Usluga Osobni limit mjesečne potrošnje omogućava Vam da sami određujete koliko želite potrošiti tijekom mjeseca, pri čemu najmanji mjesečni limit može iznositi 50 kuna, a svaki sljedeći za po 50 kuna više. To znači da svoj Osobni limiti mjesečne potrošnje možete odrediti u iznosima od 50, 100, 150 itd. kuna.
Maksimalan iznos Osobnog limita ne može biti viši od iznosa dodijeljenog od strane Tele2 prema Pravilima Tele2 za osiguranje naplate.
Nakon što dosegnete limit, koji ste sami odredili, bit će vam onemogućeno ostvarivanje poziva (osim hitnih poziva i poziva prema Službi za korisnike), slanje SMS poruka, te korištenje usluga koje uključuju korištenje podatkovnog prometa do isteka tekućeg mjeseca. Aktivacijom Osobnog limita također se aktivira i zabrana pozivanja visokovrijednih brojeva (npr. 060 brojeva).
Kako bismo vas zaštitili od neželjenih troškova, te umanjili mogućnost prekoračenja vašeg Osobnog limita zbog mogućih kašnjenja u obračunu, korištenje usluga bit će vam onemogućeno kad trošak ostvarenog prometa dosegne iznos koji je za 5 kuna manji od zatraženog Osobnog limita.
Ukoliko imate aktiviranu neku od tarifa u kojima je predviđena minimalna mjesečna potrošnja tj. mjesečna naknada, iznos Osobnog limita primjenjuje se nakon potrošenog ugovorenog iznosa minimalne mjesečne potrošnje. Ukoliko ste poslovni korisnik koji ima aktiviranu neku od timskih tarifa, Osobni limit se primjenjuje nakon potrošenog zajedničkog iznosa definiranog tarifom.
Više o ovoj usluzi pročitajte u Uvjetima korištenja usluge Osobni limiti mjesečne potrošnje.
Uslugu Osobni limit mjesečne potrošnje možete aktivirati, deaktivirati ili promijeniti isključivo na Tele2 prodajnim mjestima. Promjena iznosa Osobnog limita moguća je samo jednom mjesečno.
Nakon podnošenja zahtjeva za aktivaciju, Osobni limit bit će vam aktiviran s početkom sljedećeg obračunskog razdoblja. Primjerice, ako ste zahtjev podnijeli u veljači, Osobni limit bit će vam aktiviran 1. ožujka i od tada će se početi primjenjivati.
U slučaju podnošenja zahtjeva za deaktivaciju, Osobni limit bit će vam isključen u roku od 24 sata od podnošenja zahtjeva.
Korisnici koji imaju više pretplatničkih linija Osobni limit mogu odrediti za svaki broj zasebno.
Za poslovne korisnike Osobni limit po pretplatničkom broju može odrediti isključivo ovlaštena osoba s osobnom iskaznicom i žigom tvrtke.
Jednom aktiviran Osobni limit automatski se uključuje i u sljedećem obračunskom razdoblju, sve dok ga korisnik ne deaktivira.