Status narudžbe
 
Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Privatni korisnici / Usluge

Rezultati pretraživanja
Kako aktivirati uslugu

Prijenos broja

  • Prenesi broj u Tele2 uz zadržavanje istog broja s predbrojem
  • Bez obzira jesi li korisnik na bonove ili pretplatnik
  • Usluga je besplatna

Poduplane tarife za samo 95 kn mjesečno

Sad je prava prilika da preneseš svoj broj u Tele2, jer skinuli smo cijenu Mix tarifa, a poduplali minute i poruke uključene u tarifu.

Koju god Mix tarifu odabereš naknada za tarifu iznosit će samo 95 kuna mjesečno prvih 12 mjeseci, dok ćeš duplo više minuta i poruka dobivati pune dvije godine!

To znači da ćeš u:

  • Mix tarifi 125 imati 1500 minuta i 1500 SMS poruka prema svima, te 1,5 GB podatkovnog prometa
  • Mix tarifi 150 imati 2000 minuta i 2000 SMS poruka prema svima, te 2 GB podatkovnog prometa
  • Mix tarifi 175 imati 3000 minuta i 3000 SMS poruka prema svima, te 2,5 GB podatkovnog prometa
  • Mix tarifi 200 imati 4000 minuta i neograničeno SMS poruka prema svima, te 3 GB podatkovnog prometa
  • Mix tarifi 300 imati 6000 minuta i neograničeno SMS poruka prema svima, te 4 GB podatkovnog prometa
  • Mix tarifi 400 imati neograničeno minuta i SMS poruka prema svima, te 5 GB podatkovnog prometa

 

Promotivna ponuda je dostupna do 30. lipnja 2015., a sve o ponudi pročitaj u Uvjetima korištenja promocije „Sve za 95 kuna“.

 

Svoj broj u Tele2 prenesi i Smart tarifu s čak 3 GB odnesi!

Samo za korisnike koji prenesu broj u Tele2 mrežu pripremili smo fantastičnu ponudu - Smart tarifu na bonove s puuuno uključenih minuta i čak 3 GB podatkovnog prometa.

Za samo 35 kuna mjesečno u Smart tarifi dobivaš:

  • 1000 minuta poziva prema svim mrežama i
  • čak 3 GB podatkovnog prometa

 

Kako bi ostvario/la pravo na ovu super ponudu, sve što trebaš učiniti je prenijeti broj u Tele2 mrežu i aktivirati Smart tarifu najkasnije do 31. srpnja 2015. Za aktivaciju promotivne tarife Smart pošalji ključnu riječ PROMOSMART na broj 13888.


Više o samoj ponudi saznaj u Uvjetima korištenja promocije tarife Smart 

 

 

Kako prenijeti broj u Tele2 mrežu?

Pred tobom su samo tri jednostavna koraka: 
 
1. Dođi s osobnom iskaznicom na Tele2 prodajno mjesto i zatraži prijenos broja.
2. Pričekaj SMS obavijest o završenom prijenosu broja.
3. Zamijeni staru SIM karticu novom Tele2 SIM karticom.


Prijenosom broja mijenjaš svog mobilnog operatera, ali zadržavaš ISTI broj. Pod "istim" se brojem smatra i predbroj (091, 092, 095, 097, 098, 099) i ostatak broja (od 6 ili 7 znamenki). Primjerice, ako si imao/la broj 091 222 222, pri prelasku u Tele2 mrežu u potpunosti zadržavaš taj isti broj 091 222 222, a usluga je besplatna.

Kako bi znao pozivaš li broj unutar iste mreže ili ne, aktiviraj Uslugu obavještavanja o prijenosu broja. Prilikom uspostavljanja veze s pozivanim brojem dobit ćeš glasovnu poruku s informacijom o mobilnoj mreži u kojoj se nalazi broj koji pozivaš, osim ukoliko je pozivani broj 095 broj koji je u Tele2 mreži. Ova usluga je potpuno besplatna i mogu ju aktivirati svi Tele2 korisnici pozivom Službi za korisnike.

Sve o prijenosu broja pročitaj pod tabom Postupak prijenosa.

Broj možeš prenijeti u Tele2 mrežu sa bilo kojeg drugog mobilnog operatera u Hrvatskoj. Bez obzira jesi li korisnik na bonove ili pretplatnik - dovoljno je doći na bilo koje Tele2 ovlašteno prodajno mjesto i predati Zahtjev za prijenos broja. Ukoliko zahtjev bude odobren od strane matičnog operatera, tvoj broj će biti prenesen u Tele2 mrežu u roku od najmanje tri radna dana, o čemu ćeš biti na vrijeme obaviješten putem SMS poruke. 


Za uspješan prijenos broja, svi podaci koje navodiš u Zahtjevu (ime, prezime, adresa) moraju biti istovjetni onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje prenosiš broj (mreža iz koje odlaziš), odnosno onima koji se nalaze na tvojoj osobnoj iskaznici. Ukoliko je u razdoblju između unosa podataka u sustav matičnog operatera i podnošenja Zahtjeva za prijenos broja kod novog operatera došlo do promjene podataka (promjene prezimena, promjene adrese ili slično), potrebno je prvo izvršiti promjenu podataka kod matičnog operatera, a zatim zatražiti prijenos broja. 

Kako bi bio siguran da su podaci u Zahtjevu jednaki onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje odlaziš, savjetujemo da prije podnošenja zahtjeva za prijenos broja podatke provjeriš u službi za korisnike matične mreže.


Ako si pretplatnik koji je kod matičnog operatera vezan ugovorom kojem još nije isteklo obvezno trajanje, možeš u dogovoru s matičnim operaterom isplatiti ostatak ugovorne obveze. Prije prijenosa broja, kao pretplatnik trebaš platiti sve dospjele račune kod matičnog operatera. Ukoliko imaš više brojeva pod zajedničkim računom, potrebno je istovremeno prenijeti sve brojeve. U protivnom, zahtjev neće biti odobren.

Najtraženiji

Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se