Status narudžbe
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Privatni korisnici / Usluge

Rezultati pretraživanja
Kako aktivirati uslugu

Prijenos broja

  • Prenesi cijeli broj u Tele2 mrežu
  • Bez obzira jesi li korisnik na bonove ili pretplatnik
  • Broj mogu prenijeti korisnici svih HR mreža

Prenesi broj u Tele2 mrežu i iskoristi našu ponudu do maksimuma! Odaberi neku od Mix tarifa koje ti, uz puno minuta, poruka i uključenog podatkovnog prometa, od sada nude i puuuno dodatnih GB ili Smart tarifu na bonove s 1000 minuta poziva prema svim mrežama i čak 3GB podatkovnog prometa, te 6 mjeseci 100% bonus kuna!

Odaberi Mix tarife u kolovozu i pokupi dodatne GB

Tele2 Mix tarife imaju sve što ti treba za komunikaciju: puno minuta, SMS poruka i uključenog podatkovnog prometa. No, preneseš li broj u Tele2 mrežu tijekom promocije koja traje od 1. do 31. kolovoza 2014., uz već uključeni podatkovni promet, poklonit ćemo ti i još puno dodatnih GB!

Odaberi:

- Mix tarifu 75 i uz dodatnih 1,5 GB uživaj u ukupno 2 GB podatkovnog prometa
- Mix tarifu 100 i uz dodatnih 1 GB uživaj u ukupno 2 GB podatkovnog prometa
- Mix tarifu 125 i uz dodatnih 0,5 GB uživaj u ukupno 2 GB podatkovnog prometa
- Mix tarifu 150 i uz dodatnih 1 GB uživaj u ukupno 3 GB podatkovnog prometa
- Mix tarifu 175 i uz dodatnih 0,5 GB uživaj u ukupno 3 GB podatkovnog prometa

I još nešto, dodatne GB dobivat ćeš tijekom čitavog trajanja ugovorne obveze, tj. puna 24 mjeseca!

Više o ovoj super ponudi pročitaj u Uvjetima korištenja promocije „Kolovoz 2014. – dodatni podatkovni promet“.


Super ponuda za bonaše - Smart tarifa na bonove

Ukoliko više voliš tarife na bonove pripremili smo ti nevjerojatnu ponudu - Smart tarifu s 1000 minuta poziva prema svim mrežama i čak 3GB podatkovnog prometa, te 6 mjeseci 100% bonus kuna!

Kako bi ostvario pravo na ovu super ponudu, sve što trebaš učiniti je prenijeti broj u Tele2 mrežu i aktivirati Smart tarifu najkasnije do 30. rujna 2014.

Promotivnu Smart tarifu možeš aktivirati slanjem ključne riječi PROMOSMART na broj 13888.

Više o samoj ponudi saznaj u Uvjetima korištenja promocije tarife Smart i Uvjetima korištenja promocije 6 mjeseci 100% bonus kuna.


Kako prenijeti broj u Tele2 mrežu?

Pred tobom su samo tri jednostavna koraka: 
 
1. Dođi s osobnom iskaznicom na Tele2 prodajno mjesto i zatraži prijenos broja.
2. Pričekaj SMS obavijest o završenom prijenosu broja.
3. Zamijeni staru SIM karticu novom Tele2 SIM karticom.


Prijenosom broja mijenjaš svog mobilnog operatera, ali zadržavaš ISTI broj.
Pod "istim" se brojem smatra i predbroj (091, 092, 095, 097, 098, 099) i ostatak broja (od 6 ili 7 znamenki). Primjerice, ako si imao/la broj 091 222 222, pri prelasku u Tele2 mrežu u potpunosti zadržavaš taj isti broj 091 222 222, a usluga je besplatna.

Broj možeš prenijeti ako si korisnik bilo kojeg mobilnog operatera u Hrvatskoj – korisnik na bonove ili pretplatnik. Jednostavno dođi na bilo koje Tele2 ovlašteno prodajno mjesto i predaj Zahtjev za prijenos broja. Ukoliko Zahtjev bude odobren od strane matičnog operatera, broj će biti prenesen u Tele2 mrežu u roku od najmanje tri radna dana, o čemu ćeš biti na vrijeme obaviješten/a putem SMS poruke.

Kako bi znao pozivaš li broj unutar iste mreže ili ne, aktiviraj Uslugu obavještavanja o prijenosu broja. Prilikom uspostavljanja veze s pozivanim brojem dobit ćeš glasovnu poruku s informacijom o mobilnoj mreži u kojoj se nalazi broj koji pozivaš, osim ukoliko je pozivani broj 095 broj koji je u Tele2 mreži. Ova usluga je potpuno besplatna i mogu ju aktivirati svi Tele2 korisnici pozivom Službi za korisnike.

Broj možeš prenijeti u Tele2 mrežu sa bilo kojeg drugog mobilnog operatera u Hrvatskoj. Bez obzira jesi li korisnik na bonove ili pretplatnik - dovoljno je doći na bilo koje Tele2 ovlašteno prodajno mjesto i predati Zahtjev za prijenos broja. Ukoliko zahtjev bude odobren od strane matičnog operatera, tvoj broj će biti prenesen u Tele2 mrežu u roku od najmanje tri radna dana, o čemu ćeš biti na vrijeme obaviješten putem SMS poruke. 


Za uspješan prijenos broja, svi podaci koje navodiš u Zahtjevu (ime, prezime, adresa) moraju biti istovjetni onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje prenosiš broj (mreža iz koje odlaziš), odnosno onima koji se nalaze na tvojoj osobnoj iskaznici. Ukoliko je u razdoblju između unosa podataka u sustav matičnog operatera i podnošenja Zahtjeva za prijenos broja kod novog operatera došlo do promjene podataka (promjene prezimena, promjene adrese ili slično), potrebno je prvo izvršiti promjenu podataka kod matičnog operatera, a zatim zatražiti prijenos broja. 

Kako bi bio siguran da su podaci u Zahtjevu jednaki onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje odlaziš, savjetujemo da prije podnošenja zahtjeva za prijenos broja podatke provjeriš u službi za korisnike matične mreže.


Ako si pretplatnik koji je kod matičnog operatera vezan ugovorom kojem još nije isteklo obvezno trajanje, možeš u dogovoru s matičnim operaterom isplatiti ostatak ugovorne obveze. Prije prijenosa broja, kao pretplatnik trebaš platiti sve dospjele račune kod matičnog operatera. Ukoliko imaš više brojeva pod zajedničkim računom, potrebno je istovremeno prenijeti sve brojeve. U protivnom, zahtjev neće biti odobren.

Najtraženiji

Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se