Računi i potrošnja

Provjera potrošnje za pretplatnike

Svoju potrošnju, količinu preostalih minuta, poruka ili podatkovnog prometa unutar tarife te unutar dodatnih paketa, kao stanje računa ili ukupno dugovanje možete provjeriti u bilo kojem trenutku putem Moj Tele2 portala.
Ostale načine provjere potrošnje pogledajte u dolje navedenim kategorijama.
Provjera tarifne potrošnje
Trenutno stanje svog pretplatničkog računa možete saznati slanjem poruke sadržaja STANJE na broj 13880
Trenutnu potrošnju možete provjeriti i slanjem SMS poruke sadržaja u TPO na besplatni broj 13880.

Zanima li vas potrošnja minuta, SMS poruka ili podatkovnog prometa unutar vašeg tarifnog paketa, to možete provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja KOL na besplatni broj 13880.

Povratne poruke o stanju vašeg računa su informativnog je karaktera i mogu odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge.

Svoj trenutnu potrošnju u bilo kojem trenutku možete provjeriti i putem Moj Tele2 korisničkih stranica.

Provjera potrošnje dodatnih paketa

Ukoliko imate aktivirane dodatne pakete minuta, SMS poruka ili podatkovnog prometa, njihovo stanje možete provjeriti na sljedeće načine: 

  • Za provjeru stanja paketa minuta, pošaljite poruku sadržaja MIN? na besplatni broj 13880.
  • Za provjeru stanja paketa SMS poruka, pošaljite poruku sadržaja SMS? na besplatni broj 13880.
  • Za provjeru stanja podatkovnog paketa, pošaljite poruku sadržaja MB? na besplatni broj 13880.
  • Za provjeru stanja roaming podatkovnog paketa, pošaljite poruku sadržaja EUMB na broj 13990.
  • Za provjeru stanja roaming paketa minuta, pošaljite poruku sadržaja RMIN? na broj 13991.
  • Za provjeru stanja paketa međunarodnih minuta, pošaljite poruku sadržaja MMIN? na broj 13992.

Napomena: Ako imate aktiviran dodatni podatkovni paket na tarifi koja u sebi već sadrži podatkovni paket, stanje prikazano na poruci MB? će prikazivati zbroj podatkovnog paketa iz tarife i kupljenog podatkovnog paketa.

Povratne poruke o stanju vašeg računa su informativnog je karaktera i mogu odstupati od stvarne potrošnje zbog mogućeg kašnjenja u obračunu za određene usluge.

Svoj trenutnu potrošnju u bilo kojem trenutku možete provjeriti i putem Moj Tele2.

Provjera potrošnje mobilnog interneta uz pretplatu
Ako ste korisnik neke od tarifa Mobilni internet uz pretplatu ili Tele2 CARNet tarifa i želite provjeriti vašu trenutnu potrošnju to možete učiniti slanjem ključne riječi MB? na besplatni broj 13880.

Povratno ćete dobiti poruku o potrošenoj količini MB, količini MB uključenih u vašu tarifu, iznos potrošnje izvan tarifnog paketa kao i iznos nepodmirenog dugovanja.

Svoju potrošnju također možete provjeriti i putem portala Moj Tele2.

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli riješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

Mogu li nepotrošeni iznos minimalne mjesečne potrošnje prenijeti u sljedeći mjesec?

Ne, nepotrošeni iznos minimalne mjesečne potrošnje nije moguće prenijeti u sljedeći mjesec.

Kako mogu provjeriti potrošnju unutar svoje pretplatničke tarife?

Za provjeru potrošnje prijavite se na Moj Tele2 portal ili pošaljite besplatnu SMS poruku na broj 13880 s ključnom riječi "TPO". Slanje SMS poruke na broj 13880 ne naplaćuje se u domaćem prometu. Provjera putem SMS poruke moguća je jednom u 24 sata. Poruke za trenutno stanje potrošnje informativnog su karaktera i ne moraju odgovarati stvarnom stanju računa s obzirom na moguća kašnjenja u obračunu.

Primio sam poruku koja me upozorava da sam dosegnuo dvostruki iznos potrošnje. Zašto sam ju dobio?

Poruka o dvostrukoj potrošnji informativnog je karaktera i obavještava vas da ste u tekućem mjesecu premašili dvostruki iznos ukupnog iznosa računa u odnosu na vašu prosječnu potrošnju u posljednja tri mjeseca. Ukoliko ste Tele2 korisnik kraće od 3 mjeseca, ovu poruku ste dobili jer ste premašili dvostruki iznos vaše mjesečne naknade ili minimalne mjesečne potrošnje tarife koju imate.

Kako mogu provjeriti stanje računa?

Stanje računa na bonove možete provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja STANJE na 13880. Ova poruka se ne naplaćuje.

Stanje računa možete provjeriti i putem Moj Tele2.


Mogu li nepotrošenu količinu minuta, SMS poruka ili podatkovnog prometa prenijeti u sljedeći mjesec?

Ne, nepotrošenu količinu nije moguće prenijeti u sljedeći mjesec.
Ako niste našli odgovor obratite nam se u pisanom obliku putem sljedećeg kontakt obrasca, na način da ispunite sva potrebna polja:












Imate prigovor?

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
X