Prijenos broja - Tele2 usluge za privatne korisnike
 
Kontakt





 
Kontakt








Kako aktivirati uslugu

Prijenos broja

  • Prenesi broj u Tele2 uz zadržavanje istog broja s predbrojem
  • Bez obzira jesi li korisnik na bonove ili pretplatnik
  • Usluga je besplatna
Prenesi svoj broj u Tele2 mrežu, i iskusi sve prednosti najbolje podatkovne mreže u Hrvatskoj!

Možeš prenijeti broj sa bilo kojeg drugog mobilnog operatera u Hrvatskoj. Bez obzira jesi li korisnik na bonove ili pretplatnik - prijenos broja možeš napraviti putem našeg webshopa ili na Tele2 prodajnom mjestu.

Prijenosom broja mijenjaš svog mobilnog operatera, ali zadržavaš ISTI broj. Pod "istim" se brojem smatra i predbroj (091, 092, 095, 097, 098, 099) i ostatak broja (od 6 ili 7 znamenki). Primjerice, ako si imao/la broj 091 222 222, pri prelasku u Tele2 mrežu u potpunosti zadržavaš taj isti broj 091 222 222, a usluga je besplatna. 
Prenesi broj online u samo nekoliko koraka!

Ukoliko svoj broj želiš prenijeti u Tele2 mrežu u izborniku na vrhu stranice Start paketa na pretplatu ili mobitela uz pretplatu (nakon odabira pojedinog mobitela) ili Start paketa na bonove odaberi opciju "Prijenos broja" te slijedi 3 jednostavna online koraka.

Nakon što složiš svoju idealnu kombinaciju i završiš s kupovinom u webshopu na tvoj e-mail stići će potvrda o uspješno kreiranoj narudžbi te link za praćenje pošiljke.

Proces prijenosa broja odvija se u nekoliko koraka:
1. Na tvoju adresu prvo stiže Tele2 SIM kartica, HAKOM obrazac za prijenos broja i Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa na potpis.
NAPOMENA: Ukoliko je uz prijenos broja u webshopu kupljen i uređaj on će biti dostavljen nakon što prijenos broja bude završen.

2. Potpisani HAKOM obrazac i Zahtjev vraćaš dostavljaču, čime započinje postupak prijenosa broja koji traje 3 radna dana.
Napomena: SIM karticu nemoj koristiti dok prijenos broja ne bude završen.

3. U roku od 3 radna primit ćeš SMS i e-mail obavijest o uspješnom prijenosu broja. Nakon što primiš ovu poruku možeš početi koristiti Tele2 SIM karticu.

4. Nakon što je broj uspješno prenesen, ukoliko si u webshopu uz prijenos broja kupio/la uređaj, na tvoj e-mail stiže nova obavijesti i link za praćenje pošiljke, tj. uređaja koji će biti dostavljen na tvoju adresu. NAPOMENA: Ukoliko si u web shopu odabrao/la tarifu s ugovornom obvezom, uz uređaj će ti stići i Zahtjev za dodavanje ugovorne obveze na potpis.

Ako si pretplatnik koji je kod matičnog operatera vezan ugovorom kojem još nije isteklo obvezno trajanje, možeš u dogovoru s matičnim operaterom isplatiti ostatak ugovorne obveze. Ukoliko imaš više brojeva pod zajedničkim računom, potrebno je istovremeno prenijeti sve brojeve. U protivnom, zahtjev neće biti odobren.
Kako na prodajnom mjestu prenijeti broj u Tele2 mrežu?

Broj možeš prenijeti u Tele2 mrežu sa bilo kojeg drugog mobilnog operatera u Hrvatskoj. Bez obzira jesi li korisnik na bonove ili pretplatnik - dovoljno je doći na bilo koje Tele2 ovlašteno prodajno mjesto i predati Zahtjev za prijenos broja. Ukoliko zahtjev bude odobren od strane matičnog operatera, tvoj broj će biti prenesen u Tele2 mrežu u roku od najmanje tri radna dana, o čemu ćeš biti na vrijeme obaviješten putem SMS poruke. 

Pred tobom su samo tri jednostavna koraka: 
 

1. Dođi s osobnom iskaznicom na Tele2 prodajno mjesto i zatraži prijenos broja.

2. Pričekaj SMS obavijest o završenom prijenosu broja.

3. Zamijeni staru SIM karticu novom Tele2 SIM karticom.


Prijenosom broja mijenjaš svog mobilnog operatera, ali zadržavaš ISTI broj. Pod "istim" se brojem smatra i predbroj (091, 092, 095, 097, 098, 099) i ostatak broja (od 6 ili 7 znamenki). Primjerice, ako si imao/la broj 091 222 222, pri prelasku u Tele2 mrežu u potpunosti zadržavaš taj isti broj 091 222 222, a usluga je besplatna.Kako bi znao pozivaš li broj unutar iste mreže ili ne, aktiviraj Uslugu obavještavanja o prijenosu broja. Prilikom uspostavljanja veze s pozivanim brojem dobit ćeš glasovnu poruku s informacijom o mobilnoj mreži u kojoj se nalazi broj koji pozivaš, osim ukoliko je pozivani broj 095 broj koji je u Tele2 mreži. Ova usluga je potpuno besplatna i mogu ju aktivirati svi Tele2 korisnici pozivom Službi za korisnike.Sve o prijenosu broja pročitaj pod tabom Postupak prijenosa.

Za uspješan prijenos broja, svi podaci koje navodiš u Zahtjevu (ime, prezime, adresa) moraju biti istovjetni onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje prenosiš broj (mreža iz koje odlaziš), odnosno onima koji se nalaze na tvojoj osobnoj iskaznici. Ukoliko je u razdoblju između unosa podataka u sustav matičnog operatera i podnošenja Zahtjeva za prijenos broja kod novog operatera došlo do promjene podataka (promjene prezimena, promjene adrese ili slično), potrebno je prvo izvršiti promjenu podataka kod matičnog operatera, a zatim zatražiti prijenos broja.

Kako bi bio siguran da su podaci u Zahtjevu jednaki onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje odlaziš, savjetujemo da prije podnošenja zahtjeva za prijenos broja podatke provjeriš u službi za korisnike matične mreže.

Ako si pretplatnik koji je kod matičnog operatera vezan ugovorom kojem još nije isteklo obvezno trajanje, možeš u dogovoru s matičnim operaterom isplatiti ostatak ugovorne obveze. Ukoliko imaš više brojeva pod zajedničkim računom, potrebno je istovremeno prenijeti sve brojeve. U protivnom, zahtjev neće biti odobren.
 
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se