Internet za poslovne korisnike

Odaberite idealnu tarifu za svoje poslovanje i surfajte kad god i gdje god poželite, a želite li koristiti internet bez ograničenja i brige o troškovima, za vas smo kreirali tarifu BEZBROJ GB. I naravno, uvijek surfajte uz 4G ili 4G+ tehnologiju! Provjerite našu kartu pokrivenosti.

Kvaliteta mobilne usluge ovisi o opterećenosti mreže, jačini signala i karakteristikama uređaja te nije moguće garantirati minimalnu brzinu niti dostupnost usluge u svako doba i na svakoj lokaciji.

Navedene cijene uključuju PDV.

Potrošite li sav internet iz svoje tarife, možete jednostavno nastaviti surfati po cijeni 1 kn za GB.

Preuzmite savjetnik za najbolje korisničko iskustvo pri korištenju mobilnog neta.

Stanje računa i potrošnju možete provjeriti na korisničkom portalu Moj Tele2.

Tele2 mobilni internet na pretplatu dostupan je i u našem Tele2 webshopu, a prije same kupovine provjerite kartu pokrivenosti mreže i brzine surfanja za svoju lokaciju na stranicama Podrške za korisnike pod kategorijom Pokrivenost LTE/UMTS/HSPA signalom.

Kvaliteta mobilne usluge ovisi o opterećenosti mreže, jačini signala i karakteristikama uređaja te nije moguće garantirati minimalnu brzinu niti dostupnost usluge u svako doba i na svakoj lokaciji.
 

Navedene cijene uključuju PDV.

Cjenik telekomunikacijskih usluga

 

 
BEZBROJ GB
Mjesečna naknada 169 kn/mj
Podatkovni paket BEZBROJ
SMS 0,95 kn/SMS
Obračunska jedinica 100 kB
STO GB
Mjesečna naknada 159 kn/mj
Podatkovni paket 100GB
SMS 0,95 kn/SMS
Obračunska jedinica 100 kB
PEDESET GB
Mjesečna naknada 139 kn/mj
Podatkovni paket 50GB
SMS 0,95 kn/SMS
Obračunska jedinica 100 kB
DESET GB
Mjesečna naknada 99 kn/mj
Podatkovni paket 10GB
SMS 0,95 kn/SMS
Obračunska jedinica 100 kB

Navedene cijene uključuju PDV.

Uvjeti korištenja


Najčešća pitanja

Najčešća pitanja

1. Tko sve može aktivirati tarife mobilni internet i od kada su dostupne za aktivaciju? 
Tarife mogu aktivirati svi novi i postojeći korisnici, privatni i poslovni pretplatnici. Nove tarife su dostupne za aktivaciju od 24. travnja 2017. 

2. Koje su nove tarife za mobilni internet i kolika im je cijena?
Od 24.04.2017 u Tele2 ponudi su dostupne tarife:
• DESET GB za 99kn
• PEDESET GB za 139kn
• STO GB za 159kn
• BEZBROJ GB za 169kn

3. Zašto ugovoriti Tele2 mobilni internet umjesto fiksnog interneta? 
Tele2 mobilni internet koristi modernu 4G tehnologiju koja, ovisno o uvjetima u kojima se usluga koristi, pruža visoke brzine primanja podataka (downloada) i slanja podataka (uploada), brzine koje, u pravilu, značajno nadmašuju standardne brzine od 2 do 4 Mbit/s u primanju te do 1 Mbit u slanju. 

Dodatno, Tele2 rješenje: 
- je u potpunosti mobilno, korisnik ga može premiješati kako poželi, sve što mu treba je priključak na struju
- ne zahtijeva posjete tehničara i/ili instalatera nego korisnik u nekoliko minuta može započeti sa korištenjem usluge, 
- brzo i jednostavno se koristi (plug 'n' play) te 
- korisnik ne plaća nešto što ne koristi (zaista rijetki trebaju fiksnu telefonsku liniju koju možete zamijeniti Tele2 mobilnim uslugama te ostvariti dodatne pogodnosti na mjesečnu naknadu tarife
Pokućnog interneta.

4.Kako da odlučim koja tarifa mobilni internet je za mene najbolja?
Ovisno o vašim osobnim potrebama. Kako se promet i korištenje interneta povećava, za potpunu bezbrižnosti i slobodu mi preporučamo tarifu sa BEZBGROJ GB.
Tarifu BEZBROJ GB sugeriramo korisnicima ako ne žele razmišljati koliko interneta troše i kao zamjenu za fiksni pristup internetu (ADSL, kablovski internet).
Tarifu 10 GB preporučamo samo korisnicima koji imaju male potrebe spram interneta i/ili malo konzumiraju audio i video sadržaja (npr. žele koristiti samo za tablet ili mobilni uređaj u pokretu)
Tarife 50 GB i 100GB sugeriramo korisnicima koji putuju na vikendice ili su na privremenom boravku na određenoj lokaciji nekoliko mjeseci godišnje. Može se koristiti i kao zamjena za kućni fiksni pristup internetu ukoliko korisnici smatraju da ne ostvaruju velike količine prometa ili povremeno koriste Internet.

5. Kolika je cijena dodatno prenesenih podataka u novim tarifama? 
Cijena dodatno prenesenih podataka na tarifama DESET GB, PEDESET GB  i STO GB je 1 kn (s PDV-om) za 1 GB.

6. Je li BEZBGROJ GB tarifa zaista neograničena kako ju prikazujete?
Svaka neograničena telekomunikacijska usluga uvijek ima određeno načelo pravednog korištenja u sklopu Uvjeta korištenja. Njegova svrha je zaštita tebe kao korisnika od zlonamjernog korištenja usluga kako bismo ti omogućili istu kvalitetu pristupa mreži od prvog do zadnjeg GB u mjesecu.
Svim korisnicima BEZBROJ GB pokućnog interneta dodijeljeno je 200GB podatkovnog prometa mjesečno. Nakon potrošenih 200GB slijedi smanjenje brzine na 2Mbps kako bi osigurali visoku kvalitetu korištenja Tele2 usluga za sve korisnike 0-24 u danu, do isteka tog mjeseca.

7. Spuštate brzinu na 2 Mbps? Što mogu na toj brzini raditi na internetu? 
Brzina je i dalje dovoljna za normalno pretraživanje interneta, slanje i primanje e-mailova, održavanje virtualnih sastanaka, video pozive te gledanje videa do 360p kvalitete na jednom uređaju 


9. Mogu li sam provjeriti na tarifi BEZBROJ GB koliko mi je još prometa ostalo prije nego krene primjena načela pravednog korištenja interneta?
Načelo pravednog korištenja interneta će vam se početi primjenjivati ukoliko se pojavi potreba i tek nakon što ste potrošili 200 GB za slučaj da želite provjeriti koliko vam je prometa ostalo do eventualne primjene načela možete kontaktirati našu Službu za korisnike.

10. Ako koristim BEZBROJ GB, hoću li dobiti neku obavijest kada prijeđem onaj 200 GB bez ograničavanja brzine?
Da, poslat ćemo vam informativnu poruku kad dođete do 200 GB. Dodatno, biti ćete preusmjereni na stranicu Mobilno surfanje gdje ćete dobiti informaciju o dosegnutom prometu. Nakon toga nastavljate slobodno surfati bez ikakvih dodatnih naplata

12. Ali bilo tko mi onda može odabrati korištenje podatkovnog prometa izvan tarife i tako mi povećati račune za internet? 
Samo osoba koja je ugovorila Tele2 mobilni internet može odabrati korištenje podatkovnog prometa izvan tarife i to na korisničkom portalu Moj Tele2, bilo kojem Tele2 prodajnom mjestu ili pak pozivom Službi za korisnike jer na svakom od navedenih kanala mora proći proces identifikacije prije nego se omogući odabir korištenja podatkovnog prometa izvan tarife. 

13. Kolika je maksimalna brzina downloada/uploada na 4G tehnologiji? 
Kada govorimo o maksimalnim brzinama downloada (primanja sadržaja) / uploada (slanja sadržaja) uvijek se radi o teorijskom maksimumima koje je vrlo, vrlo teško postići izvan laboratorijskih ili testnih okruženja. One su u praksi uvijek nešto niže jer ovise o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže. Na svim novim tarifama Tele2 mobilnog interneta korisnici imaju dostupnu maksimalnu brzinu DL-a (primanja sadržaja) i uploada (slanja sadržaja) i to 150 Mbps primanje i 50 Mbps slanje sadržaja. 

14. Ako potrošim promet iz tarife, mogu li si aktivirati neki povoljni dodatni paket kako bi mogao i dalje koristiti internet, a da se ne moram bojati visokog računa?
Korisnici Tele2 mobilnog interneta su zaštićeni od prekomjerne potrošnje zbog korištenja podatkovnog prometa te korisnici bez straha mogu iskoristiti i posljednji GB unutar ugovorene tarife. Po iskorištenju posljednjeg MB iz tarife, podatkovni promet se zbog zaštite korisnika zaustavlja te se korisnika preusmjerava na korisnički portal Moj Tele2 gdje će moći odabrati nastavak korištenja podatkovnog prometa po cijeni 1 kn za 1GB bez obzira na kojoj su novoj tarifi. 

Preporučamo tarifu BEZBROJ GB u kojoj za korisnike nema nikakvog dodatnog troška za korištenje podatkovnog prometa izvan tarife.

15. Uključuje li mjesečna naknada tarifa i Naknadu za pristup mreži? 
Dobra vijest za sve korisnike novih tarifa Interneta je da se Naknada za pristup mreži ne naplaćuje. 

16. Kažete kako se na novim tarifama ne plaća Naknada za pristup mreži. Vrijedi li to i za mene ako prijeđem sa svoje trenutne tarife na novu? Ako da, kako će mi se naplatiti Naknada za pristup mreži u mjesecu kada promijenim tarifu?
Ukoliko se postojeći korisnik i aktivirate novu tarifu Interneta Naknada za pristup mreži će vam se prestati naplaćivati već od mjeseca u kojem je promjena tarife napravljena npr. ako je promjena tarife napravljena 15.05., već za svibanj se neće naplatiti Naknada za pristup mreži

17. Moram li dodatno plaćati za 4G uslugu? 
Ne, maksimalne 4G brzine su standardan dio novih Tele2 tarifa za Internet. 

18. Postojeći sam pretplatnik Tele2 mobilnog interneta. Mogu li zamijeniti svoj uređaj koji ne podržava 4G sa nekim koji podržava? 
U bilo kojem trenutku možete zamijeniti postojeći uređaj koji koristite, a koji ne podržava korištenje 4G signala, sa nekim koji to podržava. Za optimalno korištenje 4G usluge preporučamo neki od uređaja iz Tele2 ponude. Mogućnost kupovine uređaja uz pretplatu ovisi o trenutnom statusu, tj. jeste li pretplatnik kojem je ugovorna obveza u tijeku ili ste bez ugovorne obveze odnosno unutar 90 dana od isteka ugovorne obveze ili prelazite iz druge mreže. 

19. Sigurno mi se usporava brzina interneta nakon što odaberem korištenje podatkovnog prometa izvan tarife? 
U Tele2 tarifama za mobilni internet korisnik uvijek surfa na maksimalnim dostupnim brzinama, bez obzira radi li se o surfanju korištenjem podatkovnog prometa uključenog u mjesečnu naknadu tarife ili korištenjem podatkovnog prometa izvan mjesečne naknade tarife. Za detalje tarife BEZBROJ GB pogledati pitanje 6.

20. Hoću li dobiti SMS ili neku drugu obavijest kada potrošim promet uključen u mjesečnu naknadu tarife?
Da, poslat ćemo vam poruku o potrošnji kada ona dosegne 100% potrošnje podataka uključenih u mjesečnu naknadu tarife. No svakako preporučamo korištenje korisničkog portala Moj Tele2.


21. Mogu li još uvijek aktivirati stare Tele2 tarife za Internet? 
Ne. Nakon 24. travnja 2017. za aktivaciju su dostupne samo nove tarife.

22. Kolika je cijena SMS poruke u novim tarifama? 
Cijena SMS poruke je 0,95 kn. 

23. Koji APN koristim na novim Tele2 mobilni internet tarifama? 
Koristite APN mobileinternet.tele2.hr

24. Koja je obračunska jedinica u novim tarifama? 
Obračunska jedinica u svim tarifama za mobilni internet je 100 kB. 

25. Postoji li probni period uz nove tarife za mobilni internet? 
Tele2 korisnik ima pravo na pet dana probnog perioda od dana ugovaranja dnevnog mobilnog interneta, te se dan ugovaranja usluge kao prvi dan probnog perioda. U slučaju raskida unutar probnog perioda, korisniku će biti naplaćen proporcionalno obračunat iznos mjesečne naknade i ostvareni promet. Promet koji korisnik ostvari iznad proporcionalno obračunatog iznosa MB uključenih u mjesečnu naknadu biti će mu naplaćen prema važećem cjeniku. Probni period primjenjuje se samo uz kupnju podatkovnog modema (USB, WiFi). 

26. Koliko je obvezno ugovorno vezivanje uz nove tarife za mobilni internet?
Nove tarife Mobilni internet možete ugovoriti i bez obveznog trajanja ugovora. No, uz ugovaranje obveznog trajanja ugovora na 12 mjeseci ili 24 mjeseca ostvarujete pogodnost u obliku niže cijene modema ili tableta. 

27. Što ako za vrijeme obaveznog trajanja pretplatničkog odnosa odlučim raskinuti ugovor? 
U slučaju da korisnik jednostrano raskine ugovor prije isteka obveznog trajanja pojedinačnog pretplatničkog odnosa, korisnik je obvezan Tele2 jednokratno isplatiti mjesečne naknade za ostatak razdoblja obveznog trajanja ugovora ili naknadu u visini popusta na proizvode i usluge koje je ostvario ako je plaćanje te naknade povoljnije za korisnika. 

28. Hoću li dobiti SMS obavijest kad potrošim GB uključene u mjesečnu naknadu? 
Da, poslat ćemo vam poruku o potrošnji kada ona dosegne 100% potrošnje podataka uključenih u mjesečnu naknadu tarife. Dodatno, biti ćete preusmjereni na stranicu mbb.tele2.hr na kojoj ćete imati uputu što sljedeće učiniti za nastavak surfanja. No svakako preporučamo korištenje korisničkog portala Moj Tele2 gdje ćete uz potrošnju podatkovnog prometa moći odabrati i surfanje nakon uključenja zaštite od prekomjerne potrošnje. 

NAPOMENA: Sistemske SMS obavijesti o potrošnji te informacije o potrošnji iz nekog dodatnog programa isključivo su informativnog karaktera i ne mogu biti osnova za obračun korištenja usluge. 

29. Ukoliko već imam neku drugu Tele2 podatkovnu pretplatničku tarifu, na koji način mogu promijeniti tarifni model? 
Dozvoljene promjene na tarifama za mobilni internet određene su Pravilima promjena podatkovnih tarifa za Tele2 pretplatnike. 

30. Mogu li Tele2 mobilni internet koristiti u inozemstvu? 
Ne možete koristiti Tele2 mobilni internet u inozemstvu. 

31. Koliko je točna obavijest o potrošnji koju sam dobio putem SMS obavijesti?
SMS obavijest je isključivo informativnog karaktera, a sve detalje o spajanjima, trajanju sesija te cijeni možete vidjeti na specifikaciji uz mjesečni račun. Mjesečni račun u svakom trenutku možete pronaći i na korisničkom portalu Moj Tele2.