4G

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Postoji li 4G tamo gdje ja živim? / Kad će 4G doći u moje mjesto / na područje gdje se krećem?
  • 4G signal Tele2 mreže pokriva 90% stanovništva, a za dostupnost 4G signala na lokaciji gdje prebivate možete provjeriti kartu pokrivenosti dostupnu na http://www.tele2.hr/podrska-korisnicima/tehnicka-podrska/pokrivenost/cc26/.
  • U slučaju da se nađete na području na kojem je pokrivenost 4G signalom slabija, moći ćete koristiti najmoderniju 3G mrežu u Hrvatskoj koja pokriva 99 posto stanovništva glasovnom uslugom, 97 posto stanovništva 3G podatkovnom uslugom te 98 posto autocesta 3G podatkovnom i glasovnom uslugom.
Kako aktivirati 4G?
  • Tele2 je svim svojim pretplatnicima i korisnicima bonova omogućio korištenje 4G usluge bez dodatne naknade.
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
Imaju li svi korisnici mogućnost koristiti 4G?
  • Svi pretplatnici glasovnih tarifa i tarifa mobilnog interneta mogu koristiti 4G.
  • Svi korisnici bonova na glasovnim i internet tarifama mogu koristiti 4G. Najveća dopuštena brzina je 75Mb/s prilikom skidanja podataka i 25Mb/s prilikom slanja podataka.
Zašto ja ne mogu koristiti 4G? / Zašto ja nemam 4G?
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • Na www.tele2.hr/4g upišite svoj broj mobitela i provjerite podržavaju li vaš uređaj i SIM kartica korištenje 4G signala.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
Troši li mi se brže internet iz tarife ako imam uključen 4G?
  • Uz nepromijenjene navike korištenja korisnicima se ne bi trebala povećati potrošnja podatkovnog prometa, a razliku će osjetiti u bržem učitavanju web stranica i općenito ugodnijem korištenju interneta.
  • Korisnici koji npr. koriste mobilne podatke za streaming video i audio sadržaja mogu osjetiti povećanu potrošnju jer pružatelji usluge imaju običaj povećati kvalitetu sadržaja ako registriraju da im korisnik pristupa na bržoj mreži. To korisnik može promijeniti na način da ručno u postavkama aplikacije / pružatelja sadržaja postavi određenu visinu kvalitete sadržaja.
  • Za potpunu bezbrižnost po pitanju potrošnje preporučamo aktivaciju neograničenih podatkovnih paketa i tarifa za pretplatnike pod nazivom BEZBROJ GB. I korisnici bonova mogu uživati neograničenom podatkovnom paketu ako odaberu Slagalicu s BEZROJ GB ili Internet tarifu BEZBROJ GB.
Kao korisnik bonova, kako mogu ostvariti veće brzine na 4G?
Podržava li moj telefon 4G?
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
Trebam li novu SIM karticu da bih koristio 4G?
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
Kolika je maksimalna brzina primanja/slanja podataka na 4G mreži?
  • Maksimalne brzine primanja sadržaja (eng. download) te slanja sadržaja (eng. upload) su u praksi nešto niže jer ovise o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
  • Pretplatnici glasovnih i Internet tarifa te CARnet tarifa: svi pretplatnici imaju dostupnu brzinu prilikom primanja sadržaja do 150Mb/s te 50Mb/s prilikom slanja sadržaja.
  • Korisnici bonova na glasovnim i Internet tarifama imaju dostupnu brzinu do 75Mb/s prilikom primanja sadržaja te 25 Mb/s prilikom slanja sadržaja.
Hoće li mi 4G potrošiti svu bateriju?
  • 4G usluga ne utječe na značajno veću potrošnju energije tako da uz pretpostavku nepromijenjenih navika korištenja mobitela korisnik ne bi trebao osjetiti promjenu u vidu brže potrošnje baterije. No, zbog ugodnijeg korištenja interneta moguće je da će korisnik mobitel više koristiti za praćenje multimedijalnih sadržaja što će rezultirati većom potrošnjom baterije prvenstveno zbog činjenice da će ekran, koji je ujedno i najveći potrošač, biti češće i dulje upaljen.
Moram li dodatno plaćati za 4G uslugu?
  • Pretplatnici kako glasovnih tako i tarifa mobilnog interneta i korisnici glasovnih tarifa  na bonove ne moraju dodatno plaćati za korištenje 4G usluge.
Ja baš ne želim 4G jer mi troši bateriju, mogu li ga izbjeći? / Mogu li i kako isključiti 4G?
  • Ako ne želite koristiti 4G iz bilo kojeg razloga, jednostavno u postavkama uređaja kod postavki mobilnih podataka odaberite opciju koja u sebi ne sadrži naziv LTE ili 4G.
U postavkama nemam 4G, nudi mi samo 3G, u čemu je problem?
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • Ako u postavkama mobilnog uređaja ne možete odabrati 4G, pokušajte pronaći opciju kod koje je navedeno „LTE” jer tom kraticom proizvođači često označavaju 4G.
  • Pokušajte ažurirati operativni sustav vašeg uređaja.
  • Ako nakon poduzetih koraka nema te opcije najvjerojatniji razlog što nemate 4G u postavkama je taj što vaš uređaj ne podržava korištenje 4G usluge.
Kažete da imate 4G, a meni na ekranu piše E(dge) / H / 3G?
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate biti na području koje je pokriveno 4G signalom, imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
  • 4G signal Tele2 mreže pokriva 90% stanovništva, a za dostupnost 4G signala na lokaciji gdje prebivate možete provjeriti kartu pokrivenosti dostupnu na http://www.tele2.hr/podrska-korisnicima/tehnicka-podrska/pokrivenost/cc26/.
  • U slučaju da se nađete na području na kojem je pokrivenost 4G signalom slabija, moći ćete koristiti najmoderniju 3G mrežu u Hrvatskoj koja pokriva 99 posto stanovništva glasovnom uslugom, 97 posto stanovništva 3G podatkovnom uslugom te 98 posto autocesta 3G podatkovnom i glasovnom uslugom.
Ugovorio sam pretplatu ili sam postao korisnik bonova prije uvođenja 4G usluge, mogu li koristiti 4G?
  • 4G uslugu će imati svi pretplatnici i korisnici bonova na glasovnim tarifama koji će koristiti Tele2 mrežu od kada 4G signal postane dostupan.
Ugovorio sam Revoluciju, imam li i ja 4G?
  • Neovisno o tarifi koju imate ugovorenu, imate 4G uslugu. Još samo trebate osigurati 4G uređaj (mobitel), SIM karticu koja podržava 4G te u postavkama uređaja odabrati spajanje na 4G mrežu.
Nemam ugovornu obvezu, imam li i ja 4G?
  • Neovisno o ugovornoj obvezi, imate 4G uslugu. Još samo trebate osigurati 4G uređaj (mobitel), SIM karticu koja podržava 4G te u postavkama uređaja odabrati spajanje na 4G mrežu.
Mogu li zamijeniti svoj uređaj koji ne podržava 4G sa nekim koji podržava?
  • U bilo kojem trenutku možete postojeći uređaj koji koristite, a koji ne podržava korištenje 4G signala, zamijeniti sa nekim koji to podržava.
  • Za optimalno korištenje 4G usluge preporučamo neki od uređaja iz Tele2 ponude.
  • Mogućnost kupovine uređaja uz pretplatu ovisi o trenutnom statusu tj. jeste li pretplatnik kojem je ugovorna obveza u tijeku ili ste bez ugovorne obveze odnosno unutar 90 dana od isteka ugovorne obveze ili ste korisnik bonova ili prelazite iz druge mreže.
  • Pretplatnici bez ugovorne obveze ili pretplatnici kojima ugovorna obveza ističe unutar 90 dana, korisnici bonova te korisnici koji žele prijeći iz druge mreže imaju mogućnost iskoristiti našu promotivnu ponudu sa super 4G telefonima - www.tele2.hr/4g
  • Korisnici bonova  mogu provjeriti ponudu mobilnih uređaja koji podržavaju 4G na stranici http://www.tele2.hr/privatni-korisnici/mobiteli/na-bonove/.
Kako mogu doći do kartice koja podržava 4G?
  • Prije nego na prodajnom mjestu Tele2 zatražite SIM karticu koja podržava 4G, na www.tele2.hr/4g upišite svoj broj mobitela te provjerite je li vam nova SIM kartica potrebna ili ju već imate.
  • Ukoliko ju trebate, možete ju preuzeti besplatno na bilo kojem Tele2 prodajnom mjestu.
Koliko košta 4G SIM kartica?
  • Zamjena SIM kartice za SIM karticu koja podržava 4G uslugu je besplatna.
Ako prijeđem iz druge mreže, hoću li imati 4G?
  • Naravno, svi korisnici drugih mreža koji prijeđu u Tele2 će imati 4G uslugu bez obzira prešli na bonove ili na pretplatu.
Ako prijeđem sa bonova na pretplatu, hoću li imati i dalje 4G sa bonova?
  • Ne, imat ćete 4G uslugu kakvu imaju i svi drugi pretplatnici.
Ako prijeđem sa pretplate na bonove, hoću li imati i dalje 4G sa pretplate?
  • Ne, imat ćete 4G uslugu kakvu imaju i svi drugi korisnici bonova.
Koja je razlika između 3G i 4G?
  • 4G tehnologija donosi napredak u tehnološkom razvoju mobilnih komunikacija i predstavlja trenutno najnapredniju komercijalno dostupnu tehnologiju bežične razmjene podataka.
  • Kao i svaka dosadašnja evolucija tehnologije mobilnih komunikacija i 4G donosi prednosti koje su najevidentnije u ukupno ugodnijem korištenju interneta, bilo da se radi o brzini surfanja web stranicama, slanju i primanju velikih dokumenata poput audio ili video materijala kao i on-line gledanju video sadržaja koje ćete moći gledati u većoj kvaliteti.
Zašto moram mijenjati SIM karticu da bi koristio 4G?
  • Prije svega, zamjena SIM kartice je besplatna i nova SIM kartica dolazi u 3-u-1 formatu što znači da ćete ju moći koristiti u bilo kojem mobitelu tj. onom koji treba nano SIM (najmanja veličina SIM kartice, npr. za nove iPhone uređaje) kao i onom koji treba micro SIM (srednja veličina SIM kartice, npr. za najveći broj novih smartphoneova) ili tzv. „full SIM“ (najveća veličina SIM kartice, poput onih koje smo koristili u mobitelima s tipkama).
  • Besplatnom zamjenom SIM kartice omogućujete povezivanje mobitela na 4G signal, a što, zbog tehničkih ograničenja SIM kartice koju trenutno koristite u svom mobitelu, nije bilo moguće. Nova kartica sadrži posebnu enkripciju koja je potrebna za pristup 4G mreži.
  • Prije zamjene SIM kartice, provjerite uopće trebate li zamijeniti SIM karticu upisivanjem svog broja mobitela na www.tele2.hr/4g
Zašto mi negdje radi 3G ali ne i 4G?
  • 4G signalom smo za sada pokrili 90% stanovništva Hrvatske, a na kojem je pokrivenost 4G signalom slabija ili je trenutno nema, moći ćete koristiti najmoderniju 3G mrežu u Hrvatskoj koja pokriva 99 posto stanovništva glasovnom uslugom, 97 posto stanovništva 3G podatkovnom uslugom te 98 posto autocesta 3G podatkovnom i glasovnom uslugom.
  • S povećanjem pokrivenosti 4G signalom nastavljamo, a do kuda smo došli provjeravajte na karti pokrivenosti na http://www.tele2.hr/podrska-korisnicima/tehnicka-podrska/pokrivenost/cc26/.
Kad se prebacim na 4G, imam manje crtica/signal mi je slabiji?
  • Iako signal čitamo na način da je više crtica - jači signal, ne znači nužno i veću kvalitetu usluge.
  • Svaki proizvođač mobilnih uređaja ima vlastiti algoritam mjerenja signala uslijed čega objektivno ista jačina može biti prikazana drugačije na različitim mobilnim uređajima - ovo je moguće čak i među različitim modelima istog proizvođača.
  • Stoga je moguće imati različiti prikaz jačine signala na različitim mobilnim uređajima na istoj lokaciji.
  • Ne treba se umarati prikazanom jačinom signala već radije uživati u surfanju na super 4G mreži.
Postoji li 4G tamo gdje ja živim? / Kad će 4G doći u moje mjesto / na područje gdje se krećem?
  • 4G signal Tele2 mreže pokriva 90% stanovništva, a za dostupnost 4G signala na lokaciji gdje prebivate možete provjeriti kartu pokrivenosti dostupnu na http://www.tele2.hr/podrska-korisnicima/tehnicka-podrska/pokrivenost/cc26/.
  • U slučaju da se nađete na području na kojem je pokrivenost 4G signalom slabija, moći ćete koristiti najmoderniju 3G mrežu u Hrvatskoj koja pokriva 99 posto stanovništva glasovnom uslugom, 97 posto stanovništva 3G podatkovnom uslugom te 98 posto autocesta 3G podatkovnom i glasovnom uslugom.
Kako aktivirati 4G?
  • Tele2 je svim svojim pretplatnicima i korisnicima bonova omogućio korištenje 4G usluge bez dodatne naknade.
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
Imaju li svi korisnici mogućnost koristiti 4G?
  • Svi pretplatnici glasovnih tarifa i tarifa mobilnog interneta mogu koristiti 4G.
  • Svi korisnici bonova na glasovnim i internet tarifama mogu koristiti 4G. Najveća dopuštena brzina je 75Mb/s prilikom skidanja podataka i 25Mb/s prilikom slanja podataka.
Zašto ja ne mogu koristiti 4G? / Zašto ja nemam 4G?
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • Na www.tele2.hr/4g upišite svoj broj mobitela i provjerite podržavaju li vaš uređaj i SIM kartica korištenje 4G signala.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
Troši li mi se brže internet iz tarife ako imam uključen 4G?
  • Uz nepromijenjene navike korištenja korisnicima se ne bi trebala povećati potrošnja podatkovnog prometa, a razliku će osjetiti u bržem učitavanju web stranica i općenito ugodnijem korištenju interneta.
  • Korisnici koji npr. koriste mobilne podatke za streaming video i audio sadržaja mogu osjetiti povećanu potrošnju jer pružatelji usluge imaju običaj povećati kvalitetu sadržaja ako registriraju da im korisnik pristupa na bržoj mreži. To korisnik može promijeniti na način da ručno u postavkama aplikacije / pružatelja sadržaja postavi određenu visinu kvalitete sadržaja.
  • Za potpunu bezbrižnost po pitanju potrošnje preporučamo aktivaciju neograničenih podatkovnih paketa i tarifa za pretplatnike pod nazivom BEZBROJ GB. I korisnici bonova mogu uživati neograničenom podatkovnom paketu ako odaberu Slagalicu s BEZROJ GB ili Internet tarifu BEZBROJ GB.
Kao korisnik bonova, kako mogu ostvariti veće brzine na 4G?
Podržava li moj telefon 4G?
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
Trebam li novu SIM karticu da bih koristio 4G?
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
Kolika je maksimalna brzina primanja/slanja podataka na 4G mreži?
  • Maksimalne brzine primanja sadržaja (eng. download) te slanja sadržaja (eng. upload) su u praksi nešto niže jer ovise o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
  • Pretplatnici glasovnih i Internet tarifa te CARnet tarifa: svi pretplatnici imaju dostupnu brzinu prilikom primanja sadržaja do 150Mb/s te 50Mb/s prilikom slanja sadržaja.
  • Korisnici bonova na glasovnim i Internet tarifama imaju dostupnu brzinu do 75Mb/s prilikom primanja sadržaja te 25 Mb/s prilikom slanja sadržaja.
Hoće li mi 4G potrošiti svu bateriju?
  • 4G usluga ne utječe na značajno veću potrošnju energije tako da uz pretpostavku nepromijenjenih navika korištenja mobitela korisnik ne bi trebao osjetiti promjenu u vidu brže potrošnje baterije. No, zbog ugodnijeg korištenja interneta moguće je da će korisnik mobitel više koristiti za praćenje multimedijalnih sadržaja što će rezultirati većom potrošnjom baterije prvenstveno zbog činjenice da će ekran, koji je ujedno i najveći potrošač, biti češće i dulje upaljen.
Moram li dodatno plaćati za 4G uslugu?
  • Pretplatnici kako glasovnih tako i tarifa mobilnog interneta i korisnici glasovnih tarifa  na bonove ne moraju dodatno plaćati za korištenje 4G usluge.
Ja baš ne želim 4G jer mi troši bateriju, mogu li ga izbjeći? / Mogu li i kako isključiti 4G?
  • Ako ne želite koristiti 4G iz bilo kojeg razloga, jednostavno u postavkama uređaja kod postavki mobilnih podataka odaberite opciju koja u sebi ne sadrži naziv LTE ili 4G.
U postavkama nemam 4G, nudi mi samo 3G, u čemu je problem?
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • Ako u postavkama mobilnog uređaja ne možete odabrati 4G, pokušajte pronaći opciju kod koje je navedeno „LTE” jer tom kraticom proizvođači često označavaju 4G.
  • Pokušajte ažurirati operativni sustav vašeg uređaja.
  • Ako nakon poduzetih koraka nema te opcije najvjerojatniji razlog što nemate 4G u postavkama je taj što vaš uređaj ne podržava korištenje 4G usluge.
Kažete da imate 4G, a meni na ekranu piše E(dge) / H / 3G?
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate biti na području koje je pokriveno 4G signalom, imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
  • 4G signal Tele2 mreže pokriva 90% stanovništva, a za dostupnost 4G signala na lokaciji gdje prebivate možete provjeriti kartu pokrivenosti dostupnu na http://www.tele2.hr/podrska-korisnicima/tehnicka-podrska/pokrivenost/cc26/.
  • U slučaju da se nađete na području na kojem je pokrivenost 4G signalom slabija, moći ćete koristiti najmoderniju 3G mrežu u Hrvatskoj koja pokriva 99 posto stanovništva glasovnom uslugom, 97 posto stanovništva 3G podatkovnom uslugom te 98 posto autocesta 3G podatkovnom i glasovnom uslugom.
Ugovorio sam pretplatu ili sam postao korisnik bonova prije uvođenja 4G usluge, mogu li koristiti 4G?
  • 4G uslugu će imati svi pretplatnici i korisnici bonova na glasovnim tarifama koji će koristiti Tele2 mrežu od kada 4G signal postane dostupan.
Ugovorio sam Revoluciju, imam li i ja 4G?
  • Neovisno o tarifi koju imate ugovorenu, imate 4G uslugu. Još samo trebate osigurati 4G uređaj (mobitel), SIM karticu koja podržava 4G te u postavkama uređaja odabrati spajanje na 4G mrežu.
Nemam ugovornu obvezu, imam li i ja 4G?
  • Neovisno o ugovornoj obvezi, imate 4G uslugu. Još samo trebate osigurati 4G uređaj (mobitel), SIM karticu koja podržava 4G te u postavkama uređaja odabrati spajanje na 4G mrežu.
Mogu li zamijeniti svoj uređaj koji ne podržava 4G sa nekim koji podržava?
  • U bilo kojem trenutku možete postojeći uređaj koji koristite, a koji ne podržava korištenje 4G signala, zamijeniti sa nekim koji to podržava.
  • Za optimalno korištenje 4G usluge preporučamo neki od uređaja iz Tele2 ponude.
  • Mogućnost kupovine uređaja uz pretplatu ovisi o trenutnom statusu tj. jeste li pretplatnik kojem je ugovorna obveza u tijeku ili ste bez ugovorne obveze odnosno unutar 90 dana od isteka ugovorne obveze ili ste korisnik bonova ili prelazite iz druge mreže.
  • Pretplatnici bez ugovorne obveze ili pretplatnici kojima ugovorna obveza ističe unutar 90 dana, korisnici bonova te korisnici koji žele prijeći iz druge mreže imaju mogućnost iskoristiti našu promotivnu ponudu sa super 4G telefonima - www.tele2.hr/4g
  • Korisnici bonova  mogu provjeriti ponudu mobilnih uređaja koji podržavaju 4G na stranici http://www.tele2.hr/privatni-korisnici/mobiteli/na-bonove/.
Kako mogu doći do kartice koja podržava 4G?
  • Prije nego na prodajnom mjestu Tele2 zatražite SIM karticu koja podržava 4G, na www.tele2.hr/4g upišite svoj broj mobitela te provjerite je li vam nova SIM kartica potrebna ili ju već imate.
  • Ukoliko ju trebate, možete ju preuzeti besplatno na bilo kojem Tele2 prodajnom mjestu.
Koliko košta 4G SIM kartica?
  • Zamjena SIM kartice za SIM karticu koja podržava 4G uslugu je besplatna.
Ako prijeđem iz druge mreže, hoću li imati 4G?
  • Naravno, svi korisnici drugih mreža koji prijeđu u Tele2 će imati 4G uslugu bez obzira prešli na bonove ili na pretplatu.
Ako prijeđem sa bonova na pretplatu, hoću li imati i dalje 4G sa bonova?
  • Ne, imat ćete 4G uslugu kakvu imaju i svi drugi pretplatnici.
Ako prijeđem sa pretplate na bonove, hoću li imati i dalje 4G sa pretplate?
  • Ne, imat ćete 4G uslugu kakvu imaju i svi drugi korisnici bonova.
Koja je razlika između 3G i 4G?
  • 4G tehnologija donosi napredak u tehnološkom razvoju mobilnih komunikacija i predstavlja trenutno najnapredniju komercijalno dostupnu tehnologiju bežične razmjene podataka.
  • Kao i svaka dosadašnja evolucija tehnologije mobilnih komunikacija i 4G donosi prednosti koje su najevidentnije u ukupno ugodnijem korištenju interneta, bilo da se radi o brzini surfanja web stranicama, slanju i primanju velikih dokumenata poput audio ili video materijala kao i on-line gledanju video sadržaja koje ćete moći gledati u većoj kvaliteti.
Zašto moram mijenjati SIM karticu da bi koristio 4G?
  • Prije svega, zamjena SIM kartice je besplatna i nova SIM kartica dolazi u 3-u-1 formatu što znači da ćete ju moći koristiti u bilo kojem mobitelu tj. onom koji treba nano SIM (najmanja veličina SIM kartice, npr. za nove iPhone uređaje) kao i onom koji treba micro SIM (srednja veličina SIM kartice, npr. za najveći broj novih smartphoneova) ili tzv. „full SIM“ (najveća veličina SIM kartice, poput onih koje smo koristili u mobitelima s tipkama).
  • Besplatnom zamjenom SIM kartice omogućujete povezivanje mobitela na 4G signal, a što, zbog tehničkih ograničenja SIM kartice koju trenutno koristite u svom mobitelu, nije bilo moguće. Nova kartica sadrži posebnu enkripciju koja je potrebna za pristup 4G mreži.
  • Prije zamjene SIM kartice, provjerite uopće trebate li zamijeniti SIM karticu upisivanjem svog broja mobitela na www.tele2.hr/4g
Zašto mi negdje radi 3G ali ne i 4G?
  • 4G signalom smo za sada pokrili 90% stanovništva Hrvatske, a na kojem je pokrivenost 4G signalom slabija ili je trenutno nema, moći ćete koristiti najmoderniju 3G mrežu u Hrvatskoj koja pokriva 99 posto stanovništva glasovnom uslugom, 97 posto stanovništva 3G podatkovnom uslugom te 98 posto autocesta 3G podatkovnom i glasovnom uslugom.
  • S povećanjem pokrivenosti 4G signalom nastavljamo, a do kuda smo došli provjeravajte na karti pokrivenosti na http://www.tele2.hr/podrska-korisnicima/tehnicka-podrska/pokrivenost/cc26/.
Kad se prebacim na 4G, imam manje crtica/signal mi je slabiji?
  • Iako signal čitamo na način da je više crtica - jači signal, ne znači nužno i veću kvalitetu usluge.
  • Svaki proizvođač mobilnih uređaja ima vlastiti algoritam mjerenja signala uslijed čega objektivno ista jačina može biti prikazana drugačije na različitim mobilnim uređajima - ovo je moguće čak i među različitim modelima istog proizvođača.
  • Stoga je moguće imati različiti prikaz jačine signala na različitim mobilnim uređajima na istoj lokaciji.
  • Ne treba se umarati prikazanom jačinom signala već radije uživati u surfanju na super 4G mreži.
Postoji li 4G tamo gdje ja živim? / Kad će 4G doći u moje mjesto / na područje gdje se krećem?
  • 4G signal Tele2 mreže pokriva 90% stanovništva, a za dostupnost 4G signala na lokaciji gdje prebivate možete provjeriti kartu pokrivenosti dostupnu na http://www.tele2.hr/podrska-korisnicima/tehnicka-podrska/pokrivenost/cc26/.
  • U slučaju da se nađete na području na kojem je pokrivenost 4G signalom slabija, moći ćete koristiti najmoderniju 3G mrežu u Hrvatskoj koja pokriva 99 posto stanovništva glasovnom uslugom, 97 posto stanovništva 3G podatkovnom uslugom te 98 posto autocesta 3G podatkovnom i glasovnom uslugom.
Kako aktivirati 4G?
  • Tele2 je svim svojim pretplatnicima i korisnicima bonova omogućio korištenje 4G usluge bez dodatne naknade.
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
Imaju li svi korisnici mogućnost koristiti 4G?
  • Svi pretplatnici glasovnih tarifa i tarifa mobilnog interneta mogu koristiti 4G.
  • Svi korisnici bonova na glasovnim i internet tarifama mogu koristiti 4G. Najveća dopuštena brzina je 75Mb/s prilikom skidanja podataka i 25Mb/s prilikom slanja podataka.
Zašto ja ne mogu koristiti 4G? / Zašto ja nemam 4G?
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • Na www.tele2.hr/4g upišite svoj broj mobitela i provjerite podržavaju li vaš uređaj i SIM kartica korištenje 4G signala.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
Troši li mi se brže internet iz tarife ako imam uključen 4G?
  • Uz nepromijenjene navike korištenja korisnicima se ne bi trebala povećati potrošnja podatkovnog prometa, a razliku će osjetiti u bržem učitavanju web stranica i općenito ugodnijem korištenju interneta.
  • Korisnici koji npr. koriste mobilne podatke za streaming video i audio sadržaja mogu osjetiti povećanu potrošnju jer pružatelji usluge imaju običaj povećati kvalitetu sadržaja ako registriraju da im korisnik pristupa na bržoj mreži. To korisnik može promijeniti na način da ručno u postavkama aplikacije / pružatelja sadržaja postavi određenu visinu kvalitete sadržaja.
  • Za potpunu bezbrižnost po pitanju potrošnje preporučamo aktivaciju neograničenih podatkovnih paketa i tarifa za pretplatnike pod nazivom BEZBROJ GB. I korisnici bonova mogu uživati neograničenom podatkovnom paketu ako odaberu Slagalicu s BEZROJ GB ili Internet tarifu BEZBROJ GB.
Kao korisnik bonova, kako mogu ostvariti veće brzine na 4G?
Podržava li moj telefon 4G?
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
Trebam li novu SIM karticu da bih koristio 4G?
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
Kolika je maksimalna brzina primanja/slanja podataka na 4G mreži?
  • Maksimalne brzine primanja sadržaja (eng. download) te slanja sadržaja (eng. upload) su u praksi nešto niže jer ovise o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
  • Pretplatnici glasovnih i Internet tarifa te CARnet tarifa: svi pretplatnici imaju dostupnu brzinu prilikom primanja sadržaja do 150Mb/s te 50Mb/s prilikom slanja sadržaja.
  • Korisnici bonova na glasovnim i Internet tarifama imaju dostupnu brzinu do 75Mb/s prilikom primanja sadržaja te 25 Mb/s prilikom slanja sadržaja.
Hoće li mi 4G potrošiti svu bateriju?
  • 4G usluga ne utječe na značajno veću potrošnju energije tako da uz pretpostavku nepromijenjenih navika korištenja mobitela korisnik ne bi trebao osjetiti promjenu u vidu brže potrošnje baterije. No, zbog ugodnijeg korištenja interneta moguće je da će korisnik mobitel više koristiti za praćenje multimedijalnih sadržaja što će rezultirati većom potrošnjom baterije prvenstveno zbog činjenice da će ekran, koji je ujedno i najveći potrošač, biti češće i dulje upaljen.
Moram li dodatno plaćati za 4G uslugu?
  • Pretplatnici kako glasovnih tako i tarifa mobilnog interneta i korisnici glasovnih tarifa  na bonove ne moraju dodatno plaćati za korištenje 4G usluge.
Ja baš ne želim 4G jer mi troši bateriju, mogu li ga izbjeći? / Mogu li i kako isključiti 4G?
  • Ako ne želite koristiti 4G iz bilo kojeg razloga, jednostavno u postavkama uređaja kod postavki mobilnih podataka odaberite opciju koja u sebi ne sadrži naziv LTE ili 4G.
U postavkama nemam 4G, nudi mi samo 3G, u čemu je problem?
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • Ako u postavkama mobilnog uređaja ne možete odabrati 4G, pokušajte pronaći opciju kod koje je navedeno „LTE” jer tom kraticom proizvođači često označavaju 4G.
  • Pokušajte ažurirati operativni sustav vašeg uređaja.
  • Ako nakon poduzetih koraka nema te opcije najvjerojatniji razlog što nemate 4G u postavkama je taj što vaš uređaj ne podržava korištenje 4G usluge.
Kažete da imate 4G, a meni na ekranu piše E(dge) / H / 3G?
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate biti na području koje je pokriveno 4G signalom, imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.
  • 4G signal Tele2 mreže pokriva 90% stanovništva, a za dostupnost 4G signala na lokaciji gdje prebivate možete provjeriti kartu pokrivenosti dostupnu na http://www.tele2.hr/podrska-korisnicima/tehnicka-podrska/pokrivenost/cc26/.
  • U slučaju da se nađete na području na kojem je pokrivenost 4G signalom slabija, moći ćete koristiti najmoderniju 3G mrežu u Hrvatskoj koja pokriva 99 posto stanovništva glasovnom uslugom, 97 posto stanovništva 3G podatkovnom uslugom te 98 posto autocesta 3G podatkovnom i glasovnom uslugom.
Ugovorio sam pretplatu ili sam postao korisnik bonova prije uvođenja 4G usluge, mogu li koristiti 4G?
  • 4G uslugu će imati svi pretplatnici i korisnici bonova na glasovnim tarifama koji će koristiti Tele2 mrežu od kada 4G signal postane dostupan.
Ugovorio sam Revoluciju, imam li i ja 4G?
  • Neovisno o tarifi koju imate ugovorenu, imate 4G uslugu. Još samo trebate osigurati 4G uređaj (mobitel), SIM karticu koja podržava 4G te u postavkama uređaja odabrati spajanje na 4G mrežu.
Nemam ugovornu obvezu, imam li i ja 4G?
  • Neovisno o ugovornoj obvezi, imate 4G uslugu. Još samo trebate osigurati 4G uređaj (mobitel), SIM karticu koja podržava 4G te u postavkama uređaja odabrati spajanje na 4G mrežu.
Mogu li zamijeniti svoj uređaj koji ne podržava 4G sa nekim koji podržava?
  • U bilo kojem trenutku možete postojeći uređaj koji koristite, a koji ne podržava korištenje 4G signala, zamijeniti sa nekim koji to podržava.
  • Za optimalno korištenje 4G usluge preporučamo neki od uređaja iz Tele2 ponude.
  • Mogućnost kupovine uređaja uz pretplatu ovisi o trenutnom statusu tj. jeste li pretplatnik kojem je ugovorna obveza u tijeku ili ste bez ugovorne obveze odnosno unutar 90 dana od isteka ugovorne obveze ili ste korisnik bonova ili prelazite iz druge mreže.
  • Pretplatnici bez ugovorne obveze ili pretplatnici kojima ugovorna obveza ističe unutar 90 dana, korisnici bonova te korisnici koji žele prijeći iz druge mreže imaju mogućnost iskoristiti našu promotivnu ponudu sa super 4G telefonima - www.tele2.hr/4g
  • Korisnici bonova  mogu provjeriti ponudu mobilnih uređaja koji podržavaju 4G na stranici http://www.tele2.hr/privatni-korisnici/mobiteli/na-bonove/.
Kako mogu doći do kartice koja podržava 4G?
  • Prije nego na prodajnom mjestu Tele2 zatražite SIM karticu koja podržava 4G, na www.tele2.hr/4g upišite svoj broj mobitela te provjerite je li vam nova SIM kartica potrebna ili ju već imate.
  • Ukoliko ju trebate, možete ju preuzeti besplatno na bilo kojem Tele2 prodajnom mjestu.
Koliko košta 4G SIM kartica?
  • Zamjena SIM kartice za SIM karticu koja podržava 4G uslugu je besplatna.
Ako prijeđem iz druge mreže, hoću li imati 4G?
  • Naravno, svi korisnici drugih mreža koji prijeđu u Tele2 će imati 4G uslugu bez obzira prešli na bonove ili na pretplatu.
Ako prijeđem sa bonova na pretplatu, hoću li imati i dalje 4G sa bonova?
  • Ne, imat ćete 4G uslugu kakvu imaju i svi drugi pretplatnici.
Ako prijeđem sa pretplate na bonove, hoću li imati i dalje 4G sa pretplate?
  • Ne, imat ćete 4G uslugu kakvu imaju i svi drugi korisnici bonova.
Koja je razlika između 3G i 4G?
  • 4G tehnologija donosi napredak u tehnološkom razvoju mobilnih komunikacija i predstavlja trenutno najnapredniju komercijalno dostupnu tehnologiju bežične razmjene podataka.
  • Kao i svaka dosadašnja evolucija tehnologije mobilnih komunikacija i 4G donosi prednosti koje su najevidentnije u ukupno ugodnijem korištenju interneta, bilo da se radi o brzini surfanja web stranicama, slanju i primanju velikih dokumenata poput audio ili video materijala kao i on-line gledanju video sadržaja koje ćete moći gledati u većoj kvaliteti.
Zašto moram mijenjati SIM karticu da bi koristio 4G?
  • Prije svega, zamjena SIM kartice je besplatna i nova SIM kartica dolazi u 3-u-1 formatu što znači da ćete ju moći koristiti u bilo kojem mobitelu tj. onom koji treba nano SIM (najmanja veličina SIM kartice, npr. za nove iPhone uređaje) kao i onom koji treba micro SIM (srednja veličina SIM kartice, npr. za najveći broj novih smartphoneova) ili tzv. „full SIM“ (najveća veličina SIM kartice, poput onih koje smo koristili u mobitelima s tipkama).
  • Besplatnom zamjenom SIM kartice omogućujete povezivanje mobitela na 4G signal, a što, zbog tehničkih ograničenja SIM kartice koju trenutno koristite u svom mobitelu, nije bilo moguće. Nova kartica sadrži posebnu enkripciju koja je potrebna za pristup 4G mreži.
  • Prije zamjene SIM kartice, provjerite uopće trebate li zamijeniti SIM karticu upisivanjem svog broja mobitela na www.tele2.hr/4g
Zašto mi negdje radi 3G ali ne i 4G?
  • 4G signalom smo za sada pokrili 90% stanovništva Hrvatske, a na kojem je pokrivenost 4G signalom slabija ili je trenutno nema, moći ćete koristiti najmoderniju 3G mrežu u Hrvatskoj koja pokriva 99 posto stanovništva glasovnom uslugom, 97 posto stanovništva 3G podatkovnom uslugom te 98 posto autocesta 3G podatkovnom i glasovnom uslugom.
  • S povećanjem pokrivenosti 4G signalom nastavljamo, a do kuda smo došli provjeravajte na karti pokrivenosti na http://www.tele2.hr/podrska-korisnicima/tehnicka-podrska/pokrivenost/cc26/.
Kad se prebacim na 4G, imam manje crtica/signal mi je slabiji?
  • Iako signal čitamo na način da je više crtica - jači signal, ne znači nužno i veću kvalitetu usluge.
  • Svaki proizvođač mobilnih uređaja ima vlastiti algoritam mjerenja signala uslijed čega objektivno ista jačina može biti prikazana drugačije na različitim mobilnim uređajima - ovo je moguće čak i među različitim modelima istog proizvođača.
  • Stoga je moguće imati različiti prikaz jačine signala na različitim mobilnim uređajima na istoj lokaciji.
  • Ne treba se umarati prikazanom jačinom signala već radije uživati u surfanju na super 4G mreži.