Kontakt





 
Kontakt








ODABERI TARIFU
I DODAJ INTERNETA
KOLIKO TI TREBA

Odaberi svoju tarifu uz pretplatu

Prvo odaberi tarifu koju želiš, a zatim dodaj interneta koliko ti treba. Odaberi bilo koji obvezni podatkovni paket uz svoju tarifu, a kasnije ga, ako poželiš, možeš promijeniti.

Odabrana/osnovna tarifa

  • Tarifa Ekipna

    150 kn/mj
    • Za 150 kn/mj 2 do 4 člana ekipe neograničeno pričaju i tipkaju
    • Gige se biraju i troše odvojeno
    • Surfajte po maksimalnim 4G brzinama
  • Tarifa Raspali

    85 kn/mj
    • Uključeno neograničeno minuta
    • Uključeno neograničeno SMS poruka
    • Interneta uzimaš koliko ti treba
    • Surfaj po maksimalnim 4G brzinama
  • Tarifa Čisto tristo

    55 kn/mj
    • Uključeno 300 min/SMS
    • Interneta uzimaš koliko ti treba
    • Surfaj po maksimalnim 4G brzinama
  • Tarifa Tolko-kolko

    20 kn/mj
    • 0,95 kn/min, 0,95 kn/SMS
    • Uključeno 20 kn za minute i poruke
    • Interneta uzimaš koliko ti treba
    • Surfaj po maksimalnim 4G brzinama

Tarifa Ekipna

Tarifa EKIPNA odgovara baš svakoj ekipi - obitelji ili prijateljima, koliko god se međusobno razlikovali. Sakupite svoju ekipu o dva do četiri člana, i uživajte u bezbrižnoj komunikaciji!

Nositelj tarife plaća 150 kn/mj za sve članove u ekipi, uvećano za odabrane podatkovne pakete za svakog člana:

- POLA GB -  mjesečna naknada: 20 kn, uključeno 512 MB
- TRI GB -  mjesečna naknada: 50 kn, uključeno 3 GB
- ŠEST GB -  mjesečna naknada: 75 kn, uključeno 6 GB
- DESET GB -  mjesečna naknada: 110 kn, uključeno 10 GB
- PETNAEST GB - mjesečna naknada: 150 kn, uključeno 15 GB 

Ako nekom članu tijekom mjeseca zatreba koji GB više, nositelj tarife uvijek može aktivirati dodatne podatkovne pakete - 1 GB za 25 kn ili 5 GB za 65 kn.
 
Cijela ekipa surfa uz maksimalne 4G brzine do 150 Mbit/s.
Tarifa Ekipna
Mjesečna naknada 150 kn/mj
Radijska frekvencija 5 kn/mj
Naknada za korištenje mreže 10 kn/mj
Uključeno u mjesečni paket
Pozivi neograničeno
SMS neograničeno
MMS 0,95 kn/MMS
Međunarodni pozivi
BiH 3,05 kn/min
Europa 1 4,50 kn/min
Europa 2 5,55 kn/min
Svijet 1 6,90 kn/min
Svijet 2 18,55 kn/min
INMARSAT 75,75 kn/min

Tarifa Ekipna

Uvjeti korištenja

Najčešća pitanja

1. Što je tarifa Ekipna, tko ju može aktivirati? 
Tarifa Ekipna je tarifa za sve moguće ekipe koje imaju do 4 člana. Može ju ugovoriti privatni pretplatnik, bilo novi bilo postojeći Tele2 pretplatnici kao i korisnici Tele2 bonova koji prelaze na Tele2 pretplatu ili pak korisnici drugih mreža koji će prenijeti broj na Tele2 pretplatu.

2. Što je mjesečna naknada tarife Ekipna i što uključuje?
Iznos mjesečne naknade je najmanji iznos računa kojeg korisnik plaća svaki puni mjesec neovisno o ostvarenoj potrošnji. 

Mjesečna naknada tarife Ekipna iznosi ukupno 150 kuna za do 4 broja te uključuje neograničeno minuta i/ili SMS poruka prema svim nacionalnim mrežama.

Za svakog od članova ekipe pretplatnik može birati koliko podatkovnog prometa želi za svaki pojedini broj u tarifi Ekipna te će u skladu s odabranim paketom podatkovnog prometa iznos mjesečne naknade biti uvećan za mjesečni iznos naknade obveznog podatkovnog paketa. Paketi koje pretplatnik može odabrati prilikom ugovaranja ali i bilo kada tijekom kasnijeg korištenja tarife promijeniti su: 
- Pola GB (20 kn/mj),
- Tri GB (50 kn/mj),
- Šest GB (75 kn/mj),
- Deset GB (110 kn/mj) i
- Petnaest GB (150 kn/mj). 

Usluge s dodanom vrijednošću i usluge sa posebnom tarifom te sve o stale usluge koje nisu uključene u iznos mjesečne naknade tarife Ekipna naplaćuju se posebno sukladno cijenama definiranim Cjenikom usluga Tele2.

3. Što nije uključeno u mjesečnu naknadu tarife Ekipna?
Mjesečna naknada tarife Ekipna ne uključuje podatkovni promet te ga korisnik odabire odabirom određenog obveznog paketa podatkovnog prometa kako je opisano u prethodnom pitanju.

Osim toga, mjesečna naknada Ekipne tarife ne uključuje:
- pozive prema međunarodnim destinacijama, pozive ostvarene u međunarodnom roamingu, pozive prema uslugama s dodatnom vrijednosti, faks ili podatkovne pozive,
- slanje MMS poruka u bilo u nacionalnom ili međunarodnom prometu kao i međunarodnom roamingu, uslugu SMS parkinga, mPrijevoza, preuzimanje sadržaja s mobilnog portala kao i glasovne i SMS usluge s dodatnom vrijednosti te SMS poruke poslane s portala Moj Tele2 i sve ostale usluge,
- naknadu za uporabu radijske frekvencije koja se naplaćuje zasebno
- naknadu za pristup mreži.

Iznosi koje korisnik plaća za korištenje usluga koje nisu uključene u mjesečnu naknadu Ekipne tarife utvrđeni su Cjenikom usluga Tele2.

4. Što se događa nakon što potrošim usluge uključene u mjesečnu naknadu?
Nakon što pretplatnik na bilo kojem od brojeva s aktiviranom Ekipnom tarifom potroši sav podatkovni promet odabranog podatkovnog paketa, podatkovni promet se zaustavlja zbog zaštite pretplatnika od prekomjerne potrošnje zbog korištenja podatkovnog prometa. 

Pretplatnik može odabrati uključenje nekog od dodatnih jednokratnih paketa podatkovnog prometa te nastaviti koristi podatkovni promet do isteka mjeseca odnosno potrošnje podatkovnog prometa iz uključenog u dodatni paket podatkovnog prometa. 

Dodatni paket podatkovnog prometa po svakom broju može aktivirati pretplatnik na korisničkom portalu Moj Tele2 ili mobilnoj aplikaciji Moj Tele2.

5. Koliki je iznos mjesečne naknade u mjesecu u kojem radim aktivaciju tarife Ekipna?
Iznos mjesečne naknade u mjesecu aktivacije bit će naplaćen sukladno danu aktivacije, što znači da će naplaćeni iznos biti razmjeran odnosu broja dana u tom mjesecu u kojima je pretplatnik bio na tarifi Ekipna s ukupnim brojem dana u tom mjesecu. 

Iznos mjesečne naknade odabranog obveznog podatkovnog paketa za svaki broj na kojem je aktivirana Ekipna tarifa će se naplaćivati u punom iznosu, bez obzira na dan aktivacije. No, pri tome će pretplatnik dobiti i puni iznos podatkovnog prometa uključenog u mjesečnu naknadu odabranog obveznog podatkovnog prometa.

6. Na koji način i uz koje obvezno trajanje ugovora mogu aktivirati tarifu Ekipna?
Za aktivaciju tarife Ekipna na svakom broju (do maksimalno 4) trebaš osobno potpisati pretplatnički ugovor na bilo kojem od Tele2 ovlaštenih prodajnih mjesta. Obavezno trajanje pretplatničkog ugovora može iznositi 12 ili 24 mjeseca, a moguće je potpisati pretplatnički ugovor i bez obveznog trajanja ugovora.

7. Ukoliko već imam ugovornu obvezu na nekoj drugoj Tele2 pretplatničkoj tarifi, na koji način mogu promijeniti tarifni model?
Dozvoljene promjene na tarifu Ekipna i s nje na neku drugu određene su Pravilima promjena glasovnih tarifa za Tele2 pretplatnike.

8. Koliko dugo mogu koristiti tarifu Ekipna?
Jednom aktivirana tarifa Ekipna zajedno sa odabranim obveznim podatkovnim paketom može se koristiti zauvijek.

9. Ako ne iskoristim iznos mjesečne naknade obveznog podatkovnog paketa tijekom jednog obračunskog mjeseca, hoće li se preostala količina zbrojiti s novom količinom koja će mi se dodijeliti početkom novog obračunskog razdoblja?
Neiskorišteni iznos mjesečne naknade kao niti neiskorištena količina podatkovnog prijenosa dodijeljena tijekom jednog mjeseca, tj. obračunskog razdoblja neće biti prenesena u sljedeći mjesec, tj. u novo obračunsko razdoblje.

10. Mogu li dodatno kupiti neki podatkovni paket za pretplatnike?
Da, dodatni paket podatkovnog prometa po svakom broju može aktivirati pretplatnik na korisničkom portalu Moj Tele2 ili u mobilnoj aplikaciji Moj Tele2.

Paket je jednokratni što znači da se neće obnoviti u sljedećem obračunskom razdoblju nego vrijedi do isteka obračunskog razdoblja u kojem je aktiviran.

Pretplatnik koji svaki mjesec želi imati više podatkovnog prometa za korištenje može jednostavno na korisničkom portalu, prodajnom mjestu ili pozivom Službi za korisnike odabrati neki veći paket obveznog podatkovnog prometa. Dostupni paketi su: Pola GB, Tri GB, Šest GB, Deset GB i Petnaest GB. 

11. Što se događa s pogodnostima koje sam imao na nekoj drugoj Tele2 pretplatničkoj tarifi ako potpišem ugovor i prijeđem na tarifu Ekipna?
Aktivacijom tarife Ekipna, postojeći korisnik koji promijeni tarifu gubi sve pogodnosti, promocije ili dodatne opcije koje je imao prije prelaska na tarifu Ekipna.

12. Na koji način mogu provjeriti stanje količine minuta, SMS poruka i obveznog paketa podatkovnog svoje tarife?
Stanje količine minuta, SMS poruka i podatkovnog prometa tarife koju koristiš možeš provjeriti u bilo kojem trenutku slanjem ključne riječi STANJE na kratki broj 13880. Poruke poslane na broj 13880 se ne naplaćuju.

Povratna poruka sa stanjem minuta, SMS poruka i podatkovnog prometa informativnog je karaktera i može odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge.

13. Kako mogu provjeriti stanje računa na tarifi koju koristim?
Stanje računa može provjeriti pretplatnik za sve brojeve s aktiviranom tarifom Ekipna slanjem SMS poruke sadržaja STANJE na 13880. 

Povratna poruka sa stanjem računa informativnog je karaktera i može odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge.

14. Koliko iznosi naknada za uspostavu poziva?
Naknada za uspostavu poziva u tarifi Ekipna se ne naplaćuje, tj. iznosi 0,00 kn po uspostavljenom pozivu.

15. Koliko iznosi obračunska jedinica za pozive? A kolika je obračunska jedinica za podatkovni prijenos?
Obračunska jedinica za naplatu nacionalnih i međunarodnih poziva je 60 sekundi. Obračunska jedinica za prijenos podataka u Republici Hrvatskoj je 10 kB, dok je u međunarodnom roamingu 100 kB osim unutar EU gdje je 1 kB.

16. Na kojem prodajnom mjestu mogu aktivirati tarifu Ekipna?
Ekipnu tarifu možeš aktivirati na svim Tele2 prodajnim mjestima.

17. Mogu li na tarifi Ekipna koristiti uslugu SMS sponzor?
Korisnici tarife Ekipna imaju mogućnosti koristiti uslugu SMS sponzor.

18. S postojeće pretplatničke tarife prešao sam na tarifu Ekipna. Želio bih se vratiti na staru tarifu koju sam imao prije. Je li to moguće?
Dozvoljene promjene na tarifu Ekipna i sa nje na neku drugu određene su Pravilima promjena glasovnih tarifa za Tele2 pretplatnike.

19. Uključio sam brojač poziva na svom mobilnom uređaju i količina minuta koju prikazuje brojač ne odgovara količini koju dobivam slanjem poruke STANJE. Zašto?
Brojač poziva na mobilnom uređaju obično ne vodi računa o obračunskoj jedinici. S obzirom da je obračunska jedinica za pozive u Ekipnoj tarifi 60 sekundi, svaki poziv koji traje kraće od pune minute zaokružit će se na prvi veći iznos iskazan u punim minutama. Primjerice, poziv od 1 minute i 15 sekundi u Ekipnoj tarifi tretirat će se kao poziv od 2 minute, dok će većina brojača na mobilnim uređajima ovakav poziv tretirati kao poziv od 1 minute i 15 sekundi.

20. Pretplatio sam se na tarifu Ekipna i paket Pola GB te koristio isključivo pozive i usluge uključene u tarifu. Zašto mi je mjesečni račun veći od iznosa minimalne mjesečne potrošnje?
S obzirom da u mjesečnu naknadu nije uključena naknada za uporabu radijske frekvencije (koja se naplaćuje zasebno u iznosu od 5,00 kn mjesečno za svaki broj na kojem je aktivirana Ekipna tarifa) i naknada za pristup mreži (koja se naplaćuje zasebno u iznosu od 10,00 kn mjesečno za svaki broj na kojem je aktivirana Ekipna tarifa) vaš račun će biti uvećan za umnožak broja priključaka s aktivnom Ekipnom tarifom i zbroja naknade za uporabu radijske frekvencije i naknade za pristup mreži.

21. Je li ograničeno maksimalno trajanje poziva?
Radi zaštite Tele2 korisnika, trajanje svakog pojedinačnog poziva ograničeno je na 60 minuta nakon čega se isti automatski prekida.

Tarifa Raspali

Ne, stvarno! Samo raspali u tarifi RASPALI s neograničenim pozivima i porukama u Hrvatskoj.

Tarifa RASPALI za 85 kuna mjesečno donosi ti neograničene pozive i SMS poruke.
Ovisno o tome jesi li samo povremeni ili surfer bez granica, odaberi podatkovni paket po svojoj želji:

- POLA GB -  mjesečna naknada: 20 kn, uključeno 512 MB
- TRI GB -  mjesečna naknada: 50 kn, uključeno 3 GB
- ŠEST GB -  mjesečna naknada: 75 kn, uključeno 6 GB
- DESET GB -  mjesečna naknada: 110 kn, uključeno 10 GB

Fleksibilni smo do kraja - podatkovni paket možeš mijenjati iz mjeseca u mjesec, bez ikakve naknade!

Ako ti tijekom mjeseca zatreba koji GB više, uvijek možeš aktivirati dodatne podatkovne pakete - 1 GB za 25 kn ili 5 GB za 65 kn.
 
Surfaj u Raspali tarifi uz maksimalne 4G brzine do 150 Mbit/s.
Tarifa Raspali
Mjesečna naknada 85 kn/mj
Radijska frekvencija 5 kn/mj
Naknada za korištenje mreže 10 kn/mj
Uključeno u mjesečni paket
Pozivi neograničeno
SMS neograničeno
MMS 0,95 kn/MMS
Međunarodni pozivi
BiH 3,05 kn/min
Europa 1 4,50 kn/min
Europa 2 5,55 kn/min
Svijet 1 6,90 kn/min
Svijet 2 18,55 kn/min
INMARSAT 75,75 kn/min

Tarifa Raspali

Uvjeti korištenja

Najčešća pitanja

1. Što je Raspali tarifa, tko ju može aktivirati? 
Raspali tarifa je tarifa za privatne (i poslovne) pretplatnike koju mogu aktivirati svi novi i postojeći Tele2 pretplatnici.

2. Što je mjesečna naknada Raspali tarife i što uključuje?
Iznos mjesečne naknade je najmanji iznos računa kojeg korisnik plaća svaki puni mjesec neovisno o stvarno ostvarenoj potrošnji. Mjesečna naknada Raspali tarife iznosi 85 kuna te uključuje neograničeno minuta i/ili SMS poruka prema svim nacionalnim mrežama. 

U tarifi pretplatnik može birati koliko podatkovnog prometa želi te će u skladu s odabranim paketom podatkovnog prometa iznos mjesečne naknade biti uvećan za mjesečni iznos naknade obveznog podatkovnog paketa. Paketi koje pretplatnik može odabrati prilikom ugovaranja ali i bilo kada tijekom kasnijeg korištenja tarife promijeniti su: 
- Pola GB (20 kn / mj) tako da ukupan iznos mjesečne naknade iznosi 105 kn,
- Tri GB (50 kn / mj) tako da ukupan iznos mjesečne naknade iznosi 135 kn, 
- Šest GB (75 kn / mj) tako da ukupan iznos mjesečne naknade iznosi 160 kn i 
- Deset GB (110 kn / mj) tako da ukupan iznos mjesečne naknade iznosi 195 kn. 

Poslovni pretplatnik može birati još i Petnaest GB (150 kn / mj) pa će ukupan iznos mjesečne naknade iznositi 235 kn.

Usluge s dodanom vrijednošću i usluge sa posebnom tarifom te sve o stale usluge koje nisu uključene u iznos mjesečne naknade tarife Raspali, te se naplaćuju posebno sukladno cijenama definiranim Cjenikom usluga Tele2.

3. Što nije uključeno u mjesečnu naknadu tarife Raspali?
Mjesečna naknada tarife Raspali ne uključuje podatkovni promet te ga korisnik odabire odabirom određenog obveznog paketa podatkovnog prometa kako je opisano u prethodnom pitanju.

Osim toga, mjesečna naknada tarife Raspali ne uključuje:
- pozive prema međunarodnim destinacijama, pozive ostvarene u međunarodnom roamingu, pozive prema uslugama s dodatnom vrijednosti, faks ili podatkovne pozive,
- slanje MMS poruka u bilo u nacionalnom ili međunarodnom prometu kao i međunarodnom roamingu, uslugu SMS parkinga, mPrijevoza, preuzimanje sadržaja s mobilnog portala kao i glasovne i SMS usluge s dodatnom vrijednosti te SMS poruke poslane s portala Moj Tele2 i sve ostale usluge,
- naknadu za uporabu radijske frekvencije koja se naplaćuje zasebno
- naknadu za pristup mreži.

Iznosi koje korisnik plaća za korištenje usluga koje nisu uključene u mjesečnu naknadu tarife Raspali utvrđeni su Cjenikom usluga Tele2.

4. Što se događa nakon što potrošim usluge uključene u mjesečnu naknadu?

Nakon što pretplatnik potroši sav podatkovni promet odabranog podatkovnog paketa, podatkovni promet se zaustavlja zbog zaštite pretplatnika od prekomjerne potrošnje zbog korištenja podatkovnog prometa. Pretplatnik može odabrati uključenje nekog od dodatnih jednokratnih paketa podatkovnog prometa te nastaviti koristi podatkovni promet do isteka mjeseca odnosno potrošnje podatkovnog prometa iz uključenog u dodatni paket podatkovnog prometa. 

Jednokratni dodatni paket podatkovnog prometa od 1GB se aktivira slanjem ključne riječi GIGA na broj 13880 i naplaćuje se 25 kn, jednokratni paket podatkovnog prometa od 5GB se aktivira slanjem ključne riječi 5GIGA na broj 13880 i naplaćuje se 65 kn. Poruke poslane na broj 13880 se ne naplaćuju.

5. Koliki je iznos mjesečne naknade u mjesecu u kojem radim aktivaciju tarife Raspali?
Iznos mjesečne naknade u mjesecu aktivacije bit će naplaćen sukladno danu aktivacije, što znači da će naplaćeni iznos biti razmjeran odnosu broja dana u tom mjesecu u kojima je pretplatnik bio na tarifi Raspali s ukupnim brojem dana u tom mjesecu. 

Iznos mjesečne naknade odabranog obveznog podatkovnog paketa će se naplaćivati u punom iznosu, bez obzira na dan aktivacije. No, pri tome će pretplatnik dobiti i puni iznos podatkovnog prometa uključenog u mjesečnu naknadu odabranog obveznog podatkovnog prometa.

6. Na koji način i uz koje obvezno trajanje ugovora mogu aktivirati tarifu Raspali?
Za aktivaciju tarife Raspali trebaš osobno potpisati pretplatnički ugovor na bilo kojem od Tele2 ovlaštenih prodajnih mjesta ili jednostavno sve obaviti putem Tele2 web shopa. Obavezno trajanje pretplatničkog Ugovora može iznositi 12 ili 24 mjeseca, a moguće je potpisati pretplatnički ugovor i bez obveznog trajanja ugovora.

7. Ukoliko već imam Ugovornu obvezu na nekoj drugoj Tele2 pretplatničkoj tarifi, na koji način mogu promijeniti tarifni model?
Dozvoljene promjene na tarifu Raspali i s nje na neku drugu određene su Pravilima promjena glasovnih tarifa za Tele2 pretplatnike.

8. Koliko dugo mogu koristiti Raspali?
Jednom aktivirana tarifa Raspali zajedno sa odabranim obveznim podatkovnim paketom može se koristiti zauvijek.

9. Ako ne iskoristim iznos mjesečne naknade obveznog podatkovnog paketa tijekom jednog obračunskog mjeseca, hoće li se preostala količina zbrojiti s novom količinom koja će mi se dodijeliti početkom novog obračunskog razdoblja?
Neiskorišteni iznos mjesečne naknade kao niti neiskorištena količina podatkovnog prijenosa dodijeljena tijekom jednog mjeseca, tj. obračunskog razdoblja neće biti prenesena u sljedeći mjesec, tj. u novo obračunsko razdoblje.

10. Mogu li dodatno kupiti neki podatkovni paket za pretplatnike?
Da, korisnik na tarifi Raspali može dodatno kupiti podatkovni paket slanjem odgovarajuće ključne riječi na kratki broj 13880. Paket je jednokratan što znači da će vrijediti samo u mjesecu aktivacije te se neće obnoviti u sljedećem mjesecu. Moći će odabrati jednokratni paket od 1GB (25 kn, ključna riječ GIGA) i jednokratni paket od 5GB (65 kn, ključna riječ 5GIGA). Poruke poslane na broj 13880 se ne naplaćuju.

Pretplatnik koji svaki mjesec želi imati više podatkovnog prometa za korištenje može jednostavno na korisničkom portalu, prodajnom mjestu ili pozivom Službi za korisnike odabrati neki veći paket obveznog podatkovnog prometa. Dostupni paketi su: Pola GB, Tri GB, Šest GB i Deset GB. Poslovni pretplatnik može birati još i paket Petnaest GB.

13. Ako već imam aktivan podatkovni paket (ili paket minuta ili SMS poruka) na nekoj drugoj Tele2 pretplatničkoj tarifi i nakon toga potpišem ugovor za tarifu Raspali, hoću li zadržati postojeći pretplatnički podatkovni paket (ili paket minuta ili SMS poruka)?
Promjenom tarife u tarifu Raspali ranije aktivirani paket (podatkovni, SMS poruka ili minuta) će se deaktivirati, ali korisnik, po želji, može sam naknadno aktivirati novi podatkovni paket slanjem odgovarajuće ključne riječi.

14. Što se događa s pogodnostima koje sam imao na nekoj drugoj Tele2 pretplatničkoj tarifi ako potpišem ugovor i prijeđem na tarifu Raspali?
Aktivacijom tarife Raspali, postojeći korisnik koji promijeni tarifu gubi sve pogodnosti, promocije ili dodatne opcije koje je imao prije prelaska na tarifu Raspali.

15. Na koji način mogu provjeriti stanje količine minuta, SMS poruka i obveznog paketa podatkovnog svoje tarife?
Stanje količine minuta, SMS poruka i podatkovnog prometa tarife koju koristiš možeš provjeriti u bilo kojem trenutku slanjem ključne riječi STANJE na kratki broj 13880. Poruke poslane na broj 13880 se ne naplaćuju.

Povratna poruka sa stanjem minuta, SMS poruka i podatkovnog prometa informativnog je karaktera i može odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge.

16. Kako mogu provjeriti stanje računa na tarifi koju koristim?
Stanje računa možeš provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja STANJE na 13880. Povratna poruka sa stanjem računa informativnog je karaktera i može odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge.

17. Koliko iznosi naknada za uspostavu poziva?
Naknada za uspostavu poziva u tarifi Raspali se ne naplaćuje tj. iznosi 0,00 kn po uspostavljenom pozivu.

18. Koliko iznosi obračunska jedinica za pozive? A kolika je obračunska jedinica za podatkovni prijenos?
Obračunska jedinica za naplatu nacionalnih i međunarodnih poziva je 60 sekundi. Obračunska jedinica za prijenos podataka u Republici Hrvatskoj je 10 kB, dok je u međunarodnom roamingu 100 kB osim unutar EU gdje je 1kB.

19. Na kojem prodajnom mjestu mogu aktivirati tarifu Raspali?
Raspali tarifu možeš aktivirati na svim Tele2 prodajnim mjestima i putem Tele2 web shopa.

20. Mogu li na tarifi Raspali koristiti uslugu SMS sponzor?
Korisnici tarife Raspali imaju mogućnosti koristiti uslugu SMS sponzor.

21. S postojeće pretplatničke tarife prešao sam na tarifu Raspali. Želio bih se vratiti na staru tarifu koju sam imao prije. Je li to moguće?
Dozvoljene promjene na tarifu Raspali i sa nje na neku drugu određene su Pravilima promjena glasovnih tarifa za Tele2 pretplatnike.

22. Uključio sam brojač poziva na svom mobilnom uređaju i količina minuta koju prikazuje brojač ne odgovara količini koju dobivam slanjem poruke STANJE. Zašto?
Brojač poziva na mobilnom uređaju obično ne vodi računa o obračunskoj jedinici. S obzirom da je obračunska jedinica za pozive u Raspali tarifi 60 sekundi, svaki poziv koji traje kraće od pune minute zaokružit će se na prvi veći iznos iskazan u punim minutama. Primjerice, poziv od 1 minute i 15 sekundi u Raspali tarifi tretirat će se kao poziv od 2 minute, dok će većina brojača na mobilnim uređajima ovakav poziv tretirati kao poziv od 1 minute i 15 sekundi.

23. Pretplatio sam se na tarifu Raspali i paket Pola GB te koristio isključivo pozive i usluge uključene u tarifu. Zašto mi je mjesečni račun veći od iznosa minimalne mjesečne potrošnje?
S obzirom da u mjesečnu naknadu nije uključena naknada za uporabu radijske frekvencije (koja se naplaćuje zasebno u iznosu od 5,00 kn mjesečno) i naknada za pristup mreži (koja se naplaćuje zasebno u iznosu od 10,00 kn mjesečno) vaš minimalni račun, pod uvjetom da ste koristili isključivo usluge uključene u mjesečnu naknadu iznosit će 120 kuna.

U slučaju ugovaranja ili kasnije promjene na jedan od sljedećih paketa, račun bi minimalno iznosio kako slijedi:
- uz paket Tri GB 150 kn, 
- uz paket Šest GB 175 kn i 
- uz paket Deset GB 210 kn. 

Za poslovnog korisnika koji je odabrao paket Petnaest GB minimalan račun bi iznosio 250 kn.

24. Je li ograničeno maksimalno trajanje poziva?
Radi zaštite Tele2 korisnika, trajanje svakog pojedinačnog poziva ograničeno je na 60 minuta nakon čega se isti automatski prekida.

Tarifa Čisto tristo

Danas si ovako, sutra onako. Nemaš frke, imaš 300 svaki mjesec. Hoćeš minuta, hoćeš SMS poruka zajedno. 300 se prilagođava tebi.

U 55 kuna mjesečne naknade uključeno je tristo minuta ili SMS poruka, koje trošiš naizmjenično, kako god ti odgovara.

Ovisno o tome jesi li samo povremeni ili surfer bez granica, odaberi podatkovni paket po svojoj želji:

POLA GB -  mjesečna naknada: 20 kn, uključeno 512 MB
TRI GB -  mjesečna naknada: 50 kn, uključeno 3 GB
ŠEST GB -  mjesečna naknada: 75 kn, uključeno 6 GB
DESET GB -  mjesečna naknada: 110 kn, uključeno 10 GB

Fleksibilni smo do kraja - podatkovni paket možeš mijenjati iz mjeseca u mjesec, bez ikakve naknade!

Ako ti tijekom mjeseca zatreba koji GB više, uvijek možeš aktivirati dodatne podatkovne pakete - 1 GB za 25 kn ili 5 GB za 65 kn.
 
Surfaj u Čisto tristo tarifi uz maksimalne 4G brzine do 150 Mbit/s.
Tarifa Čisto tristo
Mjesečna naknada 55 kn/mj
Radijska frekvencija 5 kn/mj
Naknada za korištenje mreže 10 kn/mj
Uključeno u mjesečni paket
Pozivi 300 min/SMS poruka
SMS 300 min/SMS poruka
Cijene izvan potrošenog paketa
Pozivi 0,95 kn/min
SMS 0,95 kn/SMS
MMS 0,95 kn/MMS
Međunarodni pozivi
BiH 3,05 kn/min
Europa 1 4,50 kn/min
Europa 2 5,55 kn/min
Svijet 1 6,90 kn/min
Svijet 2 18,55 kn/min
INMARSAT 75,75 kn/min

Tarifa Čisto tristo

Uvjeti korištenja

Najčešća pitanja

1. Što je Čisto tristo tarifa, tko ju može aktivirati? 
Čisto tristo tarifa je tarifa za privatne (i poslovne) pretplatnike koju mogu aktivirati svi novi i postojeći Tele2 pretplatnici.

2. Što je mjesečna naknada Čisto tristo tarife i što uključuje?
Iznos mjesečne naknade je najmanji iznos računa kojeg korisnik plaća svaki puni mjesec neovisno o stvarno ostvarenoj potrošnji. Mjesečna naknada Čisto tristo tarife iznosi 55 kuna te uključuje 300 minuta i/ili SMS poruka prema svim nacionalnim mrežama. 

U tarifi pretplatnik može birati koliko podatkovnog prometa želi te će u skladu s odabranim paketom podatkovnog prometa iznos mjesečne naknade biti uvećan za mjesečni iznos naknade obveznog podatkovnog paketa. Paketi koje pretplatnik može odabrati prilikom ugovaranja ali i bilo kada tijekom kasnijeg korištenja tarife promijeniti su: 
- Pola GB (20 kn / mj) tako da ukupan iznos mjesečne naknade iznosi 75 kn,
- Tri GB (50 kn / mj) tako da ukupan iznos mjesečne naknade iznosi 105 kn, 
- Šest GB (75 kn / mj) tako da ukupan iznos mjesečne naknade iznosi 130 kn i 
- Deset GB (110 kn / mj) tako da ukupan iznos mjesečne naknade iznosi 165 kn. 

Poslovni pretplatnik može birati još i Petnaest GB (150 kn / mj) pa će ukupan iznos mjesečne naknade iznositi 205 kn.

Nakon što korisnik iskoristi iznos mjesečne naknade svako dodatno korištenje bilo koje usluge će se naplatiti sukladno Cjeniku Tele2.

Usluge s dodanom vrijednošću i usluge sa posebnom tarifom te sve ostale usluge koje nisu uključene u iznos mjesečne naknade tarife Čisto tristo, te se naplaćuju posebno sukladno cijenama definiranim Cjenikom usluga Tele2.

3. Što nije uključeno u mjesečnu naknadu tarife Čisto tristo?
Mjesečna naknada tarife Čisto tristo ne uključuje podatkovni promet te ga korisnik odabire odabirom određenog obveznog paketa podatkovnog prometa kako je opisano u prethodnom pitanju.

Osim toga, mjesečna naknada tarife Čisto tristo ne uključuje:
- pozive prema međunarodnim destinacijama, pozive ostvarene u međunarodnom roamingu, pozive prema uslugama s dodatnom vrijednosti, faks ili podatkovne pozive,
- slanje MMS poruka u bilo u nacionalnom ili međunarodnom prometu kao i međunarodnom roamingu, uslugu SMS parkinga, mPrijevoza, preuzimanje sadržaja s mobilnog portala kao i glasovne i SMS usluge s dodatnom vrijednosti te SMS poruke poslane s portala Moj Tele2 i sve ostale usluge,
- naknadu za uporabu radijske frekvencije koja se naplaćuje zasebno
- naknadu za pristup mreži.

Iznosi koje korisnik plaća za korištenje usluga koje nisu uključene u mjesečnu naknadu tarife Čisto tristo utvrđeni su Cjenikom usluga Tele2.

4. Što se događa nakon što potrošim usluge uključene u mjesečnu naknadu?
Nakon što pretplatnik tijekom jednog obračunskog razdoblja iskoristi pripadajuću količinu minuta, SMS poruka i odabranog podatkovnog prometa, sve dodatne minute i SMS poruke naplaćuju se pretplatniku po cijenama utvrđenim Tele2 cjenikom, tj. preciznije, 0,95kn/min i 0,95 kn/SMS.

Nakon što pretplatnik potroši sav podatkovni promet odabranog podatkovnog paketa, podatkovni promet se zaustavlja zbog zaštite pretplatnika od prekomjerne potrošnje zbog korištenja podatkovnog prometa. Pretplatnik može odabrati uključenje nekog od dodatnih jednokratnih paketa podatkovnog prometa te nastaviti koristi podatkovni promet do isteka mjeseca odnosno potrošnje podatkovnog prometa iz uključenog u dodatni paket podatkovnog prometa. 

Jednokratni dodatni paket podatkovnog prometa od 1GB se aktivira slanjem ključne riječi GIGA na broj 13880 i naplaćuje se 25 kn, jednokratni paket podatkovnog prometa od 5GB se aktivira slanjem ključne riječi 5GIGA na broj 13880 i naplaćuje se 65 kn. Poruke poslane na broj 13880 se ne naplaćuju.

5. Koliki je iznos mjesečne naknade u mjesecu u kojem radim aktivaciju tarife Čisto tristo?
Iznos mjesečne naknade u mjesecu aktivacije bit će naplaćen sukladno danu aktivacije, što znači da će naplaćeni iznos biti razmjeran odnosu broja dana u tom mjesecu u kojima je pretplatnik bio na tarifi Čisto tristo s ukupnim brojem dana u tom mjesecu. 

Iznos mjesečne naknade odabranog obveznog podatkovnog paketa će se naplaćivati u punom iznosu, bez obzira na dan aktivacije. No, pri tome će pretplatnik dobiti i puni iznos podatkovnog prometa uključenog u mjesečnu naknadu odabranog obveznog podatkovnog prometa.

6. Na koji način i uz koje obvezno trajanje ugovora mogu aktivirati tarifu Čisto tristo?
Za aktivaciju tarife Čisto tristo trebaš osobno potpisati pretplatnički ugovor na bilo kojem od Tele2 ovlaštenih prodajnih mjesta ili jednostavno sve obaviti putem Tele2 web shopa. Obavezno trajanje pretplatničkog Ugovora može iznositi 12 ili 24 mjeseca, a moguće je potpisati pretplatnički ugovor i bez obveznog trajanja ugovora.

7. Ukoliko već imam Ugovornu obvezu na nekoj drugoj Tele2 pretplatničkoj tarifi, na koji način mogu promijeniti tarifni model?
Dozvoljene promjene na tarifu Čisto tristo i s nje na neku drugu određene su Pravilima promjena glasovnih tarifa za Tele2 pretplatnike.

8. Koliko dugo mogu koristiti Čisto tristo?
Jednom aktivirana tarifa Čisto tristo zajedno sa odabranim obveznim podatkovnim paketom može se koristiti zauvijek.

9. Ako ne iskoristim iznos mjesečne naknade tarife i obveznog podatkovnog paketa na minute, SMS poruke i podatkovni promet tijekom jednog obračunskog mjeseca, hoće li se preostala količina zbrojiti s novom količinom koja će mi se dodijeliti početkom novog obračunskog razdoblja?
Neiskorišteni iznos mjesečne naknade tarife kao niti neiskorištena količina podatkovnog prijenosa dodijeljena tijekom jednog mjeseca, tj. obračunskog razdoblja neće biti prenesena u sljedeći mjesec, tj. u novo obračunsko razdoblje.

10. Mogu li dodatno kupiti neki podatkovni paket za pretplatnike?
Da, korisnik na tarifi Čisto tristo može dodatno kupiti podatkovni paket slanjem odgovarajuće ključne riječi na kratki broj 13880. Paket je jednokratan što znači da će vrijediti samo u mjesecu aktivacije te se neće obnoviti u sljedećem mjesecu. Moći će odabrati jednokratni paket od 1GB (25 kn, ključna riječ GIGA) i jednokratni paket od 5GB (65 kn, ključna riječ 5GIGA). Poruke poslane na broj 13880 se ne naplaćuju.

Pretplatnik koji svaki mjesec želi imati više podatkovnog prometa za korištenje može jednostavno na korisničkom portalu, prodajnom mjestu ili pozivom Službi za korisnike odabrati neki veći paket obveznog podatkovnog prometa. Dostupni paketi su: 0,5GB, 3GB, 6GB i 10GB.

11. Mogu li dodatno kupiti neki paket SMS poruka za pretplatnike?
Dodatni paketi SMS poruka nisu dostupni za aktivaciju. Pretplatnik može odabrati prelazak na neku od tarifa koje u mjesečnoj naknadi imaju više uključenih SMS poruka.

12. Mogu li dodatno kupiti neki paket minuta za pretplatnike?
Dodatni paketi minuta nisu dostupni za aktivaciju. Pretplatnik može odabrati prelazak na neku od tarifa koje u mjesečnoj naknadi imaju više uključenih minuta.

13. Ako već imam aktivan podatkovni paket (ili paket minuta ili SMS poruka) na nekoj drugoj Tele2 pretplatničkoj tarifi i nakon toga potpišem ugovor za tarifu Čisto tristo, hoću li zadržati postojeći pretplatnički podatkovni paket (ili paket minuta ili SMS poruka)?
Promjenom tarife u tarifu Čisto tristo ranije aktivirani paket (podatkovni, SMS poruka ili minuta) će se deaktivirati, ali korisnik, po želji, može sam naknadno aktivirati novi podatkovni paket slanjem odgovarajuće ključne riječi.

14. Što se događa s pogodnostima koje sam imao na nekoj drugoj Tele2 pretplatničkoj tarifi ako potpišem ugovor i prijeđem na tarifu Čisto tristo?
Aktivacijom Čisto tristo tarife, postojeći korisnik koji promijeni tarifu gubi sve pogodnosti, promocije ili dodatne opcije koje je imao prije prelaska na tarifu Čisto tristo.

15. Na koji način mogu provjeriti stanje količine minuta, SMS poruka i obveznog paketa podatkovnog svoje tarife?
Stanje količine minuta, SMS poruka i podatkovnog prometa tarife koju koristiš možeš provjeriti u bilo kojem trenutku slanjem ključne riječi STANJE na kratki broj 13880. Poruke poslane na broj 13880 se ne naplaćuju.

Povratna poruka sa stanjem minuta, SMS poruka i podatkovnog prometa informativnog je karaktera i može odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge.

16. Kako mogu provjeriti stanje računa na tarifi koju koristim?
Stanje računa možeš provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja STANJE na 13880. Povratna poruka sa stanjem računa informativnog je karaktera i može odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge.

17. Koliko iznosi naknada za uspostavu poziva?
Naknada za uspostavu poziva u tarifi Čisto tristo se ne naplaćuje tj. iznosi 0,00 kn po uspostavljenom pozivu.

18. Koliko iznosi obračunska jedinica za pozive? A kolika je obračunska jedinica za podatkovni prijenos?
Obračunska jedinica za naplatu nacionalnih i međunarodnih poziva je 60 sekundi. Obračunska jedinica za prijenos podataka u Republici Hrvatskoj je 10 kB, dok je u međunarodnom roamingu 100 kB osim unutar EU gdje je 1kB.

19. Na kojem prodajnom mjestu mogu aktivirati tarifu Čisto tristo?
Čisto tristo tarifu možeš aktivirati na svim Tele2 prodajnim mjestima i putem Tele2 web shopa.

20. Mogu li na tarifi Čisto tristo koristiti uslugu SMS sponzor?
Korisnici tarife Čisto tristo imaju mogućnosti koristiti uslugu SMS sponzor.

21. S postojeće pretplatničke tarife prešao sam na tarifu Čisto tristo. Želio bih se vratiti na staru tarifu koju sam imao prije. Je li to moguće?
Dozvoljene promjene na tarifu Čisto tristo i sa nje na neku drugu određene su Pravilima promjena glasovnih tarifa za Tele2 pretplatnike.

23. Uključio sam brojač poziva na svom mobilnom uređaju i količina minuta koju prikazuje brojač ne odgovara količini koju dobivam slanjem poruke STANJE. Zašto?
Brojač poziva na mobilnom uređaju obično ne vodi računa o obračunskoj jedinici. S obzirom da je obračunska jedinica za pozive u Čisto tristo tarifi 60 sekundi, svaki poziv koji traje kraće od pune minute zaokružit će se na prvi veći iznos iskazan u punim minutama. Primjerice, poziv od 1 minute i 15 sekundi u Čisto tristo tarifi tretirat će se kao poziv od 2 minute, dok će većina brojača na mobilnim uređajima ovakav poziv tretirati kao poziv od 1 minute i 15 sekundi.

24. Pretplatio sam se na tarifu Čisto tristo i paket Pola GB te koristio isključivo pozive i usluge uključene u tarifu. Zašto mi je mjesečni račun veći od iznosa minimalne mjesečne potrošnje?
S obzirom da u mjesečnu naknadu nije uključena naknada za uporabu radijske frekvencije (koja se naplaćuje zasebno u iznosu od 5,00 kn mjesečno) i naknada za pristup mreži (koja se naplaćuje zasebno u iznosu od 10,00 kn mjesečno) vaš minimalni račun, pod uvjetom da ste koristili isključivo usluge uključene u mjesečnu naknadu iznosit će 90 kuna.

U slučaju ugovaranja ili kasnije promjene na jedan od sljedećih paketa, račun bi minimalno iznosio kako slijedi:
- uz paket Tri GB 120 kn, 
- uz paket Šest GB 145 kn i 
- uz paket Deset GB 180 kn. 

Za poslovnog korisnika koji je odabrao paket Petnaest GB minimalan račun bi iznosio 220 kn.

25. Je li ograničeno maksimalno trajanje poziva?
Radi zaštite Tele2 korisnika, trajanje svakog pojedinačnog poziva ograničeno je na 60 minuta nakon čega se isti automatski prekida.

Tarifa Tolko-kolko

Ono što je iskorišteno to ti zaračunamo. Ni više, a ni manje. Račun je čist, a ljubav duga.

Mjesečna naknada za tarifu TOLKO-KOLKO iznosi 20 kuna, koje možeš trošiti na minute razgovora i slanje SMS poruka. Cijena minute ili SMS poruke iznosi 0,95 kn.

Ovisno o tome jesi li samo povremeni ili surfer bez granica, odaberi podatkovni paket po svojoj želji:

- POLA GB -  mjesečna naknada: 20 kn, uključeno 512 MB
- TRI GB -  mjesečna naknada: 50 kn, uključeno 3 GB
- ŠEST GB -  mjesečna naknada: 75 kn, uključeno 6 GB
- DESET GB -  mjesečna naknada: 110 kn, uključeno 10 GB

Fleksibilni smo do kraja - podatkovni paket možeš mijenjati iz mjeseca u mjesec, bez ikakve naknade!

Ako ti tijekom mjeseca zatreba koji GB više, uvijek možeš aktivirati dodatne podatkovne pakete - 1 GB za 25 kn ili 5 GB za 65 kn.

Surfaj u Tolko-kolko tarifi uz maksimalne 4G brzine do 150 Mbit/s.
Tarifa Tolko-kolko
Mjesečna naknada 20 kn/mj
Radijska frekvencija 5 kn/mj
Naknada za korištenje mreže 10 kn/mj
Cijene usluga
Pozivi 0,95 kn/min
SMS 0,95 kn/SMS
MMS 0,95 kn/MMS
Međunarodni pozivi
BiH 3,05 kn/min
Europa 1 4,50 kn/min
Europa 2 5,55 kn/min
Svijet 1 6,90 kn/min
Svijet 2 18,55 kn/min
INMARSAT 75,75 kn/min

Tarifa Tolko-kolko

Uvjeti korištenja

Najčešća pitanja

1. Što je Tolko-kolko tarifa, tko ju može aktivirati? 
Tolko-kolko tarifa je tarifa za privatne (i poslovne) pretplatnike koju mogu aktivirati svi novi i postojeći Tele2 pretplatnici.

2. Što je mjesečna naknada Tolko-kolko tarife i što uključuje?
Iznos mjesečne naknade je najmanji iznos računa kojeg korisnik plaća svaki puni mjesec neovisno o stvarno ostvarenoj potrošnji. Mjesečna naknada Tolko-kolko tarife iznosi 20 kuna te ujedno predstavlja iznos koji korisnik može iskoristiti npr. za pozive i slanje SMS i MMS poruka prema svima nacionalnim mrežama u Hrvatskoj te za međunarodne pozive.

U tarifi pretplatnik može birati koliko podatkovnog prometa želi te će u skladu s odabranim paketom podatkovnog prometa iznos mjesečne naknade biti uvećan za mjesečni iznos naknade obveznog podatkovnog paketa. Paketi koje pretplatnik može odabrati prilikom ugovaranja ali i bilo kada tijekom kasnijeg korištenja tarife promijeniti su: 
- Pola GB (20 kn / mj) tako da ukupan iznos mjesečne naknade iznosi 40 kn,
- Tri GB (50 kn / mj) tako da ukupan iznos mjesečne naknade iznosi 70 kn, 
- Šest GB (75 kn / mj) tako da ukupan iznos mjesečne naknade iznosi 95 kn i 
- Deset GB (110 kn / mj) tako da ukupan iznos mjesečne naknade iznosi 130 kn. 

Poslovni pretplatnik može birati još i Petnaest GB (150 kn / mj) pa će ukupan iznos mjesečne naknade iznositi 170 kn.

Nakon što korisnik iskoristi iznos mjesečne naknade svako dodatno korištenje bilo koje usluge će se naplatiti sukladno Cjeniku Tele2.

Usluge s dodanom vrijednošću i usluge sa posebnom tarifom nisu uključene u iznos mjesečne naknade tarife Tolko-kolko, te se naplaćuju posebno sukladno cijenama definiranim Cjenikom usluga Tele2.

3. Što nije uključeno u mjesečnu naknadu tarife Tolko-kolko?
Mjesečna naknada tarife Tolko-kolko ne uključuje podatkovni promet te ga korisnik odabire odabirom određenog obveznog paketa podatkovnog prometa kako je opisano u prethodnom pitanju.

Osim toga, mjesečna naknada tarife Tolko-kolko ne uključuje:
- pozive ostvarene u međunarodnom roamingu, pozive prema uslugama s dodatnom vrijednosti, faks ili podatkovne pozive,
- usluga SMS parkinga, mPrijevoza, preuzimanje sadržaja s mobilnog portala kao i glasovne i SMS usluge s dodatnom vrijednosti te SMS poruke poslane s portala Moj Tele2 i sve ostale usluge,
- naknadu za uporabu radijske frekvencije koja se naplaćuje zasebno
- naknadu za pristup mreži.

Iznosi koje korisnik plaća za korištenje usluga koje nisu uključene u mjesečnu naknadu tarife Tolko-kolko utvrđeni su Cjenikom usluga Tele2.

4. Što se događa nakon što potrošim usluge uključene u mjesečnu naknadu?
Nakon što pretplatnik tijekom jednog obračunskog razdoblja iskoristi pripadajuću količinu minuta, SMS poruka i odabranog podatkovnog prometa, sve dodatne minute i SMS poruke naplaćuju se pretplatniku po cijenama utvrđenim Tele2 cjenikom, tj. preciznije, 0,95kn/min i 0,95 kn/SMS.

Nakon što pretplatnik potroši sav podatkovni promet odabranog podatkovnog paketa, podatkovni promet se zaustavlja zbog zaštite pretplatnika od prekomjerne potrošnje zbog korištenja podatkovnog prometa. Pretplatnik može odabrati uključenje nekog od dodatnih jednokratnih paketa podatkovnog prometa te nastaviti koristi podatkovni promet do isteka mjeseca odnosno potrošnje podatkovnog prometa iz uključenog u dodatni paket podatkovnog prometa.

Jednokratni dodatni paket podatkovnog prometa od 1GB se aktivira slanjem ključne riječi GIGA na broj 13880 i naplaćuje se 25 kn, jednokratni paket podatkovnog prometa od 5GB se aktivira slanjem ključne riječi 5GIGA na broj 13880 i naplaćuje se 65 kn. Poruke poslane na broj 13880 se ne naplaćuju.

5. Koliki je iznos mjesečne naknade u mjesecu u kojem radim aktivaciju tarife Tolko-kolko?
Iznos mjesečne naknade u mjesecu aktivacije bit će naplaćen sukladno danu aktivacije, što znači da će naplaćeni iznos biti razmjeran odnosu broja dana u tom mjesecu u kojima je pretplatnik bio na tarifi Tolko-kolko s ukupnim brojem dana u tom mjesecu. 

Iznos mjesečne naknade odabranog obveznog podatkovnog paketa će se naplaćivati u punom iznosu, bez obzira na dan aktivacije. No, pri tome će pretplatnik dobiti i puni iznos podatkovnog prometa uključenog u mjesečnu naknadu odabranog obveznog podatkovnog prometa.

6. Na koji način i uz koje obvezno trajanje ugovora mogu aktivirati tarifu Tolko-kolko?
Za aktivaciju tarife Tolko-kolko trebaš osobno potpisati pretplatnički ugovor na bilo kojem od Tele2 ovlaštenih prodajnih mjesta ili jednostavno sve obaviti putem Tele2 web shopa. Obavezno trajanje pretplatničkog Ugovora može iznositi 12 ili 24 mjeseca, a moguće je potpisati pretplatnički ugovor i bez obveznog trajanja ugovora.

7. Ukoliko već imam Ugovornu obvezu na nekoj drugoj Tele2 pretplatničkoj tarifi, na koji način mogu promijeniti tarifni model?
Dozvoljene promjene na tarifu Tolko-kolko i s tarife Tolko-kolko na neku drugu određene su Pravilima promjena glasovnih tarifa za Tele2 pretplatnike.

8. Koliko dugo mogu koristiti Tolko-kolko?

Jednom aktivirana tarifa Tolko-kolko zajedno sa odabranim obveznim podatkovnim paketom može se koristiti zauvijek.

9. Ako ne iskoristim iznos mjesečne naknade tarife i obveznog podatkovnog paketa na minute, SMS poruke i podatkovni promet tijekom jednog obračunskog mjeseca, hoće li se preostala količina zbrojiti s novom količinom koja će mi se dodijeliti početkom novog obračunskog razdoblja?
Neiskorišteni iznos mjesečne naknade tarife kao niti neiskorištena količina podatkovnog prijenosa dodijeljena tijekom jednog mjeseca, tj. obračunskog razdoblja neće biti prenesena u sljedeći mjesec, tj. u novo obračunsko razdoblje.

10. Mogu li dodatno kupiti neki podatkovni paket za pretplatnike?
Da, korisnik na tarifi Tolko-kolko može dodatno kupiti podatkovni paket slanjem odgovarajuće ključne riječi na kratki broj 13880. Paket je jednokratan što znači da će vrijediti samo u mjesecu aktivacije te se neće obnoviti u sljedećem mjesecu. Moći će odabrati jednokratni paket od 1GB (25 kn, ključna riječ GIGA) i jednokratni paket od 5GB (65 kn, ključna riječ 5GIGA). Poruke poslane na broj 13880 se ne naplaćuju.

Pretplatnik koji svaki mjesec želi imati više podatkovnog prometa za korištenje može jednostavno na korisničkom portalu, prodajnom mjestu ili pozivom Službi za korisnike odabrati neki veći paket obveznog podatkovnog prometa. Dostupni paketi su: 0,5GB, 3GB, 6GB i 10GB.

11. Mogu li dodatno kupiti neki paket SMS poruka za pretplatnike?
Dodatni paketi SMS poruka nisu dostupni za aktivaciju. Pretplatnik može odabrati prelazak na neku od tarifa koje u mjesečnoj naknadi imaju više uključenih SMS poruka.

12. Mogu li dodatno kupiti neki paket minuta za pretplatnike?
Dodatni paketi minuta nisu dostupni za aktivaciju. Pretplatnik može odabrati prelazak na neku od tarifa koje u mjesečnoj naknadi imaju više uključenih minuta.

13. Ako već imam aktivan podatkovni paket (ili paket minuta ili SMS poruka) na nekoj drugoj Tele2 pretplatničkoj tarifi i nakon toga potpišem ugovor za tarifu Tolko-kolko, hoću li zadržati postojeći pretplatnički podatkovni paket (ili paket minuta ili SMS poruka)?
Promjenom tarife u tarifu Tolko-kolko ranije aktivirani paket (podatkovni, SMS poruka ili minuta) će se deaktivirati, ali korisnik, po želji, može sam naknadno aktivirati novi podatkovni paket slanjem odgovarajuće ključne riječi.

14. Što se događa s pogodnostima koje sam imao na nekoj drugoj Tele2 pretplatničkoj tarifi ako potpišem ugovor i prijeđem na tarifu Tolko-kolko?
Aktivacijom Tolko-kolko tarife, postojeći korisnik koji promijeni tarifu gubi sve pogodnosti, promocije ili dodatne opcije koje je imao prije prelaska na tarifu Tolko-kolko.

15. Na koji način mogu provjeriti stanje količine minuta, SMS poruka i obveznog paketa podatkovnog svoje tarife?
Stanje količine minuta, SMS poruka i podatkovnog prometa tarife koju koristiš možeš provjeriti u bilo kojem trenutku slanjem ključne riječi STANJE na kratki broj 13880. Poruke poslane na broj 13880 se ne naplaćuju.

Povratna poruka sa stanjem minuta, SMS poruka i podatkovnog prometa informativnog je karaktera i može odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge.

16. Kako mogu provjeriti stanje računa na tarifi koju koristim?
Stanje računa možeš provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja STANJE na 13880. Povratna poruka sa stanjem računa informativnog je karaktera i može odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge.

17. Mogu li na tarifi Tolko-kolko koristiti uslugu SMS sponzor?
Korisnici tarife Tolko-kolko imaju mogućnosti koristiti uslugu SMS sponzor.

18. S postojeće pretplatničke tarife prešao sam na tarifu Tolko-kolko. Želio bih se vratiti na staru tarifu koju sam imao prije. Je li to moguće?
Dozvoljene promjene na tarifu Tolko-kolko i sa nje na neku drugu određene su Pravilima promjena glasovnih tarifa za Tele2 pretplatnike.

19. Uključio sam brojač poziva na svom mobilnom uređaju i količina minuta koju prikazuje brojač ne odgovara količini koju dobivam slanjem poruke STANJE. Zašto?
Brojač poziva na mobilnom uređaju obično ne vodi računa o obračunskoj jedinici. S obzirom da je obračunska jedinica za pozive u Tolko-kolko tarifi 60 sekundi, svaki poziv koji traje kraće od pune minute zaokružit će se na prvi veći iznos iskazan u punim minutama. Primjerice, poziv od 1 minute i 15 sekundi u Tolko-kolko tarifi tretirat će se kao poziv od 2 minute, dok će većina brojača na mobilnim uređajima ovakav poziv tretirati kao poziv od 1 minute i 15 sekundi.

20. Pretplatio sam se na tarifu Tolko-kolko i paket Pola GB te koristio isključivo pozive i usluge uključene u tarifu. Zašto mi je mjesečni račun veći od iznosa minimalne mjesečne potrošnje?
S obzirom da u mjesečnu naknadu nije uključena naknada za uporabu radijske frekvencije (koja se naplaćuje zasebno u iznosu od 5,00 kn mjesečno) i naknada za pristup mreži (koja se naplaćuje zasebno u iznosu od 10,00 kn mjesečno) vaš minimalni račun, pod uvjetom da ste koristili isključivo usluge uključene u mjesečnu naknadu iznosit će 55 kuna.

U slučaju ugovaranja ili kasnije promjene na jedan od sljedećih paketa, račun bi minimalno iznosio kako slijedi:
- uz paket Tri GB 85 kn, 
- uz paket Šest GB 110 kn i 
- uz paket Deset GB 145 kn. 

Za poslovnog korisnika koji je odabrao paket Petnaest minimalan račun bi iznosio 185 kn.

21. Je li ograničeno maksimalno trajanje poziva?
Radi zaštite Tele2 korisnika, trajanje svakog pojedinačnog poziva ograničeno je na 60 minuta nakon čega se isti automatski prekida.
 

Tarifni podatkovni paketi

Ti najbolje znaš koliko surfaš, pa sam(a) odluči koliko ti interneta treba. Uz svoju novu tarifu odaberi bilo koji od ovih paketa, a kasnije ga promijeni ako bude trebalo.

  • PETNAEST GB

    15 GB

    150kn/mj
  • DESET GB

    10 GB

    110kn/mj
  • ŠEST GB

    6 GB

    75kn/mj
  • TRI GB

    3 GB

    50kn/mj
  • POLA GB

    0,5 GB

    20kn/mj

Tarifa  

Tarifa   - kn/mj
Podatkovni paket - - kn/mj
Mjesečna naknada - kn/mj
Naknada za radijsku frekvenciju 5 kn/mj
Naknada za pristup mreži 10 kn/mj
Ukupno mjesečno - kn/mj
*PDV uključen u cijenu
Odabrana je tarifa EKIPNA. Prvo odaberi podatkovni paket za sebe, a potom dodaj novog člana u svoju ekipu. Nakon što dodaš člana potrebno je odabrati podatkovni paket i za njega. I tako redom dok ne dodaš sve članove u svoju ekipu.
  • PETNAEST GB

    15 GB

    150kn/mj
  • DESET GB

    10 GB

    110kn/mj
  • ŠEST GB

    6 GB

    75kn/mj
  • TRI GB

    3 GB

    50kn/mj
  • POLA GB

    0,5 GB

    20kn/mj

Tarifa Ekipna

Nositelj tarife Član 1 Član 2 Član 3 Ukupno
Tarifa 150 kn/mj 150 kn/mj
Podatkovni paket - - - - -
Naknada za radijsku frekvenciju 5 kn/mj - - - 5 kn
Naknada za pristup mreži 10 kn/mj - - - 10 kn
Ukupno mjesečno   150 kn/mj
Napomena:
Nositelj tarife plaća 150 kn/mj za sve članove u ekipi, uvećano za odabrane podatkovne pakete za svakog člana te naknade za radijsku frekvenciju i pristup mreži. Tarifu EKIPNA možeš ugovoriti na svim Tele2 prodajnim mjestima.

Ekipna tarifa

Tarifa 150 kn/mj
Podatkovni paket -
Glavna   -
Dodatna 1   -
Dodatna 2   -
Dodatna 3   -
Naknada za radijsku frekvenciju 5 kn/mj.
Naknada za pristup mreži 10 kn/mj.
Ukupno 150 kn/mj
Napomena:
Nositelj tarife plaća 150 kn/mj za sve članove u ekipi, uvećano za odabrane podatkovne pakete za svakog člana te naknade za radijsku frekvenciju i pristup mreži. Tarifu EKIPNA možeš ugovoriti na svim Tele2 prodajnim mjestima.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se