Za uspješno primanje i slanje MMS poruka trebate imati uključenu MMS uslugu te ispravne postavke za mobilni uređaj. Ako ne možete primati i/ili slati MMS, pošaljite besplatnu SMS poruku sadržaja Tele2 na 13777 za uključenje usluge. Uskoro ćete primiti SMS poruku s postavkama. Aktivirajte uslugu tako da pratite upute.
Ako koristite mobilni uređaj novije generacije, tzv. smartphone, postavke nećete moći dobiti slanjem navedene SMS poruke, već ćete morati napraviti ručnu konfiguraciju postavki. Na stranici Postavke pod "Ručne MMS i Data postavke" iz padajućeg izbornika odaberite svoj model mobitela i prikazat će vam se postavke koje trebate ručno unijeti.
Ukoliko vaš mobilni uređaj ne podržava MMS, sliku možete provjeriti putem sljedeće
poveznice.
Tele2 podatkovna mreža omogućava kompresiju IP zaglavlja i podataka ukoliko mobilni uređaj podržava tu funkcionalnost. Molimo provjerite tehničke specifikacije mobilnog uređaja kojeg koristite.
Tele2 nudi podatkovnu mrežu na području cijele Hrvatske koja je pokrivena Tele2 i T-mobile signalom. Provjerite dostupne brzine mobilnog
interneta Tele2 mreže na našoj stranici Pokrivenost i brzine. Ukoliko niste na Tele2 signalu, može se dogoditi da koristite samo GSM
podatkovnu mrežu u nacionalnom roaming-u. Provjerite na kojoj se mreži nalazite
slanjem kratkog koda *107#.
Također, prilikom prelaska s Tele2 signala na signal drugog
operatera, podatkovna veza će biti prekinuta i potrebno ju je ponovno
uspostaviti.
APN (Access Point Name - pristupna točka) je izlazna točka iz Tele2 GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA podatkovne mreže na internet. APN koji trebate koristiti za pristup internetu preko Tele2 podatkovne mreže je mobileinternet.tele2.hr i on je već unesen u Tele2 Mobile Partner ili Tele2 Connect aplikaciju.