Status narudžbe
 
Kontakt





 
Kontakt








Kako aktivirati uslugu

Prijenos broja

  • Prenesi broj u Tele2 uz zadržavanje istog broja s predbrojem
  • Bez obzira jesi li korisnik na bonove ili pretplatnik
  • Usluga je besplatna
Broj donesi bonus odnesi

Prenesi broj u Tele2 mrežu u razdoblju od 1. veljače do 31. ožujka 2016., postani korisnik tarifa Smart ili Totalna na bonove, i uživaj u dodatnih:
 
- 1 GB podatkovnog prometa sljedećih 12 mjeseci
- 50% bonus kuna sljedećih 12 mjeseci uz nadoplatu bona od 50 i više kuna 
  

Kako prenijeti broj u Tele2 mrežu?

Pred tobom su samo tri jednostavna koraka:   
1. Dođi s osobnom iskaznicom na Tele2 prodajno mjesto i zatraži prijenos broja.
2. Pričekaj SMS obavijest o završenom prijenosu broja.
3. Zamijeni staru SIM karticu novom Tele2 SIM karticom.
Prijenosom broja mijenjaš svog mobilnog operatera, ali zadržavaš ISTI broj. Pod "istim" se brojem smatra i predbroj (091, 092, 095, 097, 098, 099) i ostatak broja (od 6 ili 7 znamenki). Primjerice, ako si imao/la broj 091 222 222, pri prelasku u Tele2 mrežu u potpunosti zadržavaš taj isti broj 091 222 222, a usluga je besplatna.Kako bi znao pozivaš li broj unutar iste mreže ili ne, aktiviraj Uslugu obavještavanja o prijenosu broja. Prilikom uspostavljanja veze s pozivanim brojem dobit ćeš glasovnu poruku s informacijom o mobilnoj mreži u kojoj se nalazi broj koji pozivaš, osim ukoliko je pozivani broj 095 broj koji je u Tele2 mreži. Ova usluga je potpuno besplatna i mogu ju aktivirati svi Tele2 korisnici pozivom Službi za korisnike.Sve o prijenosu broja pročitaj pod tabom Postupak prijenosa.

Broj možeš prenijeti u Tele2 mrežu sa bilo kojeg drugog mobilnog operatera u Hrvatskoj. Bez obzira jesi li korisnik na bonove ili pretplatnik - dovoljno je doći na bilo koje Tele2 ovlašteno prodajno mjesto i predati Zahtjev za prijenos broja. Ukoliko zahtjev bude odobren od strane matičnog operatera, tvoj broj će biti prenesen u Tele2 mrežu u roku od najmanje tri radna dana, o čemu ćeš biti na vrijeme obaviješten putem SMS poruke. 


Za uspješan prijenos broja, svi podaci koje navodiš u Zahtjevu (ime, prezime, adresa) moraju biti istovjetni onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje prenosiš broj (mreža iz koje odlaziš), odnosno onima koji se nalaze na tvojoj osobnoj iskaznici. Ukoliko je u razdoblju između unosa podataka u sustav matičnog operatera i podnošenja Zahtjeva za prijenos broja kod novog operatera došlo do promjene podataka (promjene prezimena, promjene adrese ili slično), potrebno je prvo izvršiti promjenu podataka kod matičnog operatera, a zatim zatražiti prijenos broja. 

Kako bi bio siguran da su podaci u Zahtjevu jednaki onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje odlaziš, savjetujemo da prije podnošenja zahtjeva za prijenos broja podatke provjeriš u službi za korisnike matične mreže.


Ako si pretplatnik koji je kod matičnog operatera vezan ugovorom kojem još nije isteklo obvezno trajanje, možeš u dogovoru s matičnim operaterom isplatiti ostatak ugovorne obveze. Prije prijenosa broja, kao pretplatnik trebaš platiti sve dospjele račune kod matičnog operatera. Ukoliko imaš više brojeva pod zajedničkim računom, potrebno je istovremeno prenijeti sve brojeve. U protivnom, zahtjev neće biti odobren.

Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se