PROVJERA POTROŠNJE ZA PRETPLATNIKE

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Mogu li nepotrošeni iznos minimalne mjesečne potrošnje prenijeti u sljedeći mjesec?
Ne, nepotrošeni iznos minimalne mjesečne potrošnje nije moguće prenijeti u sljedeći mjesec.
Kako mogu provjeriti potrošnju unutar svoje pretplatničke tarife?
Za provjeru potrošnje prijavite se na Moj Tele2 portal ili pošaljite besplatnu SMS poruku na broj 13880 s ključnom riječi "TPO". Slanje SMS poruke na broj 13880 ne naplaćuje se u domaćem prometu. Provjera putem SMS poruke moguća je jednom u 24 sata. Poruke za trenutno stanje potrošnje informativnog su karaktera i ne moraju odgovarati stvarnom stanju računa s obzirom na moguća kašnjenja u obračunu.
Primio sam poruku koja me upozorava da sam dosegnuo dvostruki iznos potrošnje. Zašto sam ju dobio?
Poruka o dvostrukoj potrošnji informativnog je karaktera i obavještava vas da ste u tekućem mjesecu premašili dvostruki iznos ukupnog iznosa računa u odnosu na vašu prosječnu potrošnju u posljednja tri mjeseca. Ukoliko ste Tele2 korisnik kraće od 3 mjeseca, ovu poruku ste dobili jer ste premašili dvostruki iznos vaše mjesečne naknade ili minimalne mjesečne potrošnje tarife koju imate.
Kako mogu provjeriti stanje računa?
Stanje računa na bonove možete provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja STANJE na 13880. Ova poruka se ne naplaćuje.

Stanje računa možete provjeriti i putem Moj Tele2.

Mogu li nepotrošenu količinu minuta, SMS poruka ili podatkovnog prometa prenijeti u sljedeći mjesec?
Ne, nepotrošenu količinu nije moguće prenijeti u sljedeći mjesec.
Kako mogu provjeriti koliko još MB imam u paketu?
Provjera stanja podatkovnog paketa omogućena je putem kratkog broja *150#. Nakon što utipkaš navedeni broj, utipkaj 1 za Opcije. Navedena provjera je isključivo informativna te ne mora odgovarati stvarnom stanju potrošnje.
Kako mogu provjeriti stanje računa i tarifnog paketa mog mobilnog interneta putem računala?
BONOVI: 
Vašu trenutnu potrošnju možete provjeriti na sljedeće načine: unutar MBB aplikacije, putem portala Moj Tele2, putem besplatne stranice http://mbb.tele2.hr, te na način da Vašu MBB karticu stavite u mobilni uređaj, utipkate*130# i pritisnete tipku za poziv. Stanje podatkovnog prometa unutar Vaše MBB tarife možete provjeriti na sljedeće načine: putem portala Moj Tele2 te putem besplatne stranice http://mbb.tele2.hr.

PRETPLATA I POSLOVNI KORISNICI: 
Ako želite provjeriti Vašu trenutnu potrošnju, možete to učiniti slanjem ključne riječi MB? na besplatni broj 13880. Povratno ćete dobiti poruku o potrošenoj količini MB, količini MB uključenih u Vašu tarifu, iznos potrošnje izvan tarifnog paketa kao i iznos nepodmirenog dugovanja. KORISNICI CARNet MOBILNOG INTERNETA Trenutnu potrošnju možete provjeriti slanjem ključne riječi MB? na besplatni broj 13880. Povratno će te dobiti poruku o potrošenoj količini MB, količini MB uključenih u Vašu tarifu, iznos potrošnje izvan tarifnog paketa kao i iznos nepodmirenog dugovanja.
Zašto količina podataka na mom računu nije jednaka količini podataka koju prikazuje aplikacija modema?
Potpuno točna količina prenesenih podataka vidljiva je jedino na vašem računu. Statistika u modemskoj aplikaciji je samo informativnog karaktera.
Kupio sam Tele2 mobilni internet na bonove. Koliko kuna imam na računu i koja mi je tarifa aktivna?
Na računu imate početnih 20 kn, a Tele2 će vam uz redovite nadoplate od minimalno 50 kn svakih 30 dana na račun nadoplatiti po 10 kn sljedećih 8 mjeseci (ukupno 100 kuna). Aktivna vam je osnovna tarifa s početnom cijenom od 1 kn/MB.
Ulazi li mjesečna naknada za korištenje podatkovnog paketa u iznos minimalne mjesečne potrošnje?
Naknada za podatkovni paket nije uključena u minimalnu mjesečnu potrošnju. Neiskorištena količina podatkovnog prometa uključena u iznos mjesečne naknade podatkovnog paketa ne prenosi se u sljedeće obračunsko razdoblje.
Na koji način mogu provjeriti potrošnju tijekom tekućeg mjeseca?

Stanje računa možete provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja STANJE na 13880.

Potrošnju možete provjeriti i na portalu Moj Tele2 ili pozivom na 095 1000 444 i slijedeći upute govornog automata.

Provjera putem govornog automata moguća je isključivo za privatne korisnike govornih tarifa. 
Tekuću potrošnju moguće je provjeriti od 5. dana u mjesecu.

 

Mogu li nepotrošeni iznos minimalne mjesečne potrošnje prenijeti u sljedeći mjesec?
Ne, nepotrošeni iznos minimalne mjesečne potrošnje nije moguće prenijeti u sljedeći mjesec.
Kako mogu provjeriti potrošnju unutar svoje pretplatničke tarife?
Za provjeru potrošnje prijavite se na Moj Tele2 portal ili pošaljite besplatnu SMS poruku na broj 13880 s ključnom riječi "TPO". Slanje SMS poruke na broj 13880 ne naplaćuje se u domaćem prometu. Provjera putem SMS poruke moguća je jednom u 24 sata. Poruke za trenutno stanje potrošnje informativnog su karaktera i ne moraju odgovarati stvarnom stanju računa s obzirom na moguća kašnjenja u obračunu.
Primio sam poruku koja me upozorava da sam dosegnuo dvostruki iznos potrošnje. Zašto sam ju dobio?
Poruka o dvostrukoj potrošnji informativnog je karaktera i obavještava vas da ste u tekućem mjesecu premašili dvostruki iznos ukupnog iznosa računa u odnosu na vašu prosječnu potrošnju u posljednja tri mjeseca. Ukoliko ste Tele2 korisnik kraće od 3 mjeseca, ovu poruku ste dobili jer ste premašili dvostruki iznos vaše mjesečne naknade ili minimalne mjesečne potrošnje tarife koju imate.
Kako mogu provjeriti stanje računa?
Stanje računa na bonove možete provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja STANJE na 13880. Ova poruka se ne naplaćuje.

Stanje računa možete provjeriti i putem Moj Tele2.

Mogu li nepotrošenu količinu minuta, SMS poruka ili podatkovnog prometa prenijeti u sljedeći mjesec?
Ne, nepotrošenu količinu nije moguće prenijeti u sljedeći mjesec.
Kako mogu provjeriti koliko još MB imam u paketu?
Provjera stanja podatkovnog paketa omogućena je putem kratkog broja *150#. Nakon što utipkaš navedeni broj, utipkaj 1 za Opcije. Navedena provjera je isključivo informativna te ne mora odgovarati stvarnom stanju potrošnje.
Kako mogu provjeriti stanje računa i tarifnog paketa mog mobilnog interneta putem računala?
BONOVI: 
Vašu trenutnu potrošnju možete provjeriti na sljedeće načine: unutar MBB aplikacije, putem portala Moj Tele2, putem besplatne stranice http://mbb.tele2.hr, te na način da Vašu MBB karticu stavite u mobilni uređaj, utipkate*130# i pritisnete tipku za poziv. Stanje podatkovnog prometa unutar Vaše MBB tarife možete provjeriti na sljedeće načine: putem portala Moj Tele2 te putem besplatne stranice http://mbb.tele2.hr.

PRETPLATA I POSLOVNI KORISNICI: 
Ako želite provjeriti Vašu trenutnu potrošnju, možete to učiniti slanjem ključne riječi MB? na besplatni broj 13880. Povratno ćete dobiti poruku o potrošenoj količini MB, količini MB uključenih u Vašu tarifu, iznos potrošnje izvan tarifnog paketa kao i iznos nepodmirenog dugovanja. KORISNICI CARNet MOBILNOG INTERNETA Trenutnu potrošnju možete provjeriti slanjem ključne riječi MB? na besplatni broj 13880. Povratno će te dobiti poruku o potrošenoj količini MB, količini MB uključenih u Vašu tarifu, iznos potrošnje izvan tarifnog paketa kao i iznos nepodmirenog dugovanja.
Zašto količina podataka na mom računu nije jednaka količini podataka koju prikazuje aplikacija modema?
Potpuno točna količina prenesenih podataka vidljiva je jedino na vašem računu. Statistika u modemskoj aplikaciji je samo informativnog karaktera.
Ulazi li mjesečna naknada za korištenje podatkovnog paketa u iznos minimalne mjesečne potrošnje?
Naknada za podatkovni paket nije uključena u minimalnu mjesečnu potrošnju. Neiskorištena količina podatkovnog prometa uključena u iznos mjesečne naknade podatkovnog paketa ne prenosi se u sljedeće obračunsko razdoblje.
Na koji način mogu provjeriti potrošnju tijekom tekućeg mjeseca?

Stanje računa možete provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja STANJE na 13880.

Potrošnju možete provjeriti i na portalu Moj Tele2 ili pozivom na 095 1000 444 i slijedeći upute govornog automata.

Provjera putem govornog automata moguća je isključivo za privatne korisnike govornih tarifa. 
Tekuću potrošnju moguće je provjeriti od 5. dana u mjesecu.

 

Mogu li nepotrošeni iznos minimalne mjesečne potrošnje prenijeti u sljedeći mjesec?
Ne, nepotrošeni iznos minimalne mjesečne potrošnje nije moguće prenijeti u sljedeći mjesec.
Mogu li unutar tvrtke razgovarati za 0 kuna?
Možete ukoliko imate aktiviranu VPN uslugu. Za više informacija nazovite 095 1000 500 ili pošaljite upit na kontakt obrazac, nakon čega će vas kontaktirati naš prodajni predstavnik. VPN uslugu možete aktivirati i u Tele2 Centrima.
Kako mogu provjeriti potrošnju unutar svoje pretplatničke tarife?
Za provjeru potrošnje prijavite se na Moj Tele2 portal ili pošaljite besplatnu SMS poruku na broj 13880 s ključnom riječi "TPO". Slanje SMS poruke na broj 13880 ne naplaćuje se u domaćem prometu. Provjera putem SMS poruke moguća je jednom u 24 sata. Poruke za trenutno stanje potrošnje informativnog su karaktera i ne moraju odgovarati stvarnom stanju računa s obzirom na moguća kašnjenja u obračunu.
Primio sam poruku koja me upozorava da sam dosegnuo dvostruki iznos potrošnje. Zašto sam ju dobio?
Poruka o dvostrukoj potrošnji informativnog je karaktera i obavještava vas da ste u tekućem mjesecu premašili dvostruki iznos ukupnog iznosa računa u odnosu na vašu prosječnu potrošnju u posljednja tri mjeseca. Ukoliko ste Tele2 korisnik kraće od 3 mjeseca, ovu poruku ste dobili jer ste premašili dvostruki iznos vaše mjesečne naknade ili minimalne mjesečne potrošnje tarife koju imate.
Kako mogu provjeriti stanje računa?
Stanje računa na bonove možete provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja STANJE na 13880. Ova poruka se ne naplaćuje.

Stanje računa možete provjeriti i putem Moj Tele2.

Mogu li nepotrošenu količinu minuta, SMS poruka ili podatkovnog prometa prenijeti u sljedeći mjesec?
Ne, nepotrošenu količinu nije moguće prenijeti u sljedeći mjesec.
Kako mogu provjeriti koliko još MB imam u paketu?
Provjera stanja podatkovnog paketa omogućena je putem kratkog broja *150#. Nakon što utipkaš navedeni broj, utipkaj 1 za Opcije. Navedena provjera je isključivo informativna te ne mora odgovarati stvarnom stanju potrošnje.
Kako mogu provjeriti stanje računa i tarifnog paketa mog mobilnog interneta putem računala?
BONOVI: 
Vašu trenutnu potrošnju možete provjeriti na sljedeće načine: unutar MBB aplikacije, putem portala Moj Tele2, putem besplatne stranice http://mbb.tele2.hr, te na način da Vašu MBB karticu stavite u mobilni uređaj, utipkate*130# i pritisnete tipku za poziv. Stanje podatkovnog prometa unutar Vaše MBB tarife možete provjeriti na sljedeće načine: putem portala Moj Tele2 te putem besplatne stranice http://mbb.tele2.hr.

PRETPLATA I POSLOVNI KORISNICI: 
Ako želite provjeriti Vašu trenutnu potrošnju, možete to učiniti slanjem ključne riječi MB? na besplatni broj 13880. Povratno ćete dobiti poruku o potrošenoj količini MB, količini MB uključenih u Vašu tarifu, iznos potrošnje izvan tarifnog paketa kao i iznos nepodmirenog dugovanja. KORISNICI CARNet MOBILNOG INTERNETA Trenutnu potrošnju možete provjeriti slanjem ključne riječi MB? na besplatni broj 13880. Povratno će te dobiti poruku o potrošenoj količini MB, količini MB uključenih u Vašu tarifu, iznos potrošnje izvan tarifnog paketa kao i iznos nepodmirenog dugovanja.
Zašto količina podataka na mom računu nije jednaka količini podataka koju prikazuje aplikacija modema?
Potpuno točna količina prenesenih podataka vidljiva je jedino na vašem računu. Statistika u modemskoj aplikaciji je samo informativnog karaktera.
Ulazi li mjesečna naknada za korištenje podatkovnog paketa u iznos minimalne mjesečne potrošnje?
Naknada za podatkovni paket nije uključena u minimalnu mjesečnu potrošnju. Neiskorištena količina podatkovnog prometa uključena u iznos mjesečne naknade podatkovnog paketa ne prenosi se u sljedeće obračunsko razdoblje.
Na koji način mogu provjeriti potrošnju tijekom tekućeg mjeseca?

Stanje računa možete provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja STANJE na 13880.

Potrošnju možete provjeriti i na portalu Moj Tele2 ili pozivom na 095 1000 444 i slijedeći upute govornog automata.

Provjera putem govornog automata moguća je isključivo za privatne korisnike govornih tarifa. 
Tekuću potrošnju moguće je provjeriti od 5. dana u mjesecu.