Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

TEHNIČKA PODRŠKA

4G

Naša 4G mreža temelji se na najnovijoj vrhunskoj tehnologiji. Imamo nacionalnu pokrivenost i naša 4G brzina pokriva većinu stanovništva. Zato korisnici gotovo svih 4G uređaja mogu imati potpuno 4G iskustvo.

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli riješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

Postoji li 4G tamo gdje ja živim? / Kad će 4G doći u moje mjesto / na područje gdje se krećem?

  • 4G signal Tele2 mreže pokriva 90% stanovništva, a za dostupnost 4G signala na lokaciji gdje prebivate možete provjeriti kartu pokrivenosti dostupnu na http://www.tele2.hr/podrska-korisnicima/tehnicka-podrska/pokrivenost/cc26/.
  • U slučaju da se nađete na području na kojem je pokrivenost 4G signalom slabija, moći ćete koristiti najmoderniju 3G mrežu u Hrvatskoj koja pokriva 99 posto stanovništva glasovnom uslugom, 97 posto stanovništva 3G podatkovnom uslugom te 98 posto autocesta 3G podatkovnom i glasovnom uslugom.

Kako aktivirati 4G?

  • Tele2 je svim svojim pretplatnicima i korisnicima bonova omogućio korištenje 4G usluge bez dodatne naknade.
  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.

Imaju li svi korisnici mogućnost koristiti 4G?

  • Svi pretplatnici glasovnih tarifa i tarifa mobilnog interneta mogu koristiti 4G.
  • Svi korisnici bonova na glasovnim i internet tarifama mogu koristiti 4G. Najveća dopuštena brzina je 75Mb/s prilikom skidanja podataka i 25Mb/s prilikom slanja podataka.

Zašto ja ne mogu koristiti 4G? / Zašto ja nemam 4G?

  • Da bi mogli koristiti 4G trebate imati uređaj i SIM karticu koji omogućuju korištenje 4G signala te omogućenu opciju spajanja na 4G signal u postavkama uređaja.
  • Na www.tele2.hr/4g upišite svoj broj mobitela i provjerite podržavaju li vaš uređaj i SIM kartica korištenje 4G signala.
  • U uputama za korištenje vašeg uređaja provjerite kako omogućiti opciju spajanja na 4G signal.
  • Brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže.

Troši li mi se brže internet iz tarife ako imam uključen 4G?

  • Uz nepromijenjene navike korištenja korisnicima se ne bi trebala povećati potrošnja podatkovnog prometa, a razliku će osjetiti u bržem učitavanju web stranica i općenito ugodnijem korištenju interneta.
  • Korisnici koji npr. koriste mobilne podatke za streaming video i audio sadržaja mogu osjetiti povećanu potrošnju jer pružatelji usluge imaju običaj povećati kvalitetu sadržaja ako registriraju da im korisnik pristupa na bržoj mreži. To korisnik može promijeniti na način da ručno u postavkama aplikacije / pružatelja sadržaja postavi određenu visinu kvalitete sadržaja.
  • Za potpunu bezbrižnost po pitanju potrošnje preporučamo aktivaciju neograničenih podatkovnih paketa i tarifa za pretplatnike pod nazivom BEZBROJ GB. I korisnici bonova mogu uživati neograničenom podatkovnom paketu ako odaberu Slagalicu s BEZROJ GB ili Internet tarifu BEZBROJ GB.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
X
Mreža i
pokrivenost X