U roku od 14 kalendarskih dana imate pravo raskinuti svaki kupoprodajni ugovor sklopljen putem webshopa, ne navodeći za to razlog. Ugovor možete raskinuti pisanim putem slanjem obavijesti o raskidu na adresu:
Telemach Hrvatska d.o.o.
Josipa Marohnića 1,
10 000 Zagreb, Hrvatska
N/R Webshop Prodaja
Pisana obavijest mora sadržavati:
• podatke s računa/narudžbe (redni broj, datum, iznos, proizvod)
• podatke Kupca (ime i prezime, kontakt broj i mail)
• naziv banke i broj tekućeg računa (IBAN) na koji Kupac želi povrat novca te kopiju prednje strane kartice tekućeg računa s jasno čitljivim podacima
• kopiju osobne iskaznice
Ukoliko uređaj niste preuzeli, a želite stornirati vašu narudžbu, ista će se smatrati storniranom ako odbijete preuzeti uređaj prilikom dostave.
Ukoliko ste uređaj preuzeli od dostavne službe, obvezni ste ga o svom trošku, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 kalendarskih dana od dana primitka, vratiti mehanički neoštećenog zajedno sa zahtjevom za raskid ugovora te ostalom dokumentacijom poslati na gore navedenu adresu.
Najkasnije u roku od 14 dana, od dana primitka pisane obavijesti o raskidu, bit će vam vraćen cjelokupan iznos koji ste do trenutka raskida platili na temelju ugovora za kupljeni proizvod.
U slučaju mehaničkog oštećenja uređaja koje utvrdi servis, uređaj će vam biti vraćen. U tom slučaju uređaj će vam biti jednokratno naplaćen u punom iznosu.
Napomena: Za informacije o raskidu ugovora nakon 14 dana, molimo provjerite "Raskid pretplatničkog ugovora" na stranici Moj Ugovor
ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
Niste pronašli rješenje svog problema? Potražite odgovor u često postavljanim pitanjima...
prikaži sve
Imam li pravo na raskid ugovora za kupovinu putem weba?
Ukoliko kupujete putem weba, imate pravo na raskid ugovora na daljinu u roku 14 radnih dana od primitka paketa. Ukoliko ste započeli s upotrebom usluge, tada se na raskid ugovora odnose Tele2 Opći uvjeti poslovanja (odnosno redovit raskid ugovora).