Računi i potrošnja

Računi i uplate

Što učiniti ako niste zaprimili vaš mjesečni račun? Zanima vas pojašnjenje stavki vašeg pretplatničkog računa? Želite provjeriti podatke za plaćanje ili provjeriti je li zaprimljena vaša uplata? 
Imamo odgovore na sva vaša pitanja!
Objašnjenje računa
Ne znate što znače pojedine stavke na vašem Tele2 računu?
Objašnjenje Tele2 računa s mjesečnim naknadama, popustima, ostalim stavkama, te specifikacijom mjesečnog pretplatničkog računa, možete pogledati na sljedećem primjeru Tele2 računa:

Primjer Tele2 računa
Nepristigli račun
Ukoliko ste poslovni korisnik i niste primili vaš mjesečni račun, možete ga zatražiti putem web kontakt obrasca.

Ukoliko ste privatni pretplatnik i niste primili mjesečni račun, a želite ga platiti, sve potrebne podatke za plaćanje možete saznati putem SMS poruke tako da na broj 13880 pošaljete ključnu riječ RACUN. Usluga je besplatna i dostupna samo Tele2 privatnim pretplatnicima i to od 2. u mjesecu.
Ako vam je račun ipak potreban, možete ga zatražiti putem web kontakt obrasca.

Ukoliko želite, umjesto u papirnatom obliku i na kućnu adresu, svoj mjesečni račun možete primati u elektronskom obliku, tj. u pdf formatu putem Moj Tele2 portala ili putem vašeg internet bankarstva. Više informacija o ovim opcijama potražite na stranici usluge E-račun.

Podaci za plaćanje računa i provjera dugovanja
Poslovni pretplatnici:

Dugovanje i podatke za plaćanje računa možete provjeriti putem portala MojTele2.

Privatni pretplatnici:

Dugovanje i podatke za plaćanje računa možete provjeriti putem:

MojTele2 portala. Na Početnoj stranici možete vidjeti ukupni iznos za plaćanje, dok klikom na Računi i potrošnja možete vidjeti podatke za plaćanje računa

• SMS poruke tako da na broj 13880 pošaljete ključnu riječ RACUN (usluga je besplatna i dostupna od 2. u mjesecu). U poruci ćete dobiti neplaćeni iznos Vašeg računa te sve potrebne podatke za plaćanje

• govornog automata (pozivom na 095 1000 444) tako da odaberete 1 (za pitanja o računu i uplatama) te:
- 1 (za informacije o trenutnoj potrošnji, dugovanju i izvršenoj uplati) ili 
- 2 (za informacije o pozivu na broj i IBAN broju prilikom plaćanja računa)
 
Provjera uplate

Je li vaša uplata zaprimljena možete doznati na 3 načina:

- Putem SMS obavijesti
Ako ste Tele2 privatni pretplatnik, nakon što vaša uplata bude proknjižena, dobit ćete sljedeću SMS obavijest o izvršenoj uplati: "Postovani, uplata u iznosu xx.xxx kn je zaprimljena na Vasem racunu. Vas Tele2"

- Putem portala Moj Tele2.
Nakon prijave, u glavnom izborniku na vrhu stranice odaberite Računi i potrošnja. U tablici na toj stranici nalazi se pregled svih vaši računa po mjesecima s naznačenim statusom "Plaćeno".

- Putem govornog automata
Provjeru uplate možete obaviti i tako da nazovete govorni automat na broj 0951000444. U govornom izborniku odaberite 2 - za pitanja o računu i uplatama, a potom 1 - za informacije o trenutnoj potrošnji, dugovanju i izvršenoj uplati.

Ponovno uključenje
Ako ste upravo platili račun i želite nam poslati potvrdu o plaćanju, kako bi vam korištenje usluga ponovno bilo omogućeno, imamo najbrži način za to - putem poziva na broj 095 1000 444!

Nazovite 095 1000 444 i slijedite upute govornog automata, koji će vam kroz nekoliko kratkih koraka omogućiti ponovno korištenje naših usluga. Usluga je dostupna samo za privatne pretplatnike. 

Prije poziva pripremite sljedeće podatke s opće uplatnice jer će vam biti potrebni:
  • Poziv na broj
  • Iznos uplate

Prilikom poziva, na govornom automatu ćete čuti sljedeću poruku:
"Zbog nepodmirenog dugovanja na vašem broju su trenutno ograničene odlazne usluge. Uključenje odlaznih usluga se naplaćuje 60 kuna. Ukoliko želite omogućiti odlazne usluge molimo pričekajte kako bi unijeli podatke o uplati"

Nakon toga će automat će vam pročitati poziv na broj koji je bilo potrebno upisati prilikom uplate. Ako je pročitani poziv na broj jednak onom na vašoj potvrdi o uplati, pritisnite tipku 1, a ako ste uplatili s drugim pozivom na broj, pritisnite tipku 2

Ako pritisnete tipku 1, govorni automat će vas zamoliti da unesete iznos koji ste uplatili i to na način da unesete samo iznos u kunama, bez lipa. 

Ako je uplaćeni iznos dovoljan za uključenje, sustav će vas automatski uključiti. Potrebno je ugasiti pa upaliti vaš mobilni uređaj! 

Potvrdu o uplati je potrebno poslati samo ako sumnjate da ste platili račun s krivim pozivom na broj, na krivi IBAN i sl, ili ako je prošlo više od 7 dana od uplate, a ona nije evidentirana. Tada je potrebno poslati skeniranu potvrdu o uplati putem kontakt obrasca kako bi mi mogli pronaći tu uplatu, koju zbog nepotpunih informacija naš sustav nije mogao pravilno rasporediti i povezati ju s vašim brojem.
Ukupan iznos za platiti na uplatnici

Ukupan iznos za plaćanje koji je naveden na uplatnici se sastoji od:

  • Potrošnje učinjene u mjesecu na koji se račun odnosi (D)
  • Otvorenog dugovanja iz prethodnih razdoblja (E)

Obračunsko razdoblje Tele2 računa je od prvog do zadnjeg dana u mjesecu što bi značilo da uplata koju izvršite nakon kreiranja novog računa, neće biti evidentirana na novokreiranom računu.

Na primjeru bi to izgledalo ovako:
Račun za 2. mjesec u iznosu od 67,19 kn kreira se 29.02., a vi do tada još niste platili račun za 1. mjesec u iznosu od 65,00 kn. Ako platite račun za 1. mjesec datuma 02.03., račun za 2. mjesec biti će već kreiran u sustavu te će vam takav i stići na adresu za dostavu računa i na njemu neće biti vidljiva uplata koju ste izvršili 02.03.
To znači da će vam na računu za 2. mjesec i dalje stajati dug od 1. mjeseca (koji ste već podmirili) te je zato potrebno uplatiti samo (D) Iznos računa za 2. mjesec, odnosno 67,19 kn.

Na računu će ovaj primjer izgledati ovako:
 
Ako ste već podmirili dug po prethodnim računima i želite platiti samo iznos za mjesec na koji se račun odnosi, tada s uplatnice, koju ste primili uz račun, prepišite iznos koji se odnosi samo na taj mjesec, Poziv na broj odobrenja i Tele2 IBAN broj. Te podatke možete koristiti prilikom plaćanja računa općom uplatnicom ili internet bankarstvom. 
Obračun usluga
Ako sumnjate da se dogodila greška u obračunu usluge ili ne razumijete neke od stavki koje su vam naplaćene na računu, molimo vas kontakirajte Službu za korisnike putem online kontak obrasca
Detaljnom provjerom ćemo saznati sve što vas zanima.
Kopija računa
Trebate li kopiju svog Tele2 računa možete je preuzeti u pdf formatu putem Moj Tele2 portala.

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli riješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

Što je naknada za pristup mreži, tko je plaća i koliko iznosi?

Naknada za pristup mreži uvela se zbog Vladinih mjera kroz koje su značajno povećali jednu od godišnjih naknada za uporabu radio frekvencijskog spektra u mobilnoj mreži.

Jedinstvena naknada za pristup mreži za privatne i poslovne pretplatnike iznosi 8 kn + PDV. Pretplatnici koji su uz svoju tarifu (nakon 24.04.2017.) odabrali jedan od obaveznih podatkovnih paketa, ne plaćaju naknadu za pristup mreži. 

Naknada za pristup mreži za korisnike bonova uračunata je u maloprodajnu cijenu bona i naplaćuje se s korisnikovog računa u trenutku nadoplate računa bonom. Maloprodajne cijene i iznosi naknada za pristup mreži definirani su u tablici:


Bon Maloprodajna cijena u kn Iznos naknade za pristup mreži
Petnaestica 16,50 1,50
Dvadesetpetica  27,50 2,50
Pedesetica 55,00 5,00
Stotica 110,00 10,00
Dvjestotica 220,00 20,00
Četiristotica 440,00 40,00

Što je minimalna mjesečna potrošnja i koje se stavke plaćaju mjesečno?

Iznos minimalne mjesečne potrošnje je najmanji iznos računa kojeg plaćate svaki puni mjesec, neovisno o stvarno ostvarenoj potrošnji. Iznos minimalne mjesečne potrošnje možete u cijelosti potrošiti na razgovore prema svim mrežama unutar Hrvatske, na SMS i MMS poruke, prijenos podataka i na međunarodne pozive, osim roaminga. Usluga SMS parkinga, mPrijevoz, preuzimanje sadržaja s mobilnog portala kao i glasovne, SMS i MMS usluge s dodatnom vrijednosti ne ulaze u iznos minimalne mjesečne potrošnje. Nepotrošeni iznos minimalne mjesečne potrošnje ne prenosi se u sljedeći mjesec. Minimalna mjesečna potrošnja ne uključuje naknadu za pristup mreži u iznosu od 10 kn.

Koje je obračunsko razdoblje na Tele2 pretplatničke usluge?

Obračunsko razdoblje je kalendarski mjesec, od 1. do zadnjeg dana u pojedinom mjesecu.

Koji iznos mjesečne naknade plaćam ako postanem korisnik, primjerice, 15-og dana u mjesecu?

Iznos mjesečne naknade u mjesecu aktivacije bit će naplaćen razmjerno danima korištenja tarife u tom mjesecu. Primjerice, ako ste postali pretplatnik 15. u mjesecu, i izabrali ste tarifu koja ima mjesečnu naknadu 100 kn i 100 MB besplatnog podatkovnog prometa uključenog u tarifu, za razdoblje korištenja u mjesecu aktivacije bit će vam naplaćena polovica mjesečne naknade (50 kn) i imat ćete pravo na 50 MB besplatnog podatkovnog prometa.

Što je mjesečna naknada?

Mjesečna naknada je minimalni iznos računa koji ste mjesečno dužni podmirivati. Ovisno o tarifnom modelu koji koristite, mjesečna naknada uključuje različite usluge. To mogu biti: pozivi i sms poruke, podatkovni promet i sl. Mjesečna naknada nikada ne uključuje visokovrijedne usluge (pozive i sms), roaming usluge, sms parking i sl.

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
X