Računi i potrošnja

Izravno terećenje

Plaćanje Tele2 računa trajnim nalogom/izravnim terećenjem preko tekućeg računa omogućeno je privatnim  korisnicima Tele2 usluga putem banaka na popisu http://www.hub.hr/hr/registar-sudionika-sdd-osnovne-sheme-za-potrošače

Aktivacija i deaktivacija plaćanja navedenim trajnim nalogom/izravnim terećenjem obavlja se na prodajnim mjestima Tele2, popis kojih se nalazi na https://www.tele2.hr/podrska-korisnicima/prodajna-mjesta/

- Plaćanje Tele2 računa putem kreditnih kartica moguće je trajnim nalogom/izravnim terećenjem ugovorenim do 31.12.2020.: Visa Premium, Diners, MasterCard i VISA.

Deaktivacija postojećih izravnih terećenja putem Visa Premium kreditne kartice moguća je na Tele2 prodajnim mjestima i poslovnicama PBZ Card-a.

- Deaktivacija postojećih izravnih terećenja putem Diners kartice moguća je u poslovnicama Diners-a.

Deaktivacija postojećeg trajnog naloga/izravnog terećenja putem MasterCard/Visa kartice obavlja se na Tele2 prodajnim mjestima.

Korisnici Tele2 usluga, koji imaju aktiviranu uslugu plaćanja putem trajnog naloga/izravnog terećenja, dobivaju račun na kućnu adresu ili obavijest da je račun postavljen na Moj Tele2 portal (e-račun).

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli rješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

Gdje mogu ugovoriti plaćanje računa trajnim nalogom/izravnim terećenjem?

Plaćanje Tele2 računa trajnim nalogom/izravnim terećenjem preko tekućeg računa omogućeno je privatnim korisnicima Tele2 usluga putem banaka na popisu http://www.hub.hr/hr/registar-sudionika-sdd-osnovne-sheme-za-potrošače.
Aktivaciju i deaktivaciju izravnog terećenja preko tekućeg računa možete napraviti Tele2 prodajnim mjestima.

Plaćanje Tele2 računa putem kreditnih kartica moguće je trajnim nalogom/izravnim terećenjem ugovorenim do 31.12.2020.:
- Visa Premium
- Diners
- MasterCard 
- VISA

Deaktivacija postojećih izravnih terećenja putem Visa Premium kreditne kartice moguća je na Tele2 prodajnim mjestima i poslovnicama PBZ Card-a.

Deaktivacija postojećih izravnih terećenja putem Diners kartice moguća je u poslovnicama Diners-a.

Deaktivacija postojećeg trajnog naloga/izravnog terećenja putem MasterCard/Visa kartice obavlja se na Tele2 prodajnim mjestima.


Kada će se izvršiti izravno terećenje?

Izravno terećenje će se izvršiti na datum dospijeća računa ukoliko je to radni dan. Ako nije radni dan, onda se izvršava prvi sljedeći radni dan.

Što ako se izravno terećenje nije izvršilo?

Tele2 će vam, po primitku informacije od banke platitelja da terećenje nije izvršeno, poslati o tome SMS poruku. Možete poslati SMS poruku sadržaja RACUN na besplatni broj 13880 i primit ćete sve podatke za plaćanje računa.

Može li mi netko drugi plaćati račune izravnim terećenjem?

Korisnik Tele2 usluga i platitelj mogu biti dvije različite osobe. Plaćanje računa od strane platitelja, koji je potpisao SEPA Suglasnost za izravno terećenje smatrat će se podmirenjem obveze plaćanja računa korisnika.