Tehnička podrška

SIM kartica

Sve informacije vezane uz SIM kartice, njihovu zamjenu, te PIN/PUK brojeve nalaze se na ovoj stranici.
Kopiranje kontakata s postojeće na novu SIM karticu

Ovisno o tome koji uređaj imate slijedite dolje navedene korake.

Android uređaji:

1. Otvorite aplikaciju Kontakti/Imenik (ili Telefon)
2. Odaberite opciju Aplikacije (Više ili Postavke)
3. Odaberite Uvoz/Izvoz imenika
4. Odaberite opciju Uvezi kontakte iz SIM kartice

Windows Phone uređaji:
1. Otvorite aplikaciju Osobe
2. Odaberite Uvezi kontakte sa SIM kartice

iOS uređaji:
1. Otvorite Postavke
2. Odaberite Mail, Kontakti, Kalendari
3. Odaberite Importiraj SIM kontakte

Nakon što ste kopirali svoj podatke pogledajte kako zamijeniti staru SIM karticu novom.

Zamjena 3G SIM kartice novom 4G karticom

Koristite li Tele2 3G SIM karticu možete je besplatno zamijeniti za 4G SIM karticu na bilo kojem Tele2 prodajnom mjestu. Zamjenom kartice vaš telefonski broj se ne mijenja.

Prije zamjene kartice preporučamo da prvo kopirate sve kontakte s postojeće SIM kartice kako bi vam i dalje bili dostupni.

Nakon što ste kopirali svoje kontakte slijedite ovih par jednostavnih koraka za zamjenu SIM kartice:

  • Prvo na novoj SIM kartici pronađite dvadeseteroznamenkasti broj ispod bar koda.
  • Prije nego što izvadite postojeću SIM karticu iz mobilnog telefona, pošaljite besplatni SMS na broj 13095 s dvadeseteroznamenkastim brojem.
  • Dobit ćete SMS s potvrdom o zaprimanju zahtjeva za zamjenu SIM kartice.
  • U kratkom roku, postojeća SIM kartica prestat će raditi, tj. neće se moći spojiti na mrežu. Kad kartica prestane raditi  izvadite je i u mobitel umetnite novu SIM karticu.
  • Unesite novi PIN (PIN1) koji ste dobili s novom SIM karticom i vaša kartica je spremna za korištenje.
Informacije o PIN broju
Proces vrijedi za sve korisnike

PIN je 4-znamenkasti osobni identifikacijski broj i služi za zaštitu SIM kartice.

Svoj početni PIN možete provjeriti na:
- Moj Tele2 portalu
- plastičnom držaču SIM kartice 

Koraci u slučaju blokiranog PIN broja:
- nakon 3 kriva unosa PIN broja, uređaj će vas zatražiti PUK broj
- unesite ispravan PUK broj (8-znamenkasti broj)
- zatim unesite novi PIN broj. Novi PIN ne smije biti istovjetan starom PIN broju, stoga odaberite potpuno nova 4 broja
- još jednom unesite novo odabrani PIN broj za potvrdu
Nakon toga SIM kartica će se otključati. 

Kako promijeniti PIN broj?
PIN možete promijeniti:
- u postavkama sigurnosti vašeg mobilnog uređaja
- putem koda **04*stariPIN*noviPIN*noviPIN# i tipka za poziv
- slijediti korake za slučaj blokiranog PIN broja

Kako isključiti PIN broj?
Ukoliko vaš uređaj koristi novije SIM kartice (micro/nano/triple SIM) PIN možete isključiti u postavkama sigurnosti mobilnog uređaja
Kod starijih SIM kartica (mini) ne postoji mogućnost isključenja PIN broja 
Informacije o PUK broju
Proces vrijedi za sve korisnike

PUK je 8-znamenkasti tajni Osobni ključ za deblokiranje (Personal Unblocking Key) i služi za deblokiranje PIN broja SIM kartice kojoj je dodijeljen.

Svoj PUK broj možete provjeriti:
- Na Moj Tele2 portalu (ukoliko ste se registirali na Moj Tele2)
- Pozivom Službi za korisnike na broj: 095 1000 444 (ako ste privatni korisnik) ili na broj 095 1000 500 (ako ste poslovni korisnik).

Koraci u slučaju blokiranog PUK broja:
- nakon 3 kriva unosa PIN broja, uređaj će vas zatražiti PUK broj
- PUK broj je moguće unijeti 10 puta
- Ako 10 puta unesete krivi PUK broj, SIM kartica će biti trajno blokirana i više ju nije moguće koristiti
- Ponovno korištenje istog broja je moguće samo uz zamjenu SIM kartice.

Kako promijeniti/isključiti PUK broj?
PUK broj nije moguće promijeniti, niti isključiti.


 
Zamjena neispravne SIM kartice
Proces vrijedi za sve korisnike

U slučaju da Vam je kartica neispravna možete je zamijeniti na način da posjetite Tele2 prodajno mjesto gdje ćemo Vam izdati novu SIM karticu.
Ponesite sa sobom svoju osobnu iskaznicu ili putovnicu u svrhu identifikacije.

Zamjena neispravne SIM kartice je besplatna, a Vaš prethodni broj telefona ostaje isti.
 
Ukradena/izgubljena SIM kartica

Ako Vam je SIM kartica ukradena ili ste ju izgubili potrebno je učiniti sljedeće:

Korisnici bonova:
• Ako želite zadržati svoj broj telefona, otiđite na najbliže Tele2 prodajno mjesto gdje ćemo Vam napraviti zamjenu SIM kartice.
• Ako ne želite zadržati svoj broj, dovoljno je samo kupiti Tele2 Start paket na bonove s novim brojem.

Pretplatnici:
• Nazovite Službu za korisnike na broj 095 1000 444 (privatni korisnici) ili na broj 095 1000 500 (poslovni korisnici) kako bi blokirali usluge na Vašem broju.
• Nakon toga, posjetite Tele2 prodajno mjesto gdje ćemo Vam napraviti zamjenu SIM kartice. Ponesite osobnu iskaznicu ili putovnicu u svrhu identifikacije.
Cijena zamjene SIM kartice definirana je službenim Tele2 cjenikom.