Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

TEHNIČKA PODRŠKA

Poteškoće s MMS porukama

Ne možete slati ili primati MMS poruke?
Savjetujemo vam što učiniti. Slijedite upute kako biste riješili problem na najbrži način. 

KORAK PO KORAK - MMS

Slijedite dolje navedene upute, te pokušajte riješiti poteškoću. Ukoliko ne uspijete, vaši odgovori će biti proslijeđeni Službi za korisnike.

Koju poteškoću imate s MMS porukama?

Provjerite je li Vaš spremnik dolaznih poruka pun, te po potrebi izbrišite nekoliko poruka. Zatim pokušajte sami sebi poslati MMS poruku. Jeste li sada uspjeli otvoriti poruku?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 MMS usluzi.

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za Vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Jeste li korisnik na bonove ili na pretplatu?

Molimo provjerite je li Vaš račun aktivan, te imate li na računu dovoljan iznos za slanje MMS poruka. Stanje računa možete provjeriti na način da utipkate kratki kod *130# i pritisnete tipku za pozivanje.

Jeste li do sada mogli slati MMS poruke s Vašeg uređaja?

Kako bi mogli slati MMS poruke potrebno je da nadoplatite/obnovite svoj račun. To možete učiniti brzo i lako putem našeg weba uz Kupi bon uslugu ili putem svog mobitela uz besplatne mobilne aplikacije za Android i iOS platforme (Kupi bon).

Pokazuje li se na Vašem uređaju oznaka podatkovne veze (GPRS, EDGE, 3G, HSDPA)?

Pokušajte poslati MMS poruku na vlastiti broj mobitela. Jeste li je primili?

Super! Ovaj test slanja MMS poruke na vlastiti broj pokazuje da nema nikakvih problema s Vašim uređajem ili mrežom. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za Vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Potrebno je provjeriti je li Vam uključena opcija podatkovnog prijenosa i po potrebi naručiti ispravne APN postavke za Vaš mobilni uređaj. Za upute kako izvršiti navedene provjere odaberite VIŠE.

Molimo Vas provjerite je li uključena opcija podatkovnog prometa na Vašem mobilnom uređaju, odnosno prijenosa podataka.
Za Android mobilne uređaje:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings - Dodatno/More settings – Mobilne mreže/Mobile networks.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Mobile data. A ako želite koristite Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

Za iPhone mobilni uređaj:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings-------Općenito/General-------Mreža/Network ili Podatkovno/Cellular.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Cellular dana. A ako želite koristiti Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

Nakon što ste provjerili i po potrebi uključili opciju podatkovnog prijenosa na Vašem mobilnom uređaju, pokušajte poslati MMS poruku. Ako i dalje niste u mogućnosti poslati poruku naručite APN postavke za Vaš uređaj.
Molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel.

Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke).

Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Pokazuje li se na Vašem uređaju oznaka podatkovne veze (GPRS, EDGE, 3G, HSDPA)?

Pokušajte poslati MMS poruku na svoj vlastiti broj. Jeste li je primili?

Super! Ovaj test slanja MMS poruke pokazuje da nema nikakvih problema s vašim uređajem ili mrežom. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za Vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Žao nam je što vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Potrebno je provjeriti je li Vam uključena opcija podatkovnog prijenosa i po potrebi naručiti ispravne APN postavke za Vaš mobilni uređaj. Za upute kako izvršiti navedene provjere odaberite VIŠE.

Molimo Vas provjerite je li uključena opcija podatkovnog prometa na Vašem mobilnom uređaju, odnosno prijenosa podataka.
Za Android mobilne uređaje:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings - Dodatno/More settings – Mobilne mreže/Mobile networks.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Mobile data. A ako želite koristite Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

Za iPhone mobilni uređaj:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings-------Općenito/General-------Mreža/Network ili Podatkovno/Cellular.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Cellular dana. A ako želite koristiti Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

Nakon što ste provjerili i po potrebi uključili opciju podatkovnog prijenosa na Vašem mobilnom uređaju, pokušajte poslati MMS poruku. Ako i dalje niste u mogućnosti poslati poruku naručite APN postavke za Vaš uređaj.
Molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel.

Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke).

Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Pokazuje li se na Vašem uređaju oznaka podatkovne veze (GPRS, EDGE, 3G, HSDPA)?

Pokušajte poslati MMS poruku na svoj vlastiti broj. Jeste li je primili?

Super! Ovaj test slanja MMS poruke pokazuje da nema nikakvih problema s vašim uređajem ili mrežom. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za Vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Potrebno je provjeriti je li Vam uključena opcija podatkovnog prijenosa i po potrebi naručiti ispravne APN postavke za Vaš mobilni uređaj. Za upute kako izvršiti navedene provjere odaberite VIŠE.

Molimo Vas provjerite je li uključena opcija podatkovnog prometa na Vašem mobilnom uređaju, odnosno prijenosa podataka.
Za Android mobilne uređaje:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings - Dodatno/More settings – Mobilne mreže/Mobile networks.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Mobile data. A ako želite koristite Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

Za iPhone mobilni uređaj:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings-------Općenito/General-------Mreža/Network ili Podatkovno/Cellular.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Cellular dana. A ako želite koristiti Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

Nakon što ste provjerili i po potrebi uključili opciju podatkovnog prijenosa na Vašem mobilnom uređaju, pokušajte poslati MMS poruku. Ako i dalje niste u mogućnosti poslati poruku naručite APN postavke za Vaš uređaj.
Molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel.

Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke).

Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Jeste li do sada mogli slati MMS poruke s Vašeg uređaja?

Pokazuje li se na Vašem uređaju oznaka podatkovne veze (GPRS, EDGE, 3G, HSDPA)?

Pokušajte poslati MMS poruku na vlastiti broj mobitela. Jeste li je primili?

Super! Ovaj test slanja MMS poruke na vlastiti broj pokazuje da nema nikakvih problema s Vašim uređajem ili mrežom. Uživajte u Tele2 MMS usluzi.

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za Vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Potrebno je provjeriti je li Vam uključena opcija podatkovnog prijenosa i po potrebi naručiti ispravne APN postavke za Vaš mobilni uređaj. Za upute kako izvršiti navedene provjere odaberite VIŠE.

Molimo Vas provjerite je li uključena opcija podatkovnog prometa na Vašem mobilnom uređaju, odnosno prijenosa podataka.
Za Android mobilne uređaje:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings - Dodatno/More settings – Mobilne mreže/Mobile networks.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Mobile data. A ako želite koristite Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

Za iPhone mobilni uređaj:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings-------Općenito/General-------Mreža/Network ili Podatkovno/Cellular.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Cellular dana. A ako želite koristiti Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

Nakon što ste provjerili i po potrebi uključili opciju podatkovnog prijenosa na Vašem mobilnom uređaju, pokušajte poslati MMS poruku. Ako i dalje niste u mogućnosti poslati poruku naručite APN postavke za Vaš uređaj.
Molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel.

Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke).

Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Pokazuje li se na Vašem uređaju oznaka podatkovne veze (GPRS, EDGE, 3G, HSDPA)?

Pokušajte poslati MMS poruku na svoj vlastiti broj. Jeste li je primili?

Super! Ovaj test slanja MMS poruke pokazuje da nema nikakvih problema s Vašim uređajem ili mrežom. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za Vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke). Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Potrebno je provjeriti je li Vam uključena opcija podatkovnog prijenosa i po potrebi naručiti ispravne APN postavke za Vaš mobilni uređaj. Za upute kako izvršiti navedene provjere odaberite VIŠE.

Molimo Vas provjerite je li uključena opcija podatkovnog prometa na Vašem mobilnom uređaju, odnosno prijenosa podataka.
Za Android mobilne uređaje:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings - Dodatno/More settings – Mobilne mreže/Mobile networks.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Mobile data. A ako želite koristite Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

Za iPhone mobilni uređaj:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings-------Općenito/General-------Mreža/Network ili Podatkovno/Cellular.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Cellular dana. A ako želite koristiti Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

Nakon što ste provjerili i po potrebi uključili opciju podatkovnog prijenosa na Vašem mobilnom uređaju, pokušajte poslati MMS poruku. Ako i dalje niste u mogućnosti poslati poruku naručite APN postavke za Vaš uređaj.
Molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel.

Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke).

Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Prikazuje li se na Vašem uređaju oznaka podatkovne veze (GPRS, EDGE, 3G, HSDPA)?

Pokušajte poslati MMS poruku na svoj vlastiti broj. Jeste li je primili?

Super! Ovaj test slanja MMS poruke pokazuje da nema nikakvih problema s Vašim uređajem ili mrežom. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Kako bi bili sigurni da imate ispravne APN postavke za Vaš uređaj, molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel. Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke). Je li Vam ovo pomoglo?

Super!Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Potrebno je provjeriti je li Vam uključena opcija podatkovnog prijenosa i po potrebi naručiti ispravne APN postavke za Vaš mobilni uređaj. Za upute kako izvršiti navedene provjere odaberite VIŠE.

Molimo Vas provjerite je li uključena opcija podatkovnog prometa na Vašem mobilnom uređaju, odnosno prijenosa podataka.
Za Android mobilne uređaje:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings - Dodatno/More settings – Mobilne mreže/Mobile networks.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Mobile data. A ako želite koristite Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

Za iPhone mobilni uređaj:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings-------Općenito/General-------Mreža/Network ili Podatkovno/Cellular.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Cellular dana. A ako želite koristiti Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

Nakon što ste provjerili i po potrebi uključili opciju podatkovnog prijenosa na Vašem mobilnom uređaju, pokušajte poslati MMS poruku. Ako i dalje niste u mogućnosti poslati poruku naručite APN postavke za Vaš uređaj.
Molimo da iste naručite slanjem besplatne SMS poruke sadržaja Tele2 na broj 13777. Zaprimit ćete SMS s postavkama. Slijedite upute kako biste instalirali postavke, te nakon instalacije nakratko ugasite i ponovno upalite mobitel.

Ako dobijete poruku da mobilni uređaj ne podržava automatske postavke, ili automatska instalacija nije uspjela, molimo da ih ručno unesete prema uputama na stranici: Ručnim MMS i GPRS postavkama (Ručne MMS i GPRS postavke).

Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?

Molimo Vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Tele2 usluge.

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o dostizanju limita mjesečne potrošnje/osiguranja naplate?

Kako bi otklonili poteškoću molimo Vas kontaktirajte službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?

Molimo Vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Tele2 usluge.

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o dostizanju limita mjesečne potrošnje/osiguranja naplate?

Kako bi otklonili poteškoću molimo Vas kontaktirajte službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?

Molimo Vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Tele2 usluge.

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o dostizanju limita mjesečne potrošnje/osiguranja naplate?

Kako bi otklonili poteškoću molimo Vas kontaktirajte službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?

Molimo Vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Tele2 usluge.

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o dostizanju limita mjesečne potrošnje/osiguranja naplate?

Kako bi otklonili poteškoću molimo Vas kontaktirajte službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

KONTAKT FORMA

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?

Molimo Vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Tele2 usluge.

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o dostizanju limita mjesečne potrošnje/osiguranja naplate?

Kako bi otklonili poteškoću molimo Vas kontaktirajte službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?

Molimo Vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Tele2 usluge.

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o dostizanju limita mjesečne potrošnje/osiguranja naplate?

Kako bi otklonili poteškoću molimo Vas kontaktirajte službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Pokazuje li se na Vašem uređaju oznaka podatkovne veze (GPRS, EDGE, 3G, HSDPA)?

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje vašeg problema zahtijeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Potrebno je provjeriti je li Vam uključena opcija podatkovnog prijenosa i po potrebi naručiti ispravne APN postavke za Vaš mobilni uređaj. Za upute kako izvršiti navedene provjere odaberite VIŠE.

Molimo Vas provjerite je li uključena opcija podatkovnog prometa na Vašem mobilnom uređaju, odnosno prijenosa podataka.
Za Android mobilne uređaje:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings - Dodatno/More settings – Mobilne mreže/Mobile networks.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Mobile data. A ako želite koristite Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

Za iPhone mobilni uređaj:
U izborniku na Vašem mobilnom uređaju uđite u izbornik Postavke/Settings-------Općenito/General-------Mreža/Network ili Podatkovno/Cellular.
U navedenom izborniku potrebno je uključiti opciju Mobilni podaci/Cellular dana. A ako želite koristiti Internet i izvan granica RH uključite i opciju Podatkovni roaming/Data roaming.

Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 MMS usluzi!

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje Vašeg problema zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Super! Drago nam je što smo vam pomogli.

Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
X
Mreža i
pokrivenost X