USLUGE U INOZEMSTVU

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Ulazi li potrošeni podatkovni promet u roamingu u podatkovni paket?
Ne. Prijenos podataka (podatkovni promet) ostvaren u međunarodnom roamingu nije uključen u iznos mjesečne naknade podatkovnog paketa, nego se naplaćuje odvojeno prema redovnim cijenama utvrđenim službenim cjenikom Tele2.
Mogu li koristiti mobilni širokopojasni pristup internetu u roamingu?
Ne. Usluga je trenutno dostupna samo na području Hrvatske, unutar Tele2 mreže.
Kako uspostavljam poziv u inozemstvu?
Broj koji pozivate uvijek treba biti u međunarodnom formatu, odnosno: "0038595xxxxxxx". 
Imam problema s uslugama u roamingu. Što učiniti?
Informacije o zemljama s kojima Tele2 ima sklopljen ugovor možete pronaći na našoj web stranici

Odlazni pozivi mogu biti blokirani zbog dugovanja ili prema Pravilima Tele2 za osiguranje naplate. AKo planirate put u inozemstvo, molimo vas da izvršite avansnu uplatu koja će pokriti iznos potrošnje određen Pravilima Tele2 za osiguranje naplate. Nazovite Službu za korisnike koja će vas uputiti kako to učiniti. Ako su vam odlazni pozivi blokirani zbog dugovanja, molimo vas da izvršite uplatu vašeg postojećeg duga.

Za sve upite molimo vas kontaktirajte Službu za korisnike +385 95 1000 444.
Zašto se kod međunarodnih poziva nekad prikazuje broj pozivatelja, a nekad ne?
Mobilne mreže u pravilu šalju broj pozivatelja, ali se on često izgubi tijekom prijenosa između međunarodnih centrala, na putu od države u kojoj se nalazi pozivatelj do države u kojoj je primatelj poziva. Nestanak broja ovisi o svim centralama koje sudjeluju u pozivu i Tele2 ne može jamčiti korisniku prikaz broja jer nije jedina strana koja sudjeluje u pozivu.
Koji operateri i u kojim zemljama su naši roaming partneri?
Tele2 ima roaming partnere u preko 200 zemalja širom svijeta. Broj roaming partnera se stalno povećava. Popis roaming partnera možete pogledati ovdje ili saznati pozivom u našu Službu za korisnike na broj +385 95 1000 444.
Koje mreže mogu koristiti u inozemstvu?
Mogu se koristiti samo mreže koje su roaming partneri s Tele2. Listu zemalja s kojima je Tele2 partner pogledajte ovdje.
Zašto ne mogu pozivati dok sam u inozemstvu?
Molimo vas da provjerite imate li dovoljan iznos na računu koji mora pokriti minimalno trošak prve obračunske minute. Za provjeru stanja na računu potrebno je utipkati  *130# i pritisnuti tipku za povezivanje nakon čega će se iznos očitati na zaslonu mobilnog telefona ili pozivom Službi za korisnike +385 95 1000 444 gdje korisnik može slijediti jednostavne glasovne upute.

Napominjemo da se poziv prema Službi za korisnike naplaćuje po cijeni poziva u Hrvatsku iz zemlje u kojoj se nalazite.

Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za Hrvatsku 00385 ili +385. Ako se broj poziva iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.

Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv. 

Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je mobilni uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.
Zašto ne mogu primati poziv dok sam u inozemstvu?
Molimo vas da provjerite imate li dovoljan iznos na računu koji mora pokriti minimalno trošak prve obračunske minute. Za provjeru stanja na računu potrebno je utipkati  *130# i pritisnuti tipku za povezivanje nakon čega će se iznos očitati na zaslonu mobilnog telefona ili pozivom Službi za korisnike na +385 95 1000 444 gdje korisnik može slijediti jednostavne glasovne upute.

- Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatora i primiti poziv.