U Hrvatsku smo došli 2005. godine, kada je minuta razgovora mobitelom stajala gotovo kao kilogram kruha i kada je poslati MMS značilo preskočiti jutarnju kavu u kafiću. Došli smo na tržište gdje je vladao duopol sa željom da komunikaciju učinimo dostupnom baš svima.

Nije bilo lako, ali prihvatili smo izazov, uveli najjednostavniju tarifu i nokautirali tržišne cijene poziva za 60%. I nismo na tome stali… Snizili smo i cijene SMS-a i prijenosa podataka, podigli „revoluciju“ na tržištu i korisnicima osigurali „i ovce i novce“. Zato nas vole naši korisnici, a prezire konkurencija.

A dalje? Dalje nastavljamo kao i do sada, ali još brže i hrabrije. Nastavljamo izazivati i potresati tržište na dobrobit korisnika, jer mi smo izazivač koji nikad ne odustaje.

Misija i strategija

Naša je glavna zadaća: ponuditi kvalitetne telekomunikacijske usluge po najnižoj cijeni na tržištu i našim korisnicima pružiti najveću vrijednost za novac, biti 'the best deal'.


Korporativne vrijednosti:

 

Podaci o društvu 

Tele2 d.o.o. za telekomunikacijske usluge, Ulica grada Vukovara 269 d, 10000 Zagreb, Hrvatska; Upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu MBS: 080492341, MB: 1849018, OIB: 70133616033; Temeljni kapital: 3.235.200.000,00 HRK, uplaćen u cijelosti; Poslovna banka: Privredna banka Zagreb d.d., IBAN HR1623400091110169306. Članovi uprave društva: Viktor Pavlinić i Jasmina Zubić.


Godišnje izvješće

Uprava i Predsjednik Uprave predstavljaju Tele2 godišnje izvješće 2016.

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika Web stranicom.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo Vam postaviti nekoliko kratkih pitanja o Vasem iskustvu sa web stranicom Tele2.


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala Vam što ste posjetili Tele2 stranicu!
X
Ispuni
anketu
X