Moj ugovor

Produljenje ugovora

Do kad vam traje ugovorna obveza možete provjeriti putem Moj Tele2 portala na stranici Tarife i usluge.

Produljenje možete zatražiti minimalno 90 dana prije isteka vašeg ugovorna te ako su svi vaši pretplatnički računi podmireni.

Korisniku koji je napravio produljenje ugovora prije isteka prijašnjeg (unutar 90 dana), novi ugovor počinje teći od dana kada je napravljeno produljenje. 

Produljenje ugovora možete napraviti:   

  • na bilo kojem Tele2 prodajnom mjestu
  • putem našeg webshopa ako ste privatni pretplatnik.

 

Ukoliko produljenje ugovora radite putem webshopa, u kupovnom procesu odaberite opciju "Produljenje pretplate" i upišite broj mobilnog telefona za koji želite produljenje ugovora. Na taj broj, poslat ćemo jednokratnu šifru koju je potrebno unijeti u za to predviđeno polje na webu nakon čega ćete dobiti uvid u posebnu ponudu koju smo pripremili za vas. Ako imate pravo na produljenje možete nastaviti s kupovinom uređaja uz posebne popuste.

Tele2 svoje postojeće pretplatnike uvijek nagrađuje posebnim popustima na tarifu i na uređaj prilikom produljenja ugovorna. Popusti se dodjeljuju individualno i u tom trenutku predstavljaju najbolju ponudu na tržištu koju možete ostvariti.

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika Web stranicom.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo Vam postaviti nekoliko kratkih pitanja o Vasem iskustvu sa web stranicom Tele2.


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala Vam što ste posjetili Tele2 stranicu!
X
Ispuni
anketu
X