IZRAVNO TEREĆENJE

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Gdje mogu ugovoriti plaćanje računa trajnim nalogom/izravnim terećenjem?

Plaćanje Tele2 računa trajnim nalogom/izravnim terećenjem preko tekućeg računa omogućeno je privatnim korisnicima Tele2 usluga putem banaka na popisu http://www.hub.hr/hr/registar-sudionika-sdd-osnovne-sheme-za-potrošače.
Aktivaciju i deaktivaciju izravnog terećenja preko tekućeg računa možete napraviti Tele2 prodajnim mjestima.

Plaćanje Tele2 računa putem kreditnih kartica moguće je trajnim nalogom/izravnim terećenjem ugovorenim do 31.12.2020.:
- Visa Premium
- Diners
- MasterCard 
- VISA

Deaktivacija postojećih izravnih terećenja putem Visa Premium kreditne kartice moguća je na Tele2 prodajnim mjestima i poslovnicama PBZ Card-a.

Deaktivacija postojećih izravnih terećenja putem Diners kartice moguća je u poslovnicama Diners-a.

Deaktivacija postojećeg trajnog naloga/izravnog terećenja putem MasterCard/Visa kartice obavlja se na Tele2 prodajnim mjestima.

Kada će se izvršiti izravno terećenje?
Izravno terećenje će se izvršiti na datum dospijeća računa ukoliko je to radni dan. Ako nije radni dan, onda se izvršava prvi sljedeći radni dan.
Što ako se izravno terećenje nije izvršilo?
Tele2 će vam, po primitku informacije od banke platitelja da terećenje nije izvršeno, poslati o tome SMS poruku. Možete poslati SMS poruku sadržaja RACUN na besplatni broj 13880 i primit ćete sve podatke za plaćanje računa.
Što ako se izravno terećenje nije izvršilo 2 mjeseca za redom?
Ukoliko se 2 mjeseca za redom izravno terećenje nije izvršilo Tele2 će otkazati uslugu Izravnog terećenja i o istome vas obavijestiti SMS porukom.
Može li mi netko drugi plaćati račune izravnim terećenjem?
Korisnik Tele2 usluga i platitelj mogu biti dvije različite osobe. Plaćanje računa od strane platitelja, koji je potpisao SEPA Suglasnost za izravno terećenje smatrat će se podmirenjem obveze plaćanja računa korisnika.