Inozemstvo

Usluge u inozemstvu

Zahvaljujući roaming usluzi Tele2 korisnici mogu obavljati pozive, slati SMS poruke i koristiti uslugu podatkovnog prometa i iz inozemstva.

Ukoliko putujete u zemlje Sjeverne i Južne Amerike, provjerite na kojim frekvencijama radi vaš mobilni uređaj jer tamošnji mobilni operateri koriste frekvencije drugačije od onih koje se koriste u Europi (Sjeverna i Južna Amerika 850/1700/1900). Za ostale detalje obratite se Službi za korisnike na broj 095 1000 500.

Pozivanje u inozemstvu

Tele2 korisnici koriste uslugu roaminga bez promjena u odnosu na uobičajeno pozivanje. Broj koji pozivate treba biti u međunarodnom formatu, odnosno: "+38595xxxxxxx" ili "0038595xxxxxxx".

Korištenje govorne pošte
Ukoliko se nalazite u inozemstvu i imate uključenu uslugu govorne pošte, te vas netko pokuša nazvati za vrijeme dok vam je mobilni telefon isključen, poziv će vam biti naplaćen prema ukupnom iznosu odlaznog i dolaznog poziva, a prema cijenama važećima za pojedinu zemlju.

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli riješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

Mogu li koristiti mobilni širokopojasni pristup internetu u roamingu?

Ne. Usluga je trenutno dostupna samo na području Hrvatske, unutar Tele2 mreže.

Kako uspostavljam poziv u inozemstvu?

Ako ste Tele2 korisnik na bonove, nakon unošenja broja koji pozivate u međunarodnom formatu "+38595xxxxxxx" ili "0038595xxxxxxx", na zaslonu mobilnog uređaja će se pojaviti poruka: "Molimo pričekajte na povratni poziv. Uspostava poziva je u tijeku.", i kroz 10-ak sekundi mobilni uređaj će zazvoniti.
Javljanjem na poziv, uspostavit ćete željenu vezu.

Ako ne možete uspostaviti poziv, utipkajte *133* broj koji pozivate# i pritisnite tipku za pozivanje - poziv će biti uspostavljen na gore opisani način.

Broj koji pozivate uvijek  treba biti u međunarodnom formatu, odnosno: "0038595xxxxxxx". 

Imam problema s uslugama u roamingu. Što učiniti?

Informacije o zemljama s kojima Tele2 ima sklopljen ugovor možete pronaći na našoj web stranici

Odlazni pozivi mogu biti blokirani zbog dugovanja ili prema Pravilima Tele2 za osiguranje naplate. AKo planirate put u inozemstvo, molimo vas da izvršite avansnu uplatu koja će pokriti iznos potrošnje određen Pravilima Tele2 za osiguranje naplate. Nazovite Službu za korisnike koja će vas uputiti kako to učiniti. Ako su vam odlazni pozivi blokirani zbog dugovanja, molimo vas da izvršite uplatu vašeg postojećeg duga.

Za sve upite molimo vas kontaktirajte Službu za korisnike +385 95 1000 444.

Zašto se kod međunarodnih poziva nekad prikazuje broj pozivatelja, a nekad ne?

Mobilne mreže u pravilu šalju broj pozivatelja, ali se on često izgubi tijekom prijenosa između međunarodnih centrala, na putu od države u kojoj se nalazi pozivatelj do države u kojoj je primatelj poziva. Nestanak broja ovisi o svim centralama koje sudjeluju u pozivu i Tele2 ne može jamčiti korisniku prikaz broja jer nije jedina strana koja sudjeluje u pozivu.

Koji operateri i u kojim zemljama su naši roaming partneri?

Tele2 ima roaming partnere u preko 200 zemalja širom svijeta. Broj roaming partnera se stalno povećava. Popis roaming partnera možete pogledati ovdje ili saznati pozivom u našu Službu za korisnike na broj +385 95 1000 444.

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
X