BONOVI:
Slijedite nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva:
- Ako ste korisnik bonova: Provjerite imate li dovoljno sredstava na računu i do kada vrijedi kartica slanjem kratkog koda *130#. "Smart" mobilni uređaji mogu napraviti nepredviđeni paketni promet zbog stalne komunikacije s mrežom. Možete ugasiti GPRS podatkovni prijenos na mobilnom uređaju kako biste imali kontrolu nad troškovima. Ukoliko se nalazite u inozemstvu, ne zaboravite da se i primanje poziva naplaćuje, za razliku od primanja poziva u Hrvatskoj.
- Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva: za većinu mobilnih uređaja potrebno je ukucati #33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, za većinu mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #330 0000#
- Provjerite imate li uključeno fiksno biranje: to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.
- Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj da sam automatski bira mrežu te
Slijedi nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva:
- Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva: za većinu mobilnih uređaja potrebno je ukucati #33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, za većinu mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #330 0000#
- Provjerite imate li uključeno fiksno biranje: to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.
- Ukucajte kratki kod 107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj da sam automatski bira mrežu te nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 ili pošaljite upit preko Moj Tele2 portala.
- Pokušajte ugasiti i upaliti svoj mobilni uređaj te provjeriti stanje memorije. Ponekad nedostatak memorije kod "smart" mobilnih uređaja uzrokuje probleme s dolaznim i odlaznim pozivima.
- Pokušajte ubaciti svoju SIM karticu u drugi mobilni uređaj koji prepoznaje Tele2 SIM karticu i provjerite mogućnost poziva: možda je problem u mobilnom uređaju.
- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za Hrvatsku 00385 ili +385. Ako se broj poziva iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.
- Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv.
- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je mobilni uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.
PRETPLATA I POSLOVNI KORISNICI:
Slijedi nekoliko koraka koji daju odgovor u većini slučajeva:
- Provjerite imate li uključene zabrane odlaznih poziva: za većinu mobilnih uređaja potrebno je ukucati #33# i pritisnuti tipku za poziv. Ako imate uključene zabrane odlaznih poziva, za većinu mobilnih uređaja možete ih isključiti biranjem #330 0000#
- Provjerite imate li uključeno fiksno biranje: to je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućava pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na listi za fiksno biranje. Detalji o uključenju/isključenju mogu se naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja. Najčešće se ova funkcija nalazi u postavkama mobilnog uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.
- Ukucajte kratki kod *107# i pritisnite tipku za pozivanje. Ako niste na Tele2 mreži, odaberite Tele2 mrežu za korištenje i pokušajte ponovno ostvariti poziv. Ukoliko uzrok nije uklonjen, postavite ponovno mobilni uređaj da sam automatski bira mrežu te nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 (za privatne korisnike) ili 095 1000 500 (za poslovne korisnike) ili pošaljite upit preko Moj Tele2 portala.
- Pokušajte ugasiti i upaliti svoj mobilni uređaj te provjeriti stanje memorije. Ponekad nedostatak memorije kod "smart" mobilnih uređaja uzrokuje probleme s dolaznim i odlaznim pozivima.
- Pokušajte ubaciti svoju SIM karticu u drugi mobilni uređaj koji prepoznaje Tele2 SIM karticu i provjerite mogućnost poziva: možda je problem u mobilnom uređaju.
- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite zovete li brojeve s ispravnim predbrojem za Hrvatsku 00385 ili +385. Ako se broj poziva iz imenika, može se dogoditi da je pohranjen bez predbroja.
- Ako ste izvan Hrvatske, pokušajte promijeniti mrežnog operatera i ostvariti poziv.
- Ako ste izvan Hrvatske, provjerite je li vaš mobilni uređaj podešen na automatski odabir signala 2G/3G. Ukoliko je mobilni uređaj podešen da se spaja samo na 3G signal, može se dogoditi da nećete imati signala ako se nađete u području gdje roaming operater ima samo 2G pokrivanje. Ovo vrijedi i za obrnut slučaj.