Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

WEBSHOP

Kvar po dostavi i garancija

Ako niste zaprimili jamstveni list, nemojte brinuti, jer u slučaju webshop kupovine, račun ima funkciju jamstvenog lista.

Kvar uređaja unutar 14 dana od dana zaprimanja uređaja

Ukoliko do kvara uređaja kupljenog putem webshopa dođe u roku 14 dana od dana zaprimanja uređaja, možete ga, o vlastitom trošku, vratiti na adresu:

Tele2 d.o.o.
Ulica grada Vukovara 269D
10000 Zagreb,
N/R Webshop Prodaja

Uz uređaj treba biti priložen list papira (dopis) s opisom kvara i vašim kontakt podacima (telefon i e-mail), te račun.

Ukoliko ne želite zamjenu uređaja već povrat novca, uz dopis treba priložiti i presliku osobne iskaznice, te presliku prednje strane kartice tekućeg računa na koji želite povrat.

Pakiranje telefona treba biti cjelovito kao što je dostavljeno od strane Tele2 u prvotnoj dostavi po kupovini.

Ako do kvara nije došlo zbog mehaničkog oštećenja (tj. ukoliko servis utvrdi da korisnik nije mehanički oštetio uređaj) korisnik ima pravo na zamjenu, te će mu Tele2 poslati novi uređaj ili refundirati novac.

 
Ukoliko ovlašteni servis procjeni da je do kvara došlo zbog mehaničkog oštećenja od strane korisnika, tada će Tele2 korisniku vratiti uređaj ili može u dogovoru s korisnikom od servisa zatražiti popravak, ali tada troškove popravka snosi korisnik, te se i sama komunikacija nastavlja između servisa i korisnika.

Popis ovlaštenih servisa možete pogledati ovdje.

Kvar uređaja nakon 14 dana od dana zaprimanja uređaja

Ukoliko do kvara uređaja dođe izvan roka od 14 dana od dana zaprimanja paketa, korisnik o vlastitom trošku može poslati uređaj ovlaštenom serviseru ili ga odnijeti na bilo koje Tele2 prodajno mjesto koje će uređaj proslijediti na servis.
Popis ovlaštenih servisa možete pogledati ovdje.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
X
Mreža i
pokrivenost X