Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

RAČUNI I POTROŠNJA

Klub novčić

Korisnik ste Kluba novčić i zanima vas na koji način možete provjeriti svoju potrošnju, nadoplate za tekuće razdoblje i stanje preostalih minuta, SMS-ova i MMS-ova te na koje usluge i na koji način se obračunava potrošnja?
Sve informacije možete pronaći u donjem izborniku.

Provjera statusa nadoplata za tekuće razdoblje

Minimalni iznos nadoplata koje je potrebno ostvariti u razdoblju (tromjesečno) za koje se isplaćuju bonus kune kako bi ostvarili pravo na bonus kune je 150 kn.

Provjeru iznosa vaših nadoplata računa za trenutno razdoblje (za koje će vam biti obračunate bonus kune) možete izvršiti slanjem poruke sa ključnom riječi STANJE na 13818 ili putem portala Moj Tele2.

Obračun bonus kuna

Visina iznosa ostvarenih bonus kuna obračunava se na sljedeći način:
 
  • nakon prva tri mjeseca članstva (1., 2. i 3. mjesec članstva u Klubu) ostvarujete pravo na 5% bonusa na ukupan iznos nadoplata koje ste uplatili od dana učlanjenja u klub do zadnjeg dana trećeg kalendarskog mjeseca, a najviše do 30 bonus kuna.
  • nakon druga tri mjeseca članstva (4., 5. i 6. mjesec članstva u Klubu) ostvarujete pravo na 10% bonusa na ukupan iznos nadoplata, a najviše do 60 bonus kuna. 
  • nakon treća tri mjeseca članstva (7., 8. i 9. i svaki slijedeći mjesec članstva u Klubu) ostvarujete pravo na 15% bonusa na ukupan iznos nadoplata, a najviše do 90 bonus kuna. Kada ostvarite pravo na 15% bonusa taj iznos vam se dodjeljuje zauvijek!

Provjera i potrošnja bonus kuna

Stanje bonus kuna koje su dodijeljene na vaš račun možete provjeriti biranjem kombinacije *150*5#
 
Bonus kune koje ostvarujete članstvom u Klubu možete trošiti samo na:  
  • pozive unutar Hrvatske prema fiksnim i mobilnim mrežama, uključujući naknadu za uspostavu poziva prema fiksnim i mobilnim mrežama  
  • SMS poruke prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj  
  • MMS poruke prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj i prema e-mailu  
  • podatkovni promet unutar Hrvatske.  

Bonus kune ne mogu se koristiti za promet iz Hrvatske prema međunarodnim destinacijama, u međunarodnom roamingu, za usluge s dodanom vrijednošću, za pozive i poruke prema kratkim kodovima, za pozive prema destinacijama 095 1000 ***, kao ni za prosljeđivanje poziva, nego se te usluge naplaćuju odvojeno temeljem važećih cijena utvrđenih službenim cjenikom Tele2.

Prilikom slanja SMS i MMS poruka, pozivanja ili korištenja podatkovnog prometa redoslijed trošenja je sljedeći:
  • prvo se troše paketi minuta, SMS/MMS poruka i paketi podatkovnog prometa uključeni u vašu tarifu
  • zatim se troše dodatni paketi minuta, SMS poruka i paketi podatkovnog prometa (ako ste ih aktivirali)
  • zatim se troše bonus kune koje su dodijeljene na vaš račun
  • nakon što ste potrošili sve bonus kune dodijeljene na vaš račun, usluge se naplaćuju s vašeg korisničkog računa prema cijenama i uvjetima korištenja vaše tarife.
 
Bonus kune troše se prema cijenama i uvjetima korištenja tarife na kojoj se trenutno nalazite i imaju valjanost 30 dana nakon čega će eventualno preostale bonus kune biti obrisane.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
X
Mreža i
pokrivenost X