KORAK PO KORAK - Pokrivenost

Slijedite dolje navedene upute, te pokušajte riješiti poteškoću. Ukoliko ne uspijete, vaši odgovori će biti proslijeđeni Službi za korisnike.

Ako imate poteškoću sa signalom molimo Vas da prvo pokušate ugasiti i ponovno upaliti Vaš mobilni uređaj. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Molimo provjerite imate li u postavkama uređaja odabran automatski odabir 2G (GSM) i 3G (WCDMA) mreže. Za dodatne informacije pogledajte upute svog mobilnog uređaja Korisnički priručnici za mobilne uređaje.

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. Je li Vam ovo pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u Vašem uređaju. Posjetite neko od naših prodajnih mjesta (Tele2 prodajna mjesta) kako bi pokušali utvrditi i riješiti poteškoću.

Jeste li primijetili da i drugi korisnici Tele2 mreže imaju istu poteškoću?

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo vas posjetite neko do naših prodajnih mjesta kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Rješavanje Vaše poteškoće zahtjeva detaljniju provjeru. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Kontaktirajte nas

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo Vas posjetite neko do naših prodajnih mjesta (Tele2 prodajna mjesta) kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Rješavanje Vaše poteškoće zahtjeva detaljniju provjeru. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Kontaktirajte nas

Postavite automatski odabir u postavkama mreže. Za dodatne informacije pogledajte upute svog mobilnog uređaja Korisnički priručnici za mobilne uređaje. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je da smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Pokušajte staviti svoju SIM karticu u drugi uređaj. Je li Vam ovo pomoglo?

Uzrok poteškoće može biti u Vašem uređaju. Posjetite neko od naših prodajnih mjesta (Tele2 prodajna mjesta) kako bi pokušali utvrditi i riješiti poteškoću.

Jeste li primijetili da i drugi korisnici Tele2 mreže imaju istu poteškoću?

Rješavanje Vaše poteškoće zahtjeva detaljniju provjeru. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Kontaktirajte nas

Mogući uzrok poteškoće je neispravna SIM kartica. Molimo Vas posjetite neko do naših prodajnih mjesta (Tele2 prodajna mjesta) kako biste besplatno zamijenili SIM karticu.

Rješavanje Vaše poteškoće zahtjeva detaljniju provjeru. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći.

Kontaktirajte nas

Super! Drago nam je što smo vam pomogli.