Kontakt





 
Kontakt









U Klubu novčić
novčići se samo gomilaju

  • 5%
    bonus kuna nakon
    3 mjeseca
  • 10%
    bonus kuna nakon
    6 mjeseci
  • 15%
    bonus kuna nakon
    9 mjeseci

Klub novčić - nagrađujemo tvoju vjernost!

Postani član Kluba novčić i ostvaruj bonus kune do čak 15%!

Uključi se u Klub novčić i svojim nadoplatama ostvari pravo na bonus kune - 5%, 10% i 15% bonus kuna na nadoplate svaka tri mjeseca:
  • Nakon 3 mjeseca - dobivaš 5% uplaćenog iznosa natrag na svoj račun
  • Nakon 6 mjeseci - dobivaš 10% uplaćenog iznosa natrag na svoj račun
  • Nakon 9 mjeseci - dobivaš 15% uplaćenog iznosa natrag na svoj račun.

    Dosegnutih 15% bonusa zadržavaš zauvijek.

    Osim bonus kuna pripremi se i na stalna iznenađenja, poklone i popuste!

      
    Za ostvarenje bonus kuna potrebno je nadoplatiti račun s minimalno 150 kuna u tri mjeseca. 

    Primjerice: Nakon što u tri mjeseca nadoplatiš svoj račun sa 150 kuna, dobivaš dodatnih 7,50 kn koje možeš iskoristiti u sljedećih 30 dana. Nadoplatiš li svoj račun i sljedeća tri mjeseca sa 150 kn, dobivaš dodatnih 15 kn, a nakon ukupno devet mjeseci tvoj bonus raste na 22,50 kn, a 15% bonusa ostaje ti zauvijek!

    Bon možeš nadoplatiti i online, zahvaljujući našoj usluzi Kupi bon.

 

Kako se uključiti?

  •  slanjem ključne riječi NOVCIC na besplatni broj 13818
  •  putem portala Moj Tele2
  •  pozivom Službi za korisnike na broj 095 1000 444

U trenutku ulaska u Klub novčić počinje teći tvoje članstvo te se taj kalendarski mjesec broji kao prvi. Nakon tri kalendarska mjeseca, u četvrtom mjesecu, ako si ukupno nadoplatio/la račun s minimalno 150 kuna, ostvaruješ pravo na bonus kune.


Kako provjeriti stanje? 

Stanje bonus kuna možeš provjeriti kratkim kodom *150# i pritiskom tipke za poziv te odabirom 2 za Bonuse ili izravno kratkim kodom *150*5#. Stanje svojih nadoplata u kvartalu u kojem se nalaziš možeš provjeriti slanjem poruke STANJE na besplatni broj 13818.
 

Bonus kune možeš trošiti na pozive prema fiksnim i mobilnim mrežama unutar Hrvatske, uključujući naknadu za uspostavu poziva prema fiksnim i mobilnim mrežama, SMS i MMS poruke prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj te podatkovni promet unutar Hrvatske.

 

Uvjeti korištenja


Najčešća pitanja

1. Što je to Klub novčić?

Klub novčić je program nagrađivanja Tele2 korisnika na bonove prema prosječnom tromjesečnom iznosu nadoplate računa na bonove te vremenskom periodu trajanja članstva u Klubu. Članstvom u Klubu novčić korisnik bonova ostvaruje pravo na dodatne bonus kune na svom računu na bonove.

2. Kako se učlanjujem u Klub novčić?

Članstvo u Klubu novčić korisnik bonova može ostvariti podnošenjem zahtjeva za članstvo u Klubu, koji je zaprimljen na jedan od sljedećih načina:
  • slanjem SMS poruke sadržaja "NOVCIC" na broj 13818
  • kontaktom Službi za korisnike na broj 095 1000 444
  • online potvrdom članstva (nakon pravovaljane registracije) putem portala Moj Tele2 

 

3. Tko sve može postati članom Kluba?

Članstvo u Klubu može zatražiti svaki korisnik Tele2 bonova koji se nalazi na jednoj od glasovnih tarifa na bonove. Korisnik u trenutku podnošenja zahtjeva mora imati aktivan račun na bonove. Klub novčić nije dostupan za korisnike Mobilnog interneta na bonove i na staroj tarifi Pričalica.

4. Koje su pogodnosti za članove Kluba?

Članstvom u Klubu novčić korisnik bonova ostvaruje pravo na dodatne bonus kune. Iznos bonus kuna koje Tele2 korisnik bonova ostvaruje članstvom u Klubu ovisi o ukupnim iznosima nadoplate računa za korisnike Tele2 bonova u posljednja 3 mjeseca provedenog u članstvu u Klubu te duljinom članstva korisničkog broja Tele2 korisnika bonova.
Visina iznosa ostvarenih pogodnosti obračunava se prema sljedećem:
  • Korisnik nakon prva tri mjeseca članstva (1., 2. i 3. mjesec članstva u Klubu) ostvaruje pravo na 5% bonusa na ukupan iznos nadoplata koje je izvršio od dana učlanjenja u Klub do zadnjeg dana trećeg kalendarskog mjeseca, a najviše do 30 bonus kuna.
  • Korisnik nakon druga tri mjeseca članstva (4., 5. i 6. mjesec članstva u Klubu) ostvaruje pravo na 10% bonusa na ukupan iznos nadoplata, a najviše do 60 bonus kuna.
  • Korisnik nakon treća tri mjeseca članstva (7., 8. i 9. i svaki sljedeći mjesec članstva u Klubu) ostvaruje pravo na 15% bonusa na ukupan iznos nadoplata, a najviše do 90 bonus kuna.

Korisnik koji je ostvario pravo na 15% bonusa taj bonus ostvaruje zauvijek.

5. Na što mogu trošiti bonus kune?

Bonus kune koje korisnik ostvaruje članstvom u Klubu mogu se trošiti samo na sljedeće destinacije:
  • pozive unutar Hrvatske prema fiksnim i mobilnim mrežama, uključujući naknadu za uspostavu poziva prema fiksnim i mobilnim mrežama (ne uključujući konferencijske pozive i preusmjeravanja poziva)
  • SMS poruke prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj
  • MMS poruke prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj i prema e-mailu
  • podatkovni promet unutar Hrvatske

 

6. Kako se troše moje bonus kune?

Prilikom slanja SMS i MMS poruka ili zvanja navedenih destinacija te korištenja podatkovnog prometa prvo se troše tarifni paketi i bonus paketi minuta, SMS/MMS poruka i podatkovnog prometa ukoliko su na osnovu određene promocije korisniku aktivni (u izborniku koji je dostupan biranjem kombinacije *150# isti se nalaze pod "2-Bonusi/Paketi"), zatim se obračunavaju dodatne opcije koje je korisnik aktivirao - ostale minute, SMS/MMS poruke i podatkovni promet koji Korisnik ima na svom prepaid računu (u izborniku koji je dostupan biranjem kombinacije *150# isti se nalaze pod "1-Opcije"), potom se troše bonus kune s bonus računa i na kraju se naplaćuje korisnički prepaid račun.

Bonus kune troše se prema cijenama i uvjetima korištenja na tarifi na kojoj se korisnik trenutno nalazi.

Bonus kune mogu se trošiti i u nacionalnom roamingu.


7. Koji je minimalni iznos nadoplata za ostvarivanje prava za bonus kune?

Minimalni iznos nadoplata koje korisnik treba ostvariti prilikom isplate bonus kuna je 150 kn za razdoblje u kojem se isplaćuju bonus kune. Ukoliko korisnik u jednom razdoblju ne ostvari pravo na isplatu bonus kuna, ne gubi pravo na ostvarivanje bonus kuna u sljedećem periodu članstva.
Korisnik bon može nadoplatiti i online, zahvaljujući usluzi Kupi bon.

8. Imam li rok za potrošiti bonus kune?

Bonus kune imaju valjanost 30 dana nakon čega će dodatne bonus kune biti obrisane.

9. Gubim li trenutnu promociju članstvom u Klubu novčić?

Da, članstvom u Klubu novčić korisnik bonova ne zadržava postojeće promocije (Zauvijek, Zauvijek Božić 2011, Škola 2012, Posebna ponuda za postojeće korisnike, Zauvijek 2013 i Zauvijek za prijenos broja 2013) aktivirane na svom Tele2 računu na bonove.

10. Kako mogu provjeravati status svojih nadoplata?

Tele2 korisnik bonova koji je član Kluba može provjeravati status svojih nadoplata za trenutno razdoblje slanjem poruke STANJE na broj 13818, putem Moj Tele2 portala ili pozivom Službi za korisnike na broj 095 1000 444.

11. Kako mogu provjeravati status svojih bonus kuna koje su mi isplaćene za moje nadoplate?

Stanje svojih bonus kuna možete provjeriti na *150# te pritiskom tipke za pozivanje, a zatim odabirom broja 2 za Bonuse/Pakete ili izravno na *150*5# te pritiskom tipke za pozivanje.

12. Što ako se učlanim u Klub sredinom mjeseca, kada slijedi moja prva isplata?

Za Tele2 korisnika bonova kao datum početka članstva u Klubu gleda se dan u kojem je korisnik uključen u Klub u sustavu, odnosno kada je dobio povratnu poruku o uspješnoj aktivaciji programa, te se taj mjesec broji kao prvi mjesec članstva prilikom prve isplate bonus kuna. U obračun isplate bonus kuna ulaze samo iznosi nadoplata od dana početka članstva u Klubu.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se