Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

TEHNIČKA PODRŠKA

Poteškoće s pozivima

Ne možete zvati ili primati pozive? Riješite poteškoću brzo i lako slijedeći naše upute korak po korak.

KORAK PO KORAK - Pozivi

Slijedite dolje navedene upute, te pokušajte riješiti poteškoću. Ukoliko ne uspijete, vaši odgovori će biti proslijeđeni Službi za korisnike.

Koju poteškoću imate s pozivima?

Nakratko isključite i ponovno uključite mobilni uređaj, te nazovite svoj broj s neke druge linije. Je li Vam ovo pomoglo?

Pokušajte poništiti eventualna preusmjeravanja ili zabrane dolaznih poziva za svoj broj na način da unesete kratki kod ##002# i pritisnete tipku za pozivanje. Potom unesite kod #35*0000# i pritisnite tipku za pozivanje. Nazovite svoj broj s neke druge linije. Je li ovo riješilo Vaš problem?

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Tele2 SIM kartice i pokušajte nazvati svoj broj s neke druge linije. Je li ovo riješilo Vaš problem?

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtijeva detaljnu provjeru postavki Vašeg uređaja, stoga Vas molimo da nas kontaktirate.

Kontaktirajte nas

Nakratko isključite i ponovno uključite mobilni uređaj, te nazovite svoj broj s neke druge linije. Je li Vam ovo pomoglo?

Jeste li Tele2 korisnik bonova ili pretplatnik?

Molimo, provjerite je li Vaš račun aktivan, te imate li dovoljan iznos na računu tako da utipkate kratki kod *130# i pritisnete tipku za pozivanje.

Kako bi mogli zvati potrebno je da nadoplatite/obnovite svoj račun. To možete učiniti brzo i lako putem našeg weba uz Kupi bon uslugu ili putem svog mobitela uz besplatne mobilne aplikacije za Android i iOS platforme (Kupi bon).

Pokušajte poništiti sve eventualne zabrane odlaznih poziva sa svog broja na način da unesete kratki kod ##002# i pritisnete tipku za pozivanje. Potom unesite kod #33*0000# i pritisnite tipku za pozivanje. Nakratko isključite i ponovno uključite uređaj, te pokušajte nazvati neki broj. Je li ovo riješilo Vaš problem?

Imate li poteškoća pri pozivanju samo jednog broja ili svih tj. više brojeva?

Molimo Vas provjerite pozivate li broj u ispravnom formatu (npr. 385951234567) te jeste li pravilno upisali pred broj mreže ili županije (ako pozivate broj iz fiksne mreže), ukoliko pozivate međunarodni broj (inozemni broj) molimo Vas provjerite ispravnost međunarodnog pozivnog pred broja zemlje u kojoj se pozivani broj nalazi. Po potrebi ispravite format/pred broj pozivanog broja.

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Tele2 SIM kartice i pokušajte nazvati neki broj s tog drugog uređaja. Je li Vam ovo pomoglo?

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Nastavak rješavanja problema zahtijeva detaljnu provjeru postavki Vašeg uređaja, stoga Vas molimo da nas kontaktirate.

Kontaktirajte nas

Pokušajte poništiti sve eventualne zabrane odlaznih poziva sa svog broja na način da unesete kratki kod ##002# i pritisnete tipku za pozivanje. Potom unesite kod #33*0000# i pritisnite tipku za pozivanje. Na kratko isključite i ponovno uključite uređaj, te pokušajte nazvati neki broj. Je li ovo riješilo Vaš problem?

Imate li poteškoća pri pozivanju samo jednog broja ili svih tj. više brojeva?

Molimo Vas provjerite pozivate li broj u ispravnom formatu (npr. 385951234567) te jeste li pravilno upisali pred broj mreže ili županije (ako pozivate broj iz fiksne mreže), ukoliko pozivate međunarodni broj (inozemni broj) molimo Vas provjerite ispravnost međunarodnog pozivnog pred broja zemlje u kojoj se pozivani broj nalazi. Po potrebi ispravite format/pred broj pozivanog broja.

Stavite svoju SIM karticu u neki drugi uređaj koji prihvaća Tele2 SIM kartice i pokušajte nazvati neki broj s tog drugog uređaja. Je li Vam ovo pomoglo?

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Provjerite imate li uključenu opciju Fiksno biranje na Vašem uređaju što bi moglo uzrokovati poteškoću s pozivanjem, ako je opcija Fiksno biranje uključena molimo Vas da uslugu isključite. Za više informacija odaberite više
Fiksno biranje (FDN) je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućuje pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na FDN listi. Listu kreira sam korisnik u svom uređaju u kontaktima nakon što se funkcija fiksnog biranja aktivira. Detalji o aktivaciji/deaktivaciji se mogu naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja (Korisnički priručnici za mobilne uređaje). (Najčešće se funkcija aktivacije/deaktivacije FDN-a nalazi u postavkama uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Molimo Vas pokušajte nazvati željeni broj sa drugog broja (koji nije u Tele2 mreži). Jeste li uspjeli kontaktirati željeni broj?

Korisnik pozivanog broja (primatelj poziva) trebao bi u svom uređaju provjeriti je li aktivirana (definirana) lista korisnika čiji dolazni pozivi se automatski blokiraju. Lista blokiranih pozivatelja može se definirati za dolazne pozive i uključuje/isključuje se u postavkama poziva. Ukoliko se Vaš broj nalazi na listi korisnika čiji dolazni pozivi se automatski blokiraju potrebno je da korisnik pozivanog broja ukloni Vaš broj s liste.

Nastavak rješavanja zahtijeva detaljnu provjeru postavki Vašeg uređaja. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći u otklanjanju poteškoće.

Kontaktirajte nas

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Poteškoća je vjerojatno s brojem kojeg pozivate

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Provjerite imate li uključenu opciju Fiksno biranje na Vašem uređaju što bi moglo uzrokovati poteškoću s pozivanjem, ako je opcija Fiksno biranje uključena molimo Vas da uslugu isključite. Za uputu odaberite VIŠE (,LINK10) (Fiksno biranje (FDN) je funkcionalnost mobilnog uređaja koja omogućuje pozivanje samo određenih brojeva sa SIM kartice koji se nalaze na FDN listi. Listu kreira sam korisnik u svom uređaju u kontaktima nakon što se funkcija fiksnog biranja aktivira.) Detalji o aktivaciji/deaktivaciji se mogu naći u uputama za korištenje mobilnog uređaja (Korisnički priručnici za mobilne uređaje). (Najčešće se funkcija aktivacije/deaktivacije FDN-a nalazi u postavkama uređaja u sigurnosti ili u opcijama poziva.)

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Molimo Vas pokušajte nazvati željeni broj sa drugog broja (koji nije u Tele2 mreži). Jeste li uspjeli kontaktirati željeni broj?

Korisnik pozivanog broja (primatelj poziva) trebao bi u svom uređaju provjeriti je li aktivirana (definirana) lista korisnika čiji dolazni pozivi se automatski blokiraju. Lista blokiranih pozivatelja može se definirati za dolazne pozive i uključuje/isključuje se u postavkama poziva. Ukoliko se Vaš broj nalazi na listi korisnika čiji dolazni pozivi se automatski blokiraju potrebno je da korisnik pozivanog broja ukloni Vaš broj s liste.

Super! Drago nam je što smo Vam pomogli. Uživajte u Tele2 uslugama!

Nastavak rješavanja zahtijeva detaljnu provjeru postavki Vašeg uređaja. Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći u otklanjanju poteškoće.

Kontaktirajte nas

Poteškoća je vjerojatno s brojem kojeg pozivate

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o nepodmirenim dugovanjima?

Molimo Vas provjerite jeste li primili SMS poruku od Tele2 putem koje Vas obavještavamo o dostizanju limita mjesečne potrošnje/osiguranja naplate?

Moguće je da ste isključeni zbog nepodmirenih dugovanja. Molimo Vas podmirite dugovanja kako biste mogli nastaviti koristiti Tele2 usluge.

Kako bi otklonili poteškoću molimo Vas kontaktirajte službu za korisnike pozivom na broj 095/1000-444.

Žao nam je što Vam nismo uspjeli pomoći. Rješavanje zahtjeva detaljniju provjeru postavki Vašeg uređaja.

Kontaktirajte nas

Super! Drago nam je što smo vam pomogli.

Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
X
Mreža i
pokrivenost X