele2 mreže.

26. Čini mi se da moj uređaj ne radi. Što trebam učiniti u tom slučaju?

Napravi provjeru slijedeći upute u 4 koraka:
Prvi korak: Pokušaj ugasiti i upaliti aplikaciju Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect na svom računalu.
Drugi korak: Pokušaj ugasiti računalo i ne vaditi modem te ponovno upaliti računalo i pokrenuti aplikaciju Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect i spajanje na internet.
Treći korak: Ako to ne radi, pokušaj umetnuti modem u drugi USB otvor.
Četvrti korak: Ako ne pomognu prva tri koraka, deinstaliraj i instaliraj ponovno Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect aplikaciju za pristup mobilnom internetu. Ako ne pomognu prva 4 koraka, nazovite Tele2 Službu za korisnike na 095 1000 444.

27. Mogu li vidjeti trenutno stanje prenesene količine podataka?

Da. Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect aplikacija nude mogućnost uvida u trenutno stanje potrošenih MB koje je informativnog karaktera.

Tele2 vam nudi kupovinu svih proizvoda online, u nekoliko jednostavnih koraka. Sami odaberite kada želite kupovati - web shop je dostupan 24/7. Iz udobnosti vlastitog doma odaberite mobitele i mobilni internet za korisnike bonova ili konfigurirajte odgovarajući pretplatnički paket kombinacijom tarife, mobitela i trajanja ugovora.

Postanite novi korisnik Tele2 mreže - garantiramo najbolji omjer kvalitete i cijene. Dostava za sve proizvode kupljene online je besplatna. Isporuka na vašu adresu je u roku od 3 do 5 radnih dana. Jedino što se od vas traži je da osobno preuzmete kupljeni paket. Uživajte u kupovini u Tele2 web trgovini. 

Želite li kupiti uređaj na prodajnom mjestu, njegova dostupnost može varirati ovisno o prodajnom mjestu.

Najtraženiji mobiteli

Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se