Moj Tele2

Sve o registraciji i korištenju Moj Tele2 korisničkog portala
Što je Moj Tele2?
Moj Tele2 je korisnički portal koji ti omogućava da sam(a), na najbrži i najjednostavniji način, provjeriš svoju potrošnju, količinu preostalih minuta, poruka ili podatkovnog prometa unutar tarife ili unutar dodatnih paketa, stanje računa, ukupno dugovanje, preuzmeš pdf računa ili uplatnicu s podacima za uplatu. Putem Moj Tele2 također možeš promijeniti tarifu i podatkovni paket, aktivirati razne usluge, kupovati bonove sebi ili drugima, aktivirati dodatne pakete poruka, interneta, minuta, međunarodnih ili roaming minuta te još puno toga...

Više o portalu saznaj na stranici usluge Moj Tele2.
Registracija na Moj Tele2
Na Moj Tele2 možeš se registrirati brzo i jednostavno putem Moj Tele2 stranice za registraciju.

Za registraciju ti je potreban broj mobitela, za koji želiš kreirati Moj Tele2 profil, tvoj OIB i valjana e-mail adresa. Zatim samo prati upute za registraciju i uživaj u svim pogodnostima koje ti pruža tvoj korisnički portal.

Napomena: Poslovni korisnici se na Moj Tele2 portal mogu registrirati isključivo putem svog prodajnog predstavnika ili na bilo kojem Tele 2 prodajnom mjestu.
Računi na Moj Tele2
Kada se logirate u Moj Tele2, na vrhu stranice odaberite Računi i potrošnja

Na toj stranici možete:
  • Pregledati i preuzeti sve račune u PDF formatu
  • Platiti račune koji nisu plaćeni
  • Analizirati potrošnju po mjesecima i brojevima
  • Preuzeti popunjenu uplatnicu za plaćanje neplaćenih računa
Osobni podaci na Moj Tele2
Kada se logirate u Moj Tele2, na vrhu stranice odaberite Moj profil.
Na toj stranici možete pogledati sve svoje osobne podatke, provjeriti koji su vaši PIN i PUK brojevi, te promijeniti lozinku za pristup Moj Tele2 stranicama.
Promjena tarife i paketa na Moj Tele2
Kada se logirate u Moj Tele2, na vrhu stranice odaberite Tarife i usluge

Na toj stranici možete:
  • pregledati trenutno aktivnu tarifu, aktivirane promocije i pakete
  • promjeniti trenutnu tarifu i/ili obvezni podatkovni paket
  • provjeriti do kad vam traje ugovor
  • pregledati povijest promjena tarifa
  • kupovati bonove
  • aktivirati i deaktivirati dodatne usluge
Aktivacija dodatnih paketa na Moj Tele2
Na početnoj stranici Moj Tele2 portala, odmah ispod prikaza trenutne potrošnje nalazi se modul za aktivaciju dodatnih paketa.
 
U tom modulu možete aktivirati:
dodatne pakete minuta, 
dodatne pakete poruka, 
dodatne pakete podatkovnog prometa, 
pakete međunarodnih minuta 
surfanje izvan tarife
 
Napomena: u modulu za aktivaciju dodatnih paketa prikazuju se oni paketi koji su dostupni za aktivaciju uz Vašu tarifu, pa ovisno o tome koju tarifu imate možda Vam se neće nuditi svi gore navedeni paketi.

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika Web stranicom.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo Vam postaviti nekoliko kratkih pitanja o Vasem iskustvu sa web stranicom Tele2.


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala Vam što ste posjetili Tele2 stranicu!
X
Ispuni
anketu
X