Kontakt





 
Kontakt








Trenutno se nalazite na: Podrška korisnicima /

Rezultati pretraživanja

WEBSHOP

Praćenje narudžbe i dostave

Kako bi provjerili status vaše narudžbe i dostave, molimo vas posjetite link za web stranicu koji vam je dostavljen putem e-mail potvrde narudžbe.
Na navedenoj web stranici, potrebno je utipkati broj (ID) narudžbe te pritisnuti Provjera narudžbe kako bi vam se prikazala informacija o statusu vaše narudžbe.

Detaljnu provjeru stanja dostave moguće je izvršiti putem web stranice Overseas Express (Track&trace). Provjeru dostave moguće je izvršiti putem pretrage po broju paketa/pošiljke ili po referentnom broju.
Za sve upite vezane za pošiljke koje nisu stigle, a nalazite ih na Overseas stranici, molimo kontaktirajte Overseas Express.

Pretraga po broju paketa/pošiljke

Broj paketa/pošiljke možete saznati putem linka koji vam je dostavljen putem e-mail potvrde narudžbe.

Na Overseas Express web stranici potrebno je utipkati broj (ID) narudžbe i pritisnuti Provjera narudžbe kako bi vam se prikazao broj paketa/pošiljke.

Nakon unosa broja pritisnite na opciju "Gdje je moj paket?"

Pretraga po referentnom broju

Na Overseas Express web stranici nakon odabira pretrage po referentnom broju potrebno je upisati u polje "Jedinstveni broj partnera" broj 19028, a u polje "Referentni broj" deseteroznamenkasti broj otpremnice.

Nakon unosa pritisnite na opciju "Gdje je moj paket?"

Na Overseas Express web stranici nakon odabira pretrage po referentnom broju potrebno je upisati u polje "Jedinstveni broj partnera" broj 19029, a u polje "Referentni broj" deseteroznamenkasti broj otpremnice.

Nakon unosa pritisnite na opciju "Gdje je moj paket?"

Na Overseas Express web stranici, nakon odabira pretrage po referentnom broju, potrebno je upisati u polje "Jedinstveni broj partnera" broj 19029, a u polje "Referentni broj" deseteroznamenkasti broj otpremnice.

Nakon unosa pritisnite na opciju "Gdje je moj paket?"

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Niste pronašli riješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...

prikaži sve

U kojem roku mogu očekivati dostavu proizvoda?

Dostava fizičkih proizvoda u pravilu iznosi 3 do 5 radnih dana od trenutka narudžbe, ovisno o vašem mjestu stanovanja. Detaljno za vaše mjesto stanovanja provjerite na stranicama www.overseas.hr. Status dostave prije primopredaje možete provjeriti na našim web stranicama na stranici "Provjeri status narudžbe" upisivanjem broja optremnice s vašeg računa.

Ukoliko kupujete bon, automatska nadoplata upisanog prepaid računa će biti izvršena u roku od najviše 15 minuta od uspješne autorizacije kreditne ili debitne kartice.

Tko vrši dostavu proizvoda kupljenih putem www.tele2.hr?

Dostavu fizičkih proizvoda kupljenih putem Tele2.hr web stranica vrši Overseas Express.

Moram li pokazati osobnu iskaznicu prilikom primopredaje?

Prilikom primopredaje proizvoda dostavljač je obavezan usporediti broj vaše osobne iskaznice s brojem osobne iskaznice na narudžbi. Bez navedene provjere nije obvezan predati paket.

Na koji način zaprimam račun za kupljene proizvode?

Račun za kupljene proizvode zaprimate prilikom primopredaje kupljenog proizvoda. Ukoliko kupujete bon, račun će vam stići na ostavljenu e-mail adresu, zajedno s potvrdom kupovine.
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
X
Mreža i
pokrivenost X