Status narudžbe
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Privatni korisnici / Usluge

Rezultati pretraživanja
Kako aktivirati uslugu

Prijenos broja

  • Prenesi broj u Tele2 uz zadržavanje istog broja s predbrojem
  • Bez obzira jesi li korisnik na bonove ili pretplatnik
  • Usluga je besplatna

Prijeđi na duplo bolje!

Prenesi broj u Tele2 mrežu i zgrabi duplo više komunikacije, pune 2 godine. A sve to uz još nižu mjesečnu naknadu!

Koju god Mix tarifu odabereš, uz već uključene minute, poruke i GB, poklonit ćemo ti još toliko.

Što veću tarifu odabereš to na raspolaganju imaš više komunikacije, te ostvaruješ veću uštedu na mjesečnoj naknadi za tarifu.

Tako ćeš u:

  • Mix tarifi 75, za 75 kn mjesečno, imati ukupno 500 minuta, 500 poruka i 1000 MB.
  • Mix tarifi 100, za 100 kn mjesečno, imati ukupno 1000 minuta, 1000 poruka i 2 GB.
  • Mix tarifi 125, za 110 kn (umjesto 125 kn) mjesečno, imati ukupno 1500 minuta, 1500 poruka i 3 GB.
  • Mix tarifi 150, za 120 kn (umjesto 150 kn) mjesečno, imati ukupno 2000 minuta, 2000 poruka i 4 GB.
  • Mix tarifi 175, za 135 kn (umjesto 175 kn) mjesečno, imati ukupno 3000 minuta, 3000 poruka i 5 GB.
  • Mix tarifi 200, za 150 kn (umjesto 200 kn) mjesečno, imati ukupno 4000 minuta, neograničen broj poruka i 6 GB.
  • Mix tarifi 300, za 180 kn (umjesto 300) kn mjesečno, imati ukupno 6000 minuta, neograničen broj poruka i 8 GB.
  • Mix tarifi 400, za 200 kn (umjesto 400 kn) mjesečno, imati neograničen broj minuta i poruka, te čak 10 GB!

 

Promotivna ponuda je dostupna do 31. ožujka 2015., a sve o ponudi pročitaj u Uvjetima korištenja promotivne ponude "Rukomet 2015".



Svoj broj u Tele2 prenesi i Smart tarifu s čak 3 GB odnesi!

Samo za korisnike koji prenesu broj u Tele2 mrežu pripremili smo fantastičnu ponudu - Smart tarifu na bonove s puuuno uključenih minuta i čak 3 GB podatkovnog prometa.

Za samo 35 kuna mjesečno u Smart tarifi dobivaš:

 

  • 1000 minuta poziva prema svim mrežama i
  • čak 3 GB podatkovnog prometa

 

Kako bi ostvario/la pravo na ovu super ponudu, sve što trebaš učiniti je prenijeti broj u Tele2 mrežu i aktivirati Smart tarifu najkasnije do 30. travnja 2015.
Za aktivaciju promotivne Smart tarife pošalji ključnu riječ PROMOSMART na broj 13888.


Više o samoj ponudi saznaj u Uvjetima korištenja promocije tarife Smart 

 

 

Kako prenijeti broj u Tele2 mrežu?

Pred tobom su samo tri jednostavna koraka: 
 
1. Dođi s osobnom iskaznicom na Tele2 prodajno mjesto i zatraži prijenos broja.
2. Pričekaj SMS obavijest o završenom prijenosu broja.
3. Zamijeni staru SIM karticu novom Tele2 SIM karticom.


Prijenosom broja mijenjaš svog mobilnog operatera, ali zadržavaš ISTI broj. Pod "istim" se brojem smatra i predbroj (091, 092, 095, 097, 098, 099) i ostatak broja (od 6 ili 7 znamenki). Primjerice, ako si imao/la broj 091 222 222, pri prelasku u Tele2 mrežu u potpunosti zadržavaš taj isti broj 091 222 222, a usluga je besplatna.

Kako bi znao pozivaš li broj unutar iste mreže ili ne, aktiviraj Uslugu obavještavanja o prijenosu broja. Prilikom uspostavljanja veze s pozivanim brojem dobit ćeš glasovnu poruku s informacijom o mobilnoj mreži u kojoj se nalazi broj koji pozivaš, osim ukoliko je pozivani broj 095 broj koji je u Tele2 mreži. Ova usluga je potpuno besplatna i mogu ju aktivirati svi Tele2 korisnici pozivom Službi za korisnike.

Sve o prijenosu broja pročitaj pod tabom Postupak prijenosa.

Broj možeš prenijeti u Tele2 mrežu sa bilo kojeg drugog mobilnog operatera u Hrvatskoj. Bez obzira jesi li korisnik na bonove ili pretplatnik - dovoljno je doći na bilo koje Tele2 ovlašteno prodajno mjesto i predati Zahtjev za prijenos broja. Ukoliko zahtjev bude odobren od strane matičnog operatera, tvoj broj će biti prenesen u Tele2 mrežu u roku od najmanje tri radna dana, o čemu ćeš biti na vrijeme obaviješten putem SMS poruke. 


Za uspješan prijenos broja, svi podaci koje navodiš u Zahtjevu (ime, prezime, adresa) moraju biti istovjetni onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje prenosiš broj (mreža iz koje odlaziš), odnosno onima koji se nalaze na tvojoj osobnoj iskaznici. Ukoliko je u razdoblju između unosa podataka u sustav matičnog operatera i podnošenja Zahtjeva za prijenos broja kod novog operatera došlo do promjene podataka (promjene prezimena, promjene adrese ili slično), potrebno je prvo izvršiti promjenu podataka kod matičnog operatera, a zatim zatražiti prijenos broja. 

Kako bi bio siguran da su podaci u Zahtjevu jednaki onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje odlaziš, savjetujemo da prije podnošenja zahtjeva za prijenos broja podatke provjeriš u službi za korisnike matične mreže.


Ako si pretplatnik koji je kod matičnog operatera vezan ugovorom kojem još nije isteklo obvezno trajanje, možeš u dogovoru s matičnim operaterom isplatiti ostatak ugovorne obveze. Prije prijenosa broja, kao pretplatnik trebaš platiti sve dospjele račune kod matičnog operatera. Ukoliko imaš više brojeva pod zajedničkim računom, potrebno je istovremeno prenijeti sve brojeve. U protivnom, zahtjev neće biti odobren.

Najtraženiji

Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se