AKTIVACIJA/DEAKTIVACIJA DODATNIH PAKETA

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Zašto aktivirati dodatni podatkovni paket?
Nakon što potrošite podatkovni promet uključen u vašu tarifu preporučujemo vam aktivaciju nekog od podatkovnih paketa, jer vam oni omogućavaju surfanje po nižim cijenama u odnosu na cijene surfanja koje biste plaćali izvan paketa.

Više informacija potražite na stranicama podatkovnih paketa za korisnike bonovapodatkovnih paketa za pretplatnike te podatkovnih paketa za poslovne korisnike.
Postoje li podatkovni paketi za Tele2 korisnike bonova?
Tele2 korisnici tarifa na bonove (osim Smart 30, Smart 2013 i Mobilni internet na bonove) mogu aktivirati podatkovne pakete koji im osiguravaju još povoljnije surfanje mobitelom. Više pročitajte na stranici usluga Podatkovni paketi za korisnike bonova.
Kako mogu aktivirati podatkovni paket?
Podatkovne pakete uz pretplatu aktivirate slanjem SMS poruke s odgovarajućom ključnom riječi na broj 13880.

Podatkovne pakete na bonove aktivirate slanjem SMS poruke s ključnom riječi na broj 13999.
Koliko podatkovnih paketa mogu mjesečno aktivirati?
Tele2 pretplatnici mogu mjesečno imati aktivan najviše jedan Podatkovni paket. Ukoliko žele promijeniti podatkovni paket, tada trebaju prvo deaktivirati postojeći (traje do kraja mjesečnog obračunskog razdoblja) te sljedeći mjesec aktivirati novi željeni Podatkovni paket.
Što trebam učiniti kako bih primao Detaljni ispis poziva? Koliko se naplaćuje?
PRETPLATA I POSLOVNI KORISNICI:
Ukoliko želite aktivirati uslugu Detaljnog ispisa poziva nazovite Službu za korisnike na 095 1000 444 (za privatne korisnike) ili 095 1000 500 (za poslovne korisnike). Detaljni ispis poziva dobivat ćete svaki mjesec uz vaš korisnički račun i bit će vam dostupan putem weba na portalu Moj Tele2. Usluga Detaljnog ispisa poziva se ne naplaćuje, a počet ćete ga primati sa prvim sljedećim računom. Kako biste primili Detaljni ispis računa za određeni mjesec, uslugu možete aktivirati prije predzadnjeg dana navedenog mjeseca.
Kako mogu aktivirati Tele2 CARNet uslugu?
Tele2 CARNet uslugu je moguće aktivirati u Tele2 centrima, ovlaštenim Tele2 prodajnim mjestima ili preko Tele2 prodajnih predstavnika ukoliko uslugu želi uključiti fakultet, škola ili ustanova za potrebe svojih djelatnika.
Koliko traje aktivacija usluge Tele2 CARNet?
Nakon potpisivanja ugovora o pretplatničkom odnosu, Tele2 CARNet usluga aktivira se kroz nekoliko minuta.
Kako mogu uključiti glasovnu poruku koja obavještava druge korisnike da je moj broj prenesen u Tele2 mrežu?
Glasovna poruka se uključuje SAMO na zahtjev POZIVATELJA. Tele2 korisnik (pozivatelj) može zatražiti od Tele2 Službe za korisnike uključenje glasovne poruke (nakon toga i isključenje). Ukoliko želi uključenje glasovne poruke, korisnik treba kontaktirati Službu za korisnike na broj 095 1000 444. Poruka će se čuti u svim slučajevima kada Tele2 korisnik poziva brojeve koji su promijenili matičnog operatera.