Moj ugovor

Raskid pretplatničkog ugovora

Raskid pretplatničkog odnosa možete zatražiti na bilo koji od idućih načina:


1.Putem pošte na bilo koju od adresa:

Tele2 d.o.o.
Ulica grada Vukovara 269d
10000 Zagreb

Služba za korisnike
Županijska 21
31000 Osijek



2. Putem faxa na broj 0951000445

3. Na bilo kojem Tele2 prodajnom mjestu u Hrvatskoj


Obavezna dokumentacija za privatne pretplatnike
:
Vlastoručno potpisan zahtjev za raskid 
- Obostrana kopija osobne iskaznice vlasnika pretplate

Obavezna dokumentacija za poslovne korisnike:
- Zahtjev za raskid potpisan od strane ovlaštene osobe

U slučaju postojanja ugovorne obveze, vrijednost ugovora će biti iskazana na posljednjem računu.

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika Web stranicom.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo Vam postaviti nekoliko kratkih pitanja o Vasem iskustvu sa web stranicom Tele2.


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala Vam što ste posjetili Tele2 stranicu!
X
Ispuni
anketu
X