KORAK PO KORAK - SMS

Slijedite dolje navedene upute, te pokušajte riješiti poteškoću. Ukoliko ne uspijete, vaši odgovori će biti proslijeđeni Službi za korisnike.

Koju poteškoću imate sa SMS porukama?

Provjerite je li Vaš spremnik dolaznih poruka pun, te prema potrebi izbrišite SMS poruke. Nakon brisanja pokušajte poslati SMS poruku na svoj broj mobitela. Jeste li primili poruku?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Nakratko ugasite i ponovno upalite svoj uređaj. Jeste li sad primili SMS poruku?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtijeva detaljnu provjeru postavki Vašeg uređaja, stoga Vas molimo da nas kontaktirate.

Kontaktirajte nas

Nakratko ugasite i ponovno upalite svoj uređaj. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Jeste li korisnik Tele2 bonova ili pretplatnik?

Molimo, provjerite je li Vaš račun aktivan, te imate li dovoljan iznos na računu tako da utipkate kratki kod *130# i pritisnete tipku za pozivanje.

Provjerite je li SMS centar ispravno upisan u SMS postavkama Vašeg mobilnog uređaja. Ispravan SMS centar Tele2 je +385951000100. Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku na svoj broj mobitela. Jeste li primili poruku?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Provjerite format slanja poruka u SMS postavkama svog uređaja. Format poruke treba biti podešen na „TEXT“. Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku na svoj broj mobitela. Jeste li primili poruku?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtijeva detaljnu provjeru postavki Vašeg uređaja, stoga Vas molimo da nas kontaktirate.

Kontaktirajte nas

Kako bi mogli slati poruke potrebno je da nadoplatite/obnovite svoj račun. To možete učiniti brzo i lako putem našeg weba uz Kupi bon uslugu ili putem svog mobitela uz besplatne mobilne aplikacije za Android i iOS platforme (Kupi bon).

Provjerite je li SMS centar ispravno upisan u SMS postavkama Vašeg mobilnog uređaja. Ispravan SMS centar Tele2 je +385951000100. Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku na svoj broj mobitela. Jeste li primili poruku?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Provjerite format slanja poruka u SMS postavkama svog uređaja. Format poruke treba biti podešen na „TEXT“. Nakon provjere pokušajte poslati SMS poruku na svoj broj mobitela. Jeste li primili poruku?

Super! Drago nam je što smo vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?

Molimo Vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Tele2 usluge.

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o dostizanju limita mjesečne potrošnje/osiguranja naplate?

Kako bi otklonili poteškoću molimo Vas kontaktirajte službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtijeva detaljnu provjeru postavki Vašeg uređaja, stoga Vas molimo da nas kontaktirate.

Kontaktirajte nas

Super! Drago nam je što smo vam pomogli.